What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part II

munkinnousu

Hobgoblin Captain
Joined
Dec 6, 2014
Messages
300
Εχω σταματησει να παιζω Cossacks με την εννοια της ψυχαγωγιας και του Ragequit. Διατριβη εκανα στους μηχανισμους και την τΡεΛα.
Ο σκοπος μου δεν ηταν η νικη.
Χάχαχα, τα βίντεο σου είναι παράνοια. Έχω κάνει κατά καιρούς τα τρελά μου αλλά ούτε καν σε αγγίζω.

Το έχω φτάσει πληθυσμό μέχρι 20.000,ετσι για να το δω γραμμένο, αλλά μιλάω για το 3,τα δύο πρώτα μου κράσαραν και μένα λίγο πάνω από τις 12.000
 

lelos kounelos

Ancient Red Dragon
Joined
Dec 9, 2012
Messages
11,872
Και με τα πολλα τειχη μου κρασαρε. Εφτιαχνα δεκα σειρες στο σημειο που προτιμουσε προσβαση ο εχθρος. δεν προλαβαινα και δω και πολλα αλλα πιστευω οτι δεν τα βομβαρδιζαν, τι να πρωτοβομβαρδισουν. Στην αρχη το παιχνιδι ψιλοκολλαγε και οταν εφτανε ο εχθρικος στρατος εβλεπα ενα ωραιο desktop.
Το 3 δεν μου αρεσε για ενα και μοναδικο λογο, Μου φαινοντουσαν υπερβολικα μεγαλα τα κτιρια και ο στρατος. Εγω θελω να βλεπω πανικοβλητα μικρα ανθρωπακια να τρεχουν περα δωθε.
 

Dim Gian Bot

Death Knight
Joined
Apr 2, 2016
Messages
2,611
Το τελευταίο διάστημα or(γ)iάζω.

Τελείωσα το πρώτο (Blind Forest) και μπήκα με φόρα στο δεύτερο (Will of the Wisps). Πολύ μου αρέσει και συνεχίζω με αμείωτο ενδιαφέρον. Το περιβάλλον και τα γραφικά πανέμορφα!
 

soad667

Lich
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,080
Καλά, δεν το συζητώ ότι συχνά-πυκνά έρχεσαι στο μυαλό μου όταν παίζω...χαχα

Όταν παίζεις τι; Τα διευκρινίζουν αυτά.. Αν δεν τον σκέφτεσαι πάντως όταν κάνεις μπάνιο, σολ γκούντμαν. Όχι ότι κρίνουμε εδώ πέρα, είπαμε..
 

Dim Gian Bot

Death Knight
Joined
Apr 2, 2016
Messages
2,611
Όταν παίζεις τι; Τα διευκρινίζουν αυτά.. Αν δεν τον σκέφτεσαι πάντως όταν κάνεις μπάνιο, σολ γκούντμαν. Όχι ότι κρίνουμε εδώ πέρα, είπαμε..

Ό,τι και να εξηγήσω τώρα, μου φαίνεται πως είναι πολύ αργά πια... :Ρ
Το σχόλιο πάει κατευθείαν στο ρουφιανοθρέντ. :Ρ
 

lelos kounelos

Ancient Red Dragon
Joined
Dec 9, 2012
Messages
11,872
Ό,τι και να εξηγήσω τώρα, μου φαίνεται πως είναι πολύ αργά πια... :Ρ
Ποτε δεν ειναι αργα για εξηγησεις, ασε τον @soad667 να κατακρινει τον κοζμακη. Να φανταστω οτι αυτο συμβαινει οταν παιζεις με 15-20 FPS;
Ο κουνελος δεν ειναι πονηρος.
 

Chris2756

Blackguard
Joined
Nov 17, 2020
Messages
1,288
Αντε,ρε, εσεις δεν παιζετε παιχνιδια. Το ατομικο σας ρεκορ στο ποσα παιχνιδια εχετε δοκιμασει, προσπαθιτε να σπασετε. Λιγο απο δω λιγο απο κει, λιγο ετσι λιγο γιουβετσι.
Πουναι αυτοι οι παλιουρες γειμεραδες, που δοκιμαζαν ενα παιχνιδι, αν δεν τους αρεσε ΟΚ πηγενε στην ακρη, αλλα αν τους αρεσε δεν σηκωναν κεφαλι μεχρι να το ξεζουμισουν.
Τελιωσα το πρωτο Pillars "ΩΡΑΙΟ" ψαχνω να το βρω κουτατο για να το τσιμπισω. Αν και καποιος απο δω μεσα μου ειπε οτι οταν παει στο χωριο, θα μου το εφερνε. Μαλον δεν πηγε για πασχα, αντε να δουμε στις καλοκαιρινες διακοπες. Το PIllars 2 ειναι στο ιδιο στυλ?
 

Dim Gian Bot

Death Knight
Joined
Apr 2, 2016
Messages
2,611
Ποτε δεν ειναι αργα για εξηγησεις, ασε τον @soad667 να κατακρινει τον κοζμακη. Να φανταστω οτι αυτο συμβαινει οταν παιζεις με 15-20 FPS;
Ο κουνελος δεν ειναι πονηρος.

Όντως, πονηρή μαϊμού ο @soad667 . :sneaky:
Όχι, τα FPS είναι μια χαρά. Είναι η τσαχπινιά και τα αυτιά που ανεμίζουν. :Ρ
 

Stamatimenos

Death Knight
Joined
Nov 30, 2012
Messages
3,177
Αντε,ρε, εσεις δεν παιζετε παιχνιδια. Το ατομικο σας ρεκορ στο ποσα παιχνιδια εχετε δοκιμασει, προσπαθιτε να σπασετε. Λιγο απο δω λιγο απο κει, λιγο ετσι λιγο γιουβετσι.
Πουναι αυτοι οι παλιουρες γειμεραδες, που δοκιμαζαν ενα παιχνιδι, αν δεν τους αρεσε ΟΚ πηγενε στην ακρη, αλλα αν τους αρεσε δεν σηκωναν κεφαλι μεχρι να το ξεζουμισουν.
Τελιωσα το πρωτο Pillars "ΩΡΑΙΟ" ψαχνω να το βρω κουτατο για να το τσιμπισω. Αν και καποιος απο δω μεσα μου ειπε οτι οταν παει στο χωριο, θα μου το εφερνε. Μαλον δεν πηγε για πασχα, αντε να δουμε στις καλοκαιρινες διακοπες. Το PIllars 2 ειναι στο ιδιο στυλ?
Όντως δε πήγα.
Το Pillars 2 είναι το ίδιο στυλ με έντονο πειρατικό στοιχείο.
 

bald_killer_clone

Death Knight
Joined
Jul 26, 2014
Messages
2,535
Μόλις τελείωσα το XCOM Chimera Squad. Φχαριστήθηκα tactical χωρίς το cool στο τέλος. Πρώτη μου φορά βέβαια που έπαιξα τετοιο game. Το έπαιξα σε Normal επίπεδο με full heal στο τέλος κάθε Encounter. Δεν μπορώ να πω πως ζορίστηκα, οκ έχασα μερικά Encounters και έπρεπε να κάνω restart, αλλά δεν έκαψα και το κεφάλι μου προσπαθώντας να προβλέψω τις κινήσεις του αντιπάλου 3 γύρους αργότερα ξέρω ´γω.

Θα προστεθούν στο μέλλον και τα υπόλοιπα XCOM.

Για την ώρα παίζω Hedon και διάολε. Είναι πολύ καλό για ένα GZDoom
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
11,949
Κοντεύω στο τέλος του 2ου playthrough του Nioh 2. Για τα θετικά έχω ήδη μιλήσει, θα προσθέσω μόνο ότι τα dlc έχουν μερικές από τις καλύτερες περιοχές του παιχνιδιού. Όπως και μερικά αρκετά ζόρικα bosses και εχθρούς αλλά συνολικά η δυσκολία ήταν πιο κάτω από του πρώτου τίτλου. Στα αρνητικά που δε φαίνονται παρά μετά από αρκετές ώρες, θα έβαζα την A.I. των companions που εκτός από τη γεωμετρία των textures που περιστασιακά κολλάνε, αρκετά συχνά παθαίνουν κοκομπλόκο και δεν μπορούν να αποφασίσουν αν πρέπει να σε ακολουθήσουν από το ύψωμα που μόλις πήδηξες κάτω ή να κάνουν τον κύκλο, στροβιλιζόμενοι γύρω από τους εαυτούς τους σαν να έπαθαν επιληψία. Αρκετά αστείο σκηνικό ομολογουμένως.

Τέλος και το Bioshock Infinite. Η Columbia αν και ήταν υποδεέστερο σκηνικό από τη Rapture, μου άρεσε γενικά, είχε ωραία αισθητική και art style μοναδικό που χάζευες.
Έλειπε όμως αυτή τη κλειστοφοβία των προηγούμενων παιχνιδιών. Επίσης, βρήκα το gameplay dumbed down. Θεωρητικά αν και οι skyrails προσέθεταν ενδιαφέρουσες προοπτικές και η μάχη ήταν βελτιωμένη, η εξερεύνηση ήταν αρκετά περιορισμένη και μετά από μερικές ώρες κατάλαβα τι έφταιγε για αυτό: ο σχεδιασμός των επιπέδων. Το Infinite ήταν φτιαγμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να αποτελείται από μεγάλες αρένες που ακολουθούσαν η μία την άλλη. Δεν έκρυβε εκπλήξεις, ήξερες ακριβώς το ρυθμό, ότι εδώ θα υπάρχει συμπλοκή.

Τα προηγούμενα δεν το είχαν αυτό. Οι splicers μπορούσαν να σου την πέσουν οπουδήποτε, ακόμα κι όταν αγόραζες αντικείμενα. Δεν ένιωθες ασφαλής. Κουβαλούσαν αυτό το στοιχείο σχεδόν αναλλοίωτο από τα ξαδέρφια τους που διαδραματίζονταν στο διάστημα. Οι εχθροί επίσης ήταν ψιλοαπογόητευση σε σχέση με την παράνοια (και τις μικρές ιστορίες) των splicers. Generic φρουροί και αντιστασιακοί, και ενίοτε handymen και μηχανικοί Washingtons, που και σαν δυσκολία αλλά και ως παρουσία, δεν έφταναν την υποβλητικότητα των Big Daddies, Big Sisters ή ακόμα και των Houdini Splicers. Εντελώς ηλίθιο επίσης το ότι δεν είχε ξεχωριστά save slots με δυνατότητα για manual saves, σε αρκετές περιπτώσεις τα checkpoints ήταν αρκετά μακριά το ένα από το άλλο.

Το story από την άλλη ήταν εξαιρετικό. Ίσως ό,τι καλύτερο είχε να προσφέρει η σειρά. Ενώ το πρώτο Bioshock έχανε την ορμή του μετά από μια συγκεκριμένη ανατροπή, εδώ ευτυχώς δε γινόταν αυτό. Έσκαγαν απανωτά τα mindfucks και με κρατούσαν προσηλωμένο μέχρι το φινάλε. Βέβαια με την θεματική που πραγματεύεται, υπήρχαν κατά τη γνώμη μου κάποιες σεναριακές τρύπες διότι δεν εξηγούνται ιδιαίτερα καλά (ή και καθόλου) από το παιχνίδι. Π.χ. στο τέλος όλες αυτές οι πραγματικότητες ενσωματώθηκαν σε μία, όπως υπονοείται ότι έγινε με τις διαφορετικές Elizabeth; Ή εξαφανίστηκαν αφήνοντας τη μόνη legit που συνέβη στην Columbia εκείνη της οποία τα γεγονότα ζήσαμε στο παιχνίδι;
Ωραία και η πινελιά ότι σε ένα τουλάχιστον multiverse υπήρξε η Rapture. Κρίμα που δεν το αξιοποίησαν σωστά (βλ παρακάτω).

Πάμε τώρα και στα dlc.
Χαρά που είχα με το ότι ξαναεπέστρεψαν στη Rapture. Η αίσθηση και η κλειστοφοβία όπως ακριβώς ήταν στα προηγούμενα και μπράβο τους που η πλειοψηφία των περιοχών ήταν νέες, από όσο θυμάμαι. Στο ep2 μου άρεσε πολύ που προσπάθησαν για stealth που είναι κάτι φρέσκο για τη σειρά, και το οποίο λειτουργούσε άψογα. Αν και με το αναβαθμισμένο Peeping Tom γινόταν εύκολη υπόθεση. Και επιτέλους επέστρεψε τρόπο τινά έστω το inventory που μου επέτρεπε να έχω περισσότερα από 2 όπλα πάνω μου (τέρμα σπαστικό αυτό στο Infinite, από τη στιγμή μάλιστα που ήταν περισσότερο action).

Κααιιιι κάπου εδώ τελειώνουν τα θετικά...

Τι μάτσο πλύματα χοίρου (sic) ήταν το όλο concept και η ιστορία. :cry::cry::cry:
Η βασική Elizabeth, αυτή που μας συνόδευε σε όλη την περιπέτεια και από τους πιο καλογραμμένους και συμπαθητικούς npcs σε παιχνίδι, αποφασίζει να επιστρέψει στη Rapture επειδή της ξέφυγε ένας Comstock. Μέχρι τώρα όχι κάτι μεμπτό Ο λόγος; Για να τον εκδικηθεί. Απλά γιατί; Δεν είναι καν από τη δική της πραγματικότητα. Δε θα έπρεπε να αισθάνεται οτιδήποτε για αυτόν, θα έπρεπε να είναι μια άσχετη μεταβλητή όπως διατυμπάνιζε τόσο περίτρανα το lore.
Επίσης, μέχρι το τέλος του ταξιδιού ακόμα και ο πιο αφηρημένος παίκτης έχει καταλάβει πως ο συγκεκριμένος έχει ξεκάθαρα μετανοήσει για ό,τι έκανε. Παρόλα αυτά τον αφήνει χαιρέκακα στη μοίρα του.
Εντελώς retcon ο χαρακτήρας της. Δεν έχεις πειστεί ακόμα; Ακολουθεί καπάκι το ep2.

Εδώ μαθαίνουμε ότι τελικά και αυτή πέθανε πάνω στο ντου του Big Daddy. Παρόλα αυτά, για κάποιο λόγο που ούτε οι πιο κατεστραμμένοι μαρβελόκυθοι θα μπορούσαν να εξηγήσουν, εξακολουθεί να ζει. Τουλάχιστον όχι ο εαυτός της που πέθανε πριν λίγο αλλά κάποιος άλλος εαυτός της aka κουλουβάχατα. Που μάλιστα αν επέστρεφε στη Rapture, θα έχανε την ικανότητα να ανοίγει tears. Και αυτή τι επιλέγει; Να επιστρέψει. Stupid bitch. Τα Burial at Sea θάβουν τους κανόνες που είχε θέσει το Infinite και το κάνουν μέσα στα μούτρα σου, ούτε καν απόπειρα για τακτ. Πρόχειρα να αναφέρω ότι ταξιδεύεις σε μια διάσταση όπου υπήρχε η Columbia παρόλο που το φινάλε του Infinite ακύρωσε την ύπαρξη της γενικά. Από τη στιγμή που υπάρχει και ο χρόνος στην εξίσωση, δε θα μπορούσε απλά η Elizabeth και από τη στιγμή που κατάλαβε το λάθος της όπως λέει, να γυρίσει στο σημείο πριν ο Booker και εκείνη πεθάνουν και να το αποτρέψει;; Και από εκεί και πέρα είναι trainwreck, μέχρι το προδιαγεγραμμένο φινάλε. Δεν πρέπει να υπάρχει στην πρόσφατη μνήμη τέτοιο ξέσκισμα χαρακτήρα. Not my Elizabeth, και εδώ που τα λέμε κανενός παίκτη με κοινή λογική που λάτρεψε το Infinite.

Είναι μεγάλο κρίμα που αποφάσισαν μόνο για το μαρούλι να συνεχίσουν μια ιστορία που δεν έχριζε συνέχειας (το τέλος του Infinite ήταν εξαιρετικό και όσο "ασαφές" χρειαζόταν), δεν έδειξαν την απαραίτητη επιμέλεια και στην καλύτερη αυτό που κατάφεραν είναι ένα μέτριο-συμπαθητικό fan fiction. Γιατί μόνο ως τέτοιο μπορώ να το εκλάβω. Η δε σύνδεση με τα προηγούμενα παιχνίδια επίσης μέτρια, διότι απλά αν ήταν μάγκες οι devs, θα είχαν φροντίσει σε εκείνα να βάλουν hints και foreshadowing αντίστοιχα για το Infinite. Συν το στράβωμα της φάσης με την όλη κακή ενσωμάτωση χαρακτήρων/κακή σεναριακή ιδέα που εξήγησα πιο πάνω.

Συμβουλή: και τέρμα φανατικός να είναι κανείς και θέλει σοπωτεδήποτε να τα παίξει, θα περάσει ίσως πιο ωραία από μένα, αν γνωρίζει εξαρχής πως πρέπει να τα προσεγγίσει ως fanfic ή what if επεισόδια. Πάω τώρα να ξεπλύνω την πικρίλα με λίγο Rogue Legacy 2.
 

Tony Corvus

Kraken
Joined
Dec 1, 2012
Messages
9,006
Ετοιμάζεσαι για την Έκθεση των Πανελληνίων ορ σαμθινκ ?
 
Top Bottom