What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Intel GPU - Το νήμα...

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
10,014
Πάντως πρέπει να πω ότι το hardware, η απόδοση σε DX12 και ray tracing και το XeSS με εξέπληξαν ευχάριστα. Αν η Intel καταφέρει να αντιμετωπίσει σχετικά γρήγορα τα ζητήματα με το DX11 θα μιλάμε για έναν πολύ σοβαρό παίκτη στις GPUs.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
10,014
Το είδα χθες το βίντεο. Πάντως το προγραμματάκι Arc Control φαίνεται αρκετά καλό.
 

Dark Archon

Blackguard
Joined
Dec 21, 2012
Messages
1,440
Θέλει δουλειά ακόμη, όπως να δώσουν fan control και κυρίως στο να εξηγήσουν τι στα διάλα κάνει εκείνη η πρώτη μπάρα. :ROFLMAO:
Αν καταφέρει όμως να δουλέψει τις κάρτες το afterburner, το arc control θα πάει άπατο.
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
11,035
Κοίτα που τελικά ίσως μου κάνει μια χαρά για το workstation η Α380
 

bald_killer_clone

Death Knight
Joined
Jul 26, 2014
Messages
2,897
Αν η Intel καταφέρει να αντιμετωπίσει σχετικά γρήγορα τα ζητήματα με το DX11 θα μιλάμε για έναν πολύ σοβαρό παίκτη στις GPUs.
Υπάρχουν ακόμα games που χτίζονται πάνω σε DX11 ?
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
10,014
Υπάρχουν ακόμα games που χτίζονται πάνω σε DX11 ?

Ναι, κατά κανόνα όχι AAA αλλά μικρότερα. Το μεγάλο πρόβλημα είναι με το backlog των παικτών που είναι γεμάτο από DX11 games. Αν το θέμα ήταν ότι ένα παλιό παιχνίδι δεν πιάνει 200 fps αλλά 100 δεν θα το συζητούσαμε, όμως σε αρκετές περιπτώσεις η απόδοση σε DX11 πέφτει αρκετά κάτω από τα 60.
 

lucinos

Mind-flayer
Joined
Nov 16, 2015
Messages
1,962
όμως σε αρκετές περιπτώσεις η απόδοση σε DX11 πέφτει αρκετά κάτω από τα 60.
Μού την σπάει που ένα γρήγορο γούγλισμα εξακολουθεί να μην βγάζει κάποιον που να συγκρίνει εκτενώς με DXVK. Βλέπω πάντως αναφορές ότι το DXVK (υλοποίηση DX11 με Vulkan) στην intel Arc στα windows (ναι dxvk στα windows) πάει ήδη καλύτερα από την υλοποίηση DX9/11 με DX12 που έχει η intel και στο λίνουξ φυσικά θα είναι ακόμα καλύτερο.

Πιστεύω ότι το DXVK με τόση δουλειά που έχει γίνει θα είναι η καλύτερη λύση για την intel και όχι να παιδευτεί να φτιάξει τούς «ιθαγενείς» windows οδηγούς.

Το καλύτερο που βρήκα:
 
Last edited:

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
11,035
Μού την σπάει που ένα γρήγορο γούγλισμα εξακολουθεί να μην βγάζει κάποιον που να συγκρίνει εκτενώς με DXVK. Βλέπω πάντως αναφορές ότι το DXVK (υλοποίηση DX11 με Vulkan) στην intel Arc στα windows (ναι dxvk στα windows) πάει ήδη καλύτερα από την υλοποίηση DX9/11 με DX12 που έχει η intel και στο λίνουξ φυσικά θα είναι ακόμα καλύτερο.

Πιστεύω ότι το DXVK με τόση δουλειά που έχει γίνει θα είναι η καλύτερη λύση για την intel και όχι να παιδευτεί να φτιάξει τούς «ιθαγενείς» windows οδηγούς.

Το καλύτερο που βρήκα:

πάμε άλλη μια, αλλά με απλά λογάκια και TLDR? :p
 

lucinos

Mind-flayer
Joined
Nov 16, 2015
Messages
1,962
πάμε άλλη μια, αλλά με απλά λογάκια και TLDR?
Τα παιχνίδια με DX9-DX11 έχουν πρόβλημα στην intel Arc. Τα καινούργια API (Vulkan/DX12) είναι εντάξει.

Υπάρχει μια ανεξάρτητη υλοποίηση για τα DX9-DX11 που βασίζεται σε Vulkan και λέγεται DXVK.

Το DXVK είναι διαθέσιμο και σε Linux (που είναι και η κύρια χρήση) αλλά και σε Windows.

To DXVK έχει φτάσει σε εξαιρετικά καλό επίπεδο και είναι γενικά μια χαρά επιλογή.

Ειδικά στην intel Arc (που έχει θέμα) φαίνεται να είναι πιο σταθερό και με καλύτερες επιδόσεις, και όχι με μικρή διαφορά, με πολύ μεγάλη διαφορά.

Οπότε λέω εγώ, ίσως αντί να προσπαθεί η intel να φτιάξει τούς οδηγούς της για τα έτσι και αλλιώς legacy api πράγμα που θέλει πάρα πολύ δουλειά, απλά να βασιστεί στο DXVK για αυτήν την δουλειά;
 

lucinos

Mind-flayer
Joined
Nov 16, 2015
Messages
1,962
Αν η Intel καταφέρει να αντιμετωπίσει σχετικά γρήγορα τα ζητήματα με το DX11
Δεν ξέρω γιατί υποτιμάται τόσο πολύ το είδος τού προβλήματος. Δεν μιλάμε για κάποια bug στούς οδηγούς που απλά πρέπει να διορθωθούν. Δεν δουλεύει έτσι. Οι οδηγοί δεν εκτελούν απλά αυτό που ζητάει το παιχνίδι, οπότε τότε θα αρκούσε να είχαμε απλά καλύτερη υλοποίηση για τις κλήσεις. Αυτό που συμβαίνει είναι ότι οι οδηγοί μαντεύουν τι θέλει να κάνει το παιχνίδι. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να πιάσεις ένα ένα τα παιχνίδια και να βρεις χακέματα για να τρέξουν καλύτερα. Είναι άπειρη δουλειά και απαιτεί άπειρο κόσμο να δοκιμάει κάθε παιχνίδι. Από μεριάς nvidia/amd όλο αυτό το σπαγκέτι χτίστικε σιγά-σιγά και ουσιαστικά μαζί με τούς δημιουργούς τών μηχανών παιχνιδιών είναι οι ίδιοι που ευθύνονται. Από μεριάς DXVK είναι ένας πραγματικός άθλος. Δεν μπορώ να δω ότι ρεαλιστικά ότι η intel μπορεί να κάνει κάτι ουσιαστικό εκτός από το να χρησιμοποιήσει το DXVK. Επειδή είδα ότι τούς έχει γίνει η ερώτηση και έχουν απαντήσει, ουσιαστικά η απάντηση τους είναι «δεν το ελέγχουμε και για αυτό δεν το εμπιστευόμαστε» στο οποίο θα έλεγα να παραδειγματιστούν από την Valve που είναι απολύτως οκ με αυτό.

έχω ξαναναφερθεί σε αυτό το θέμα: πχ
Εγαμήθην. βοηθάτε.
 
Joined
Nov 24, 2019
Messages
2,321
να πεταχτω σαν τσουτσού και να αναφερω ποσο αστειο μου φαινεται, εκει που μιλατε σοβαρα, να βλεπω την ατακα:

"....έχω ξαναναφερθεί σε αυτό το θέμα: πχ
Εγαμήθην. βοηθάτε...."


και βεβαια δεν φταιει ο lucinos, αλλά οι γελοιοι τιτλοι που δινω στα θρεντς που ανοιγω.
αυτο. συνεχίστε.
 
Top Bottom