Περί γυμναστικής.

  • 600 Replies
  • 9453 Views

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

*

kara

  • Guardian Of The Codex - 5* Meating Member
  • Glorious Pseudohardcore Intern
  • Forum MVP
  • *****
  • 4699
    • View Profile
Re: Περί γυμναστικής.
« Reply #585 on: August 29, 2017, 10:10:05 »
Το κουράζετε αρκετά, η καλύτερη γυμναστική

Spoiler: show
εύκολο 5-αστερο :cool: Sweat playlist 10 τραγούδια σερί και δε μένει τίποτα.
 
The following users thanked this post: jimmy213, Borracho, Hellion, tony crow, Mogrey665, grotenfrod

*

Borracho

  • Blood Shot Adult Commitment
  • Team Ragequit
  • Forum MVP
  • *****
  • 9096
  • If you've been, then you'll know.
    • View Profile
    • Ragequit.gr
Re: Περί γυμναστικής.
« Reply #586 on: August 29, 2017, 10:25:28 »
Ο Κρόνο θέλει πρώτα να βάλει κιλά και μετά ο,τιδήποτε άλλο. Από τη στιγμή που δουλεύει στα μάρμαρα της κόλασης και χάνει ένα κιλό σε ιδρώτα σε κάθε μεροκάματο - δίδαξε ο θείος Τζέημς-, το πράμα είναι απλό.

Κόψε κάθε γυμναστική πέρα από τη δουλειά για ένα δίμηνο και τρώγε όση περισσότερη σαβούρα μπορείς. Όταν βάλεις τα πρώτα 10 κιλά, ξεκίνα τη γυμναστική, ώστε να σμιλεύσεις όσα πήρες κατά το δοκούν.
 

*

Northlander

  • Χνουδωτό, γλυκό γατάκι
  • Team Ragequit
  • Forum MVP
  • *****
  • 12066
    • View Profile
    • RageQuit
Re: Περί γυμναστικής.
« Reply #587 on: August 29, 2017, 10:31:36 »
μελετάω τρόπους να δυσκολέψω την άσκηση για περισσότερη καταπόνηση

Κλειστοί αγκώνες (να ακουμπούν στα πλευρά όταν κατεβαίνεις)

Μα αυτός είναι και ο σωστός τρόπος, αφού δεν καταπονείς αγκώνες και ώμους.

Γυμνάζεις διαφορετική μυϊκή ομάδα (κυρίως τρικέφαλους) από το να τα έχεις ανοιχτά (κυρίως στήθος).
 

*

Great0ldOne

  • Κουνενικός Νοσταλγός Καριέρας
  • Forum MVP
  • *****
  • 3495
    • View Profile
Re: Περί γυμναστικής.
« Reply #588 on: August 29, 2017, 12:08:52 »
Το κουράζετε αρκετά, η καλύτερη γυμναστική

εύκολο 5-αστερο :cool: Sweat playlist 10 τραγούδια σερί και δε μένει τίποτα.

Το παρακολούθησα 10 φορές σερί. Περιμένω θαύματα αύριο που θα ανέβω στη ζυγαριά.

*

Dim Gian

  • Επαγγελματίας
  • ***
  • 698
  • RQ Forum Live Bot
    • View Profile
Re: Περί γυμναστικής.
« Reply #589 on: August 29, 2017, 13:35:40 »
μελετάω τρόπους να δυσκολέψω την άσκηση για περισσότερη καταπόνηση

Κλειστοί αγκώνες (να ακουμπούν στα πλευρά όταν κατεβαίνεις)

Μα αυτός είναι και ο σωστός τρόπος, αφού δεν καταπονείς αγκώνες και ώμους.

Γυμνάζεις διαφορετική μυϊκή ομάδα (κυρίως τρικέφαλους) από το να τα έχεις ανοιχτά (κυρίως στήθος).

Ναι, αλλά δεν παύεις να καταπονείς αγκώνες και ώμους. Δεν το λέω εγώ, γυμναστές το λένε. Αν βέβαια είναι κανείς "τούμπανο", μάλλον δεν έχει να φοβηθεί κάτι.
 

*

Northlander

  • Χνουδωτό, γλυκό γατάκι
  • Team Ragequit
  • Forum MVP
  • *****
  • 12066
    • View Profile
    • RageQuit
Re: Περί γυμναστικής.
« Reply #590 on: August 29, 2017, 15:16:12 »
Συμφωνούμε. Για αυτό κατά τη γνώμη μου δεν μπορείς να πας κατευθείαν σε καλισθενική (η οποία είναι πολύ καλή γυμναστική) χωρίς να είσαι ήδη γυμνασμένος και κατάλληλα προετοιμασμένος.

Το ανθρώπινο σώμα είναι μία καταπληκτική μηχανή στην οποία τα πάντα πρέπει να είναι σε αρμονία, ειδάλλως θα προσπαθεί πάντα να αντισταθμίσει ελλείψεις. Όταν έχεις αδύναμο μυϊκό σύστημα, οι τάσεις/δυνάμεις που ασκώνται στις αρθρώσεις και γενικώς στο σκελετικό σύστημα θα είναι μεγαλύτερες.
 
The following users thanked this post: Dim Gian

*

Dim Gian

  • Επαγγελματίας
  • ***
  • 698
  • RQ Forum Live Bot
    • View Profile
Re: Περί γυμναστικής.
« Reply #591 on: August 29, 2017, 15:40:18 »
Μα φυσικά! Η καλλισθενική αγωγή/γυμναστική είναι μία κατηγορία μόνη της και εννοείται πως πρέπει να είσαι ήδη γυμνασμένος και να γνωρίζεις καλά το σώμα σου προκειμένου να καταφέρεις να αντεπεξέλθεις σε μια τόσο δύσκολη (και συνάμα τόσο συναρπαστική) γυμναστική! Πραγματικά θαυμάζω όσους τα καταφέρνουν!  :)

Απλώς, υπέθεσα πως ο Hellion έχει "γήινο" σώμα, που σημαίνει επιρρεπές σε μικρο/τραυματισμούς που μπορεί να προκληθούν από παραλλαγές ασκήσεων για "προχωρημένους".  :P
 
The following users thanked this post: Northlander

*

Pain

  • Forum MVP
  • *****
  • 3116
    • View Profile
Re: Περί γυμναστικής.
« Reply #592 on: September 01, 2017, 12:28:53 »
Αν έχεις ένα σχετικά φυσιολογικό σωματικό βάρος, δε νομίζω πως χρειάζεται να είσαι τουμπανιασμένος για να κάνεις μερικές κάμψεις/έλξεις (για αρχή). Η βελτίωση στον τομέα της αντοχής στις επαναλήψεις έρχεται εκπληκτικά γρήγορα. Οπτικά βέβαια δεν πρόκειται να φανεί τίποτα το ιδιαίτερο αν δεν περάσει ένα δίμηνο συστηματικής άσκησης (προσωπικά, στον ένα μήνα συνήθως αρχίζω και βαριέμαι).

Τώρα που έπεσαν οι ζέστες, μάλλον πρέπει να ξαναξεκινήσω και εγώ. Δεν υπάρχει πλέον δικαιολογία. Το καλό είναι ότι με το Airsoft έχω εξασφαλίσει τουλάχιστον πως μία ημέρα της εβδομάδας κάνω το cardio μου. Πολύ φοβάμαι βέβαια πως αν δεν συνδιαστεί με κανονική άσκηση κατά τη διάρκεια του 7ημέρου, περισσότερο κακό κάνει (απότομη καταπόνηση λόγω κιλών εξοπλισμού και χιλιομέτρων που περπατάμε/τρέχουμε) παρά καλό.
 

*

Bald_Killer_Clone

  • Επαγγελματίας
  • ***
  • 972
    • View Profile
Re: Περί γυμναστικής.
« Reply #593 on: September 03, 2017, 15:22:18 »
Αύξηση επαναλήψεων στις κάμψεις κ τις έλξεις ξέρει κανένας κάνα πρόγραμμα να προτείνει? Συνήθως κάνω κάπου 15-18 συνεχόμενες κ μετά απλά παω ανα 2-4 με μερικα δευτερα παύσης για ξεκούραση χωρίς να ακουμπάω γόνατα κάτω κ πάω μέχρι 30 κάτι.
 

*

Cercaphus

  • Hardcore
  • ****
  • 1757
  • Hardcore Modder
    • View Profile
Re: Περί γυμναστικής.
« Reply #594 on: September 03, 2017, 15:24:45 »
Θα μπορούσες να εξετάσεις το ενδεχόμενο να προσθέσεις έξτρα βάρος για να αυξήσεις τη δυσκολία;
"Η ελευθερία είναι μόνο για τους αντιφρονούντες" - Rosa Luxemburg

"You cannot buy the revolution. You cannot make the revolution. You can only be the revolution. It is in your spirit, or it is nowhere" - Ursula K. Le Guin
 

*

Borracho

  • Blood Shot Adult Commitment
  • Team Ragequit
  • Forum MVP
  • *****
  • 9096
  • If you've been, then you'll know.
    • View Profile
    • Ragequit.gr
Re: Περί γυμναστικής.
« Reply #595 on: September 03, 2017, 15:37:16 »
H διατροφή είναι ιδιαίτερα σημαντική για να δεις αποτέλεσμα. Πρώτα θα πρέπει να χάσεις το λίπος που θέλεις ώστε να έρθεις στα σωστά σου κιλά και κατόπιν, εάν το επιθυμείς, "χτίζεις" μυϊκό όγκο. Όσο για τις επαναλήψεις, ξεκίνα με ένα νούμερο που το φτάνεις άνετα. Την επόμενη μέρα, κάνε 5 παραπάνω και συνέχισε και τις υπόλοιπες ημέρες, μέχρι το νέο σκαλοπάτι να σου είναι άνετο.

Στο τέλος θα φτάσεις το στάδιο του Άλι "Δεν μετράω επαναλήψεις πριν αρχίσουν να πονάνε".
 

*

Bald_Killer_Clone

  • Επαγγελματίας
  • ***
  • 972
    • View Profile
Re: Περί γυμναστικής.
« Reply #596 on: September 03, 2017, 23:34:03 »
Θα μπορούσες να εξετάσεις το ενδεχόμενο να προσθέσεις έξτρα βάρος για να αυξήσεις τη δυσκολία;

Σκέφτομαι να κάνω αυτά τα archer push ups ως επιλογή για αύξηση δύναμης. Για αντοχή σκέφτομαι να κάνω πρόγραμμα 120 κανονικές +40 diamond +40 wide την ημέρα για κάνα δεκαήμερο να γίνουν πέτρα τα βυζιά μου, χώρια το κανονικό μου πρόγραμμα που μπορεί να αποτελείται από έλξεις, εκτάσεις τρικεφάλων κ dips.

Παρεμπιπτόντως, οι βυθίσεις στο μονόζυγο με τα δάχτυλα να κοιτάζουν εμπρός κ όχι πλάγια όπως είναι στα ''dip machines'', είναι πολύ δύσκολες.

EDIT: Οσο για το λίπος δεν υπάρχει θέμα. Νταξ, δεν χρειάζεται να γίνω κ ''mr. 5%'' (  :pope: ).  30-40 χλμ τρέχω τη βδομάδα.
« Last Edit: September 03, 2017, 23:37:45 by Bald_Killer_Clone »
 

*

Pain

  • Forum MVP
  • *****
  • 3116
    • View Profile
Re: Περί γυμναστικής.
« Reply #597 on: September 07, 2017, 15:02:04 »
Θα μπορούσες να εξετάσεις το ενδεχόμενο να προσθέσεις έξτρα βάρος για να αυξήσεις τη δυσκολία;

Σκέφτομαι να κάνω αυτά τα archer push ups ως επιλογή για αύξηση δύναμης. Για αντοχή σκέφτομαι να κάνω πρόγραμμα 120 κανονικές +40 diamond +40 wide την ημέρα για κάνα δεκαήμερο να γίνουν πέτρα τα βυζιά μου, χώρια το κανονικό μου πρόγραμμα που μπορεί να αποτελείται από έλξεις, εκτάσεις τρικεφάλων κ dips.

Παρεμπιπτόντως, οι βυθίσεις στο μονόζυγο με τα δάχτυλα να κοιτάζουν εμπρός κ όχι πλάγια όπως είναι στα ''dip machines'', είναι πολύ δύσκολες.

EDIT: Οσο για το λίπος δεν υπάρχει θέμα. Νταξ, δεν χρειάζεται να γίνω κ ''mr. 5%'' (  :pope: ).  30-40 χλμ τρέχω τη βδομάδα.

Join us or die mode on

Ξεκίνα airsoft. Έτοιμος είσαι, σε βλέπω.
 

*

Chronomancy

  • The Anachronist
  • Forum MVP
  • *****
  • 6657
  • Σουρωτήρι
    • View Profile
Re: Περί γυμναστικής.
« Reply #598 on: September 13, 2017, 22:34:53 »
Το γυμναστήριο βρέθηκε. Σήμερα έκανα την παρθενική μου εμφάνιση και σκοπεύω μέχρι τέλος του έτους να τηρώ ευλαβικά το πρόγραμμα που θα φτιάξω. Επ αυτού τώρα, επειδή δεν έχει γυμναστή, για την ακρίβεια είμαι μόνος μου  σε όλο το γυμναστήριο, ξέρετε κανένανα ασφαλή τρόπο να φτιάξω πρόγραμμα; Να πάρω χύμα κανένα από αυτά τα ετοιματίτζιδικα ΠΩΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΟΝΑΝ ΣΕ 5 ΜΕΡΕΣ;
This is life! We suffer and slave and expire. That's it!
 

*

Borracho

  • Blood Shot Adult Commitment
  • Team Ragequit
  • Forum MVP
  • *****
  • 9096
  • If you've been, then you'll know.
    • View Profile
    • Ragequit.gr
Re: Περί γυμναστικής.
« Reply #599 on: September 13, 2017, 23:08:54 »
Τί γυμναστήριο δεν έχει γυμναστή ή έστω υπεύθυνο προγράμματος;!