SPECIALS

Tα games του 2014: Adventures

Πριν από οτιδήποτε άλλο, δεν είναι ντροπή να παραδεχθώ ότι το αντίστοιχο περσινό άρθρο, με τα games που -θεωρητικά- περιμέναμε να δούμε εντός του 2013 αποδείχθηκε… ολίγον τι φιάσκο!

Αυτό βέβαια κάθε άλλο παρά δική μου ευθύνη αποτέλεσε, μια και οι developers και publishers είναι εκείνοι που δίνουν τις ημερομηνίες κυκλοφορίες των παιχνιδιών τους και δεν τις βγάζουμε εμείς από το κεφάλι μας, ούτε και κάνουμε μαντεψιές. Anyway, με πολλούς από εκείνους τους τους τίτλους να περιμένουμε να εμφανιστούν κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς, πάμε να δούμε τι υποσχέσεις αφήνει συνολικότερα η κατηγορία.

1954-ALCATRAZ

Advs 2014 pic1

Ξεκινάμε και πάλι με το παιχνίδι που είχε ανοίξει τον χορό για το περασμένο έτος. Αυτή τη φορά όμως η Daedalic Entertainment και ο επικεφαλής σχεδιαστής, Gene Mocsy, δε πρόκειται να μας απογοητεύσουν και να μας βάλουν σε περαιτέρω αναμονή, αφού η νέα δημιουργία τους είναι σχεδόν έτοιμη, όντας σε beta φάση κι αναμένεται να “σκάσει μύτη” στις 24 Ιανουαρίου. Όπως έχουμε ξαναγράψει, το 1954-Alcatraz θα μας αφηγηθεί την ιστορία του Joe, που έχει καταδικαστεί σε 40 χρόνια κάθειρξη, στη δεκαετία του ’50.
Μετά από 4 ολόκληρα χρόνια που το αναπτύσσει, το πρώην στέλεχος της Autumn Moon Entertainment, της εταιρείας που μας είχε δώσει τα “A Vampyre Story” και “Ghost Pirates of Vooju Island”, περιμένει να δρέψει τις δάφνες των προσπαθειών του, όντας πολύ σίγουρος για την επιτυχία του πολύ φιλόδοξου και χρονοβόρου αυτού project. Το πρώτο μεγάλο στοίχημα για το 2014 λοιπόν δεν απέχει παρά λίγες μόλις ημέρες.

BROKEN AGE

Advs 2014 pic2

Ήδη –καθώς η ώρα εμφάνισής του ζυγώνει- οι συζητήσεις στα διάφορα fora, αναφορικά με τον αντίκτυπο που θα έχει η πιθανή επιτυχία ή αποτυχία του νέου πονήματος του Tim Schaffer, έχουν πάρει φωτιά.
Δεν σας κρύβω ότι σε προσωπικό επίπεδο, απ’ όσα έχω δει μέχρι τώρα μέσω των trailers, εξακολουθώ να είμαι διχασμένος. Αν βγάλουμε από το μυαλό μας το ιλιγγιώδες ποσό που απέσπασε μέσω του Kickstarter, σίγουρα φαντάζει μία χαρά παιχνίδι. Επειδή όμως δε μπορεί και δε γίνεται να μη κριθεί και για τ’ ότι καταφέρε να συγκεντρώσει σχεδόν 3.5 ψωροεκατομμυριάκια -άρα αναπόφευκτα και για το πώς αξιοποίησε η ομάδα ανάπτυξης το εν λόγω ποσό-, ας περιμένουμε λίγες ημέρες ακόμη, μέχρι να το δούμε, καλώς εχόντων των πραγμάτων, να εμφανίζεται εντός του τρέχοντος μήνα, για να λύσουμε μία και καλή τις απορίες μας και να λάβουμε τις απαντήσεις στα ερωτήματα που μας βασανίζουν.  

BROKEN SWORD 5 – A SERPENT’S CURSE Part two

Advs 2014 pic3

To review του πρώτου μέρους το διαβάσατε, ο Cecil δείχνει να τα καταφέρνει να ξαναβάλει τη σειρά σε σωστή πορεία και να αφήνει πίσω τα, κατ’ εμέ, άστοχα BS3 και BS4. Αν και μας ξένισε η απόφασή του να σπάσει το παιχνίδι σε δύο μέρη, περιμένουμε με ενδιαφέρον να διαπιστώσουμε αν θα καταφέρει να κλείσει την πέμπτη περιπέτεια του George Stobbart και της Nichole Collard με τρόπο που θα ικανοποιήσει το σύνολο των θιασωτών της κατηγορίας (κοινώς, κάν’ το λίγο πιο δύσκολο βρε Charles, αντέχουμε!)

ARMIKROG

Advs 2014 pic4

Ο πνευματικός διάδοχος του “The Neverhood”, κατάφερε να μαζέψει σχεδόν ένα εκατομμύριο δολάρια στο Kickstarter, με αποτέλεσμα να υπάρχει διάχυτος ενθουσιασμός στην Pencil Test Studios, παραγωγό εταιρεία του παιχνιδιού και φυσικά κάθε άλλο παρά αδίκως.
Αυτό που οφείλουν να φέρουν εις πέρας τώρα ο Doug TenNapel, ο Mike Dietz, ο Ed Schofield, o Terry Taylor και τα υπόλοιπα στελέχη της νεοσύστατης εταιρείας, είναι η υπόσχεση ότι το νέο “πήλινο” adventure game θα έχει πολλά κοινά στοιχεία με το –αδικημένο- “The Neverhood”, πέραν της ίδιας ομάδας ανάπτυξης. Η κυκλοφορία του έχει οριοθετηθεί για τον Ιούλιο.

DREAMFALL CHAPTERS: THE LONGEST JOURNEY

Advs 2014 pic5

Η μεγάλη υπόσχεση του Ragnar Tornquist και της Red Thread Games προς τους PC και Mac adventure gamers αναμένεται να πάρει ψηφιακή σάρκα και οστά τον Νοέμβριο.
Αν και η παρουσίαση των παιχνιδιών που αναμένουμε στην κατηγορία δεν χρειάζεται να περιλαμβάνει και τη δική μου άποψη περί αυτών, δε μπορώ παρά να πω ότι, μετά και το 25λεπτο in-game footage που είδα, έχω αρκετές αμφιβολίες αναφορικά με το αν το συγκεκριμένο παιχνίδι θα είναι αυτό που περιμέναμε, δικαιώνοντας τα κύματα ενθουσιασμού που συνόδευσαν την ανακοίνωση σχεδιασμού του, αλλά και το 1.5 εκατομμύριο δολάρια που γενναιόδωρα προσέφεραν οι gamers για να δουν την πολυπόθητη συνέχεια του “The Longest Journey”.
Ειδικά μάλιστα πάνω στο τελευταίο,  πρέπει να υπενθυμίσουμε και να ξεκαθαρίσουμε ότι το “Dreamfall Chapters” θα είναι, όπως άλλωστε φανερώνει κι η ονομασία του (που παρεμπιπτόντως, μάλλον πρέπει να αλλάξει, εφόσον δε θα μας έρθει σε επεισόδια ο τίτλος), η συνέχεια του Dreamfall και της περιπέτειας της Ζoe Castillo κι όχι εκείνης της April Ryan, που δεν αποκλείεται πάντως να δούμε στο απώτερο μέλλον με το “The Longest Journey Home”, που θα μπορούσαμε να θεωρούμε ως δεδομένο, αν το “Dreamfall Chapters” άγγιζε τα 2 εκατομμύρια δολάρια στην Kickstarter καμπάνια του.

GABRIEL KNIGHT SINS OF THE FATHERS 20TH ANNIVERSARY EDITION

Advs 2014 pic6

Υπό άλλες συνθήκες, το remake ενός τίτλου δε θα περιλαμβανόταν στα πιο «καυτά» παιχνίδια της κατηγορίας για το 2014. Όταν όμως μιλάμε για τον Gabriel Knight και την πρώτη γνωριμία μαζί του στο “Sins of the fathers”, δε μπορεί παρά να κατέχει επάξια μία θέση μεταξύ αυτών.
Η Jane Jensen και η Phoenix Online Studios έχουν δηλώσει ότι δε θα υπάρχει η παραμικρή διαφοροποίηση σε σχέση με το πρωτότυπο game του 1993, παρά θα έχουμε τη χαρά να απολαύσουμε σε HD γραφικά την παρθενική περιπέτεια του Gabriel.
Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε τι θα γίνει όσον αφορά στο ηχητικό –και δη σε εκείνο του voice acting- κομμάτι, καθώς δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι δε χρειάζεται να αλλαχθούν οι φωνές των Tim Curry και Mark Hamill, με αρκετούς άλλους να στέκονται στο ακριβώς αντίθετο άκρο, θεωρώντας ότι αξίζει μία δεύτερη ευκαιρία στη φωνή του πρωταγωνιστή. Το πλέον σίγουρο είναι ότι επιτέλους θα καταφέρουμε να απολαύσουμε, για μία ακόμη φορά, το συγκεκριμένο παιχνίδι, όπως του αξίζει εν έτει 2014.  

JASON THE GREEK

Advs 2014 pic7

Ο Kris Fosh, ο επικεφαλής του project, το δήλωσε ευθύς εξ’ αρχής: Είναι θιασώτης της Ελληνικής μυθολογίας και ήθελε διακαώς να δημιουργήσει ένα adventure που να περιστρέφεται γύρω από τον Ιάσονα, την Αργοναυτική εκστρατεία, το χρυσόμαλλο δέρας και τις υπόλοιπες πτυχές του μύθου.
Για να το επιτύχει, εκτίμησε ότι χρειαζόταν τουλάχιστον 10.000 δολάρια και η gaming κοινότητα έκρινε ότι είχε κι αυτός δικαίωμα στην προσπάθεια, εξ’ ου και του τα προσέφερε. Το πρώτο επεισόδιο του παιχνιδιού, που σε τεχνοτροπία θυμίζει αρκετά το ”The Exhange Student” του Δημήτρη Μάνου, με τον τίτλο “Ladies of Lemnos”, θα μας έρθει τo καλοκαίρι.
Μπορεί ομολογουμένως το “Jason the Greek” να μη συμπεριλαμβάνεται στα ραντάρ των γνωστότερων gaming sites, εμείς όμως, ένεκα του Ελληνικότατου περιεχομένου του, έχουμε έναν λόγο παραπάνω να κάνουμε μία αναφορά και σε αυτό. Ένα πρώιμο demo μπορείτε να βρείτε στην επίσημη σελίδα του παιχνιδιού.

LOST HORIZON 2

Advs 2014 pic8

Animation Arts και Deep Silver το πήρανε τελικά απόφαση και θα μας δώσουν τη συνέχεια του, κατά τεκμήριο, καλύτερου παιχνιδιού που έχει σχεδιάσει μέχρι σήμερα η πρώτη.
Το πρόβλημα είναι ότι τόσο η απεικόνιση (3D) όσο και ο χειρισμός (μέσω keyboard) του νέου παιχνιδιού δε θα θυμίζουν σε τίποτα τα ανάλογα στοιχεία που αγαπήσαμε από τον κόσμο του Fenton Paddock, οπότε υφίστανται έντονες ανησυχίες σχετικά με το τι τελικά θα δούμε στο Lost Horizon 2.
Όλα δείχνουν ότι η Animation Arts δεν ασπάζεται τη ρήση που λέει «συνταγή που κερδίζει, δεν αλλάζει» κι ως εκ τούτου δεν αρκέστηκε να πατήσει πάνω στη μηχανή του πρώτου παιχνιδιού και να μας δώσει ένα πιστό sequel εκείνου. Ωστόσο, επειδή δε πρέπει να προτρέχουμε και να γινόμαστε Κασσάνδρες, ούτε και να προκαταβάλουμε το αποτέλεσμα, ας δείξουμε λίγη υπομονή, αναμένοντας κάποιο trailer του τίτλου, για να έχουμε σφαιρικότερη εικόνα περί αυτού.

MOEBIUS

Advs 2014 pic9

Trailer του Moebius είχαμε δει εντός του 2012 και ήταν και η αφορμή μάλιστα για να κάνουν πολλοί λόγο τότε για… σούπες και πατάτες.
Προσπερνώντας τέτοιου είδους σχόλια, που τα θεωρώ τελείως βιαστικά και αβάσιμα, θα αρκεστώ να πω ότι ομολογουμένως το story του νέου παιχνιδιού της Jane Jensen και του Pinkerton Road studio μπλέκει ουκ ολίγα στοιχεία, με αποτέλεσμα να βάζει ένα στοίχημα με τον ίδιο του τον εαυτό, αναφορικά με το αν η ιστορία του θα φτάσει σε μία σωστή έκβαση ή μη.
Το περίεργο με το “Moebius” έχει να κάνει με τη γραφική απεικόνισή του, που έχει αναλάβει η Phoenix Online Studios, επεκτείνοντας έτσι τη συνεργασία της με την Jane Jensen που εγκαινιάστηκε με το “Cognition”, και η οποία τόσο ντόρο δημιούργησε. Τα γραφικά ενός παιχνιδιού είναι κάτι που ή ταιριάζει ή όχι με το γούστο του καθενός μας, οπότε ειλικρινά δε κατανοώ τον λόγο που το συγκεκριμένο adventure game προκάλεσε τόσο έντονα σχόλια.  
Όντας επίσης σε beta στάδιο και πολύ κοντά στην κυκλοφορία του, δεν αποκλείεται να συνθέσει ένα πολύ δυνατό δίδυμο (στα χαρτιά και θέλουμε να ελπίζουμε και στην πράξη) με το “1954-Alcatraz”, εντός του Ιανουαρίου.  

SHERLOCK HOLMES: CRIMES AND PUNISHMENTS

Advs 2014 pic11

Χρήση της Unreal Engine 3, αποφάσεις του παίκτη που θα παίζουν καθοριστικότατο ρόλο στην εξέλιξη και διακλάδωση της ιστορίας, πολλαπλά φινάλε, υψηλό replayability και η γνωστή δυνατότητα απεικόνισης σε πρώτο ή τρίτο πρόσωπο, είναι μερικά από τα όπλα του νέου Sherlock Holmes παιχνιδιού της Frogwares.
Η Focus Home Interactive, που, για μία ακόμη φορά, έχει αναλάβει τη διανομή του νέου κεφαλαίου των περιπετειών του διάσημου ντετέκτιβ, δε χάνει ευκαιρία να διαφημίζει τις αρετές του “Crimes and Punishments”, ανεβάζοντας τις προσδοκίες μας και την προσμονή για την άφιξή του, που τοποθετείται στο δεύτερο τρίμηνο του έτους.
Αν μη τι άλλο πάντως, με τη βοήθεια της Unreal Engine 3, από εμφάνιση σπάει κόκκαλα!

SILENCE-THE WHISPERED WORLD 2

Advs 2014 pic10

Το δεύτερο δυνατό χαρτί της Daedalic Entertainment για το 2014. Εντύπωση προκαλεί το εξής: Τόσο το “Silence-The Whispered World 2”, όσο και το “1954-Alcatraz” δε κάνουν χρήση της Visionaire Engine του γνωστότατου studio, που χρησιμοποιήθηκε σε όλες τις δημιουργίες του μέχρι σήμερα, φανερώνοντας ότι πιθανότατα ανήκει πλέον στο παρελθόν και οι Γερμανοί δείχνουν έτοιμοι να γυρίσουν σελίδα (για καλό, θέλουμε να πιστεύουμε).
Πάντως όποιος περιμένει να ξαναδεί τον Sadwick και τον Spot μάλλον θα απογοητευτεί, αφού έχουμε να κάνουμε με μία εξ’ ολοκλήρου νέα και τελείως διαφορετική ιστορία, στην οποία ωστόσο ο Jean Muller Michaelis και η “παρέα” του υπόσχονται να καταφέρουν –με ποιον τρόπο άραγε;- να στριμώξουν γνώριμους χαρακτήρες από το πρώτο μέρος.
Δε ξέρω για εσάς, αλλά εγώ περιμένω με ανοικτές αγκάλες το “Silence”, αφού όπου σταθώ κι όπου βρεθώ μιλάω με τα καλύτερα λόγια για το “The Whispered World”, θεωρώντας το ένα εκ των κορυφαίων adventure games που έχω παίξει ποτέ.

THE DETAIL

Advs 2014 pic12

Άλλος ένας “μικρός” τίτλος, που δεν αποκλείεται καθόλου να τραβήξει τα φώτα πάνω του, όταν έρθει η ώρα του να αποκαλυφθεί.
Hand drawn γραφικά και ενδιάμεσα cut scenes με comic αισθητική, noir ατμόσφαιρα, δύο κεντρικοί -κι εκ διαμέτρου αντίθετοι- χαρακτήρες, φόνοι, συλλήψεις κι ανακρίσεις, είναι τα κύρια συστατικά της φιλόδοξης προσπάθειας του Φινλανδικού gaming studio, Rival Games, που κάνει χρήση της Unity engine, προβάλλοντας ένα αξιολογότατο οπτικό αποτέλεσμα, μέσα από τα screenshots και trailers που έχει δώσει στη δημοσιότητα.
Οι επιρροές της τεχνοτροπίας των τίτλων της Lucasarts είναι εμφανείς, σύμφωνα με τους ίδιους τους δημιουργούς του “The Detail”, το οποίο πολύ πιθανό είναι να στραφεί στη μέθοδο κυκλοφορίας σε μορφή επεισοδίων. ΟΚ, το τελευταίο μας χαλάει λιγάκι, αλλά αν είναι ο μόνος τρόπος να δούμε το παιχνίδι να ολοκληρώνεται, μπορούμε να κάνουμε τα στραβά μάτια.  

TESLA EFFECT: A TEX MURPHY ADVENTURE

Advs 2014 pic13

Οι πολέμιοι των FMV adventures μπορούν να αρχίσουν να πετάνε καντήλες, όσοι αντιπαθούν τον Tex (υπάρχουν και τέτοιοι;) να ξερνάνε, αλλά το “Tesla Effect” σε λίγους μήνες θα αποτελεί πραγματικότητα.
Συγκεντρώνοντας 600.000 δολάρια στο Kickstarter, το επόμενο κεφάλαιο της ζωής του πιο αντισυμβατικού και ιδιαίτερου πρωταγωνιστή που έχει εμφανιστεί ποτέ σε video game, υπόσχεται να μας πάρει από το χεράκι για ένα ακόμη ταξίδι στο μέλλον, αποτελώντας την ίδια στιγμή μία άτυπη σφυγμομέτρηση για το αν τα Full Motion Video adventure games θα μπορούσαν να επανέλθουν στο προσκήνιο, διεκδικώντας μερίδιο της πίτας από την κατηγορία.    
Θεωρώ ότι το μεγάλο ερωτηματικό του “Tesla Effect” αναμφισβήτητα αφορά στη διάρκειά του, καθώς θα έχει τεράστιο ενδιαφέρον να δούμε τι μπορέσανε τελικά να κάνουν ο Chris Jones και o Aaron Conners με το ποσό των χρημάτων που συγκεντρώσανε. Ένα σφηνάκι από Tex, μετά από τόσα χρόνια αναμονής, θα ήταν ίσως ό,τι χειρότερο θα μπορούσε να μας συμβεί.   

Η αναμονή και η αγωνία για την έλευση του “Tesla Effect” έχουν χτυπήσει κόκκινο, μετά από 15 ολόκληρα χρόνια που κάναμε να ξαναδούμε τον ανυπέρβλητο Tex!

ΠΟΥ ΠΑTE, ΔΕN ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ ΑΚΟΜΗ!

Και μετά την παραπάνω 13άδα παιχνιδιών που επιλέξαμε για το κυρίως μέρος του κειμένου που διαβάσατε, πάμε να δούμε συνοπτικά και τα υπόλοιπα παιχνίδια που αναμένονται εντός του 2014. Κι είναι ουκ ολίγα!

Σημειώστε λοιπόν: Από την Telltale Games, είτε κάποιος συμπεριλαμβάνει τα παιχνίδια της στα adventure games, είτε όχι, αναμένουμε τις συνέχειες των “The Wolf Among Us” και “The Walking Dead Season 2”, έχοντας παράλληλα στα σκαριά και τα “Game of Thrones”  και “Tales from the Borderlands”. Η Astronauts, που αποτελείται από πρώην μέλη της People Can Fly θα μας δώσει το “The Vanishing of Ethan Carter” (που μάλλον όμως θα είναι όσο adventure αποδείχθηκε και το “Amnesia: A machine for pigs”, αλλά τέλος πάντων), ενώ η Wadget Eye Games ετοιμάζει το “Blackwell Epiphany”.

Οι Corey και Lori Cole, δημιουργοί των Quest for Glory παιχνιδιών δείχνουν έτοιμοι να επανέλθουν στο προσκήνιο με το “Hero-U”, στο ίδιο πνεύμα η Infamous Quests προχωράει τη δημιουργία του “Quest for Infamy” και οι πνευματικοί γονείς των “Space Quest” τίτλων επενδύουν τα 540.000 δολάρια του Kickstarter στο “SpaceVenture”. Η δε Microids, τώρα που –κακά τα ψέματα, εν όψει Syberia 3- έκανε το δικό της comeback, θα φροντίσει να παραμείνει στο προσκήνιο, έχοντας υποσχεθεί τα “Dracula 5” και “Agatha Christie: The A.B.C Murders” για το 2014. Πάντως δεν έχει ειπωθεί το παραμικρό ακόμη για το επόμενο επεισόδιο του “The Dream Chamber”, ενώ και η Mad Orange Games, από την οποία περιμένουμε το sequel του “Face Noir”, δεν έχει ανακοινώσει κάποια ημερομηνία κυκλοφορίας.

Advs 2014 pic14Θα καταφέρει άραγε ο Tyler να μας διαψεύσει όλους και να δούμε τελικά ένα νέο κεφάλαιο του “A Vampyre Story”;

Αν νομίζετε ότι φτάσαμε στο τέλος της λίστας, πολύ απλά κάνετε λάθος.

Χωρίς κανείς να μπορεί να βάλει βέβαια το χέρι του στο Ευαγγέλιο αναφορικά με το αν θα μας έρθουν φέτος, ας πούμε ότι υπάρχει η πιθανότητα να παίξουμε και τα “The Last Crown: Haunting of Hallowed Isle”, “Asylum” και “Mystery of the Wicked Village”, αν και ειδικά στην περίπτωση του τελευταίου έχουμε να διαβάσουμε νέα εδώ και πάρα πολύ καιρό. Ταυτόχρονα, θα μπορούσαν επιτέλους να καταφθάσουν τα επόμενα επεισόδια των “The Journey Down” και “Shadows on the Vatican” -που κι αυτά έχουμε ξεχάσει πλέον πόσο καιρό τα περιμένουμε- oι Ισπανοί της 3f Interactive λογικά θα ολοκληρώσουν το “Reversion”, ενώ βέβαιη φαντάζει κι η συνέχεια του “Nicholas Eymerich: The Inquisitor”.  

Aν τώρα γίνει καμία μεγάλη έκπληξη και μας προκύψει και το “The 7th Guest 3: The Collector”, παρόλο που απέτυχε να χρηματοδοτηθεί μέσω Kickstarter, μόνο κακό δε θα είναι. Παρομοίως, ο Bill Tyler έχει δεσμευτεί ότι θα προχωρήσει τη δημιουργία του “Α Vampyre Story: Year One”, έστω κι αν δεν έπεισε τους gamers να τον στηρίξουν οικονομικά. Λέτε να γίνει κανένα θαύμα;

Advs 2014 pic15Η συνέχεια του Metal Dead είναι καθ’ οδόν

Για να είμαστε ρεαλιστές, πρέπει να θεωρήσουμε από τώρα σχεδόν βέβαιο ότι μερικά από τα παραπάνω παιχνίδια δε θα τα δούμε εντός της τρέχουσας χρονιάς , αλλά θα πάρουν αναβολή για το 2015, εκεί όπου περιμένουμε ορισμένα ακόμη βαριά χαρτιά, βλέπε “Syberia 3” και “Obduction”. Από την άλλη, σίγουρα θα προκύψουν και τίτλοι που δεν έχουν ανακοινωθεί καν, όπως άλλωστε συμβαίνει κάθε χρονιά.

Άλλωστε το ότι η King Art Games δεν έχει ανακοινώσει τίποτα για τη φετινή χρονιά από μόνο του φαντάζει ολίγον… ύποπτο, ενώ και οι δύο τίτλοι της Daedalic Entertainment μοιάζουν λίγοι, λαμβάνοντας υπόψη της δραστηριότητά της τα τελευταία χρόνια (άτιμο “Blackguards”, κάτι ήξερα που δεν σε ήθελα εγώ!). Μη ξεχνάμε επίσης και την Studio Fizbin, που έκανε καταπληκτικό ντεμπούτο με το “The Inner World” και κάτι νέο ετοιμάζει. Από τις διάφορες πιο μικρές παραγωγές κρατήστε υπ’ όψη τα “Randal’s Monday”, “Whispering Willows” και “Metal Dead: Encore”. Δεν αποκλείεται να αποτελέσουν τις ευχάριστες εκπλήξεις για το 2014, αν βέβαια εμφανιστούν κατά τη διάρκειά του.

Advs 2014 pic16Τελείως ουτσάιντερ το “Randal’s Monday”, αλλά ας μην αποκλείουμε να εμφανιστεί εντός του 2014 και να είναι και πολύ αξιόλογο!

Αν και σίγουρα μου έχουν διαφύγει κάποιοι ακόμη τίτλοι, νομίζω κατέστη σαφές ότι ούτε αυτό το έτος θα είναι φτωχό από άποψη κυκλοφοριών adventure games. Μάλλον το αντίθετο θα συμβεί και δε θα ξέρουμε με ποιο να πρωτοασχοληθούμε! Για το τελευταίο θα προσπαθήσουμε κι εμείς να σας βοηθήσουμε φυσικά, μέσω των reviews μας.

Μάνος Καρκαλέμης

Ο Μάνος δε μπορεί παρά να νιώθει ευτυχής που ασχολήθηκε ενεργά με την gaming αρθρογραφία στα χρόνια 2009-2017, οπότε και του δόθηκε η ευκαιρία να γράψει reviews για κάποια adventure games-διαμάντια, όπως "The Whispered World", "Monkey Island 2-LeChuck's Revenge" (Remastered Edition), "The Book of Unwritten Tales 1&2", "Grim Fandango" (Remastered Edition), "Gabriel Knight-Sins of the Fathers" (25th Anniversary Edition), "Night of the Rabbit", "Memento Mori 2", "Day of the Tentacle" (Remastered Edition).

16 Comments

  1. Ζούμε, ζούμε το Γαβρίλλο για να δούμε. Άνετα και με διαφορά το adventure που περιμένω πιο λυσσαλέα μέσα στο ’14, με το Moebius να έχει κεντρίσει επίσης κάργα την περιέργειά μου πλέον.

    Εξαιρετική λίστα, εδώ θα ‘μαστε να καιγόμαστε!

  2. “Ένα σφηνάκι από Tex, μετά από τόσα χρόνια αναμονής, θα ήταν ίσως ό,τι χειρότερο θα μπορούσε να μας συμβεί.”

    Διαφωνώ οριζόντια, κάθετα και διαγώνια. Εντάξει, μην είναι και μια ώρα, αλλά αν διαρκεί πέντε ώρες και έχει και ένα στοιχειώδες replayability στα πρότυπα του Pandora Directive, θα είμαι πανευτυχής.

    Μη περιμένουμε θαύματα και μετά απαγοητευόμαστε άνευ λόγου…

  3. Παιδιά πείτε με υπεραισιόδοξο, αλλά προσωπικά περιμένω ότι το 2014 θα είναι η καλύτερη χρονιά του 21ου αιώνα έως τώρα και μια από τις κορυφαίες στην ιστορία του είδους! Εγώ περιμένω με τεράστια ανυπομονησία τα Broken Age και Whispered World 2, χωρίς φυσικά να με αφήνουν αδιάφορα τα περισσότερα από τα υπόλοιπα.

    Μερικοί ακόμα τίτλοι που έχει πιάσει το ραντάρ μου, αν και ομολογουμένως για κανέναν δεν παίρνω όρκο ότι όντως θα βγει εντός του έτους:

    Among the Sleep (http://www.krillbite.com/ats/)
    Cradle (http://flying-cafe.com/en/#/main/)
    Dream (http://dreamthegame.co.uk/)
    Enola (http://thedomaginarium.com/enola.html)
    Fester Mudd Episode 2 (https://www.replaygamesinc.com/store/index/products/item/fester-mudd-curse-of-the-gold)
    Heaven’s Hope (http://www.heavenshope-game.com/en/news/)
    HeXit (http://hexitgame.com/)
    Hidden Dawn (http://hiddendawn.com)
    Homesick (http://www.luckypause.com/homesick/)
    Jack Houston and the Necronauts (http://www.warbirdgames.com/?cat=12)
    Prominence (http://www.prominencegame.com/)

  4. Για το Dreamfall Chapters, καταρχήν είναι συνέχεια του Dreamfall και όχι άμεση του The Longest Journey, απλά το πρώτο διαδραματίζεται στο σύμπαν του TLJ. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορούμε να περιμένουμε να είναι “κλασικό” adventure, αλλά να είναι κοντά στον χειρισμό του DF. Έτσι κι αλλιώς και το DF δεν είχε δύσκολους γρίφους, ιδιαίτερα απλούς θα έλεγα, αλλά αυτό δεν το εμπόδισε να είναι ένα από τα καλύτερα adventures της εποχής του.
    Για το όνομα τώρα, αναφέρεται στα κεφάλαια της ζωής και όχι το ότι θα είναι σε κεφάλαια (αν και αρχικά έτσι είχε προγραμματιστεί).
    Τώρα για την April, σίγουρα κάπου θα εμφανιστεί 😉

Αφήστε μια απάντηση

Related Articles

Check Also
Close
Back to top button
elEL