What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Deathloop

bald_killer_clone

Mind-flayer
Joined
Jul 26, 2014
Messages
2,002
Παράξενο μου φαίνεται με όλα τα τόσο θετικά reviews. Θα περιμένω καλύτερα RQ review για σιγουριά.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
11,186
Εγώ λέω ας περιμένουμε και τα user reviews, για κάθε ενδεχόμενο.
 
Joined
Apr 2, 2016
Messages
2,211
Όντως το Denuvo κάνει τόση ζημιά στο performance όσο λένε;
Ο άλλος έχει 3070ti λέει και έχει πρόβλημα ακόμα και στα 1080p... Πού πάμε ξεβράκωτοι στ' αγγούρια;
 

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
11,569
Αν είχατε ΚΑΡΤΑΡΑ-ΚΤΗΝΟΣ 970 με χαλασμένο ανεμιστηράκι αέρα θα παίζατε όλα low 20 FPS 1440p και δεν θα λέγατε τέτοιες πλεμποκομπλεξικές μαλακίες.
 
Joined
Apr 2, 2016
Messages
2,211
Αν είχατε ΚΑΡΤΑΡΑ-ΚΤΗΝΟΣ 970 με χαλασμένο ανεμιστηράκι αέρα θα παίζατε όλα low 20 FPS 1440p και δεν θα λέγατε τέτοιες πλεμποκομπλεξικές μαλακίες.

Από την άλλη, σε κάποιους αρέσουν τα αγγούρια... :Ρ
 

maladroid

Blackguard
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,199
Στα Steam reviews τρώει τρελό θάψιμο για τα frame stutters που κατά τα φαινόμενα προκαλεί το Denuvo ακόμα και σε δυνατά PC. Για να δούμε πώς θα αντιδράσει η Arkane.

Όσον αφορά το gameplay, αλλού διαβάζω ότι η φάση είναι high-chaos Corvo κι αλλού ότι του stealth η μάνα δεν έκλαψε ποτέ. Δεν ξέρω τι να πιστέψω, μόνο το review του RQ μπορεί να λύσει το μυστήριο. 🙏
 
Joined
Dec 15, 2012
Messages
7,172
Όσον αφορά το gameplay, αλλού διαβάζω ότι η φάση είναι high-chaos Corvo κι αλλού ότι του stealth η μάνα δεν έκλαψε ποτέ. Δεν ξέρω τι να πιστέψω, μόνο το review του RQ μπορεί να λύσει το μυστήριο. 🙏

Στο Dishonored ειχες και πολλαπλες επιλογες και skills αναλογα την περισταση. Και high chaos (που δειχνουν στα trailers) και stealth γιατι οχι; Δεν νομιζω να σε περιοριζει στο ενα playstyle.
 

maladroid

Blackguard
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,199
Το Dishonored ναι μεν σου έδινε την επιλογή αλλά σεναριακά αβαντάριζε αρκετά την stealth/low chaos προσέγγιση με την έννοια ότι έτσι μάθαινες περισσότερα πράγματα, δικαιολογούνταν καλύτερα οι πράξεις σου και τελικά έπαιρνες τον πιο "σωστό" τερματισμό. Τουλάχιστον έτσι το θυμάμαι εγώ.
Στο 2 δεν ξέρω τι γινόταν γιατί δεν δοκίμασα high chaos, πέρα από κάποιες στιγμιαίες εκρήξεις βίας που κλασικά κατέληγαν ρε quickload. To Deathloop αυτοδιαφημίζεται ως FPS και η εντύπωση που αποκόμισα από τα previews ήταν ότι δεν μπορείς να το ολοκληρώσεις χωρίς θανάτους ούτε και είναι τόσο απολαυστικό σε χαμηλό/stealth τέμπο. Τώρα που σκάσανε τα reviews κάποιοι φαίνεται να το παίζουν stealth, ωστόσο προσπάθησα να μην διαβάσω όλα τα reviews λεπτομερώς για να μην μου χαλάσουν την έκπληξη.
 
Joined
Dec 15, 2012
Messages
7,172
Εμενα δεν με ανησυχει αν θα κανει favor το action πιστολιδι η το stealth.

Πιο πολυ το time limit με ανησυχει που εχει στο να πετυχεις τον σκοπο του παιχνιδιου σκεφτομαι αν θα ειναι ελαστικο.
 

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
11,569
To review του PC Gamer απαντά σε όλες τις ερωτήσεις σας (και μου) πλάκα πλάκα :

Στην ουσία χρησιμοποιείς το κάθε loop για να μάθεις πράγματα και να 'λύσεις' το παιχνίδι τέλεια. Δεν έχει καμία σημασία αν θα σκοτώσεις τους πάντες ή αν θα το πας χαλαρά, το παιχνίδι θέλει να σε ξεκολλήσει από το Quicksave/Quickload που συνηθίζουμε να έχουμε σα δεκανίκι στα immersive sims. Ούπς, δεν μου πήγε καλά, load γιατί πρέπει να μη με δει κανείς. Απ' όσο κατάλαβα, στο Deathloop, αν σε δουν, ορμάς με την πιστόλα και το τουφέτσι σου και αν καταφέρεις να βγεις ζωντανός, μπορείς να ψάξεις ανενόχλητος για ίχνη, προκειμένου το επόμενο playthrough σου να είναι το σωστό. Δεν σου λέει 'μπράβο' αν το πας με stealth, γι'αυτό και τα όπλα του είναι τόσο απολαυστικά στη χρήση. Η Machinegames ξηγήθηκε.

'Κερδίζεις' όταν διαχειριστείς με τέτοιο τρόπο το κάθε timeblock ώστε να σου βγουν και οι οκτώ (φαινομενικά αδύνατες) δολοφονίες μέσα στο εικοσιτετράωρο του loop. Σαν σινεμασκόπ εκδοχή της κεντρικής ιδέας του 12 Minutes δηλαδή.

Με ιντριγκάρισε και το concept της εισβολής, που σκάει η ασασίνα ελεγχόμενη από άλλο παίκτη και έχετε ένα μικρό πριβέ deathmatchάκι επιτόπου. Πολλές γαργαλιστικά έξυπνες ιδέες διαβάζω μαζεμένες, αλλά ας όψεται το τεράστιο μπούκωμα νέων κυκλοφοριών αυτό το μήνα, κάπου τον Απρίλη θα το παίξω ευτούνο.
 
Last edited:

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
13,201
Παίζω εδώ και λίγες ώρες στο Steam, και δεν έχω συναντήσει κάποιο τεχνικό θέμα η αλήθεια είναι.

Τα πάντα στο lowest of the low προφανώς (με 1060 6GB, i7-4790k και 16 GB RAM), αλλά ακόμα και έτσι το οπτικό αποτέλεσμα θα το έκρινα "ανεκτό".

Γενικά ενδιαφέρον κόνσεπτ, πρωτότυπες ορισμένες πτυχές του gameplay, αλλά διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για το αν αξίζει όντως τέτοια αποθεωτική υποδοχή από μέρος του gaming τύπου.
 

bald_killer_clone

Mind-flayer
Joined
Jul 26, 2014
Messages
2,002
Ας μην ήταν η Μικρομαλακή ο αρχηγός και να δεις τι κριτικές θα έπαιρνε το game.
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
13,201
Το τελείωσα μετά από... 31.2 ώρες σύμφωνα με το Steam, έχοντας ξεψαχνίσει αρκετά μεγάλο μέρος του περιεχομένου.

Πολύ ενδιαφέρον το "time loop" concept και οδηγεί σε μερικά πολύ διασκεδαστικά σκηνικά, τόσο ως προς το σενάριο όσο και ως προς το ευρύτερο world-building. Για παράδειγμα, αν πας σε μια περιοχή το πρωί πετυχαίνεις έναν τυπά να προσπαθεί να μάθει κιθάρα και να παίζει τελείως βασικές νότες, αν δεν τον σκοτώσεις και συνεχίσεις να πηγαίνεις στο ίδιο σημείο άλλες ώρες τότε προοδευτικά ο τυπάς γίνεται όλο και καλύτερος, μέχρι που το βράδυ αρχίζει να παίζει ριφάρες και να σολάρει σα βιρτουόζος. Τελείως δευτερεύον σκηνικό αλλά ενδεικτικό του τι εννοώ, και με διασκέδασε πολύ.

Αρκετά ενδιαφέρουσα και η πλοκή και τα γεγονότα που οδηγούν στην έναρξη του παιχνιδιού, όπως μαθαίνουμε από διάφορα διάσπαρτα ντοκουμέντα.

Dishonored δεν είναι, όμως. Ούτε έχει ιδιαίτερο νόημα να παίζεις Stealth, εκτός αν θέλεις να πας σε καλύτερο σημείο για να αρχίσεις από εκεί το μακέλεμα, ή για να κυνηγάς achievements. Είναι ξεκάθαρο πως το gameplay του παιχνιδιού προέκυψε ως απάντηση στους θλιβερούς τύπους που έκλαιγαν πως "νε το Dishonored σου δίνει τόσους kewl τρόπους να σκοτώνεις αλλά αν σκοτώνεις λαμβάνεις το κακό φινάλε λολολ what up wit dat, θέλω να σκοτώσω πρκλ πλ".

Multiplayer δεν έπαιξα, αλλά δεν νομίζω να αλλάζουν και δραματικά τα πράγματα σε σχέση με όταν "εισβάλλει" η ΑΙ στο single-player παιχνίδι. Προφανώς ο human αντίπαλος έχει έξτρα ικανότητες και θα παίζει καλύτερα από την ΑΙ, οκ. Ζήτω.

Επίσης το φινάλε αρκετά μη-ικανοποιητικό. Σχεδόν προχειροδουλειά θα το έλεγα. Αλλά δεδομένα θα δούμε και Deathloop 2.

Το original soundtrack τα σπάει πάντως.



Εν αναμονή του ρηβιού του Βασίλη.
 
Joined
Dec 15, 2012
Messages
7,172
@Hellion Αυτη η "μια μερα" που σου δινει διορια για το τερματισεις ειναι καθολου ελαστικη ως προς το χρονο (ειμαστε με την ψυχη στο χερι; ) και ως προς τα λαθη η πρεπει να πανε ολα αψογα για να βγει.
 
Top Bottom