Reply To: Single Player RPGs

#255489
HellionHellion
  • Υπουργός Ανάπτυξης
  • Posts: 7475
Offline
Replies: 7475
Been thanked: 196 times

Φαίνεται “κάπως” αλλά είναι αρκετά απλό το σύστημα μάχης στην υλοποίησή του, σαν των Mass Effect θα το έλεγα. Πατάς “space” για να μπεις σε μια μορφή “Pause”, κάνεις queue μέχρι και 3 skills που θες να χρησιμοποιήσεις (επιθετικά, healing, δηλητήρια ή potions) και μετά επιστρέφεις σε real time για να γίνουν οι επιθέσεις. Πατάς και Tab ενίοτε για να ελέγξεις τον NPC που σε συνοδεύει και να συντονίσεις και τις δικές του επιθέσεις. Αν παρατηρήσεις τα skills τους και την χρησιμότητά τους (AOE, Bleeding, Stuns, Interrupts κτλ) οι μάχες καταλήγουν αρκετά εύκολες, ειδικά αν είσαι στο κατάλληλο level για το κάθε chapter.

Action Points δεν υπάρχουν, απλά τα περισσότερα skills σου καταναλώνουν Stamina, το οποίο γίνεται regenerate σταδιακά ή με την χρήση των κατάλληλων skills (προφανώς ο ρυθμός του regeneration επηρεάζεται και από τα Attributes που έχεις διαλέξει να ανεβάσεις στον χαρακτήρα). Αν μηδενίσει το Stamina σου τότε μπορείς να χρησιμοποιείς την default επίθεση του κάθε όπλου μέχρι να κάνεις regenerate.

Οι μάχες είναι ούτως ή άλλως σχετικά περιορισμένες σε αριθμό, μιας και ουσιαστικά (στο σημείο που έχω φτάσει τουλάχιστον, δεν ξέρω τι γίνεται στη συνέχεια) θα κληθείς να πολεμίσεις από 1 έως 4 φορές το πολύ σε κάθε chapter. Δεν έχω συναντήσει δηλαδή αυτό το να στέκεσαι σε μια πόρτα ή αυλή και να πολεμάς κόντρα σε ατελείωτα και διαρκώς respawning κύματα εχθρών.

Follow on Feedly

Close
Close