Τις τελευταίες δύο μέρες παίζω Borderlands κι έτσι κάνω διάλειμμα απ' το DS. Και μιας και δεν παίζω σκέφτηκα να κάτσω στο youtube να δω ένα walkthrough τού Demon's Souls, να δω από που ξεκίνησαν όλα.
Εμείς και οι xboxάκηδες που δεν είχαμε παίξει το πρώτο souls, ό, τι και να βλέπαμε στο παιχνίδι μας φαίνοταν πρωτόγνωρο. Οι άλλοι όμως πως δέχτηκαν αυτό το sequel και δεν έκραξαν? Και εξηγούμαι.
Βρήκα ένα ολοκληρωμένο playthrough και άρχισα να το βλέπω. Πρώτος σταθμός το tutorial. Ωραία ως εδώ. Μέχρι που φτάνει στο πρώτο boss τού παιχνιδιού. Τι' ναι αυτό??
Οι κινήσεις ήταν copy-paste με το αντίστοιχο boss τού DS. Μέχρι και στο κωλοκάθισμα το αντέγραψαν.
Περνάει ο τύπος τον αρχηγό και ακολουθεί το κεντρικό hub. Τι να δω πάλι? Έναν npc να κάθεται όπως ακριβώς κάθεται και ο αρχικός npc στο firelink shrine. Ούτε καν σταυροπόδι δεν τον έβαλαν. Και άντε, λεπτομέρεια είναι αυτό θα μου πεις.
Συνεχίζω. <span class="bbcode_spoiler">Θυμάστε στο Undead Burg το δράκο που σκοτώνει όλους τους hollow warriors με την ανάσα του?</span> Για μαντέψτε τώρα τι συμβαίνει στο Demon's Souls. Μπράβο, το βρήκατε.
Έχει κι άλλα. Την παγίδα με τη σιδερένια μπάλα ας πούμε. Copy-paste again.
Και δεν τελειώνει εδώ. Έλεος δηλαδή. Ολόκληρη περιοχή έχουν σχεδόν αντιγράψει. Μιλάω για την Blighttown. Έβλεπα την ίδια περιοχή με μικροαλλαγές.
Κάπου εκεί σταμάτησα να κοιτάω γιατί λογικά θα έτρωγα τρελά spoilers αν συνέχιζα.
Δηλαδή η φαντασία των devs σταμάτησε να λειτουργεί μετά το πρώτο παιχνίδι? Και επιπροσθέτως όλοι σχεδόν οι reviewers το αποθέωσαν, αν κρίνω από τις βαθμολογίες?
Άλλα παιχνίδια έχουν φάει τρελό κράξιμο γι' αυτόν ακριβώς το λόγο. Άρμεγμα αγελάδας το λένε, έλλειψη φαντασίας το διαβάζουμε και χίλια άλλα.
Ευτυχώς με λίγα λόγια που δεν είχαμε την ατυχία να παίξουμε και το DeS.
ΥΓ. Γι' αυτούς που δεν σκαμπάζουν δε λέω πως το Dark Souls δεν αξίζει, αντίθετα είναι γαμάτο, αλλά δεν παύει να είναι ακριβής αντιγραφή τού πρώτου.