What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Interesting Game Development Stuff

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
8,332
Ένα αρκετά ενδιαφέρον video σχετικά με το πως συμπεριφέρεται η friendly AI στο Ghost Recon Wildlands προκείμενου ο παίκτης να έχει καλύτερη εμπειρία.

https://youtu.be/SqQhiKgZQsg
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
8,332
https://venturebeat.com/2019/01/18/machine-learning-is-rescuing-old-game-textures-in-zelda-and-final-fantasy/">Machine learning is rescuing old game textures in Zelda and Final Fantasy

Fans are using https://topazlabs.com/ai-gigapixel/">a $100 piece of software called A.I. Gigapixel to improve the resolution of Final Fantasy VII’s backdrops. The program works through a process of deep learning. Developers feed the system an extremely high resolution of an image and a low-resolution version of the same picture. The A.I. Gigapixel team then programs its neural network to attempt to make adjustments to the image.

This process starts out random at first. But the machine knows that it wants to get a final image that looks more like the high-resolution original. So each time it runs its process it tries to build on what has worked before while throwing out what didn’t.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,512


(προφανώς δεν το είχα πάρει είδηση)
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
8,332
http://db-design.splashdamage.com.s3-eu-west-1.amazonaws.com/dirty_bomb-game_design_document.pdf">Dirty Bomb’s Game Design Document

300+ σελίδες

Αρχικά ήταν διαθέσιμο μόνο για τους backers του παιχνιδιού, πρόσφατα το διέθεσαν σε όλους.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,512
Εύκολα από τα πιο ωραία και ενδιαφέροντα βίντεο του συγκεκριμένου καναλιού :-D

 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,866
Γενικά οι game engines είναι μέσο που χρησιμοποιείται ολοένα και περισσότερο σε πολλούς τομείς, είτε στην ευρύτερη ψυχαγωγία είτε σε "ανέλπιστους" τομείς όπως οι ανθρωπιστικές επιστήμες. Μέχρι και το θέμα για αρχαιολογικό διδακτορικό που επεξεργάζομαι θα περιλαμβάνει ένα μέρος που ενδεχομένως και να απαιτηθεί να εφαρμοστεί σε Unity ή Unreal.
 

Admiral

Kraken
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
9,997
Ανυπομονώ να δω ταινία που τα textures θα φορτώσουν μετά απο 2-3 δευτερόλεπτα 😁
 

Mogrey665

Lich
Joined
Feb 23, 2013
Messages
5,239
πήγα να πω οτι την αρχή την έκανε η unity. αλλά μετά θυμήθηκα οτι δεν έχει βγει κάνα τρανταχτό όνομα με unity. πάντως πάει να κάνει και ένα μπάσιμο στην anime σκηνή η unity

 

mruseyourbrain

Blackguard
Joined
Oct 29, 2015
Messages
1,072
Το παρακάτω πάντως που έγινε με unity ήταν εντυπωσιακό κατά την γνώμη μου
 

Mogrey665

Lich
Joined
Feb 23, 2013
Messages
5,239
το ότι είναι εντυπωσιακό είναι. δεν είπα το αντίθετο. απλά σαν όνομα πιο βαρύ το mandalorians λογο star wars.
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
8,332
Εδώ κι ένα χρόνο περίπου κυκλοφορεί το Wireframe Magazine από το Rasberry Pi Foundation. Το περιοδικό έχει θεματολογία γύρω από τα games και το game development. Έχει διάφορες ενότητες για Design, Narrative και programming όπως και συνεντεύξεις από δημιουργούς.

Όλα τα τεύχη διατίθεται (και) δωρεάν για όποιον θέλει να χαζέψει.
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
8,332
Ένα εκτενές άρθρο που εξετάζει τη φυσική στα video games. Δεν είναι ιδιαίτερα βαθύ, έχει όμως αρκετά παραδείγματα και κάποιο ενδιαφέρον.
 

Admiral

Kraken
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
9,997
Ένα εκτενές άρθρο που εξετάζει τη φυσική στα video games. Δεν είναι ιδιαίτερα βαθύ, έχει όμως αρκετά παραδείγματα και κάποιο ενδιαφέρον.

Ελπίζω πως θα δούμε δραστική βελτίωση της αλληλεπίδρασης στην επόμενη γενιά παιχνιδιών.
 
Top Bottom