Reply To: Single Player RPGs

#255260
Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
  • Υφυπουργός Πολιτισμού
  • Posts: 8472
Offline
Replies: 8472
Been thanked: 575 times

Με αφορμή το θρεντ του φίλου Sketch για τα rpg και την κουβέντα που έγινε για την εξέλιξη/διαφοροποίηση τους από ένα μέρος στο επόμενο, συνειδητοποίησα 2 σειρές κρατούν τα σκήπτρα έως τώρα.

Δεύτερη είναι η σειρά Witcher.
-The Witcher: ισομετρική (αν και υπήρχε και η δυνατότητα για over the shoulder προοπτική) απεικόνιση, point ‘n click σύστημα μάχης που επιβράβευε το σωστό timing, αρκετή εξερεύνηση, επιλογές με αντίκτυπο που καθόριζαν σε σημεία την ιστορία.
-The Witcher 2: 3rd person απεικόνιση, πιο ελεύθερο/αction σύστημα μάχης, περιορισμένη εξερεύνηση, μεγαλύτερη προσήλωση στην κεντρική ιστορία, δυσκολότερες και με μεγαλύτερο αντίκτυπο επιλογές, διαφορετικό σύστημα ανάπτυξης χαρακτήρα που ωθούσε τον παίκτη σε ξεχωριστά/διαφορετικά builds
-The Witcher 3 (τουλάχιστον από αυτά που γνωρίζουμε έως τώρα): Ελευθερία εξερεύνησης, τελείως ανοιχτός και ενιάιος κόσμος, αλλαγμένο (για ακόμη μια φορά) σύστημα μάχης

Πρώτη (και με διαφορά) είναι η σειρά Divinity.
-Divine Divinity: action-rpg (με έμφαση στο rpg) με ένα χαρακτήρα, ισομετρικό, ανοιχτός κόσμος, point ‘n click σύστημα μάχης
-Beyond Divinity: action-rpg (έχει αυξηθεί λίγο το action μέρος) με 2 χαρακτήρες, δυνατότητα δημιουργίας skills, grinding υπό την παρουσία των battlefields, πολύ μεγάλες περιοχές αλλά γενικά γραμμικό, point ‘n click σύστημα μάχης (το pause είναι πολύ πιο σημαντικό εδώ από το πρώτο παιχνίδι)
-Divinity 2 + Flames of Vengeance: action-rpg με 3d γραφικά και 3d κάμερα, ανοιχτός κόσμος, action- αμεσότερο σύστημα μάχης, δυνατότητα πτήσης ως δράκος (εκεί το gameplay μετατρέπεται σε shoot em up)
-Dragon Commander: Real time strategy με στοιχεία rpg και trading card game (στον χάρτη), οταν ελέγχουμε τον ήρωα παιζει ως action/ shoot em up
-Divinity Original Sin (όσα γνωρίζουμε): Turn-based σύστημα μάχης, ισομετρικό, 2 κεντρικοί χαρακτήρες, ομάδα έως και 4 ατομα (αν δεν κάνω λάθος), πρώτογνωρο για rpg δεδομένα drop-in/drop-out co-op.

Όπως φαίνεται η Larian είναι μια εταιρία που δεν φοβάται να πειραματιστεί με τα παιχνίδια της και να εισάγει ριζικές αλλαγές. Κάτι Μπεθίσντες και Χιονοθύελλες θα έπρεπε να παραδειγματίζονται… :trollface:

Wind and stone, I search my heart and find...

Back to top button
Follow on Feedly

Close
Close