Divinity: Original Sin 2, Rise of the Multiplayer(?)

  • 156 Replies
  • 5900 Views

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

*

kara

  • Guardian Of The Codex - 5* Meating Member
  • Glorious Pseudohardcore Intern
  • Forum MVP
  • *****
  • 4850
    • View Profile
Re: Divinity: Original Sin 2, Rise of the Multiplayer(?)
« Reply #135 on: September 13, 2017, 15:52:23 »
Το pet pal στο 1ο σου ανοιγε ακομα περισσοτερο το παιχνιδι. Τα ζωα ειχαν αρκετους διαλογους, εδιναν hints αλλα και quest ολοκληρα. Εδενε παρα πολυ με τον κοσμο του παιχνιδιου.

Τωρα αν σας ενοχλει μπορειτε να παριστανετε πως κανετε spell στα ζωα και σας μιλουν. Κριμα να χασετε μια οπτικη του παιχνιδιου επειδη το φαντασυ παρα ειναι φαντασυ κι οχι πχ επιστημονικο. Αλλα περι ορεξεως...
 
The following users thanked this post: Adhan, Tommy

*

Hellion

  • Electric Eye
  • Team Ragequit
  • Forum MVP
  • *****
  • 6824
  • Deus Vult
    • View Profile
    • Ragequit.gr
Re: Divinity: Original Sin 2, Rise of the Multiplayer(?)
« Reply #136 on: September 13, 2017, 16:13:38 »
Δεν είναι θέμα "ρεαλισμού" ή "επιστημονικού φάντασι" ή κάτι τέτοιο, αλλά καθαρά θέμα gameplay. Ο συγκεκριμένος μηχανισμός προσφέρει, το δίχως άλλο, αυξημένο βαθμό διασκέδασης (και χιντς) στο παιχνίδι, και ουσιαστικά ωθεί τους παίκτες να επιλέξουν το ταλεντ αυτό αν θέλουν να λάβουν το 100% από τον τίτλο. Άρα, από την δική μου οπτική γωνία τουλάχιστον, μοιάζει σα να σχεδιάζεται το παιχνίδι με γνώμονα το ότι κάποιος θα το επιλέξει 100%. Καλύτερα να το έκαναν by default ενεργοποιημένο το ταλεντ χωρίς να πρέπει να χρησιμοποιήσεις πόντους για να το ξεκλειδώσεις, και απλά όποιος ήθελε ας μην μιλούσε στα ζώα μετά.

Παρόμοιας φύσης (αλλά σε απείρως χειρότερο βαθμό) γκρίνια είχα εκφράσει και για το Νουμενέρα που ουσιαστικά σε ωθούσε να παίξεις ως Nano, μιας και η δυνατότητα για mind-reading που προσέφερε ήταν το μόνο ξεχωριστό στοιχείο που είχε να προσφέρει οποιαδήποτε character class του παιχνιδιού.

Αλλά τέσπα, μικρογκρίνιες ειν αυτά. Ας είναι το παιχνίδι άρτιο πρωτίστως, και μετά ας έχει και romance με αρκούδες αν θέλει.

Ντάξει το παρατράβηξα μάλλον, τώρα που το σκέφτομαι.
 
The following users thanked this post: Brother Bruce, Great0ldOne

*

Northlander

  • Χνουδωτό, γλυκό γατάκι
  • Team Ragequit
  • Forum MVP
  • *****
  • 12471
    • View Profile
    • RageQuit
Re: Divinity: Original Sin 2, Rise of the Multiplayer(?)
« Reply #137 on: September 13, 2017, 17:02:32 »
Σε τελική ανάλυση, Brother Bruce, δεν σου αρέσει, μόνταρέ το.
 

*

Brother Bruce

  • Forum MVP
  • *****
  • 5101
  • Priest in the Church of Bruce
    • View Profile
Re: Divinity: Original Sin 2, Rise of the Multiplayer(?)
« Reply #138 on: September 13, 2017, 17:15:47 »
μακρια απο μενα, το επιστημονικο φίξο ή φανταζυ, οσο πιο μακρια γινεται.
ειναι θεμα γουστου, το βρισκω απλα χαζο μηχανισμο. εγω εχω το προβλημα προφανως κι οχι το 99% των ανθρωπων που το επιλεγουν.

αυτο ομως που θεωρω πως ειναι απαραδεκτο, και νομιζω το χω ξαναγραψει, ειναι οτι καποια κουεστς ξεκινουσαν κανονικα, κι αν δεν ειχες το πετ παλ απλα δεν ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ να τα ολοκληρωσεις με κανενα τροπο. θεωρω οτι σ ενα παιχνιδι που μία απ τις μαγείες του ηταν η εναλλακτικη προσεγγιση σε οτιδηποτε, μαχες, κουεστς, κόσμο κλπ, ειναι χοντρο λαθος να μην μπορεις να προχωρησεις μια αποστολη γιατι δε σου δινει με καποιο αλλο τροπο αυτα τα χιντς, παρα μονο αν εχεις το ταδε σκιλ. ουσιαστικα σε σπρωχνει και σε πιεζει να παρεις το γαμοσκιλ αν θες το 100%, οχι των ατσιβς (οποτε καρφι δε θα μου καιγοταν), αλλα των κουεστς.
και δε μ αρεσει να με πιεζουν.


γκαμηλα εισαι νορθ παναθεμα σε, δεν ξεχνας τιποτα.
(θα σε γελασω, νομιζω βακτριανη, αλλα δεν ειμαι και σιγουρος)
« Last Edit: September 13, 2017, 17:17:56 by Brother Bruce »
I don't hate people, I just feel better when they aren't around.  C.B.
 

*

Northlander

  • Χνουδωτό, γλυκό γατάκι
  • Team Ragequit
  • Forum MVP
  • *****
  • 12471
    • View Profile
    • RageQuit
Re: Divinity: Original Sin 2, Rise of the Multiplayer(?)
« Reply #139 on: September 13, 2017, 17:18:47 »
Κι έχω και καμπούρα. Ημίδιπλη, ευήλια.
 

*

armatvlos

  • Δηλωμένος Φαν
  • **
  • 125
    • View Profile
Re: Divinity: Original Sin 2, Rise of the Multiplayer(?)
« Reply #140 on: September 16, 2017, 13:14:15 »
Γνωριζουμε παιδια  εαν θα βγει σε κουτι στην ελλαδα?
 

*

Brother Bruce

  • Forum MVP
  • *****
  • 5101
  • Priest in the Church of Bruce
    • View Profile
Re: Divinity: Original Sin 2, Rise of the Multiplayer(?)
« Reply #141 on: September 18, 2017, 11:41:55 »
https://www.rockpapershotgun.com/2017/09/15/divinity-original-sin-2-verdict/

δεν ειναι ρηβιου, ουτε ακριβως "πρωτη ματια", απλα ενας διαλογος μεταξυ 2 συντακτων του σαιτ. φαινεται οτι το παιγνιδι θα ειναι ακομα καλυτερο απ το 1 και περιεχει πολλες χαρακτηριστικες "λαριανικες" στιγμες.
παντως, στα σχολια απο κατω, βλεπω μια μικρη επιφυλαξη για τις μαχες. απ οτι γραφει ο κοσμος, φαινονται πολυ πιο δυσκολες απ το 1 στο tactician, κι επισης υπαρχει μια δυσαρεσκεια για των 2 ειδων αρμορ που εχουν οι εχθροι (physical και magical), τις οποιες πρεπει να ριξεις για ν αρχισει μετά να δεχεται damage o εχθρος.

επισης καποιος γραφει ενα πολυ ευστοχο σχόλιο, με το οποιο συμφωνω κ γω:

"...The best description I heard of this game was that POE was like going back in time to Baldur’s Gate 2 with none of the charm, skill, scope, or systems that made that game great. Divinity Original Sin was like living in an alternate universe where isometric rpg’s with complex systems never fell out of favor and continued to evolve over the next 20 years...."
I don't hate people, I just feel better when they aren't around.  C.B.
 
The following users thanked this post: gvorris

*

Hellion

  • Electric Eye
  • Team Ragequit
  • Forum MVP
  • *****
  • 6824
  • Deus Vult
    • View Profile
    • Ragequit.gr
Re: Divinity: Original Sin 2, Rise of the Multiplayer(?)
« Reply #142 on: September 18, 2017, 18:05:48 »

"...The best description I heard of this game was that POE was like going back in time to Baldur’s Gate 2 with none of the charm, skill, scope, or systems that made that game great...

Yποκειμενικό much.

Πρόκειται για διαφορετικής φιλοσοφίας γκεημς σίγουρα, αλλά αν πρέπει ντε και καλά να κάνει κάποιος σύγκριση μεταξύ PoE και D:OS, για εμένα ο μόνος τομέας στον οποίο υπερτερεί το D:OS καθαρά είναι το σύστημα μαχών. Πέραν τούτου, ξανά για εμένα, στον τομέα γραφής/χαρακτήρων/επιλογών/κόσμου η σύγκριση και μόνο είναι αστεία.

Aλλά, όπως προείπα, πρόκειται για διαφορετικής φιλοσοφίας γκεημς. Κυρίως γιατί το D:OS είναι καθαρά προϊόν που στήθηκε στις ξεχωριστές ορέξεις της Larian (χουμοριστικά, σαν μηχανισμούς, σαν co-op - είτε συμφωνεί είτε διαφωνεί κανένας με αυτές) ενώ το PoE λανσαρίστηκε ακριβώς ως "φόρος τιμής στα BG" οπότε αναγκαστικά αυτοπεριοριζόταν ήδη αρκετά ως προς το τι πρέπει να περιέχει (και τι περίμενε ο κόσμος από αυτό).

Ιν άδερ νιουζ, διαβάζω ορισμένη γκρίνια ονλάην για το σύστημα διαλόγων του DOS2. Ισχύει πως όλες οι επιλογές είναι σε στυλ αφήγησης τρίτου προσώπου?
 

*

Great0ldOne

  • Κουνενικός Νοσταλγός Καριέρας
  • Forum MVP
  • *****
  • 3630
    • View Profile
Re: Divinity: Original Sin 2, Rise of the Multiplayer(?)
« Reply #143 on: September 18, 2017, 18:11:20 »
Ε ναι, γενικά τελείως μιλώντας, κριτικές του Α που πετάνε μέσα στο άσχετο και αποψάρα για το Β τις βλέπω με μισό μάτι.

 
Ισχύει πως όλες οι επιλογές είναι σε στυλ αφήγησης τρίτου προσώπου?

Εμάς ρωτάς, mighty reviewer?
 
The following users thanked this post: Adhan

*

Adhan

  • Powered By Yourtears
  • Glorious Pseudohardcore Intern
  • Forum MVP
  • *****
  • 7449
    • View Profile
Re: Divinity: Original Sin 2, Rise of the Multiplayer(?)
« Reply #144 on: September 18, 2017, 18:16:31 »
To πρώτο μισό του σχολίου θα μπορούσε άνετα να έχει γραφτεί από το Γάιο.

Quote
ο μόνος τομέας στον οποίο υπερτερεί το D:OS καθαρά είναι το σύστημα μαχών.
Εντάξει, βάλε κάτι. Και στο επίπεδο interactivity με περιβάλλον-αντικείμενα και πλάγιους τρόπους να παρακάμψεις-ξεγελάσεις χαρακτήρες (από το να φυτέψεις πράγματα σε χαρακτήρες μέχρι του να αδειάζεις σπίτια όσο ο άλλος main κρατά απασχολημένους τους ιδιοκτήτες), και γενικά στην "ελευθερία της pnp φάσης" το Pillars υστερεί.

Αυτό που διαβάζω μέχρι τώρα είναι πως πρόκειται για ένα καθολικά βελτιωμένο sequel.

Σε πιο σοβαρά θέματα
https://www.pcgamesn.com/divinity-original-sin-2/divinity-original-sin-2-steam-launch-record-breaking
« Last Edit: September 18, 2017, 18:35:43 by Adhan »
Wind and stone, I search my heart and find...
 

*

mruseyourbrain

  • Δηλωμένος Φαν
  • **
  • 165
    • View Profile
Re: Divinity: Original Sin 2, Rise of the Multiplayer(?)
« Reply #145 on: September 18, 2017, 23:27:20 »
Ιν άδερ νιουζ, διαβάζω ορισμένη γκρίνια ονλάην για το σύστημα διαλόγων του DOS2. Ισχύει πως όλες οι επιλογές είναι σε στυλ αφήγησης τρίτου προσώπου?

Ναι όλες οι επιλογές είναι σε στυλ τρίτου προσώπου.
« Last Edit: September 18, 2017, 23:34:12 by mruseyourbrain »
 
The following users thanked this post: Northlander

*

Northlander

  • Χνουδωτό, γλυκό γατάκι
  • Team Ragequit
  • Forum MVP
  • *****
  • 12471
    • View Profile
    • RageQuit
Re: Divinity: Original Sin 2, Rise of the Multiplayer(?)
« Reply #146 on: September 19, 2017, 00:02:24 »
^Επιβεβαιώνω.

Είναι η ιδέα μου ή στην πολύ αρχή έχει Rick and Morty easter egg?
 

*

Hellion

  • Electric Eye
  • Team Ragequit
  • Forum MVP
  • *****
  • 6824
  • Deus Vult
    • View Profile
    • Ragequit.gr
Re: Divinity: Original Sin 2, Rise of the Multiplayer(?)
« Reply #147 on: September 19, 2017, 02:37:05 »
Πάντως τα 500.000 κομμάτια που έζμπρωξαν ως τώρα (αν και τα 200-300 χιλιάρικα ήταν ήδη στην early access αν δεν απατώμαι) είναι σχεδόν επίδοση ΑΑΑ τίτλου, διόλου αμελητέο.

Ο αισιόδοξος θα έλεγε πως ίσως πλέον δουν οι μεγαλοεκδότες πως υπάρχει χώρος στην αγορά για turn-based isometric RPGs.

Ο απαισιόδοξος-ρεαλιστικής θα έλεγε πως πιθανότερο είναι οι μεγαλοεκδότες να συμπεράνουν πως το μυστικό της επιτυχίας ενός RPG είναι η παρουσία Multiplayer/Co-op  :anger:
 

*

Brother Bruce

  • Forum MVP
  • *****
  • 5101
  • Priest in the Church of Bruce
    • View Profile
Re: Divinity: Original Sin 2, Rise of the Multiplayer(?)
« Reply #148 on: September 19, 2017, 09:38:25 »
πιστευω οτι πολυς, μα παρα πολυς κοσμος περιμενει τα πρωτα πατσηζ, μη σου πω την νομοτελειακη πια, enhanced edition.
η λαριαν εχει αποδειξει οτι δεν αφηνει το προιον στην τυχη του και θα θυμαστε τον ρυθμο πολυβολου με τον οποιο εβγαιναν τα πατσηζ στο dos 1.
εκει γυρω στα χριστουγεννα νομιζω οτι θα ανεβουν κατακορυφα οι πωλησεις, οχι οτι ειναι ασχημες μεχρι τωρα....

σε αλλα νεα, τουτοριαλ για το Game Master Mode:
https://www.rpgwatch.com/news/divinity--original-sin-ii--game-master-tutorial-38579.html
I don't hate people, I just feel better when they aren't around.  C.B.
 
The following users thanked this post: kara

*

Northlander

  • Χνουδωτό, γλυκό γατάκι
  • Team Ragequit
  • Forum MVP
  • *****
  • 12471
    • View Profile
    • RageQuit
Re: Divinity: Original Sin 2, Rise of the Multiplayer(?)
« Reply #149 on: September 19, 2017, 11:34:55 »
RPG of 2017 και τα υπόλοιπα είναι περιττά.
 
The following users thanked this post: Brother Bruce, gvorris, tony crow, Great0ldOne, kara, dio