By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!Την άποψή μου την έχω πει αρκετές φορές. Δεν ανταποκρίθηκαν καθόλου σε υπεραισιόδοξες επιθυμίες, αλλά ήταν απαραίτητο βήμα για το πρόβλημα τής κότας και τού αυγού.
Δεν είναι μόνο ότι έμαθε η Valve από τα λάθη. Ισχύει και αυτό, αλλά πιο σημαντικό είναι το πρόβλημα κότας και αυγού. Έπρεπε οι δημιουργοί παιχνιδιών να ενδιαφερθούν για το λίνουξ για να προχωρήσουν κάποια πράγματα. Σε έναν βαθμό η Valve μπορούσε να βοηθήσει με τα δικά της παιχνίδια, αλλά δεν είναι αρκετό. Έπρεπε να ενδιαφερθούν και άλλοι. Σε αυτό βοήθησαν πάρα πολύ τα steam machines. Έπεσα μέσα για την ιδέα τού bootstrapping που επιχείρησε η Valve. Εκεί που έπεσα έξω είναι ότι περίμενα ότι καθώς τα πράγματα βελτιώνονταν η Valve θα το έσπρωχνε αναλογικά περισσότερο. Νομίζω βγάζει νόημα ότι περίμενα κάτι τέτοιο. Περίμενα ότι θα το έσπρωχνε περισσότερο μετά το 2016 που είχε φτιάξει πάρα πολύ η κατάσταση σε σχέση με το 2013-2014 που η κατάσταση ήταν πολύ προβληματική. Πιο συγκεκριμένα περίμενα ότι θα έβγαινε το SteamOS3 βασισμένο στην επόμενη έκδοση debian, αυτό είχε ανακοινωθεί ότι θα το κάνει και τα λοιπά και τα λοιπά. Αυτά όμως δεν συνέβησαν ποτέ. Μόλις τα πράγματα έφτιαξαν σε αυτό που για μένα ήταν ικανοποιητικό συνέβη το ακριβώς αντίθετο. Έπεσε σιγή ασυρμάτου. Η Valve συνέχισε να προωθεί τα σημαντικά θεμέλεια αλλά για αυτά που βλέπει ο πολύς κόσμος το θέμα εξαφανίστηκε. Εκ τών υστέρων πιστεύω ότι αυτό ήταν σχεδιασμένο. Αυτή η εξαφάνιση και ξαφνική επαναφορά δημιούργησε αίσθηση στον κόσμο που δεν το παρακολουθούσε μεγάλης ξαφνικής βελτίωσης. Αυτό τελικά μάλλον βοηθάει το "marketing".αλλά ο τρόπος που έμαθαν από αυτά και τα διόρθωσαν για το launch του Steam Deck