Το μόνο άδικο στα Dark Souls παιχνίδια (εκτός από το προφανές «ένας εναντίων όλων» που έχουν όλα τα παιχνίδια από τότε που βγήκαν), είναι ότι οι τροχιές από τα βέλη των τοξότων καμπυλώνουν για να σε πετύχουν. Ένα πράγμα σα να ναι Homing Arrows και να θέλουν να βρουν τον στόχο τους.
Στο Dark Souls 1 το μόνο άδικο που βρήκα ήταν τα physics από τα πτώματα που ήταν στα ξύλα της οροφής, στην εκκλησία για το Painted World Οf.... ,που από τη μία δεν έπεφταν στο πάτωμα από την άλλη με το που τα ακούμπαγες, πιο έυκολα έχανες εσύ την ισορροπία σου παρά αυτά. Major Bullsheeetteee, αλλά οκ το κατάπιαμε κι αυτό.
Τα παιχνίδια όμως εν γένει δεν είναι άδικα και όπως είπαν και οι άλλοι, για να μπεις στην ατμόσφαιρα πρέπει να ματώσεις.