What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Isometric action rpgs (aka κλικικλικι)

Χειρομαλάχτης

Death Knight
Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism
Joined
Nov 24, 2019
Messages
3,537


μεθαυριο... 🥳

κι ενα τρολερο βιντεο που τονιζει τα θετικα του λαστήποκ σε σχεση με το ντιαμπλο4 κι απ οτι βλεπω ξεσηκωσε τους μπλιζαρντικους που δεν αντεξαν τον καλοφτιαγμενο σαρκασμό.

 

lelos kounelos

Tarrasque
Joined
Dec 9, 2012
Messages
15,469
Σωστε την Εταιρα :LOL::LOL::LOL: Σφαζονται παλικαρια στα μπουτια της;
παντα Necromancer, ή θανατος.

Μια κατανοηση για τα παιδια της μπλιζαρντ, την εχω. Κατανοηση για να δεχτω ενα διαφημιστικο βιντεο ως τρολαρισμα, μπα. Εαν δεν ηταν προιον μαρκετινγκ, θα του εδινα περισσοτερη βαση και ας εχει τα δικια του.
 

Χειρομαλάχτης

Death Knight
Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism
Joined
Nov 24, 2019
Messages
3,537
θα δωκω καποια τιπς οχι για οσους εχουν παρακολουθησει το LE απο κοντα στην ερλι αξες, αλλα για οσους σαν κι εμενα ειναι πιο καζουαλ κλικλίκερς. δωσε βαση, κοκοβιέ ρεητζκουίτερ, γιατι ειδα πολλα βιντεος και γκαιντς για να σου δωκω τα παρακατω Αποσταγματα Γνωσης:

λοιπον,

1. δεν σ αφηνει να καμεις ρημπάιντ τα πληκτρα του πόντικα, πραγμα εξαρχης ασχημο. δεν καταλαβαινω γιατι να μην σου δινουν την επιλογη, ειναι κουλο. σ ενα τοσο βαθυ αξοαρπιγκί, με τοσους μηχανισμους. ειχαμε συζητησει και για το θεμα το παραπλησιο με την κινηση στο κέιμ, με τον αδαν αν θυμαμαι καλα. να δουμε μηπως κατι αλλαξει μεχρι το λωντς η τα πρωτα πατσηζ.

2. πρεπει να ξεχασεις την νοοτροπια με την οποια μεγαλωσαμε (και γερασαμε ενδεχομενως) στα κλικλίκια που αγαπαμε. ΔΕΝ συμφερει να μαζευεις τα παντα απο κατω και να κανεις το γνωστο ταξιδι στον εμπορα στην πολη για ν αδειασεις το ινβ. ετσι κι αλλιως σου δινει ψιχουλα και το γκολντ που ριχνουν τα μομπς ειναι πολυ περισοτερο. αλλος ενας λογος που δεν συμφερει να πας στον εμπορα, ειναι οτι ο χαρτης κανει ΡΗΣΕΤ οταν φευγεις. προσεχε τωρα, καναγια συφορουμιτη. δεν κανει απλα ρησπων τους εχθρους (που ηδη το βρισκω λαθος), απ οτι καταλαβα καμνει ρησετ τον χαρτη ολοκληρο. α, εννοειται οτι αν αφησεις κατω στο χωμα ενα αντικειμενο που δεν χωραγε στο ινβ η για καποιο λογο δεν το ειδες, οταν γυρισεις θα εχει καμει φτερά.

στα φορα, αλλοι λενε οτι ειναι μπαγκ, αλλοι οτι ειναι feature. ισως δεν θα μαθωμε ποτέ. πραγμα που μας φερνει στο τριτο μπουλετ Γνωσης.

3. φτιασε ενα προσωπικο σου λουτ φιλτερ απ την αρχη κιολας. ισως αυτο επιδιωκουν με τα παραπανω "εμποδια" που περιεγραψα οι ντεβς. εχουν ενα απιστευτο συστημα για το λουτ φιλτερινγκ (δες και το βιντεο απο κατω), το πιο λεπτομερειακο που εχω συναντησει. ΠΡΕΠΕΙ να το στησεις ετσι ωστε, αφου προχωρησεις λιγο το μπιλντ σου και ξερεις τι ακριβως ψαχνεις, να σηκωνεις απο χαμω μονο πραγματα που θα χρησιμοποιησεις στο γκειμπλει σου, κι οχι ασχετα αντικειμενα που θα τα πουλησεις για χρημα.
γενικοτερα, η απιστευτη λεπτομερεια στο λουτ φιλτερινγκ και το εξαιρετικα εκτεταμενο και βαθυ κραφτινγκ, ειναι τα 2 πιο καινουρια και σημαντικα πραγματα που ειδα στο κειμ, παντα ιμχο.

α, επισης παραπονιουνται πολλοι οτι δεν εχει διακριτες εξοδους απ τον χαρτη, οπως εγω τουλαχιστον εχω συνηθισει και που να φαινονται στον μινιμαπ η εστω στον μεγαλο χαρτη που ανοιγεις μ ενα πληκτρο. κι οταν κινεισαι κοντα στα ορια της περιοχης, παιζει να σε αρπαξει με το ζορι ο επομενος χαρτης με αποτελεσμα βεβαια οταν επιστρεψεις, εστω και αμεσως, να εχουν γινει ολα ρησετ και τα κουκουβινια σου να εχουν ενδεχομενως γινει μπαλονια.

4. λειπουν 3 κεφαλαια απ το στορυ. δηλαδη ειχαν πει για 12 κεφαλαια ενω στην 1.0 θα εχει 9. δεν ειχα ιδεα, κι ενας τυπος χτες εγραψε γι αυτο στο φορου του παιχνιδιου (οχι στο στημ, αδαν :p ). δηλαδη ολα τα συστηματα οι συνερτζις το κράφτι κλπ ειναι στην θεση τους, αλλά λειπει το Στόρι. και βεβαια ξεσηκωθηκε μια ωραια συζητηση, για το κατα ποσο ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ κιολα, με τα gaas μπορουμε να θεωρησουμε ενα αξοαρπιτζι "ολοκληρωμενο" και αν πρεπει η οχι να μας "ενδιαφερει" το στορυ σ ενα τετοιο παιγνιδι. καλα μαντεψατε την αποψαρα μου, ως γεροντοδεινοσαύρου. θελω καποιου ειδους closure ρε γαμωτο. δεν λεω, παντα μενει ενα κλιφχάνγκε, καποια παραθυρακια ανοιχτα για τα εξπάσο και τα σηκουελς, οκ. αλλά να "τελειωνει" η campaign χωρις μαχη με "τελικο" κακο και να σου κοβει την πλοκη μαχαιρι σ ενα σημειο και ν αρχιζουν μετα τα end game contents (εχει πολλα απο δαυτα, rejoice εσεις οι νεοι που σας αρεζουν αυτα, δειτε το βιντεο) δεν το βρισκω ομορφο.


ωστοσο, αν καποιος ενδιαφερεται η εχει χρόνο (δεν βλεπω πολλα χερια σηκωμενα, αλλά εγω την εκαμα την προσπαθεια μου), ο τυπος εδω τα εξηγει ωραια και αναλυτικα. βεβαια δεν αναφερει τα "αρνητικα" (για μενα,παντα) που εγραψα πιο πανω, αλλά μην τα θελωμε ολα δικα μας...

 
Last edited:

lelos kounelos

Tarrasque
Joined
Dec 9, 2012
Messages
15,469
μια ωρα;;;; αυριο φιλε, με τον καφε. Το θεμα με τα πληκτρα στο ποντικι δεν με ενοχλει. Ετσι κι αλλιως, ολα αναποδα ειναι σε αυτον τον κοσμο, για μενα. Αυτο το reset ειναι λιγο θεμα ομως για οσους εχουν καρβουνο, αναμενο, στην αμυγδαλη, νομιζω οτι θα το λατρεψουν.
Με το μαζεμα σε οτι βρισκω, εχω εναν ψυχαναγκασμο, ετσι εμαθα και ετσι κανω. Ειναι η απολαυση που σου δινει αυτη η ηρεμη διαδικασια μετα το μακελειο.
 

Χειρομαλάχτης

Death Knight
Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism
Joined
Nov 24, 2019
Messages
3,537
απ οτι φαινεται, εκαναν το μαζεμα αχρείαστο, λελο. αν θυμαμαι καλα, το αγαπημενο σου τορτσλάι και το βαν χελσινγκ ειχαν τον καλυτερο μηχανισμο. εστελνες το πετ σου να πουλησει τα αχρηστα αντικειμενα στην πολη κι εσυ συνεχιζες το μακελειό. μ αυτο τον τροπο και αδειαζε το ινβ και δεν εβγαινες απ το μομεντουμ της δρασης.

ενταξει ρε φιλος. σιγα μην δεις ολη την ωρα... ευτυχως εχει μπουκμαρκς ο τυπος κατω στην μπαρα και μπορεις να πας σε οτι σ ενδιαφερει.

καλο φαινεται το κειμ. πολλες νεες ιδεες.
ωστοσο υπαρχει μια πολυυυυυυυυ λεπτη κοκινη γραμμη, για μενα τον δεινοσαυρο τουλαχιστον στο ποσα νεα πραγματα μπορω να χωνεψω στο αγαπημενο ειδος και ποσο πολυπλοκα θα ειν αυτα, τουλαχιστον οταν τα πρωτοσυναντησω.

μακαρι να με κρατησει το κειμ, γιατι φαινεται ενδιαφερον. αλλιως δεν εχω θεμα για ενα ακομα ρεηκουι - ρεηανινστώ.. :ROFLMAO:
και μετα να μπω δω μεσα να γκρινιαζω, οπως κανω με τοση επιτυχια απ το 2012...
 

lelos kounelos

Tarrasque
Joined
Dec 9, 2012
Messages
15,469
Βασικα μου τα εκανε πεπονια με το συνεχωμενο up&down scroll και με το δεικτη να μην σταματαει πουθενα και να πηγαινει απο εικονιδιο σε εικονιδιο καθε 2 δευτερολεπτα. Πονοκεφαλος ο τυπος.


αν θυμαμαι καλα, το αγαπημενο σου τορτσλάι και το βαν χελσινγκ ειχαν τον καλυτερο μηχανισμο. εστελνες το πετ σου να πουλησει τα αχρηστα αντικειμενα στην πολη κι εσυ συνεχιζες το μακελειό.

πολυ χρησιμη λειτουργια και καθολου τυχαιο που στο torchlight ειχα βαλει scroll-καθετηρα, για να μην σταματει το pet για κατουρημα, ωστε να επιστρεφει γρηγορα.
Οτι θελουν να ξεφυγουν απο τα κλασσικα και να δημιουργησουν νεους τροπους και νεες αξιες ειναι σεβαστο.

Αυτο που με εκνευριζει με τα skills, ειναι οταν υπαρχουν σε χιλιαδες. Ναι ρε φιλε, θα εχω 150 skills απο τα οποια, θα αξιζουν τα 10. Ακομα και στο torchlight ΙΙ, (μισο να πιω νερο στην υγεια του) επρεπε να βαλω ποντους σε κατι που ειναι πραγματικα αχρηστο δεν με ενθουσιαζει, για να φτασω σε κατι που πραγματικα θελω. Ναι, το ξερω οτι ετσι λειτουργει αυτο το πραγμα αλλα καταντας να παιζεις, για χ ψ χρονικο διαστημα, με αδιαφορα skill. Θελεις καθε τριτο χτυπημα να πεταει χιονομπαλα το σπαθι σου; πρωτα θα βαλεις ποντους στην αηχη και αοσμη πορδιτσα που δεν κανει τιποτα.
Το ιδιο ισχυει και για οτιδηποτε λειτουργει ανα εκατονταδα.
 

Χειρομαλάχτης

Death Knight
Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism
Joined
Nov 24, 2019
Messages
3,537
γελαω γιατι οντως ισχυει αυτο με τον τυπο σε μερικα σημεια. νταξ, εισαι υπερβολικος λιγακι, ωστοσο, γιατι κι αυτο το "ελαττωμα" μ αρεζει , μου δειχνει οτι ο τυπος ειναι άθρωπας της διπλανης πορτας κι οτι δεν εχει παρει πια και τοοοοοοσο σοβαρα αυτο που κανει..

εχεις δικιο για τα σκιλζ στα arpg γενικοτερα. αν ειδες το κομματι που μιλαει γι αυτα, στο LE, το καθε σκιλ εχει δικο του δεντρί (γκλουπ). κι εγω περιμενω να το δω στην πραξη. ή που θα με κουρασει και θα χαωθω και θα το παρατησω, ή που θα λειτουργησει αυτη η φοβερη εξειδικευση και το σκιλ θα κανει αυτο που ακριβως θελω και φανταζομαι, οπότε σε καμμια περιπτωση δεν θα ειναι αχρηστο. θα δειξει.

παντως οι αθρωποι ειναι μερακληδες. το κειμ φευγει απ την ερλι αξες με το πατς 1.0 το οποιο ειναι η τελικη βερσιό του παιχνιδιου κι εχει 1000 βελτιωσεις, που λεει ο λογος. μεταξυ αλλων εχει πλεον Full ofline mode κι οχι ψευτοοφλάιν που λογκαρεις σε καποιο σερβερ και παιζεις σολο οπως στα περισοτερα arpg της εποχης. ατόφχιο ρησπέκτ γι αυτη την αποφαση.

ειναι τοσες οι αλλαγες του πατς που οι τυποι εχουν βαλει μπουλετς με λινκς για να πηγαινεις κατευθειαν σ αυτην που σε αφορα και να μην ψαχνεις μεσα στο τεραστιο σεντονι. :LOL::cool:(y)
α, και η τιμη θα ειναι η ιδια με την τιμη στην ea για το foreseeable future λεει, νομιζω σπανιο κι αυτο.
επισης θα εχει λεει λαντερ απ την πρωτη μερα ενσωματωμενο οτι κι αν ειν αυτο (καλα, ψιλοξερω τι ειναι. ειναι κατι που ενδιαφερει τους κοινωνικους, νορμαλ αθρωπους, αρα δε με αφορά 🥳 )
οι πατς νόουτς:

 

Χειρομαλάχτης

Death Knight
Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism
Joined
Nov 24, 2019
Messages
3,537
ψιλοκαταστροφικο λωντς, οταν προσπαθησαν να χωθουν καμια 200αρια χιλιαδες συγχρονως στους σερβερς να σφαξουν μπαρμπαδελια και πεσαν οι σερβερς η τελοσπαντων δεν μπορει να λογκαρει ο λαος, κι οσοι παιζουν δεν μπορουν να μετακινηθουν απο περιοχη σε περιοχη κλπ. για οποιον θελει λεπτομερειες:

παντως εγω χαιρομαι γιατι αυτο δειχνει οτι:
- το κειμ θα εχει τρελο σουξε για ουσιαστικα ιντυ προσπαθεια
- και οτι ο κοζμος διψαει για ρηφρεσινγκ και μερακλιδικο κλικικλικι.

σχετικα αναμενομενο ηταν, γιατι ειδικα την τελευταια βδομαδα σπρωχνεται γερά και το πουσαρουν ακομα και γνωστοι μπλιζαρντοντιαμπλο γιουτιουμπερς, αφου το δοκιμασαν και ειδαν οτι προκειται για παιγνιδαρα.
 

lelos kounelos

Tarrasque
Joined
Dec 9, 2012
Messages
15,469
παντως εγω χαιρομαι γιατι αυτο δειχνει οτι:
- το κειμ θα εχει τρελο σουξε για ουσιαστικα ιντυ προσπαθεια
Μεσα σε αυτους ειναι ατομα που θελουν να μπουν, μονο για να το κραξουν μετα. Γνωστες πρακτικες.

Εγω δεν εχω καμια αμφιβολια οτι το εχουν δουλεψει το παιχνιδι και οτι ο σκοπος τους ειναι να μαζεψουν τον κοσμο με ντομπρα πραγματα. Πιστευω οτι ηρθε για να μεινει σε τοπ λιστες. Καιρος ηταν.

Αυτο με τους σερβερ ειναι θεμα που λογικα το περιμεναν αλλα λογικα παιζει να ενοιωθαν και δαχτυλα στην... πλατη τους.
 

Χειρομαλάχτης

Death Knight
Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism
Joined
Nov 24, 2019
Messages
3,537
ασχετο, θυμαστε το no rest for the wicked που ποσταρα πριν 2-3 μερες στο σινγκλ πλειερ αρπιγκις? αν οχι, τέλεια, συνεχιστε την ζωη σας.
αν ναι, δυστυχως δικαιωθηκα που οι φατσες των ντεβς δεν μου ενεπνευσαν εμπιστοσυνη και οπως ειπαν στο τουιτς η ξερωγω πως τα λεναυτά μεταξυ αλλων, χτες: "...We’ve abandoned the traditional point-and-click in favor of a WASD or controller control scheme...."
θαυμασια. αλλο ενα κειμ που δεν χρειαζεται να παρακολουθω ποτε θα βγει απ το ερλιαξες.

επισης, για να δειτε οτι το μπιλτ-ιν συστημα που εχω για να διακρινω τα λαμογια λειτουργει, οι τυποι εδωσαν προσβαση στους στρημερς απο σημερα, ενω εσεις οι πλεμπαιοι θα μπορειτε απο 18/4 και μετα... πολυ εξυπνη κινηση και οι πιθανοι (οχι πια...) πελατες που δεν ειναι στρημερς δειχνουν ηδη στα φόρα τον θαυμασμο τους γι αυτη την τακτικη.

στα δικα μας. ανακοινωθηκε νεο κλικικλικι (μαλλον, αν και διαβαζω στο διαφημιστικο κειμενο "improve your city, upgrade your buildings" κλπ) με πρωτοτυπο τροπο να κανεις απγκρειντ στον ηρωα και να χτιζεις το μπιλντ σου (ancestral grid το ονομασαν).
ΔΕΝ ΞΕΥΡΩ ακομα αν η κινηση στο κέιμ γινεται ΝΟΡΜΑΛ η με λαθος τροπους, οπότε δεν δινω ακομα θαμπςαπ.
ωστοσο βανω το τρέιλε κ καναδυο σκρηνς.

Dragonkin: The Banished λεγεται το κέιμ.



ss_3d92fe8225ea46ca3bba1c1f3e31c1f49441580b.1920x1080.jpg
ss_d43c66a7d16caa53714a9e121e3ff76a3ffb12e9.1920x1080.jpg
 

Χειρομαλάχτης

Death Knight
Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism
Joined
Nov 24, 2019
Messages
3,537
αρθρο για το ενδιαφερον κλικικλικι coridden.

η πρωτοτυπια του κειμ ειναι οτι σε καποιες μαχες (με μπόσηζ υποθετω) κανει ντροπ το τερας την μπσυχουλα του, ας το πουμε ετσι, οπότε την μαζευεις κι εχεις μετα, οχι μονο την δυνατοτητα για σειπσιφτινγκ, αλλά ενα νεο ολοδικο του σκιλ τρη. ενδιαφερον ακουγεται.
επισης οταν εισαι σε τετοια φαση μεταμορφωσης, στο κο-οπ (μεταφερω απ το κειμενο οπως το γραφει, δεν θελω μπλεξιματα με τον νομο) "...you can have one player ride the other..". οκ, ενδιαφερον ακουγεται. στ αληθεια, δειτε το βιντεο παρακατω, εκει φαινεται τι και πως.

το ποστ ειναι καθαρα ενημερωτικο, μιας και η κινηση οπως ειναι τση μοδός ειναι wasd. οπότε δεν θα αναφερθώ ξανα στο κειμ, εκτος αν ενσωματωσουνε καποια εστω κλικ του μουβ εναλλακτικη. ο ντεβ λεει στο ποστ που λινκαρω οτι παιζει να το κανουν στο μελλον, αλλά ειναι η φαση των υποσχεσεων τωρα, οπότε θα το πιστεψω οταν το δω.

αρθρο, βιντεο και ερωτηση, ακολουθουν:




 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,422
η αλήθεια είναι ότι φαίνεται πολύ γρήγορο και action για κλικι κλικι
 

mruseyourbrain

Blackguard
Joined
Oct 29, 2015
Messages
1,179
Έπαιξα το demo όταν είχε βγει. Το shapeshifting κι η ποικιλία που δημιουργείται από αυτό στο πώς εξελίσεις τον χαρακτήρα σου και αντιμετωπίζεις τις μάχες που έχει ήταν το μόνο που με έκανε να το κάνω follow. Γραφικά, γενικότερη αισθητική και ιστορία ήταν λίγο αδιάφορα.
 
Top Bottom