What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Артём

Half-Ogre
Infiltration Specialist
Joined
Jan 9, 2014
Messages
658
Άρα μάλλον ψάχνεις κάποια άλλη λέξη. Εντάξει λοιπόν, ευχαριστώ για την διευκρίνηση.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,354
Άρα μάλλον ψάχνεις κάποια άλλη λέξη. Εντάξει λοιπόν, ευχαριστώ για την διευκρίνηση.

Η λέξη είναι ακριβώς αυτή που αρμόζει. Από τη wikipedia:


Έθνος (κοινωνιολογία)
σύνολο ανθρώπων που μοιράζονται κοινά γνωρίσματα

Έθνος είναι η ανώτερη μορφή κοινωνικού σχηματισμού και διακρίνεται από κοινά γνωρίσματα όπως η φυλή, η γλώσσα, το θρήσκευμα, η κοινή ιστορία και πολιτισμός, η ομόθυμη θέληση να συνεχίσει η πολιτιστική πορεία και η γεωγραφική καταγωγή. Ιστορικά όμως, βασικότερο στοιχείο για την ύπαρξη ενός έθνους είναι η ανάπτυξη της εθνικής του συνείδησης ή ακριβέστερον η αυτή ιστορική αποστολή,[2] δηλαδή ο ιδεολογικός παραγκωνισμός των υπόλοιπων στενότερων (π.χ. φατριασμός, τοπικισμός) ή και ευρύτερων (π.χ. φυλετισμός, αυτοκρατορισμός, οικουμενισμός) ομαδοποιήσεων, χάριν του εθνικισμού.
 

lelos kounelos

Tarrasque
Joined
Dec 9, 2012
Messages
15,467
καπου ειδα οτι εθνος ειναι η κοινη γλωσσα, ισως στο witcher, ισως σε καποιο video με lyrics απο hawkwind.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,354
καπου ειδα οτι εθνος ειναι η κοινη γλωσσα, ισως στο witcher, ισως σε καποιο video με lyrics απο hawkwind.

Επίσης σημαντική ανάλυση του θέματος έχει κάνει κατά καιρούς ο Captain America:

po8o5on6as39.jpg
 

Артём

Half-Ogre
Infiltration Specialist
Joined
Jan 9, 2014
Messages
658
Η λέξη είναι ακριβώς αυτή που αρμόζει. Από τη wikipedia:


Άρα δεν είναι όπως "το εχεις στο μυαλό σου", γιατί μου δίνεις τον ακριβή ορισμό του έθνους.

Μα αυτό που παραθέτεις λέει για ιστορία, θρήσκευμα, γεωγραφική καταγωγή. Και στο τέλος αναφέρει παραγκωνισμό στενότερων και ευρύτερων ομαδοποιήσων χάριν του εθνικισμου.

Η παραπομπή σου πιο κάτω αναφέρει "Το έθνος μορφοποιείται γύρω από κοινές παραδόσεις οι οποίες δεν αφορούν απλώς ένα ιδιαίτερο και ξεχωριστό αλλά, κυρίως, ένα χωρικά προσδιορισμένο συλλογικό παρελθόν. Όταν η σχέση μεταξύ των ατόμων προσδιορίζεται με γεωγραφικούς όρους τότε ο χώρος γίνεται βάση διάκρισης των ανθρώπινων συνόλων. Οι κάτοικοι ενός γεωγραφικού χώρου συσχετίζουν τους εαυτούς τους με άλλα άτομα των οποίων η αυτοκατανόηση έχει αναφορές στον ίδιο γεωγραφικό χώρο." Πολύ στενά τα όρια της λέξης δλδ.

Οπότε σύμφωνα την ακριβή λέξη, ο μετανάστης που αναφέραμε, δεν έχει κοινή ιστορία, κοινό θρήσκευμα και γεωγραφική καταγωγή με εσένα, οπότε δεν ανήκει στο ίδιο έθνος με εσένα.

Ομοίως, ο αρχαίος Μακεδόνας και Σπαρτιάτης, δεν έχουν κοινό θρήσκευμα με εσένα, δεν νομίζαν οτι ανήκαν στο ίδιο έθνος μεταξύ τους, δεν θα ήξεραν τα περί ισότητας αναφέρεις και είχαν άλλου τύπου οικογένεια κλπ.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,354
Άρα δεν είναι όπως "το εχεις στο μυαλό σου", γιατί μου δίνεις τον ακριβή ορισμό του έθνους.

Μα αυτό που παραθέτεις λέει για ιστορία, θρήσκευμα, γεωγραφική καταγωγή. Και στο τέλος αναφέρει παραγκωνισμό στενότερων και ευρύτερων ομαδοποιήσων χάριν του εθνικισμου.

Η παραπομπή σου πιο κάτω αναφέρει "Το έθνος μορφοποιείται γύρω από κοινές παραδόσεις οι οποίες δεν αφορούν απλώς ένα ιδιαίτερο και ξεχωριστό αλλά, κυρίως, ένα χωρικά προσδιορισμένο συλλογικό παρελθόν. Όταν η σχέση μεταξύ των ατόμων προσδιορίζεται με γεωγραφικούς όρους τότε ο χώρος γίνεται βάση διάκρισης των ανθρώπινων συνόλων. Οι κάτοικοι ενός γεωγραφικού χώρου συσχετίζουν τους εαυτούς τους με άλλα άτομα των οποίων η αυτοκατανόηση έχει αναφορές στον ίδιο γεωγραφικό χώρο." Πολύ στενά τα όρια της λέξης δλδ.

Οπότε σύμφωνα την ακριβή λέξη, ο μετανάστης που αναφέραμε, δεν έχει κοινή ιστορία, κοινό θρήσκευμα και γεωγραφική καταγωγή με εσένα, οπότε δεν ανήκει στο ίδιο έθνος με εσένα.

Ομοίως, ο αρχαίος Μακεδόνας και Σπαρτιάτης, δεν έχουν κοινό θρήσκευμα με εσένα, δεν νομίζαν οτι ανήκαν στο ίδιο έθνος μεταξύ τους, δεν θα ήξεραν τα περί ισότητας αναφέρεις και είχαν άλλου τύπου οικογένεια κλπ.

Άφησε τον αρχαίο Μακεδόνα και Σπαρτιάτη στην ησυχία τους εκεί που είναι και πάμε στο σήμερα. Ο μετανάστης που αναφέρεις και έχει αναπτύξει εθνική συνείδηση Έλληνα είναι Έλληνας και γίνεται τόσο ο ίδιος όσο και οι απόγονοί του κοινωνοί του κοινού πολιτισμού, ιστορίας και καταγωγής με τον ίδιο τρόπο που ένα υιοθετημένο τέκνο εντάσσεται σε μία οικογένεια. Κάνεις λάθος αν πιστεύεις ότι ένας άνθρωπος δεν έχει αυτό το δικαίωμα.
 

lelos kounelos

Tarrasque
Joined
Dec 9, 2012
Messages
15,467
O καθε ανθρωπος εχει διαφορετικο background, διαφορετικες εμπειριες και διαφορετικη ψυχολογια. Ολα αυτα ειναι φιλτρα για το πως βλεπει τον κοσμο και πως τον κατανοει. Αν αρχισουμε να μιλαμε για μια αληθεια, θα καταληξουμε να μην ξερουμε για τι πραγμα μιλαμε.
 

Артём

Half-Ogre
Infiltration Specialist
Joined
Jan 9, 2014
Messages
658
Άφησε τον αρχαίο Μακεδόνα και Σπαρτιάτη στην ησυχία τους εκεί που είναι και πάμε στο σήμερα. Ο μετανάστης που αναφέρεις και έχει αναπτύξει εθνική συνείδηση Έλληνα είναι Έλληνας και γίνεται τόσο ο ίδιος όσο και οι απόγονοί του κοινωνοί του κοινού πολιτισμού, ιστορίας και καταγωγής με τον ίδιο τρόπο που ένα υιοθετημένο τέκνο εντάσσεται σε μία οικογένεια. Κάνεις λάθος αν πιστεύεις ότι ένας άνθρωπος δεν έχει αυτό το δικαίωμα.

Δεν μιλάω για τα πιστεύω μου τώρα, μιλάμε για την λέξη έθνος. Προσπάθησα να σου πω ότι χρησιμοποιείς λάθος την λέξη, μου απάντησες οτι την εννοείς με τρόπο που την έχεις στο μυαλό σου, σου είπα οκ τοτε και μετά μου έδωσες τον ορισμό του έθνους. Σύμφωνα με τον ορισμό του έθνους, χρησιμοποιείς λάθος την λέξη.

Αλλα θα σε αφήσω να διαφωνήσεις με κάποιον εθνικιστή ή έστω κάποιον που αντιλαμβάνεται το έθνος όπως αυτό ορίζεται. Αν δεν τους έχουμε τρομάξει όλους με τον Τιναπείδη.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,354
Δεν μιλάω για τα πιστεύω μου τώρα, μιλάμε για την λέξη έθνος. Προσπάθησα να σου πω ότι χρησιμοποιείς λάθος την λέξη, μου απάντησες οτι την εννοείς με τρόπο που την έχεις στο μυαλό σου, σου είπα οκ τοτε και μετά μου έδωσες τον ορισμό του έθνους. Σύμφωνα με τον ορισμό του έθνους, χρησιμοποιείς λάθος την λέξη.

Και εγώ με τη σειρά μου σου εξήγησα οτι κάνεις σημαντικό λάθος ερμηνεύοντας τον όρο τόσο στενά. Αυτό δεν είναι θέμα γνώμης, είναι αντικειμενικό γεγονός.
 

lelos kounelos

Tarrasque
Joined
Dec 9, 2012
Messages
15,467
Ρε φιλε..... αντι να το ριχνεις στην μαιευτικη του Σωκρατη, γιατι δεν μας λες αυτο που πιστευεις; πιστευεις οτι δεν θα αντεξουμε την αληθεια αν την πιουμε μονοκοπανια;
Εγω ειπα οτι η γλωσσα ειναι κατι που καθοριζει το εθνος γιατι η επικοινωνια ειναι ο θεμελιος λιθος μιας κοινωνιας. Μεσα απο αυτη την κοινωνια υιοθετεις την κουλτουρα κ.α
Το οτι γεννηθηκες σε μια συγκεκριμενη κοινωνια ειναι ενα random γεγονος αλλα τα πρωτα σου βηματα και οι πρωτες σου γνωσεις δεν ειναι καθολου random. εκτος και αν κανεις λοβοτομη και ξεχασεις οτι ειχε επιδραση στον εγκεφαλο σου.
 

Артём

Half-Ogre
Infiltration Specialist
Joined
Jan 9, 2014
Messages
658
Και εγώ με τη σειρά μου σου εξήγησα οτι κάνεις σημαντικό λάθος ερμηνεύοντας τον όρο τόσο στενά. Αυτό δεν είναι θέμα γνώμης, είναι αντικειμενικό γεγονός.

Μάλλον δεν διάβασες το link που εσύ μου έδωσες. Και έβαλες και κομμάτι από αυτό το λινκ. Δεν είναι θέμα ερμηνείας.
 

Артём

Half-Ogre
Infiltration Specialist
Joined
Jan 9, 2014
Messages
658
Ρε φιλε..... αντι να το ριχνεις στην μαιευτικη του Σωκρατη, γιατι δεν μας λες αυτο που πιστευεις; πιστευεις οτι δεν θα αντεξουμε την αληθεια αν την πιουμε μονοκοπανια;
Εγω ειπα οτι η γλωσσα ειναι κατι που καθοριζει το εθνος γιατι η επικοινωνια ειναι ο θεμελιος λιθος μιας κοινωνιας. Μεσα απο αυτη την κοινωνια υιοθετεις την κουλτουρα κ.α
Το οτι γεννηθηκες σε μια συγκεκριμενη κοινωνια ειναι ενα random γεγονος αλλα τα πρωτα σου βηματα και οι πρωτες σου γνωσεις δεν ειναι καθολου random. εκτος και αν κανεις λοβοτομη και ξεχασεις οτι ειχε επιδραση στον εγκεφαλο σου.

Μπαίνω στο δωμάτιο και την βλέπω να ντύνεται "δέσε μου τα μάτια και κάνε μια γύρα", είπε. Ακολούθησα της οδηγίες και βγήκα έξω από το κτήριο. Ήταν περασμένα μεσάνυχτα και οι νυχτερίδες συντρόφευαν την νύχτα. Πήγα να πάρω ένα κεμπάπ να φάω. Το τρώω και με πάει αίμα. Για καλή μου τύχη, βρίσκω κάτι φάρμακα για το στομάχι και μου περνάει ο φλεγόμενος οδοστρωτήρας. Εκείνη ήταν δεμένη στο κρεβάτι και περίμενε. Οι ώρες περνούσαν και τα ποτά ερχόντουσαν. Είχα μεθύσει και την έβγαλα στην μπανιέρα της Τζέσικα. Ο επιστάτης του κτηρίου βρήκε την ευκαιρία και μπήκε στο δωμάτιο. Εκεί αντίκρισε την γυναίκα δεμένη στο κρεβάτι. Ο επιστάτης ήταν κοντά στα 60, κουτσός και λεπτός σαν το λαδόχαρτο. Ήταν μπεκρής και την έβγαζε σε "ακριβά ξενύχτια" Ζούσε το μπουκοφσκικό όνειρο, με την δικιά του λογική. Η γυναίκα είχε δεμένα τα μάτια και δεν μπορούσε να δει την πικρή αλήθεια. Ο επιστάτης όρμηξε σαν ανήμερο θεριό, έβγαλε μια ακόρεστη τρέλα 50 ετών επάνω της και τελείωσε με μια αποκρουστική κραυγή...
 

Артём

Half-Ogre
Infiltration Specialist
Joined
Jan 9, 2014
Messages
658
ας πουμε, αν το δουμε έτσι Ethnic group - Wikipedia , σηκώνει άλλη ερμηνεία, που δεν ειναι στην στενή έννοια του έθνους, με τον "παραδοσιακό" τροπο.

Code:
Ιn the 19th century, the term came to be used in the sense of "peculiar to a race, people or nation", in a return to the original Greek meaning. The sense of "different cultural groups", and in American English "racial, cultural or national minority group" arises in the 1930s to 1940s,[7] serving as a replacement of the term race which had earlier taken this sense but was now becoming deprecated due to its association with ideological racism. The abstract ethnicity had been used for "paganism" in the 18th century, but now came to express the meaning of an "ethnic character" (first recorded 1953). The term ethnic group was first recorded in 1935 and entered the Oxford English Dictionary in 1972.[8] Depending on the context that is used, the term nationality may either be used synonymously with ethnicity or synonymously with citizenship (in a sovereign state). The process that results in the emergence of an ethnicity is called ethnogenesis, a term in use in ethnological literature since about 1950. The term may also be used with the connotation of something exotic (cf. "ethnic restaurant", etc.), generally related to cultures of more recent immigrants, who arrived after the dominant population of an area was established.

Depending on which source of group identity is emphasized to define membership, the following types of (often mutually overlapping) groups can be identified:

[LIST]
[*]Ethno-linguistic, emphasizing shared language, dialect (and possibly script) – example: French Canadians
[*]Ethno-national, emphasizing a shared polity or sense of national identity – example: Austrians
[*]Ethno-racial, emphasizing shared physical appearance based on genetic origins – example: African Americans
[*]Ethno-regional, emphasizing a distinct local sense of belonging stemming from relative geographic isolation – example: South Islanders of New Zealand
[*]Ethno-religious, emphasizing shared affiliation with a particular religion, denomination or sect – example: Jews
[/LIST]
In many cases, more than one aspect determines membership: for instance, Armenian ethnicity can be defined by citizenship of Armenia, native use of the Armenian language, or membership of the Armenian Apostolic Church.

Οπότε εκεί τίθεται το επόμενο ερώτημα που έκανα πριν. Αν αντιλαμβανόμαστε διαφορετικά το έθνος (εσύ π.χ. μίλησες για ισότητα, δικαιοσύνη, οικογένεια) κλπ , μιλάμε για διαφορετικά έθνη;

Για να μην τα πολυλέμε, τα έθνη είναι μια σούπα. Και η εθνική συνείδηση είναι πολύ μυστήριο πράγμα.
 

lelos kounelos

Tarrasque
Joined
Dec 9, 2012
Messages
15,467
Αλλα θα σε αφήσω να διαφωνήσεις με κάποιον εθνικιστή ή έστω κάποιον που αντιλαμβάνεται το έθνος όπως αυτό ορίζεται. Αν δεν τους έχουμε τρομάξει όλους με τον Τιναπείδη.
Εγω βλεπω οτι αποφευγεις συστηματικα να σχολιασεις τις απαντησεις μου, ενω εθεσες ερωτηματα σε δημοσιο χωρο.
οπως παντα, καταφευγεις στην ειρωνια γιατι ισως να ξεχασες τι απαντησεις εχεις προγραμματισει τον εαυτο σου.
Τωρα για τον επιστατη, δεν θα το σχολιασω επειδη εχεις βαλει φυλακη τον εαυτο σου.
Μιλας για φασιστες, για τα δικαιωματα των ανθρωπων και κοροιδευεις οτι δεν ανηκει στην τροχια σου. εισαι λιγο μπερδεμενος μαναμ.
πρεπει να καταλαβεις οτι ο κοσμος δεν ειναι ιδιος για ολους γιατι δεν τον βλεπουν οπως εσυ, γιατι οπως ειπα ο καθενας εχει διαφορετικο background, διαφορετικες εμπειριες και διαφορετικο ψυχολογικο κοσμο που δεν τον κανει ψυχοπαθη/κακο ανθρωπο κτλ επειδη δεν ειναι ιδιος με τον δικο σου.
ξεκινα με τον σεβασμο στο βασικο ανθρωπινο δικαιωμα της ανεξαρτητης σκεψης, και ας μην σου αρεσει. μετα συζηταμε σοβαρα. εως τοτε ας ριχνουμε πυροτεχνηματα και εξυπναδες.
 

Артём

Half-Ogre
Infiltration Specialist
Joined
Jan 9, 2014
Messages
658
Εγω βλεπω οτι αποφευγεις συστηματικα να σχολιασεις τις απαντησεις μου, ενω εθεσες ερωτηματα σε δημοσιο χωρο.
οπως παντα, καταφευγεις στην ειρωνια γιατι ισως να ξεχασες τι απαντησεις εχεις προγραμματισει τον εαυτο σου.
Τωρα για τον επιστατη, δεν θα το σχολιασω επειδη εχεις βαλει φυλακη τον εαυτο σου.
Μιλας για φασιστες, για τα δικαιωματα των ανθρωπων και κοροιδευεις οτι δεν ανηκει στην τροχια σου. εισαι λιγο μπερδεμενος μαναμ.
πρεπει να καταλαβεις οτι ο κοσμος δεν ειναι ιδιος για ολους γιατι δεν τον βλεπουν οπως εσυ, γιατι οπως ειπα ο καθενας εχει διαφορετικο background, διαφορετικες εμπειριες και διαφορετικο ψυχολογικο κοσμο που δεν τον κανει ψυχοπαθη/κακο ανθρωπο κτλ επειδη δεν ειναι ιδιος με τον δικο σου.
ξεκινα με τον σεβασμο στο βασικο ανθρωπινο δικαιωμα της ανεξαρτητης σκεψης, και ας μην σου αρεσει. μετα συζηταμε σοβαρα. εως τοτε ας ριχνουμε πυροτεχνηματα και εξυπναδες.

Τζιγεροσαρμάδες

Υλικά Συνταγής
2 συκωταριές αρνίσιες (από μικρό αρνί)
2-3 μπόλιες αρνίσιες
½ φλ. ρύζι Καρολίνα πλυμένο
1/4 φλ. ελαιόλαδο
5-6 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα
1 ξερό κρεμμύδι τριμμένο
2 αυγά
½ ματσάκι φρέσκο δυόσμο ψιλοκομμένο
½ ματσάκι άνηθο ψιλοκομμένο
½ ματσάκι μαϊντανό ψιλοκομμένο
5-6 πατάτες
αλάτι
φρεσκοτριμμένο πιπέρι
Για την κρούστα
400 γραμ. γιαούρτι στραγγιστό
2 αυγά
1 πρέζα αλάτι

Εκτέλεση
Για τους τζιγεροσαρμάδες στο φούρνο, πρώτα ζεματάμε τις συκωταριές για 6-7 λεπτά. Αφήνουμε να κρυώσουν, αφαιρούμε τις συμφύσεις και τις ψιλοκόβουμε όσο πιο πολύ γίνεται.

Βάζουμε σε μια λεκανίτσα την ψιλοκομμένη συκωταριά και προσθέτουμε το τριμμένο ξερό κρεμμύδι, τα ψιλοκομμένα φρέσκα κρεμμυδάκια, το ρύζι, το λάδι, τα μυρωδικά και αλατοπιπερώνουμε. Ζυμώνουμε πολύ καλά.

Βουτάμε τις μπόλιες σε ζεστό νερό για ν’ ανοίξουν. Όχι σε καυτό νερό γιατί θα διαλυθούν. Τις απλώνουμε στον πάγκο και αφού αφαιρέσουμε τα χοντρά κομμάτια, τις κόβουμε σε τετράγωνα μεγάλα κομμάτια.

Παίρνουμε μια κουτάλα της σούπας ή ένα φλιτζάνι του τσαγιού και βάζουμε μέσα 1 κομμάτι μπόλια (πρέπει να περισσεύει απ’ το χείλος για να καλύψουμε όλο τον τζιγεροσαρμά). Γεμίζουμε την κουτάλα ή το φλιτζάνι με γέμιση και γυρίζουμε προς τα μέσα την μπόλια που περισσεύει κλείνοντας καλά τη γέμιση. Αναποδογυρίζουμε το σαρμά σε ταψί με την ένωση προς τα κάτω. Φανταστείτε έναν μεγάλο σφαιρικό ντολμά.

Αφού τελειώσουμε με όλους τους τζιγεροσαρμάδες, κόβουμε τις πατάτες κυδωνάτες και τις μπήγουμε ενδιάμεσα στους σαρμάδες. Αλατοπιπερώνουμε και πασπαλίζουμε με ρίγανη. Περιχύνουμε με 1/4 φλιτζάνι ελαιόλαδο και ραντίζουμε με ελάχιστο νερό τις πατάτες.

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς C με σκεπασμένο το ταψί για 1 ώρα και 15΄ μέχρι να μαλακώσουν οι πατάτες. Δεν χρειάζονται υγρά στο ταψί γιατί οι σαρμάδες θα βγάλουν τα δικά τους.

Αφού ψηθούν, χτυπάμε καλά με σύρμα τ’ αυγά με το γιαούρτι και λίγο αλάτι. Περιχύνουμε το ταψί και συνεχίζουμε το ψήσιμο για λίγα λεπτά, μέχρι να σταθεροποιηθεί η κρούστα γιαουρτιού.

Μπορούμε αντί για ατομικούς σαρμάδες να φτιάξουμε ένα μεγάλο ρολό.

Ο τζιγεροσαρμάς είναι ένας από τους ωραιότερους μεζέδες για το Πασχαλινό τραπέζι.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,354
Μάλλον δεν διάβασες το link που εσύ μου έδωσες. Και έβαλες και κομμάτι από αυτό το λινκ. Δεν είναι θέμα ερμηνείας.

Αυτή ακριβώς είναι η διαφορά. Εγώ σου είπα τη γνώμη μου και σου έδωσα ένα κείμενο ολόκληρο, με κομμάτια που άλλα στηρίζουν και άλλα αντιτίθεται σε αυτήν. Εσύ δεν εξέφρασες τη γνώμη σου και προέβαλες ένα μόνο απόσπασμα, αυτό που θεωρείς ότι ταυτίζεται με σένα. Γιατί;
 

Артём

Half-Ogre
Infiltration Specialist
Joined
Jan 9, 2014
Messages
658
Αυτή ακριβώς είναι η διαφορά. Εγώ σου είπα τη γνώμη μου και σου έδωσα ένα κείμενο ολόκληρο, με κομμάτια που άλλα στηρίζουν και άλλα αντιτίθεται σε αυτήν. Εσύ δεν εξέφρασες τη γνώμη σου και προέβαλες ένα μόνο απόσπασμα, αυτό που θεωρείς ότι ταυτίζεται με σένα. Γιατί;

Κοιτάξτε πιο κάτω πρκλώ. Την επόμενη μου καταχώρηση. Προσπαθώ να ενισχύσω την θέση σας.

Η δική μου "γνωμη" είναι οτι τα έθνη είναι κατασκευάσματα που έχουν αρχίσει να ξεφτίζουν. Περισσότερα κοινά έχω με έναν Βούλγαρο και Αρμένιο εργάτη τεχνολογίας, παρά με έναν ομοεθνή Έλληνα μικροαστό. Δεν με ενδιαφέρει καν το έθνος, εκτός και αν μιλάμε για μουσική, ιστορία κλπ.
 

lelos kounelos

Tarrasque
Joined
Dec 9, 2012
Messages
15,467
κοιτα πως εχει το θεμα
οποιος δεν υιοθετει τα ιδεωδη σου, εχει υπηρετρια και την βιαζει επειδη ειναι το κεφαλαιο. Να το κοιταξεις αυτο γιατι μπορει να δημιουργηθει μονιμη βλαβη.
αποχωρω και καλη τυχη.
 

Артём

Half-Ogre
Infiltration Specialist
Joined
Jan 9, 2014
Messages
658
κοιτα πως εχει το θεμα
οποιος δεν υιοθετει τα ιδεωδη σου, εχει υπηρετρια και την βιαζει επειδη ειναι το κεφαλαιο. Να το κοιταξεις αυτο γιατι μπορει να δημιουργηθει μονιμη βλαβη.
αποχωρω και καλη τυχη.

 
Top Bottom