What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Single Player RPGs

Myrmidonas

Mind-flayer
Joined
Dec 1, 2012
Messages
1,966
Και στο scum υπάρχει σε κάποιο βαθμό.
Εκεί αρχικά (δεν ισχύει πλέον) όσο πιο μεγάλο πουλί ή βυζιά έβαζες τόσο έπεφτε και το intelligence
 

Stamatimenos

Death Knight
Joined
Nov 30, 2012
Messages
3,238
Tα INT, WIS και CHA είναι mental stats και δεν επηρεάζουν την ομορφιά, όσο και αν έχουμε οι περισσότεροι -λαθασμένα- συνδιάσει το CHΑ με την ομορφιά. Αν σώνει και καλά θέλει κάποιος να μετριέται η εμφάνιση του, μπορεί να χρησιμοποιήσει στο campaign του στοιχεία από το Book of Erotic Fantasy που -συν τοις άλλοις- προσθέτει και το Appearance σαν 7ο attribute.
Τα παραπάνω βέβαια ισχύουν για το D&D, τώρα για τα RPG γενικότερα, ναι, πρέπει τα body stats (STR, DEX, CON, ή όπως αυτά ονομάζονται στο εκάστοτε game) να επηρεάζουν σε κάποιο βαθμό το σώμα του NPC. Όχι το ήψος απαραίτητα όμως. Π.χ. εγώ είμαι 2 μέτρα σχεδόν και χρειάζομαι βοήθεια για να ανοίξω ένα βάζο, ενώ ένας τυπάς από το χωριό είναι 1,55 αλλά είναι λεοντάρης, σε πιάνει σε κάνει 400 κομμάτια όπως τη ζέμπρα τη πιάνει το λεοντάρι.
 
Last edited:

Eaglos

Half-Ogre
Joined
Jan 3, 2020
Messages
686
Αυτό το είχα πάντα απορία γιατί δεν το έκαναν περισσότεροι devs.
Γενικα, η ικανοτητα να σε κανει καποιος τοπι στο ξυλο δεν εχει παντα σχεση με τη σωματικη δυναμη, τη σωματικη διαπλαση κλπ.

Πως νομιζεις οτι η Chung Lee εκανε καλα τον Zangief; :)
 
Joined
Nov 24, 2019
Messages
2,149
Sir Whoopass: Immortal Death

θυμαμαι ειχα γραψει γι αυτο πριν 2 χρονια, καπου εκει... (κρυφοκοιταξα, ειναι η αληθεια, σιγα μην θυμομουνα)
κυκλοφορεί 19/8. δεν ειναι κακο, χαμογελάς. μεχρι και γελάς σε καποιες φασεις. ακολουθεί το τρέιλε και ενα βιντεο με το ξεκινημα του παιγνιδιού.



 

maximum armor

Umber Hulk
Joined
Jun 14, 2019
Messages
784
Θα ήθελα να ρωτήσω όποιον το θυμάται: το Nox έχει πράγματι 3 διαφορετικά playthroughs για τις 3 κλάσεις (με διαφορετικά μέρη που πας, κλπ.), ή διαφέρει μόνο το starting point (όπως γινόταν και στο Severance) και η σειρά που επισκέπτεσαι τα, ίδια, μέρη;

Edit: Ψάχνοντας βρήκα αυτό


σύμφωνα με το οποίο είναι διαφορετικά μόνο τα 3 πρώτα chapters (από 10), έχω διαβάσει όμως ότι διαφέρουν και οι τερματισμοί των κλάσεων (αλλά δεν ξέρω κατά πόσο αυτό αξίζει/συμφέρει για το χρόνο μας, 3 playthroughs και ακόμα περισσότερο για μένα που δεν έχω παίξει RPG 2η φορά, δεν μπορώ να βλέπω τα ίδια).
 
Last edited:

Admiral

Kraken
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
9,721
Δεν έχω εικόνα από τη συγκεκριμένη σειρά, τι το ξεχωριστό έχουν τα Suikoden;
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,230
^Ένα Χ όλο δικό σου, γιατί το άξιζες πραγματικά!

Λοιπόν, έχουν μεστές ιστορίες με πολιτική ίντριγκα, διαφθορά, εξεγέρσεις και όλο αυτό το τζαζ.
Έχουν πάνω από 100 npcs (το καθένα, κάποιοι δεν είναι "στο δρόμο σου") να πάρεις στο party σου ,6 max αν θυμάμαι.
Έχουν κλασική TB rpg μάχη. Έχουν όμως και μάχη μεταξύ στρατών που διαχειρίζεσαι ξεχωριστά group διαφορετικών κλάσεων και επιλέγεις από μενού τακτικές για επίθεση, άμυνα κλπ.
 

maximum armor

Umber Hulk
Joined
Jun 14, 2019
Messages
784
Από σήμερα (αφού έφυγε το σοκ του Crusaders…) άρχισα το Arcanum. Το είχα βγάλει και τότε που το έδινε το PCM αλλά δεν θυμόμουν τίποτα περί αυτού. Με κάνουν εντύπωση ο πολύ καλός ρυθμός του παιχνιδιού (όχι «αργός», αν και turn-based), που βοηθάει σε αυτό και το ότι δεν υπάρχουν εκτενείς διάλογοι, καθώς και οι διαφορετικοί τρόποι επίλυσης των περισσότερων αποστολών. Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι αν τα παραπάνω ισχύουν και στα δύο πρώτα Fallout. Μόνο το 3 και το New Vegas έχω παίξει.

Δηλαδή έχουν καλό ρυθμό, ή «αργούν»; Μιλάνε πολύ εκεί;!! Υπάρχουν fail conditions;!! (μακριά από μας)
 
Joined
Dec 1, 2012
Messages
6,670
Πώς εννοείς το fail condition, και αναφέρεσαι στο main quest ή και στα side?
 

maximum armor

Umber Hulk
Joined
Jun 14, 2019
Messages
784
Πώς εννοείς το fail condition, και αναφέρεσαι στο main quest ή και στα side?
Εννοώ κυρίως αυτό που έπαθα στο Crusaders και παραλίγο στο Arx Fatalis. Κλειδιά που μπορείς να πετάξεις ή να πουλήσεις (αφού το χρησιμοποιήσεις) και η πόρτα να ξανακλειδώνει, αλλά (κυρίως) αναφέρομαι σε αντικείμενα που δεν μπορείς να ξέρεις αν σου ζητηθούν για την επίλυση side quest και εσύ να το πετάξεις ή να το πουλήσεις, όχι τόσο για τα λεφτά, αλλά για να μην πιάνει χώρο στο μικρό σου inventory! Κυρίως αναφέρομαι στα side quests. Αλοίμονο να έχουμε fail και αδιέξοδο σε main quest όπως θα γινόταν αυτό με τα αντικείμενα του Akbaa που είχα πουλήσει και θα έχανα το main quest κιόλας!

Να σημειώσω και ότι στο Arcanum, το δαχτυλίδι που σου δίδεται στην αρχή για να βρεις τον κάτοχό του, μπορείς κανονικά να το πουλήσεις (αν δεν προσέχεις καθόλου ή δεν ξέρεις αγγλικά), άσχετα το ότι οι έμποροι δεν ανανεώνουν το εμπόρευμά τους και δεν θα χαθεί αλλά θα παραμείνει εκεί. Πραγματικά τέτοια πράγματα είναι λάθος gameplay. Θα έπρεπε να αποτρέπεται αυτή η δυνατότητα, ή/και να τοποθετούνται σε ξεχωριστό tab του inventory ως «quest items», όπως έχω δει σε πιο σύγχρονα RPG.
 
Top Bottom