The Nameless One
Mind-flayer
- Joined
- Jun 16, 2015
- Messages
- 2,091
3000 reviews μια μέρα μετά δεν είναι υπερβολικά λίγα? Με βάση αντίστοιχους τίτλους, θα έπρεπε να είχε εκατοντάδες χιλιάδες ήδη, έτσι δεν είναι?
By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!νομιζω δεν δωσανε νουμερα για andromeda και μπορει στο σχολια να ηταν φλοπ αλλα sales numbers μαλλον πετυχε τα αναμενομενα. βεβαια να πουμε την αληθεια η ιδια η bioware το ειχε ξεγραμμενο απο την αρχη το game επειδη το εκανε το b studio και οχι το main.Το θέμα είναι πως το Veilguard βρίσκεται υπό development εδώ και κοντά 10 χρόνια, έχει υποστεί τουλάχιστον 3 reboot στην ανάπτυξή του, και άρα τα κόστη έχουν εκτοξευθεί (κάπου διάβαζα για 200 εκατομμύρια μπάτζετ) και για να βγάλει τα λεφτά του πρέπει να σημειώσει τρελές πωλήσεις. Και με τα έως τώρα ενδεικτικά νούμερα έστω στο Steam αυτό δε φαίνεται να συμβαίνει, εξ ου και το "αποτυχία".
Για αντιπαραβολή, το Andromeda και το Anthem πούλησαν περί τα 5 εκατομμύρια έκαστο και θεωρούνται και τα 2 μέγιστα flops για την εταιρεία (ΟΚ ειδικά το δεύτερο είχε και τον παράγοντα live service που απέτυχε παταγωδώς, κάτι που δεν εφαρμόζεται στο DAV). Μέχρι στιγμής δεν έχω δει κάτι που να με κάνει να πιστεύω πως το Veilguard θα φτάσει έστω σε αυτό το νούμερο. Αλλά θα δείξει όσο περνάνε οι ημέρες.
Διορθώστε με εάν κάνω λάθος, αλλά έχω την εντύπωση ότι το Jedi survivor δεν είχε μικρό budget? Μεταξύ ΑΑ και ΑΑΑ?νομιζω δεν δωσανε νουμερα για andromeda και μπορει στο σχολια να ηταν φλοπ αλλα sales numbers μαλλον πετυχε τα αναμενομενα. βεβαια να πουμε την αληθεια η ιδια η bioware το ειχε ξεγραμμενο απο την αρχη το game επειδη το εκανε το b studio και οχι το main.
αχ ακομα θυμαμαι αυτες τις τρομερες λεπτομεριες που εβγαλε ο jason schrier στη φορα και ειναι να τραβας τα μαλλια σου. η οποια αποτυχια των παιχνιδιων που ηρθαν μετα (και οι μελλοντικες μαλλον) το λες και καρμα με την αλαζονια του main studio.
edit: τσεκαρα λιγο γκειμς της ea τα νουμερα. το jedi survivor εκανε peak στα 60k (δεν θυμαμαι ποια γκειμς ηταν day 1 steam αλλα θυμαμαι το survivor)
View attachment 8384
Δεν νομίζω ότι ξέρουμε το budget του Jedi survivor.Διορθώστε με εάν κάνω λάθος, αλλά έχω την εντύπωση ότι το Jedi survivor δεν είχε μικρό budget? Μεταξύ ΑΑ και ΑΑΑ?
Διορθώστε με εάν κάνω λάθος, αλλά έχω την εντύπωση ότι το Jedi survivor δεν είχε μικρό budget? Μεταξύ ΑΑ και ΑΑΑ?
Δεν νομίζω ότι ξέρουμε το budget του Jedi survivor.
Και τα νούμερα του veilguard μάλλον είναι εικασίες. Έχω δει να λένε για 80 μύρια. 150 και διάφορους να ξεφεύγουν λέγοντας για πάνω από 250. Ποιος λέει αλήθεια?
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Άρα είχα δίκιο και το survivor φτιάχτηκε με ελάχιστα χρήματα, λίγο παραπάνω από indie game!Δεν ξέρω αν είχε ακουστεί κάτι τέτοιο αλλά δεν το πιστεύω. H Respawn έχει τα γραφεία της στο Λος Άντζελες της Καλιφόρνια (με υψηλό κόστος ζωής και αντίστοιχους μισθούς των developers) και η άδεια για το Star Wars σίγουρα δεν θα ήταν φθηνή. Θυμάμαι π.χ. από τα Insomniac leaks ότι η Sony πλήρωσε στην Disney 80κάτι εκατομμύρια δολάρια για την άδεια του Spiderman. Το Star Wars θα ήταν σίγουρα πιο φθηνό αλλά φαντάζομαι όχι κάτω από 40-50.
Δεν το πιάσατε ρε χαζά. Εννοεί το φορμ εκείνο, που αισθάνεσαι άβολα κάτω από το πετσί σου, σαν την μπουτς κανάραινα.Return to Form ή όχι
Το οποίο Inquisitions ήρθε steam 6 χρόνια μετά από όταν βγήκε ξέρω εγώ. Το λένε και μέσα, αλλά επιμένει στην σύγκριση...Dragon Age The Veilguard beats Inquisition’s Steam record by 500% in one hour