What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Jank- To ανέχεστε ή το επιζητάτε;

mits@kos

Death Knight
Joined
Dec 8, 2012
Messages
2,942
Σχεδόν το σύνολο της βιβλιοθήκης του original Game Boy. Όταν είσαι πιτσιρικάς, δεν υφίσταται καν διαχωρισμός.

Για οτιδήποτε μεταγενέστερο -βαριά- της 16-bit era, ούτε καν. Ο χρόνος μας είναι πεπερασμένος και πολύτιμος.
 

kuivamaa

Death Knight
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
3,207
Το τελευταίο ψιλοjanky που έπαιξα ήταν το elex, υποφερτό αλλά όπως είπα ήταν απλά ψιλοjanky. Εδώ που τα λέμε μέχρι και το CP2077 είχε ψήγματα jankiness. Σε γενικές γραμμές δεν το πολυανέχομαι πια. Εδώ δεν ανέχομαι τις μαλακίες τύπου Fallout 4 της Beth, όχι να επιστρέψω και σε gothic 1.
 

lich king

Umber Hulk
Approval of the Admiral
Joined
Dec 28, 2012
Messages
878
Το ποιο προσφατο που μου ερχετε ειναι το elex, εχει καποιες καλες ιδεες, αλλα δεν παλευεται, μόνο μερικές ώρες κατάφερα να το παίξω.
Αλλα αυτο που ταιριαζει 100% σε αυτην την κατηγορια ειναι το two worlds. Ούτε αυτό παλεύεται, αλλά κατάφερα να το τερματίσω.

Παλιά τα ανεχόμουν λίγο περισσότερο, αλλά τώρα όχι.

Τώρα που το σκέφτομαι, σχεδόν όλα τα παιχνίδια της piranha bytes μπαίνουν σε αυτή την κατηγορία.
 

bald_killer

Death Knight
Joined
Jul 26, 2014
Messages
3,846
Προσωπικά, ό,τι είναι μηχανικά clunky τρώει uninstall. Είχα βάλει πριν μερικά χρόνια το Risen 3 και μου φάνηκε πολύ "ξύλινο". Ίσως του ξαναδώσω μια ευκαιρία.

Νομίζω πως πλέον λίγο πολύ, γνωρίζει κάποιος τι να περιμένει από ένα game από indie ή ΑΑ developer από τεχνικής άποψης.

Το Stalker θυμάμαι επίσης είχε αρκετά προβλήματα, ιδίως το SoC με τα προβληματικά hit boxes.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,259
Με τα χρόνια όμως, οι περισσότερες από αυτές τις ρηξικέλευθες ιδέες, υιοθετήθηκαν από τα μεγάλα στούντιο της πιάτσας και 'ντύθηκαν' γυαλιστερά κοστούμια. Μπορούμε πλέον να απολαμβάνουμε τις εμπειρίες, δίχως να παλεύουμε απεγνωσμένα με το συμπλέκτη και τη μίζα.

Ισχύει όμως αυτό; Π.χ. ποιο είναι το κυρίαρχο χαρακτηριστικό του Gothic και πόσα παιχνίδια το έχουν ακολουθήσει/ενσωματώσει; Ρωτάω συγκεκριμένα για το Gothic γιατί δεν έχω παίξει τα παλιά και το Elex και η επικρατούσα άποψη online φαίνεται να είναι ότι δεν μπορείς ακόμη να βρεις την ίδια εμπειρία αλλού. Ποιο θα λέγαμε ότι είναι το mainstream Gothic;
 

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
12,516
Όχι όταν κυκλοφόρησε, τότε με σάλιο και κόλλα βαστιόταν. Ο ορισμός του ένδοξου jank. Πλέον είναι πένα. Ενσωμάτωσε τα πάντα και τα πήγαινε και δέκα σκάλες πάνω, πολύ ιδιαίτερη περίπτωση παιχνιδιού το KC: Del. To Medieval Life αποπειράθηκε να κάνει κάτι αντίστοιχο, αλλά με πολύ μικρότερο προϋπολογισμό. Είμαι σίγουρος πως υπάρχουν κι άλλα που μου ξεφεύγουν, ίσως τα RPG της Spiders είναι μια καλή αναλογία : Mars- War Logs, Technomancer και το πιο πρόσφατο Greedfall.
 

Chronomancy

Todd's Minion
Staff member
Joined
Oct 8, 2013
Messages
10,224
@Borracho Τι πρόβλημα είχες όταν κυκλοφόρησε; Αν εξαιρέσεις κάποια χαζά bugs κατά τα άλλα ήταν πένα. Μπήκαν και τα DLCs και το απογείωσαν
 

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
12,516
@Chronomancy Θυμάμαι πρόχειρα κακό optimization, μάχη με αίσθηση γιούχου, έτσι μια δημιουργική ασάφεια ως προς τα πάντα. Έπαιζα και δεν ήξερα αν συναντούσα bugs ή αν το παιχνίδι ήταν όντως έτσι, βασικό στοιχείο του jank. To τελείωσα και το γούσταρα, παρά τις φιλότιμες προσπάθειές του να με αποξενώσει.

Εδώ κάπου να σημειώσω πως καθόλου δεν καιγόμουν να ζήσω το όνειρο του μεσαιωνικού κολλίγου, οπότε ξεκίνησα να παίζω με ελαφριά προκατάληψη, αλλά έτσι είναι οι Kickstarter αμαρτίες της ελπιδοφόρας νιότης.
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,265
Για ένα λεπτό το STALKER ήταν jank? Χαμπάρι δεν πήρα, είμαι λίγο άνιωθος μάλλον με το θέμα.
 

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
12,516
To Stalker είναι από τους εμβληματικούς Jank-o-Matic τίτλους. Νιώθεις το σασί να ξεκολλάει κάθε λεπτό και θες τριάντα μόντς για μια στοιχειωδώς νορμάλ εμπειρία. Αν δεν ένιωσες, ενδέχεται να μην έχεις παίξει ποτέ Assassin's Creed :D
 

Dim Gian Bot

Death Knight
Sign me up! Approval of the Admiral Born Leader PCMaster Veteran
Joined
Apr 2, 2016
Messages
3,925
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ αυτή τη στιγμή είναι το GTA IV. Δεν μου έκατσε ποτέ καλά ο χειρισμός του με τα 52 πλήκτρα και τη ζαβή car camera. Αν και γούσταρα γενικώς, τελικά το παράτησα εξαιτίας της ηλίθιας κάμερας.

Από την άλλη, το Lords of the Fallen το τερμάτισα και το ευχαριστήθηκα παρά τις "τρέλες" που έκανε η κάμερα σε κλειστούς χώρους (ειδικά στους διαδρόμους). Ίσως επειδή το πρόβλημα ήταν μόνο στους πολύ κλειστούς χώρους...

Με τον Ριμάστορα του DS δεν είχα θέμα (του έριξα και 40+ ώρες αλλά τα 'φτυσα λόγω κόπωσης και κάποιων δύσκολων bosses που καθόμουνα και ξυνόμουνα για το πώς να τους αντιμετωπίσω). Στο DS: PTD εντίσιο όμως, ναι, είχα γενικά θέμα με τον χειρισμό και το είχα παρατήσει κι εγώ τότε.

Τώρα που το ξανασκέφτομαι όμως, γελάω, καθώς μεγάλωσα με Jet Set Willy και Manic Miner για πρωινό και Prince of Persia (το πρώτο) για βραδινό. Ποια Gothic, ποια Stalker και ποια DS... :Ρ
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,265
Τώρα που το ξανασκέφτομαι όμως, γελάω, καθώς μεγάλωσα με Jet Set Willy και Manic Miner για πρωινό και Prince of Persia (το πρώτο) για βραδινό. Ποια Gothic, ποια Stalker και ποια DS... :Ρ
ίσως για αυτό να μην μπορώ να τα καταχωρήσω σε jank και εγώ, αν μου αρέσει ένα παιχνίδι ας μου βγάλει και τη μπαναγία θα το συνηθίσω και θα παίξω.
 

Elric

Blackguard
Joined
Dec 16, 2012
Messages
1,138
Μόνο jank παίζω.
Το gaming δεν είναι για χαλάρωση και διασκέδαση.
Απαιτεί γερό στομάχι και ατσάλινα νευρα.
Να σε λούζει κρύος ιδρώτας μόνο για να αναλάβεις ένα quest.
Nα χτυπιέσαι στο πληκτρολόγιο σαν πιανίστας σε σόλο του σοπέν για να κάνεις ένα βήμα.
Να μην έχει καν χάρτη, οχι quest gps.
Να σε καταδιώκουν πεταλούδες και να σε ακρωτηριάζουν ποντίκια.
Κάθε save να είναι περιπέτεια.
Κάθε achievement (αν δουλέψει) να έρχεται με πόνο και αίμα.
Να βγαίνεις απο το παιχνίδι και να τρέχεις για παγωμένο ντουζ.
Γι΄αυτό μόνο piranha bytes games.

Πως μαλακώσατε έτσι μωρε;
 

Chosen Undead

Death Knight
Joined
Jul 14, 2015
Messages
3,505
Θεωρώ πως πλέον είναι δύσκολο και να πέσεις σε junk game και να έχεις την ανοχη να μην φαει uninstall στο δευτερολεπτο με τοσο τεραστια backlogs που έχουμε όλοι και πολύ περιορισμένο χρόνο. Το μυαλό μου σε αυτή την έννοια πάει πίσω σε παλαιότερες εποχές που τα παιχνίδια ήταν τυχερά γιατί είχαμε περιορισμένες επιλογές οπότε ανεχόμασταν παρά πολλά πράγματα. Το πρώτο παιχνίδι που μου έρχεται στο μυαλό είναι το Trespasser και κάμποσα σε gameboy, psp, ps2. Πλέον μπα δεν θα το έλεγα πως κυνηγάω jank. Σίγουρα ζούμε προνομιούχες εποχές.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,704
Για ένα λεπτό το STALKER ήταν jank? Χαμπάρι δεν πήρα, είμαι λίγο άνιωθος μάλλον με το θέμα.
Πέρα από τα όποια bugs, το stealth δε λειτουργούσε πάντα όπως έπρεπε, κάποιος εχθρός μπορούσε να σου ρίξει στο σκοτάδι από τα 50+ μέτρα κλπ. Με το complete mod μειώνονταν σημαντικά αυτά τα σκηνικά. Από όσο θυμάμαι το Call of Pripyat που ήταν και το τελευταίο, ήταν το πιο γυαλισμένο.
Αυτό βέβαια δεν αλλάζει το γεγονός ότι έφτιαχναν ασύλληπτο immersion και συνέχιζες απλά για να δεις τι υπάρχει λίγο πιο πέρα.
 

bald_killer

Death Knight
Joined
Jul 26, 2014
Messages
3,846
Το stealth ήταν ανύπαρκτο στα δύο πρώτα Stalker. Ακόμη και εγώ ως μαζοχιστης με αυτή την τακτική, δεν κατάφερα ποτέ να "δαμασω" τον κώδικα πίσω από τον μηχανισμό.
Επίσης, όταν έφτιαχνες reload όντας σε μια περιοχή με εχθρούς, εκείνοι γνώριζαν που βρίσκεσαι, δλδ η κατάσταση όπου δεν είχες γίνει ακόμη αντιληπτός δεν επανέρχονταν με το reload.
Επίσης όταν πυροβολουσα, ένιωθα σαν οι σφαίρες να μην έπεφταν πάνω στον εχθρό. Δεν κάνανε dmg.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,704
Ναι δεν υπάρχει λόγος να πάει κάποιος σήμερα χωρίς το complete κουμπωμένο. Το τελευταίο που λες έχει να κάνει περισσότερο με την ποιότητα των όπλων-ballistics και λιγότερο με jank: με τα πρώτα ήταν κατόρθωμα αν έτρωγες κάποιον από απόσταση ενώ με τα μεταγενέστερα (ειδικά καμπερωμένος/σκυφτός/πίσω από γωνίες) θέριζες.
 
Top Bottom