- Joined
- Nov 26, 2012
- Messages
- 5,447
αφου δεν βλεπω πουθενα γυρω την καρα να μας πει αν ηδη υπαρχει θρεντ κι αφου ο πολυχρονεμενος γλουφςγλουφς αδμιν κωστας "the Bear-molester" Hellion εξεφρασε την επιθυμια, ας ανοιξω το θρεντ.
καταρχην να ορισω τι θεωρω εγω κλικικλικι, γιατι μεχρι και το γουιτσερ 3 το εχω δει να χαρακτηριζεται action rpg..
λοιπον για μενα κλικικλικι θα ειναι παντα το ισομετρικο 3rd person ρηαλταιμ rpg που εχει κυρια χαρακτηριστικα τον μοναχικο ηρωα (δηλαδη δεν υπαρχει ομαδα), το αφθονο λουτ, τα κυματα των εχθρων και την εμφαση στο κομματι της μαχης και της εξερευνησης παρά στο σεναριο και τις ρολ πλεινγκ επιλογες που ειναι ο κυριος αξονας στα πιο "βαρια" rpg.
δεν ανοιγω γκουγκλ και τετοια, σιγουρα θα υπαρχει καποιος παππους του ειδους απ τα 80s, παντως εγω θεωρω σημειο αναφορας και δημιουργο του ειδους το ντιαμπλο 1, οποτε το αφηνω οξω απ τις συγκρισεις και τα τοπ 5 του ειδους ξερω γω...
επειδη το προλαβα ο γεροντας οταν κυκλοφορησε, και θυμαμαι τον αντικτυπο και την εντυπωση που ειχε δημιουργησει, 4 λεξουλες εχω να πω: ηταν το πληρες πακετο.
εγραψε το βιβλιο. η πολη- hub με τους εμπορες και τους κουεστ γκιβερς, το κλειστοφοβικο μπουντρουμι που κατεβαινεις σκαλα σκαλα μεχρι την τελικη αναμετρηση, η απιστευτη μουσικη του Matt Uelmen και κυριως η υπερτατη, γκοθ, σκοτεινη ατμοσφαιρα και η αισθηση οτι οσο κι αν το παλεψεις δεν υπαρχει χαπι εντ, ηταν οι αιτιες για την τεραστια επιτυχια που οδηγησε σε 2 ακομα παιχνιδια και κραταει στον αφρο μια ολοκληρη εταιρια.
βεβαια με εμπνευση και αρχετυπο τον διαβλο, δημιουργηθηκε ολοκληρο υποειδος, τα diablo - clones, με μικρες ή μεγαλες παραλλαγες. darkstone, loki, divine divinity, sacred, και βεβαια το titan quest ακολουθησαν, το καθενα με τον ιδιαιτερο χαρακτηρα του. πιο προσφατα αναβιωσε το ειδος με path of exile, van helsing, victor vran και κατι αλλα περιεργα καλτ παιχνιδια που ουτε ρηβιου δε βρισκεις οπως το 5 guardians of david ( βαθια γνωση του ειδους ο μπραδερ, λεμε... χριστιανικο κλικικλικι...), αλλά για αρχη λεω να κεντραρω στα παλιοτερα...
για μενα βασιλιας του ειδους ειναι το titan quest. το divdiv εχει μια ξεχωριστη θεση στην καρδια μου, με το χιουμορ, τα καπως κουλα, υπο περιεργη γωνια, γραφικα και το εντελως ελευθερο απο "τυπικες" κλασεις, σκιλ τρη, αλλά την πιο πληρη εμπειρια μου την εδωσε η παιγνιδάρα της Iron Lore
απειρες, χορταστικες ωρες καταστροφης του mouse, με καταπληκτικα, φωτεινα, πανεμορφα γραφικα ειδικα στο κομματι της αρχαιας ελλαδας, αφθονο λουτ, και τελεια γεωμετρια του καθε κομματιου... εννοω οτι εγω τουλαχιστον θελω λιγο γραμμικο, corridored γκειμπλει (για να δωσω να καταλαβετε με μπακάλικα ελληνικα θελω "στενομακρη" την "πιστα". να εχω ελεγχο, και να μην "χανομαι" οπως στις σχεδον τετραγωνες περιοχες του διαβλου 2. δηλαδη θεωρω οτι το ειδος του arpg δεν συνίσταται για καθαρο open world, αλλα πρεπει να ειναι λιγο πιο streamlined, και "μαζεμενο", αλλά γουστα ειν αυτα...
περιμενω πολλα απ το γκριμ ντων. αν και εχει μεταβληθει λιγο το υφος κι εχει γινει πιο σκοτεινο και steampunk απ το ταιταν κουεστ, αλλαγές που δεν ειναι και τοσο του γουστου μου, περιμενω να σκιζει απο γκειμπλει κι απο ανελεητο κλικικλικι και να μας οδηγησει σε γερο carpal syndrome...
αυτα. πειτε κι εσεις, κανάγιες.
καταρχην να ορισω τι θεωρω εγω κλικικλικι, γιατι μεχρι και το γουιτσερ 3 το εχω δει να χαρακτηριζεται action rpg..
λοιπον για μενα κλικικλικι θα ειναι παντα το ισομετρικο 3rd person ρηαλταιμ rpg που εχει κυρια χαρακτηριστικα τον μοναχικο ηρωα (δηλαδη δεν υπαρχει ομαδα), το αφθονο λουτ, τα κυματα των εχθρων και την εμφαση στο κομματι της μαχης και της εξερευνησης παρά στο σεναριο και τις ρολ πλεινγκ επιλογες που ειναι ο κυριος αξονας στα πιο "βαρια" rpg.
δεν ανοιγω γκουγκλ και τετοια, σιγουρα θα υπαρχει καποιος παππους του ειδους απ τα 80s, παντως εγω θεωρω σημειο αναφορας και δημιουργο του ειδους το ντιαμπλο 1, οποτε το αφηνω οξω απ τις συγκρισεις και τα τοπ 5 του ειδους ξερω γω...
επειδη το προλαβα ο γεροντας οταν κυκλοφορησε, και θυμαμαι τον αντικτυπο και την εντυπωση που ειχε δημιουργησει, 4 λεξουλες εχω να πω: ηταν το πληρες πακετο.
εγραψε το βιβλιο. η πολη- hub με τους εμπορες και τους κουεστ γκιβερς, το κλειστοφοβικο μπουντρουμι που κατεβαινεις σκαλα σκαλα μεχρι την τελικη αναμετρηση, η απιστευτη μουσικη του Matt Uelmen και κυριως η υπερτατη, γκοθ, σκοτεινη ατμοσφαιρα και η αισθηση οτι οσο κι αν το παλεψεις δεν υπαρχει χαπι εντ, ηταν οι αιτιες για την τεραστια επιτυχια που οδηγησε σε 2 ακομα παιχνιδια και κραταει στον αφρο μια ολοκληρη εταιρια.
βεβαια με εμπνευση και αρχετυπο τον διαβλο, δημιουργηθηκε ολοκληρο υποειδος, τα diablo - clones, με μικρες ή μεγαλες παραλλαγες. darkstone, loki, divine divinity, sacred, και βεβαια το titan quest ακολουθησαν, το καθενα με τον ιδιαιτερο χαρακτηρα του. πιο προσφατα αναβιωσε το ειδος με path of exile, van helsing, victor vran και κατι αλλα περιεργα καλτ παιχνιδια που ουτε ρηβιου δε βρισκεις οπως το 5 guardians of david ( βαθια γνωση του ειδους ο μπραδερ, λεμε... χριστιανικο κλικικλικι...), αλλά για αρχη λεω να κεντραρω στα παλιοτερα...
για μενα βασιλιας του ειδους ειναι το titan quest. το divdiv εχει μια ξεχωριστη θεση στην καρδια μου, με το χιουμορ, τα καπως κουλα, υπο περιεργη γωνια, γραφικα και το εντελως ελευθερο απο "τυπικες" κλασεις, σκιλ τρη, αλλά την πιο πληρη εμπειρια μου την εδωσε η παιγνιδάρα της Iron Lore
απειρες, χορταστικες ωρες καταστροφης του mouse, με καταπληκτικα, φωτεινα, πανεμορφα γραφικα ειδικα στο κομματι της αρχαιας ελλαδας, αφθονο λουτ, και τελεια γεωμετρια του καθε κομματιου... εννοω οτι εγω τουλαχιστον θελω λιγο γραμμικο, corridored γκειμπλει (για να δωσω να καταλαβετε με μπακάλικα ελληνικα θελω "στενομακρη" την "πιστα". να εχω ελεγχο, και να μην "χανομαι" οπως στις σχεδον τετραγωνες περιοχες του διαβλου 2. δηλαδη θεωρω οτι το ειδος του arpg δεν συνίσταται για καθαρο open world, αλλα πρεπει να ειναι λιγο πιο streamlined, και "μαζεμενο", αλλά γουστα ειν αυτα...
περιμενω πολλα απ το γκριμ ντων. αν και εχει μεταβληθει λιγο το υφος κι εχει γινει πιο σκοτεινο και steampunk απ το ταιταν κουεστ, αλλαγές που δεν ειναι και τοσο του γουστου μου, περιμενω να σκιζει απο γκειμπλει κι απο ανελεητο κλικικλικι και να μας οδηγησει σε γερο carpal syndrome...
αυτα. πειτε κι εσεις, κανάγιες.