Ragequit - The Card Game

  • 250 Replies
  • 9570 Views

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

*

Tsok

  • Glorious Pseudohardcore Intern
  • Forum MVP
  • *****
  • 5607
    • View Profile
Ragequit - The Card Game
« on: March 03, 2017, 16:29:25 »
Επειδή η ιδέα του Παύλου τα σπάει και αν την αφησουμε θα ξεχαστει και ειναι κριμα, εκαμα το παρων thread για να ξεκινήσει η συζήτηση. Ας ξεκινησουμε με τους μηχανισμους πριν παμε στις καρτες (αν εχετε ηδη ιδεες ρειξτε τες και τωρα) ωστε να μπορουμε να βαδισουμε σωστα στο σχεδιασμο των καρτων.

Γνωμη μου ειναι πως οι μηχανισμοι του Hearthstone ειναι μια χαρα για να τους κοπιαρουμε. Για παραδειγμα απο 30 health ο καθενας ή μπορουμε να το κανουμε 100 για την αλλαγη.
Καρτες που θα τρεχουν το ability τους μολις παιχτουν, αλλες μολις πεθανουν κλπ. Γενικα αν βαδισουμε πανω στο hearthstone με ορισμενες αλλαγες, ετσι για το γαμωτο, σε αριθμους και ονομασιες, πιστευω πως ειμαστε οκ.
 
The following users thanked this post: jimmy213, Myrmidonas, lelos kounelos, kara, Sketch, rikimaru, Chosen Undead, Nicholas

*

Nicholas

  • Επαγγελματίας
  • ***
  • 816
    • View Profile
Re: Ragequit - The Card Game
« Reply #1 on: March 03, 2017, 16:41:01 »
Τσοκ, μπορείς να αναφέρεις τους μηχανισμούς του Heartstone?
Εγώ θα κάνω όνειρα κι αληθινά ας μη γίνουν,
μου φτάνει που προσπάθησα, όνειρα να μη μείνουν.
 

*

Tsok

  • Glorious Pseudohardcore Intern
  • Forum MVP
  • *****
  • 5607
    • View Profile
Re: Ragequit - The Card Game
« Reply #2 on: March 03, 2017, 17:26:56 »
Με λίγα λόγια:

-Κάθε παικτης ξεκινάει με εναν ηρωα και 30 πόντους ζωης και μολις φτασει 0 χανει.
-Κάθε ηρωας (απο τους 9 διαθεσιμους αν δε κανω λαθος) εχει και το δικο του special ability. Παραδειγμα η Mage πεταει fireball, ο Priest κανει heal.
-Ολες οι καρτες για να παιχτουν τρωνε καποιο αριθμο μανα. Οι παικτες ξεκινουν με 1 μανα και καθε γυρος που περναει προσθετει 1 μανα παραπανω. Στο 5ο γυρο δλδ οι παικτους εχουν 5 μανα, αρα μπορουν να παιξουν καλυτερες καρτες- που κοστιζουν περισσοτερο μανα. Μεγιστο μανα ειναι το 10. Μετα το δεκατο γυρο σταματαει να ανεβαινει.
-Μεγιστος αριθμος καρτων στο deck:40 και ποτε πανω απο 2 ιδιες καρτες.
-Υπαρχουν καρτες τερατα/παγιδες/μαγικες.
-Οι καρτες αναλογα με τη σπανιοτητα τους χωριζονται σε common/rare/epic και legendary.
-Σε καθε γυρο παιρνεις μια καρτα ενω ξεκινας με 4 ή 5.

Ιδιοτητες καρτων:
(Δε θυμαμαι καθολου τις ονομασιες καθως εχω μηνες να το παιξω)

-Καρτες που κανουν κατι μολις παιχτουν (dmg σε ολα τα minions, dmg σε ενα τυχαιο minion, δινουν boost στις διπλανες τους κλπ).
-Καρτες που κανουν κατι αφου πεθανουν (μπορει να επανερχονται στο deck, μπορει να κανουν spawn καποιο αλλο minion κλπ)
-Ghosts καρτες που δε μπορει ο αντιπαλος να τις επιτεθει μεχρι να χρησιμοποιηθουν ωστε να φανερωθουν. Ξερει οτι ειναι εκει αλλα δε μπορει να τις επιτεθει.
-Καρτες που ειναι και καλα ασπιδες προς τον ηρωα μας. Taunts νομιζω. Οσο υπαρχουν αυτες οι καρτες δε μπορει ο αλλος να επιτεθει σε αλλη καρτα ή τον ηρωα μας. Πρεπει να σκοτωσει πρωτα την ασπιδα.

Ξεχνω σιγουρα παρα πολλα. Ουτε τα μισα δεν εγραψα αλλα νομιζω το επιασες το νοημα.

Συν τις μαγικες καρτες και τις καρτες παγιδα. Ίσως οι ηρωες, θα μπορουσαν να ειναι οι Editors

« Last Edit: March 03, 2017, 17:34:28 by Tsok »
 
The following users thanked this post: lelos kounelos, Sketch, Chosen Undead, Nicholas

*

Tsok

  • Glorious Pseudohardcore Intern
  • Forum MVP
  • *****
  • 5607
    • View Profile
Re: Ragequit - The Card Game
« Reply #3 on: March 03, 2017, 17:37:44 »
Νομιζω το δυσκολο της υποθεσης δεν ειναι ουτε οι μηχανισμοι ουτε η δημιουργια των καρτων αλλα το balancing.

Απο την αλλη, αν δουμε οτι δε μας βγαινει, μπορουμε απλα να κανουμε τις καρτες, μια συλλογη, ετσι για το χαβαλε της υποθεσης :)
 
The following users thanked this post: lelos kounelos, elric, Sketch, Chosen Undead

*

Nicholas

  • Επαγγελματίας
  • ***
  • 816
    • View Profile
Re: Ragequit - The Card Game
« Reply #4 on: March 03, 2017, 17:49:05 »
Η εμπειρία που είχα εγώ Tsok βλέποντας τα παιδιά να φτιάχνουν το παιχνίδι τους, ήταν πολλές απανωτές παρτίδες και σημειώσεις, beta testing δηλαδή.
Το δύσκολο κομμάτι ήταν οι μηχανισμοί του παιχνιδιού. Το game design δηλαδή.

Σημασία βέβαια έχει και το σενάριο. Άντε και μαζεύτηκαν οι ήρωες, γιατί? που? πως? πότε? γιατί τσακώνονται.... και διάφορα άλλα τέτοια ερωτήματα πρέπει να μπουν κάτω, σε ένα χαρτί.
Εγώ θα κάνω όνειρα κι αληθινά ας μη γίνουν,
μου φτάνει που προσπάθησα, όνειρα να μη μείνουν.
 
The following users thanked this post: lelos kounelos, Sketch

*

Sketch

  • Επαγγελματίας
  • ***
  • 702
    • View Profile
Re: Ragequit - The Card Game
« Reply #5 on: March 03, 2017, 20:22:27 »

-Υπαρχουν καρτες τερατα/παγιδες/μαγικες.

Ιδιοτητες καρτων:
(Δε θυμαμαι καθολου τις ονομασιες καθως εχω μηνες να το παιξω)

-Καρτες που κανουν κατι μολις παιχτουν (dmg σε ολα τα minions, dmg σε ενα τυχαιο minion, δινουν boost στις διπλανες τους κλπ).
-Καρτες που κανουν κατι αφου πεθανουν (μπορει να επανερχονται στο deck, μπορει να κανουν spawn καποιο αλλο minion κλπ)
-Ghosts καρτες που δε μπορει ο αντιπαλος να τις επιτεθει μεχρι να χρησιμοποιηθουν ωστε να φανερωθουν. Ξερει οτι ειναι εκει αλλα δε μπορει να τις επιτεθει.
-Καρτες που ειναι και καλα ασπιδες προς τον ηρωα μας. Taunts νομιζω. Οσο υπαρχουν αυτες οι καρτες δε μπορει ο αλλος να επιτεθει σε αλλη καρτα ή τον ηρωα μας. Πρεπει να σκοτωσει πρωτα την ασπιδα.


Συν τις μαγικες καρτες και τις καρτες παγιδα. Ίσως οι ηρωες, θα μπορουσαν να ειναι οι Editors

Μπορείς να εξηγήσεις ποια είναι η σχέση ανάμεσα στα πορτοκαλί και στα μωβ; Τα μωβ είναι υποκατηγορίες άλλων καρτών, πχ τεράτων;
What is dead may never die, and with strange eons even death may die.

(Wait, what?)
 

*

Tsok

  • Glorious Pseudohardcore Intern
  • Forum MVP
  • *****
  • 5607
    • View Profile
Re: Ragequit - The Card Game
« Reply #6 on: March 03, 2017, 20:43:13 »
Εχει πορτοκαλί και μωβ κάρτες στο hearthstone; δε θυμαμαι να σου πω την αληθεια.
 

*

Hellion

  • Electric Eye
  • Team Ragequit
  • Forum MVP
  • *****
  • 6820
  • Deus Vult
    • View Profile
    • Ragequit.gr
Re: Ragequit - The Card Game
« Reply #7 on: March 03, 2017, 20:45:36 »
Εννοεί τις κατηγορίες που χρωμάτισε με πορτοκαλί και μοβ στο ποστ σου  :P
 
The following users thanked this post: Sketch, Nicholas

*

lelos kounelos

  • Forum MVP
  • *****
  • 6135
    • View Profile
Re: Ragequit - The Card Game
« Reply #8 on: March 03, 2017, 20:53:08 »
εσεις μπορειτε να εχετε οποια καρτα θελετε, εγω θελω μονο την ban hammer card.
Εμείς μανούλα είμαστε λούμπεν προλετάριοι, κοπρίτες κι αλκοολικοί.
 

*

rikimaru

  • Επαγγελματίας
  • ***
  • 870
    • View Profile
Re: Ragequit - The Card Game
« Reply #9 on: March 03, 2017, 20:54:17 »
Τα μωβ είναι μηχανισμοί που έχουν τα minions (τέρατα) μόνο. Τα spells κάνουν διάφορα πράγματα από το να ανασταίνουν minios μέχρι να κάνουμε damage σε εχθρικά minions. Οι παγίδες (secrets) όταν παίζονται δεν αποκαλύπτεται η κάρτα και λειτουργούν περίπου σαν παγίδες π.χ υπάρχει κάρτα που όταν ένα minion επιτεθεί το γυρίζει στο χέρι του αντιπάλου και κοστίζει +2 mana.
 
The following users thanked this post: Sketch

*

Tsok

  • Glorious Pseudohardcore Intern
  • Forum MVP
  • *****
  • 5607
    • View Profile
Re: Ragequit - The Card Game
« Reply #10 on: March 03, 2017, 21:31:12 »
Σορρυ αλλα μπαινω απο tapatalk και δε βλεπω χρωματα
 
The following users thanked this post: lelos kounelos, Sketch

*

Northlander

  • Χνουδωτό, γλυκό γατάκι
  • Team Ragequit
  • Forum MVP
  • *****
  • 12465
    • View Profile
    • RageQuit
Re: Ragequit - The Card Game
« Reply #11 on: March 04, 2017, 13:10:48 »
Προσωπικά με απωθεί η προσέγγιση του TGC format και δη του Hearthstone (δεν έχω κάτι ενάντια στο παιχνίδι). Άσε που θα μας τρέξει και η Blizzard δικαστικά έτσι και το πάρει χαμπάρι. :PP

Προτιμώ κάτι πιο εναλλακτικό με τις κάρτες και ίσως πιο "παραδοσιακό" στην προσέγγιση. Ένα χρυσό παιδί, σκέτο βαλάντιο, είπε ότι μπορούμε να χώσουμε μέχρι και ζάρια μέσα. Θα κάτσω να ρίξω μία ματιά γύρω από βασικά concepts στο design (λογικά το Board Game Geek θα έχει τέτοια threads) και θα τα ρίξω εδώ για brainstorming.

Λέγοντας αυτά, εάν όντως καταλήξουμε σε HS-clone δεν θα έχω πρόβλημα.
 
The following users thanked this post: grotenfrod

*

grotenfrod

  • Stargazer
  • Glorious Pseudohardcore Intern
  • Forum MVP
  • *****
  • 3086
  • Γοδεφρείγος
    • View Profile
Re: Ragequit - The Card Game
« Reply #12 on: March 04, 2017, 15:50:20 »
Κάτι σαν το triple triad του final fantasy 8;
"It's in the frakking ship"
 

*

Alastor

  • Επαγγελματίας
  • ***
  • 254
    • View Profile
Re: Ragequit - The Card Game
« Reply #13 on: March 04, 2017, 18:32:56 »
Αν και αγαπώ το Triple Triad και έχω τιμήσει, νομίζω οι κάρτες του είναι πολύ απλές και όχι αρκετά χαβαλεδιάρικες για τέτοιο card-game. An το πάτε για έμπνευση απο minigame σε videogame θα έλεγα έστω Gwent; Απλό(σχετικά) και διασκεδαστικό αλλά με κάποιο χώρο για περίεργα abilities και αστείες περιγραφές.
 

*

MaverickStrange

  • The Watcher
  • Hardcore
  • ****
  • 1450
  • Lantry, take dictation!
    • View Profile
Re: Ragequit - The Card Game
« Reply #14 on: March 04, 2017, 21:50:46 »
Γιατι δεν κανουμε κατι στο πνευμα του cards against humanity για μηχανισμους?
"In "knowing" the teachings of Zerthimon,
 I have become stronger."