Tα quirks δεν πρέπει να τα σκέφτεσαι βάσει "μπροστινών-πισινών" αλλά βάσει κλάσεων. Συγκεκριμένες κλάσεις * απαιτούν* σχεδόν κάποια κλειδωμένα *καλά* perks, το Wiki του παιχνιδιού θα σε διαφωτίσει. Κάνουν τεράστια διαφορά, ειδικά όσο πηγαίνεις προς το end-game. Επίσης, η ίδια κλάση, με άλλα skills ενεργά, μπορεί να θερίζει από την 3η ή την 4η θέση ενώ στην πρώτη και τη δεύτερη να είναι άχρηστη και τούμπαλιν.
Όσο για τη Βέσταλ, είναι σχεδόν υποχρεωτικό να την έχεις στην ομάδα για long dungeons και γενικά για ποιοτικό ξύλο διαρκείας. Ο Flagellant είναι ένα μικρό ασταμάτητο self-healing κτήνος (παρά το νερφάρισμα που υπέστη) και σε short dungeons μπορείς να τη σκαπουλάρεις με runs-αστραπές βασιζόμενος μονάχα στα self-heals συγκεκριμένων κλάσεων.
Καλό κουράγιο και καλή συνέχεια. Επίσης, TRINKETS, τεράστιας και καθοριστικότατης σημασίας από ένα σημείο και μετά, ακόμη περισσότερο και από τα quirks. Η νίκη έρχεται με τέλειο συνδυασμό κλάσης, θέσης, trinkets και quirks.