Unreal Engine

  • 51 Replies
  • 1850 Views

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

*

Nicholas

  • Επαγγελματίας
  • ***
  • 754
    • View Profile
Re: Unreal Engine
« Reply #30 on: March 28, 2017, 18:56:32 »
Πρέπει η βιομηχανία να αλλάξει υπόδειγμα στα γραφικά για να πάμε εκεί. Oλη η τεχνολογία καρτών γραφικών για games βασίζεται στο rasterization (η μετάφραση των τριών διαστάσεων σε τιμές δυο διαστάσεων δλδ πιξελ), ενώ ο ρεαλισμός σε real time μάλλον απαιτεί ray tracing. Πολύ απλά ενώ υπάρχει η τεχνολογία, η αγορά δεν είναι έτοιμη να βάλει στα σπίτια μας τέρατα τέτοιας υπολογιστικής ισχύος που θα επέτρεπαν παρόμοια games.
Πολύ σωστά το αναφέρεις Kuivamaa. Σε real time απαιτείται ray tracing και για να επιτύχουμε ρεαλισμό, μεγάλη σημασία παίζουν και τα bounces των rays. Αν συνυπολογίσουμε ότι τα bounces των φωτονίων αντιδρούν διαφορετικά ανάλογα με το υλικό που θα προσκρούσουν, καταλαβαίνουμε ότι για να γίνουν realtime αυτοί οι υπολογισμοί χρειάζεται ένα ΠΟΛΥ δυνατό μηχάνημα για τα σημερινά δεδομένα.
Εγώ θα κάνω όνειρα κι αληθινά ας μη γίνουν,
μου φτάνει που προσπάθησα, όνειρα να μη μείνουν.
 

*

vtheofilis

  • PC Games, Whiskey & Heavy Metal Δίσκοι
  • Forum MVP
  • *****
  • 3457
    • View Profile
Re: Unreal Engine
« Reply #31 on: March 28, 2017, 19:04:34 »
Να υποθέσω ότι αν οι τρέχουσες GPU είναι ήδη τέρατα όσον αφορά την παράλληλη επεξεργασία, χρήση του raytracing θα απαιτούσε ακόμα περισσότερο παραλληλισμό;

Σχετικά με τα Voxels, ουσιαστικά μιλάμε για rasterized rendering όπου τα primitives είναι τετράγωνα και κύβοι αντί για τρίγωνα και τετράεδρες πυραμίδες;
Θυμάμαι να διαβάζω ότι αν θες software rendering μπορεί να σου δώσει καλύτερα αποτελέσματα για δεδομένη ισχύ.
 

*

grotenfrod

  • Stargazer
  • Glorious Pseudohardcore Intern
  • Forum MVP
  • *****
  • 2925
  • Γοδεφρείγος
    • View Profile
Re: Unreal Engine
« Reply #32 on: March 28, 2017, 19:19:42 »
Το βιντεακι αυτο το ειχα δει και πριν αρκετο καιρο. Οτι ειναι εντυπωσιακο ειναι οντως αλλα τι θα χρειαστουμε για να το τρεξουμε ειναι το θεμα.

To PC του SHREDDER.

Κατά τα άλλα πολύ ωραία κουβέντα, θαυμάζω την τεχνογνωσία σας.
"It's in the frakking ship"
 

*

Nicholas

  • Επαγγελματίας
  • ***
  • 754
    • View Profile
Re: Unreal Engine
« Reply #33 on: March 28, 2017, 21:54:03 »
Να υποθέσω ότι αν οι τρέχουσες GPU είναι ήδη τέρατα όσον αφορά την παράλληλη επεξεργασία, χρήση του raytracing θα απαιτούσε ακόμα περισσότερο παραλληλισμό;
Δεν είναι θέμα παραλληλισμού. Είναι καθαρά πόσες αριθμητικές πράξεις μπορεί να κάνει η κάρτα ή η συστοιχία καρτών. Φυσικά το παράλληλα είναι πιο γρήγορο από το γραμμικά, αν μιλάμε για realtime, αλλά απέχουμε ακόμα (όχι πολύ) από το να δούμε την παρακάτω εικόνα realtime ζωγραφισμένη από κάρτα γραφικών, που αν αλλάξουμε την προοπτική ή ακόμα χειρότερα αν μετακινήσουμε ένα αντικείμενο να την "ζωγραφίζει" 60 φορές το δευτερόλεπτο.
Spoiler: show
Εγώ θα κάνω όνειρα κι αληθινά ας μη γίνουν,
μου φτάνει που προσπάθησα, όνειρα να μη μείνουν.
 

*

Nicholas

  • Επαγγελματίας
  • ***
  • 754
    • View Profile
Re: Unreal Engine
« Reply #34 on: April 07, 2017, 11:23:14 »
Από το live stream που έκανε χθες η Epic.
Το μέλλον είναι πολύ κοντά!


Εγώ θα κάνω όνειρα κι αληθινά ας μη γίνουν,
μου φτάνει που προσπάθησα, όνειρα να μη μείνουν.
 
The following users thanked this post: ultimus

*

Nicholas

  • Επαγγελματίας
  • ***
  • 754
    • View Profile
Εγώ θα κάνω όνειρα κι αληθινά ας μη γίνουν,
μου φτάνει που προσπάθησα, όνειρα να μη μείνουν.
 
The following users thanked this post: ultimus

*

Northlander

  • Χνουδωτό, γλυκό γατάκι
  • Team Ragequit
  • Forum MVP
  • *****
  • 12033
    • View Profile
    • RageQuit
Re: Unreal Engine
« Reply #36 on: April 13, 2017, 15:42:44 »
Nicholaaaa, θα έχεις λίγο χρόνο μέσα στις ημέρες για λίγη κουβεντούλα? Θέλω να ρωτήσω κάποια πραγματάκια. :D
 

*

Nicholas

  • Επαγγελματίας
  • ***
  • 754
    • View Profile
Re: Unreal Engine
« Reply #37 on: April 13, 2017, 15:47:47 »
Nicholaaaa, θα έχεις λίγο χρόνο μέσα στις ημέρες για λίγη κουβεντούλα? Θέλω να ρωτήσω κάποια πραγματάκια. :D
Φυσικά, ότι θες. Το βραδάκι στο mumble?
Εγώ θα κάνω όνειρα κι αληθινά ας μη γίνουν,
μου φτάνει που προσπάθησα, όνειρα να μη μείνουν.
 

*

Northlander

  • Χνουδωτό, γλυκό γατάκι
  • Team Ragequit
  • Forum MVP
  • *****
  • 12033
    • View Profile
    • RageQuit
Re: Unreal Engine
« Reply #38 on: April 13, 2017, 15:50:47 »
Καλύτερα αύριο, γιατί σήμερα δεν ξέρω αν μπορώ να δεσμευτώ. :/
 

*

Nicholas

  • Επαγγελματίας
  • ***
  • 754
    • View Profile
Re: Unreal Engine
« Reply #39 on: April 13, 2017, 16:12:33 »
Καλύτερα αύριο, γιατί σήμερα δεν ξέρω αν μπορώ να δεσμευτώ. :/
Οκ. Όποτε θες, χτύπα.
Εγώ θα κάνω όνειρα κι αληθινά ας μη γίνουν,
μου φτάνει που προσπάθησα, όνειρα να μη μείνουν.
 

*

Brother Bruce

  • Forum MVP
  • *****
  • 4916
  • Priest in the Church of Bruce
    • View Profile
Re: Unreal Engine
« Reply #40 on: April 13, 2017, 16:38:51 »
σήμερα δεν ξέρω αν μπορώ να δεσμευτώ.

χνουδωτέ, αυτο ειναι το ονειρο μου αλλα εσυ το χεις καταφερει ηδη.
η δεσμευση/μερα.
παντως μια φορα που το προτεινα στον ΠΕ, δεν το πηρε και τοσο καλα, οφειλω να πω.
I don't hate people, I just feel better when they aren't around.  C.B.
 
The following users thanked this post: grotenfrod

*

Northlander

  • Χνουδωτό, γλυκό γατάκι
  • Team Ragequit
  • Forum MVP
  • *****
  • 12033
    • View Profile
    • RageQuit
Re: Unreal Engine
« Reply #41 on: April 13, 2017, 16:51:30 »
Μπα, μην νομίζεις. Αναμένω σε κάποια στιγμή να βαρέσει μπαρούτι και ο ΠΕ να πει "ως εδώ". :blush2:

Απλώς σήμερα σίγουρα θα φτιάχνουμε βαλίτσες και θα μάλλον θα δούμε La La Land. :PP
 

*

Brother Bruce

  • Forum MVP
  • *****
  • 4916
  • Priest in the Church of Bruce
    • View Profile
Re: Unreal Engine
« Reply #42 on: April 13, 2017, 16:59:01 »
μαζι σου. απλα να ξερεις οτι η πειρατεια φιλος, σκοτωνει τον σινεμά...

Spoiler: show
 :peanutbutterjellytime2: :trollface: :manosontheloose:
I don't hate people, I just feel better when they aren't around.  C.B.
 

*

Northlander

  • Χνουδωτό, γλυκό γατάκι
  • Team Ragequit
  • Forum MVP
  • *****
  • 12033
    • View Profile
    • RageQuit
Re: Unreal Engine
« Reply #43 on: April 13, 2017, 17:00:29 »
Βγήκε σε DVD, φιλαράκι.
 

*

Brother Bruce

  • Forum MVP
  • *****
  • 4916
  • Priest in the Church of Bruce
    • View Profile
Re: Unreal Engine
« Reply #44 on: April 13, 2017, 17:03:06 »
χοχο. να λοιπον η πληροφορια που χρειαζομουν για να το "αναζητησω"... φχαριστω, φιλος.
τι σατανάς ειμαι ομως...   :seriouslyno: :silly: :facepalm:
I don't hate people, I just feel better when they aren't around.  C.B.
 
The following users thanked this post: Savatar