Log in    Register   

Login to your account

or
 Use Facebook account

Create an account * * Required field

The name you entered is not valid.
Please enter a valid username. No spaces, at least 2 characters and must not contain the following characters: < > \ " ' % ; ( ) &
Password invalid.
The passwords you entered do not match. Please enter your desired password in the password field and confirm your entry by entering it in the confirm password field.
Invalid email address
The email addresses you entered do not match. Please enter your email address in the email address field and confirm your entry by entering it in the confirm email field.


or
 Use Facebook account

Captain's Log

...του Αλέξανδρου Γκέκα

Δεν με νοιάζει αν το game development είναι δύσκολο.

Δεν με νοιάζει αν το game development είναι δύσκολο.

25 March 2017, Συντάκτης: Αλέξανδρος Γκέκας, Posted in EDITORIALS, Captain's Log

H υπομονή και η κατανόηση έχουν όρια.

Κάθε φορά που ένα αναμενόμενο παιχνίδι τα κάνει μούσκεμα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, ακούμε το γνωστό "game development is hard". Ώρα να βάλουμε κάποια πράγματα στη θέση τους.

LATE TO THE PARTY: MASS EFFECT 3

LATE TO THE PARTY: MASS EFFECT 3

15 December 2016, Συντάκτης: Αλέξανδρος Γκέκας, Posted in EDITORIALS, Captain's Log

Το αδικημένο (από την Bioware) έπος

Λάτρεψα το Mass Effect 1, διασκέδασα με το Mass Effect 2. Ήρθε επιτέλους η ώρα να τελειώσω την Οδύσσεια του δικού μου Shepard.

Dark Souls, με κούρασες.

Dark Souls, με κούρασες.

28 November 2016, Συντάκτης: Αλέξανδρος Γκέκας, Posted in EDITORIALS, Captain's Log

Δεν έχω πια τη διάθεση να "git gud"

Προσπάθησα, μόχθησα, επέμεινα, βαρέθηκα. 

Η επιστήμη των μετακινούμενων γκολπόστ

Η επιστήμη των μετακινούμενων γκολπόστ

08 October 2016, Συντάκτης: Αλέξανδρος Γκέκας, Posted in EDITORIALS, Captain's Log

Συνεχόμενα "180s" και κονσολικός φανμποϊσμός

Όταν η ζωή σε αναγκάζει σε συνεχείς ανακυβισθήσεις.

Steam Controller: Οι πρώτες εντυπώσεις

Steam Controller: Οι πρώτες εντυπώσεις

21 April 2016, Συντάκτης: Αλέξανδρος Γκέκας, Posted in EDITORIALS, Captain's Log

Εξερευνώντας το μαραφέτι της Valve

Ο controller που φιλοδοξεί να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ mouse και gamepad! 

Τα δομικά προβλήματα των XCOM

Τα δομικά προβλήματα των XCOM

21 February 2016, Συντάκτης: Αλέξανδρος Γκέκας, Posted in EDITORIALS, Captain's Log

Κριτική στις επιλογές των developers

Συζήτηση για την tactical combat των XCOM και ανάλυση των περιορισμών της συγκριτικά με το κλασικό UFO: Enemy Unknown.

[12 3 4 5  >>  

We are using cookies to give you the best experience on our site. Cookies are files stored in your browser and are used by most websites to help personalise your web experience.