What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Sephir

Beyond Within
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
4,994
Για τους λάτρεις των RPG Ιαπωνικής προελεύσεως, η σειρά «Tales of…» της Bandai Namco συγκαταλέγεται στις πιο γνωστές και αξιόλογες προτάσεις. Αν και δεν είναι πολλά τα χρόνια όπου στα PC μας έχει κάνει την εμφάνισή της, υπάρχουν ήδη διαθέσιμα αρκετά επεισόδια της σειράς, με τα Tales of Zestiria και Tales of Berseria να έχουν παρουσιαστεί στο παρελθόν από τον παρών ιστότοπο.
Κοινό χαρακτηριστικό των «Tales of…» παιχνιδιών είναι ότι πρόκειται για αυτοτελείς ιστορίες, οι οποίες περιλαμβάνουν αρκετά ποιοτικά σενάρια, που όμως δεν ξεφεύγουν από τα κλισέ της γιαπωνέζικης μυθοπλασίας. Όσοι έχετε παίξει έστω και ένα παρεμφερές παιχνίδι, αντιλαμβάνεστε για τι ακριβώς μιλάμε. Συνεπώς, παρ’ όλο που μεσολάβησαν πέντε χρόνια από την κυκλοφορία του τελευταίου Tales, το Tales of Arise δεν αλλάζει τη συνταγή. Παραμένει ένας...

Continue reading...


 

[email protected]

Mind-flayer
Joined
Dec 8, 2012
Messages
2,308
Nice, παραμένει ψηλά στη λίστα λοιπόν. Δεν έχω τριβή με Tales και νομίζω ήρθε η ώρα.
 

bald_killer_clone

Mind-flayer
Joined
Jul 26, 2014
Messages
2,130
Από μερικά βίντεο που είδα , οι εχθροί πρέπει να είναι πολύ spongy. Ιδίως εκείνο το screenshot όπου δείχνει 99 hits / 18k dmg, σε ένα boss των 70κ+ καταλαβαίνω πως χρειάζεται ώρα για να πέσει αυτό το πράγμα.
Δε νμζ πως είναι για μένα.
 

tommas

Half-Ogre
Joined
Dec 2, 2012
Messages
511
@bald_killer_clone .
Έχω 29 ώρες και μάλιστα στην υψηλότερη δυσκολία και δε μπορώ να πω ότι κατάλαβα ιδιαίτερο spongyness ως τώρα.. Βέβαια, ακόμα δεν έχω φτάσει στο σημείο που αναφέρεται στο review. Το κακό που έχω παρατηρήσει είναι πως αν το party έχει διαφορά 2-3 lvl σε σχέση με τον αντίπαλο (που δε μου έχει συμβεί ως τώρα σε μη optional καταστάσεις) πρέπει παίζουν dmg modifiers και κάνεις πολύ λιγότερο dmg. Τα 99 hits πάντως δε σημαίνουν κάτι γιατί είναι απ' όλο το party στον ίδιο στόχο.

Στα boss fights τώρα η δυσκολία είναι να αποφεύγεις/επιζήσεις από τα διάφορα abilities που θα σε κάνουν one-shot (είτε με dodge, είτε με τη χρήση skill) αλλιώς καταντάς να χαλάς την έδρα σου σε consumables για heals/ressurections.

Το παιγνίο πάντως τα σπάει σαν JRPG. Ειδικά σε σχέση με το Berseria αποτελεί αναβάθμιση σε κάθε τομέα (οπτικό, σενάριο και χαρακτήρες, gameplay) ΑΛΛΑ πέφτει στη λούπα των microtransactions. Microtransactions που επηρεάζουν και το gameplay δυστυχώς...
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
11,320
Microtransactions δεν είχαν και τα προηγούμενα;
Δεν μπορείς απλά να τα αγνοήσεις και να φαρμάρεις;
 

Sephir

Beyond Within
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
4,994
Μπορείς, απλά τα microtranscations επιταχύνουν λίγο την κατάσταση.

Το spongyness δεν είναι και το χειρότερο που έχουμε δει, αλλά υπήρξαν περιπτώσεις που έπεφταν απανωτές μάχες με ανθεκτικούς εχθρούς και σε στιγμές αναφωνούσα "όχι, άλλο κάρβουνο". Οπότε προτιμούσα να κάνω flee από το να καθίσω να κοπανάω το χειριστήριο για κανένα πεντάλεπτο.

Δε μου κάνει εντύπωση, JRPG είναι, το ίδιο είχα πάθει και με το Scarlet Nexus, είχα μπουχτίσει από ένα σημείο και μετά.
 

tommas

Half-Ogre
Joined
Dec 2, 2012
Messages
511
Έχει κάποια "titles" που σχετίζονται με τα αντίστοιχα κουστούμια και δεν είναι διαθέσιμα αλλίως. Στην πράξη δε θα μπορείς να ξεκλειδώσεις κάποια όλα τα skills χωρίς να έχεις DLC (που δε το λες και μικρό κακό και έχει triggerάρει τους περισσότερους). Επίσης κάποια "artifacts" που περιλαμβάνται με το premium pack δίνουν σημαντικά passive bonuses (ειδικά στις αρχές). Τα παραπάνω σε σπρώχνουν σε "Ultimate Edition".

Υπάρχουν φυσικά και τα τραγικά αγοραστά XP και Skill Points αλλά γι' αυτά το αμάρτημα είναι σε αυτόν που τα αγόρασε.
 
Last edited:
Top Bottom