What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Single Player RPGs

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
11,805
@Mogrey665 , @Bathory

Για να σας φύγουν οι αμφιβολίες...
Καταρχήν τα ratings σε Steam και GOG είναι hint. Αλλά επειδή εδώ δε μιλάμε με hints αλλά προσωπικές εμπειρίες και επειδή με YT videos δεν μάμησε έπαιξε κανείς, περνάω στην προσωπική εμπειρία.

Μετά το πολύ καλό DD, το Beyond Divinity ήταν απογοητευτικό. Θα περίμενες ότι θα πάταγαν πάνω στο πρώτο game και θα βελτίωναν, αλλά nope, βήμα πίσω στους περισσότερους τομείς.

Ως παιχνίδι δεν κάνει κάτι τραγικά λάθος. Η ιστορία πέρα από ένα twist δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, ενώ και οι περιοχές και το soundtrack δεν τις βρήκα αξιομνημόνευτες όσο του πρώτου παιχνιδιού. Δεν είναι όμως αυτά που το ρίχνουν, στην τελική είναι και υποκειμενικά.
Τα λάθη του εντοπίζονται κυρίως στον τεχνικό τομέα: έχει κάποια θέματα balance, κυρίως στην αρχή, κατάλοιπα από quests που δεν ενσωματώθηκαν, αρκετά bugs (η πλειοψηφία στρώνει με load αλλά και πάλι, χαμένος χρόνος) και το χειρότερο... απαίσιο frame rate. Δεν είμαι από αυτούς που θα γκρινιάξω για fps σε ισομετρικά παιχνίδια, αλλά jesus that <15 frames. Σε εσωτερικούς χώρους ήταν καλύτερα τα πράγματα, αλλά έξω σε έπιανε πονοκέφαλος. Gog έκδοση, παιγμένη σε pc με specs πολύ παραπάνω από τα recommended, λύση καμία στα φόρουμ, αν και το είχε πολύς κόσμος.
Δεν έχω ψάξει background ανάπτυξης, αλλά υποθέτω χαμηλό budget και βιασύνη να βγει (αν δεν κάνω λάθος, η Larian κινδύνεψε να βαρέσει κανόνι μετά την κυκλοφορία του DD) οδήγησαν στα παραπάνω.

Κακό παιχνίδι; Όχι, είναι αδιαμφισβήτητα όμως το πιο αδύναμο στη σειρά.
Αγγίζει την τελειότητα; Lel, oύτε καν.
 

maximum armor

Half-Ogre
Joined
Jun 14, 2019
Messages
666
Ωχ! Κι εγώ το έχω για κάποιο λόγο! Και ναι, βλέπω screenshots και όντως μου σκάει κορεατίλα. Είναι όντως καλό..??
Καλύτερο απ' το Gothic 2. :trollface:

Όχι, εντάξει. Είναι πράγματι καλύτερο!
 

maximum armor

Half-Ogre
Joined
Jun 14, 2019
Messages
666
Τα λάθη του εντοπίζονται κυρίως στον τεχνικό τομέα: έχει κάποια θέματα balance, κυρίως στην αρχή, κατάλοιπα από quests που δεν ενσωματώθηκαν, αρκετά bugs (η πλειοψηφία στρώνει με load αλλά και πάλι, χαμένος χρόνος) και το χειρότερο... απαίσιο frame rate. Δεν είμαι από αυτούς που θα γκρινιάξω για fps σε ισομετρικά παιχνίδια, αλλά jesus that <15 frames. Σε εσωτερικούς χώρους ήταν καλύτερα τα πράγματα, αλλά έξω σε έπιανε πονοκέφαλος. Gog έκδοση, παιγμένη σε pc με specs πολύ παραπάνω από τα recommended, λύση καμία στα φόρουμ, αν και το είχε πολύς κόσμος.
Εγώ που είχα την PC Master έκδοση (!), δεν τα είδα αυτά!
Και είχε μεν ένα μόνο twist, αλλά ήταν ΤΟ twist!
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
11,805
Εγώ που είχα την PC Master έκδοση (!), δεν τα είδα αυτά!
Χεχ, ξέρεις ποιο είναι το οξύμωρο; Αρκετά από τα θέματα που ανέφερα, στα fora έλεγαν ότι δεν τα συνάντησαν σε retail έκδοση. Βγάλε άκρη...
 

nitro912gr

Kraken
Joined
Nov 26, 2012
Messages
9,585
Χεχ, ξέρεις ποιο είναι το οξύμωρο; Αρκετά από τα θέματα που ανέφερα, στα fora έλεγαν ότι δεν τα συνάντησαν σε retail έκδοση. Βγάλε άκρη...
μπορεί να είχε τις ευλογίες του τσουρινέμο αυτή η έκδοση. ποτέ δε ξέρεις με αυτά τα βουντου
 

maximum armor

Half-Ogre
Joined
Jun 14, 2019
Messages
666
Θα έλεγα @Stamatimenos ότι μάλλον προτιμάς RPGs με πιο "βαριές" κινήσεις του χαρακτήρα. Dark Souls, Gothics, Risens, Lords of the Fallen κλπ. όμοια. Όχι, στο Divinity 2: Developer's Cut οι κινήσεις σου είναι πολύ πιο "αέρινες" και γι' αυτό σου φαίνονται κάπως κορεάτικες. Δεν σου είπα και ότι στο παιχνίδι δεν υπάρχει καθόλου fall damage, επειδή ακριβώς γίνεσαι και δράκος! Φαντάσου να πετάς, ως δράκος, πολλά μέτρα πάνω απ' τη γη και να θέλεις να προσγειωθείς κάπου. Αντί να το κάνεις με τον κανονικό τρόπο, φτάνεις πάνω από εκεί που θέλεις και πατάς το κουμπί της επαναφοράς σε άνθρωπο! Και είσαι κάτω! Απόλαυση!
 

Mogrey665

Lich
Joined
Feb 23, 2013
Messages
5,045
Δεν έχω ψάξει background ανάπτυξης, αλλά υποθέτω χαμηλό budget και βιασύνη να βγει (αν δεν κάνω λάθος, η Larian κινδύνεψε να βαρέσει κανόνι μετά την κυκλοφορία του DD) οδήγησαν στα παραπάνω.
αν εχεις δει το documentary για το development του original sin βασικα αναφερει. πιεσεις publisher για κυκλοφορια πολυ πριν την ωρα τους. σχεδον σε ολα τα games ειχαν τετοια θεματα με publishers.

για την ιστορια θυμαμαι οτι ειχε θεματα αλλα δεν τα θυμαμαι για τερμα τραγικα (παιγμενο οταν βγηκε). οποτε μενω στην αποψη οτι η larian δεν εχει βγαλει κακο παιχνιδι ασχετα ποιο ειναι ανωτερο η κατωτερο.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
11,805
@Mogrey665 δεν είπα ότι είναι κακό. Απλά το να ισχυρίζεται κανείς ότι το Beyond Divinity (και γενικά για οποιοδήποτε προβληματικό παιχνίδι) "αγγίζει την τελειότητα" είναι αρκετά μεγάλη υπερβολή με την οποία θα έριχνε sensible chuckle και ο Σβεν. Τα υπόλοιπα games τους είναι όντως άψογα, άντε ίσως εκτός από το Dragon Commander που εμπίπτει περισσότερο στο "αρκετά τίμιο-αξιόλογο", αλλά σίγουρα κλάσης ανώτερο του BD...
 
Joined
Nov 24, 2019
Messages
1,848
εχμ, εχω την εντυπωση (μπορει να κανω και λαθος βεβαια, υπαρχει ενα 6% περιπου..) οτι εδω και ωρες ο αδχαν απανταει/μιλαει για το μπιγιό ντιβινιτυ και ο μαξιμουμαρμορ κι ο σταματημενος ρωτανε/μιλανε για το εγκοντρακόνις. 🤔
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
11,805
Ισχύει, αν και η απάντηση μου ήταν προς Πάθορυ και Μόγκρυ, οπότε δεν νομίζω να έγινε κάποιο μπλέξιμο. Επίσης, είχε δώσει το PC Master το Ego Draconis; Ούτε που το θυμάμαι.
 

maximum armor

Half-Ogre
Joined
Jun 14, 2019
Messages
666
Μια που πιάσαμε αυτή την τόσο σημαντική σειρά, άραγε το Divine Divinity να ήταν το πρώτο RPG που εφάρμοσε αυτόματη μεταφορά μεταξύ σημείων του χάρτη; Μέσω των φορητών teleporter stones, που την άφηνες όπου ήθελες, πήγαινες στους εμπόρους να πουλήσεις, και κατευθείαν πίσω στη μάχη. Εσείς οι παλιότεροι ξέρετε/θυμάστε; Αν ισχύει, θα ήταν μια ενδιαφέρουσα RPG-changer πρωτιά! Τί υπήρχε πριν το 2002; Τα δύο πρώτα Diablo σίγουρα δεν το είχαν. Το 2 είχε σταθερούς teleporters.
 
Last edited:

Bathory

Lich
Joined
Dec 5, 2012
Messages
6,097
@Mogrey665 δεν είπα ότι είναι κακό. Απλά το να ισχυρίζεται κανείς ότι το Beyond Divinity (και γενικά για οποιοδήποτε προβληματικό παιχνίδι) "αγγίζει την τελειότητα" είναι αρκετά μεγάλη υπερβολή με την οποία θα έριχνε sensible chuckle και ο Σβεν. Τα υπόλοιπα games τους είναι όντως άψογα, άντε ίσως εκτός από το Dragon Commander που εμπίπτει περισσότερο στο "αρκετά τίμιο-αξιόλογο", αλλά σίγουρα κλάσης ανώτερο του BD...

Νταξ μωρέ σκάλωσες στην έκφραση.
Άντε 1 καλό/πολύ καλό και τα υπόλοιπα να αγγίζουν την τελειότητα.
 

nitro912gr

Kraken
Joined
Nov 26, 2012
Messages
9,585
Μια που πιάσαμε αυτή την τόσο σημαντική σειρά, άραγε το Divine Divinity να ήταν το πρώτο RPG που εφάρμοσε αυτόματη μεταφορά μεταξύ σημείων του χάρτη; Μέσω των φορητών teleporter stones, που την άφηνες όπου ήθελες, πήγαινες στους εμπόρους να πουλήσεις, και κατευθείαν πίσω στη μάχη. Εσείς οι παλιότεροι ξέρετε/θυμάστε; Αν ισχύει, θα ήταν μια ενδιαφέρουσα RPG-changer πρωτιά! Τί υπήρχε πριν το 2002; Τα δύο πρώτα Diablo σίγουρα δεν το είχαν. Το 2 είχε σταθερούς teleporters.
το 2 είχε scrolls σίγουρα
 
Joined
Nov 24, 2019
Messages
1,848
το D.D. περα απ το ξεκαθαρα απολυτα γελοιο ονομα, ηταν και ειναι ακομα τεραστια παιγνιδαρα.
ουσιαστικα ειναι τελειως οπεν γουωρλντ και οχι σε κοριντορ στυλ. ειναι ενα αχανές "τετραγωνο" οπου μπορεις να μετακινηθεις και να κανεις τα παντα ελευθερα χωρις κανενα περιορισμο. και ειναι και συναμα, αστειο, ενδιαφερον, με ωραιο λορ, npcs και ζωντανο κοσμο.

οι πυραμιδες ηταν μεγαλη ομορφιά και σε συνδυασμο και με τους τελεπορτερς, δεν εχανες καθολου χρονο σε πηγαινελα, και βοηθουσαν και στις μαχες σε τεραστιο βαθμο αν τις χρησιμοποιουσες σωστα.

ειναι καλτ μυθος το παιγνιδι και αν γινοταν ενα ρημαστερ η ξερωγω ρημεικ θα γινοταν παταγος σημερα.
(εχμ, εννοειται με rt μαχες. μακαρι να το φτιασει η λαριαν. δεν ξερω κιολας βεβαια αν μπορει να φτιαξει πια τετοιο παιγνιδι. οταν εχεις κανει 3-4 σερι κέιμς με tb, λογικο ειναι να σου φανει βουνο το rt..🤨🤭😈)
 

Stamatimenos

Death Knight
Joined
Nov 30, 2012
Messages
3,157
εχμ, εχω την εντυπωση (μπορει να κανω και λαθος βεβαια, υπαρχει ενα 6% περιπου..) οτι εδω και ωρες ο αδχαν απανταει/μιλαει για το μπιγιό ντιβινιτυ και ο μαξιμουμαρμορ κι ο σταματημενος ρωτανε/μιλανε για το εγκοντρακόνις. 🤔
ναι
I mean γιατί να μιλήσεις καν για το beyond 😅
 

nitro912gr

Kraken
Joined
Nov 26, 2012
Messages
9,585
Λοιπόν με όλη αυτή την κουβέντα για το Divine ψήθηκα και έβαλα το 2 να το δοκιμάσω.
Μέχρι τώρα θα έλεγα ότι είναι αξιοπρεπέστατο αν και λόγο παλαιότητας το reshade ήταν απαραίτητο.

Να και μερικά πριν και μετά με reshade
Divinity2 2022-01-25 23-54-02 original_result.jpgDivinity2 2022-01-25 23-54-03_result.jpg


Divinity2 2022-01-25 23-55-12 original_result.jpgDivinity2 2022-01-25 23-55-13_result.jpg
 
Joined
Nov 24, 2019
Messages
1,848
μια χαρα ειναι το παιχνιδι. χαιρομαι που σ αρεζει.

αχ, τι μας εχουν κανει. Reshade, το δεκανικι του φτωχου...
εδω που τα λεμε, απορω πως το εχουν αφησει ελευθερο να υπαρχει, οι εταιριες.. η ξερωγω δεν προσλαμβανουν τον τυπο αυτον, τον Crosire και να του πουν να το τραβηξει απ το νετ.
 
Joined
Dec 1, 2012
Messages
6,439
Εμένα ολόιδια μου φαίνονται, ίσως βέβαια να μη βοηθάει το jpeg compression. Το βασικό είναι πως το παιχνίδι γαμοδέρνει.

EDIT: Μελέτησα καλύτερα τα screenshots με κάμποσο zoom, και η αλήθεια είναι πως η διαφορά στο antialiasing κάνει μπαμ, ειδικά εκεί με τον ξύλινο φράκτη είναι μέρα με τη νύχτα. Θα ήθελα να υτάρχει (πιο εμφανές; δεν το βλέπω καθόλου σε σημεία που θεωρώ πως θα έπρεπε να φαίνεται) και ambient occlusion, πάντως η αρχική μου διατύπωση είναι λανθασμένη, δεν είναι ολόιδια.
 
Last edited:
Top Bottom