LATEST NEWS

Τα demos βλάπτουν σοβαρά τις πωλήσεις

Σε μια δήλωση, που κατά πάσα πιθανότητα θα σηκώσει πολλές αντιδράσεις, προέβησε ο CEO της Schell Games στην ομιλία του στη DICE 2013, Jesse Schell, όπου, μεταξύ άλλων, ανέφερε ότι τα “demos μειώνουν τις πωλήσεις ενός παιχνιδιού στο μισό“. Παρουσίασε μάλιστα ένα σχετικό slide που απεικονίζει τη μείωση των πωλήσεων που υπέστησαν τα Xbox 360 παιχνίδια που διέθεσαν στο κοινό κάποιο demo, ενώ αντίθετα αυτά που παρουσίασαν μόνο trailers και παρεμφερές υλικό προώθησης, πέτυχαν καλύτερες πωλήσεις.

Το πιο εντυπωσιακό στην όλη υπόθεση είναι η λογική που θεωρεί ότι θα πρέπει να ακολουθήσουν οι εταιρίες για να πουλήσουν τα προϊόντα τους: αν κάποιος τίτλος ενδιαφέρει το κοινό, τότε θα πρέπει να το αγοράσει για να το δοκιμάσει, διαφορετικά κάποιο playable demo πιθανόν να του αλλάξει γνώμη! Τα trailers αντίθετα, “hypeάρουν” το κόσμο με τέτοιο τρόπο που θα τον ωθήσουν εντέλει να το αγοράσει.

Ιδού και το επίμαχο video, όπου ο κύριος Schell αναλύει το τρόπο σκέψης του.

Γιώργος Δεμπεγιώτης

Συντάκτης-λάτρης των action, shooter, adventure, RPG’s και ενίοτε racing παιχνιδιών, προτιμά κυρίως το single-player gaming. Που και που ξεσπάει σε κανά multi, αλλά δεν το παρακάνει κιόλας.

12 Comments

  1. Ίσως το πιο “λυπηρό” είναι πως υπάρχει κόσμος που στηρίζει τις δηλώσεις αυτές, υπό το σκεπτικό ότι “ε ναι κράζετε αλλά είναι εταιρίες και οι εταιρίες θέλουν να βγάζουν λεφτά” ή “δεν σας αναγκάζει κανένας να αγοράσετε ένα πλήρες game” και τέτοια. Καλο είναι να στηρίζουμε ως φανς εταιρίες που μας σέβονται, αλλά όταν δηλώσεις υπαλλήλων όπως οι παραπάνω έρχονται σε ευθεία αντίθεση με τα δικαιώματά μας ως καταναλωτές πραγματικά απορώ με ποιο σκεπτικό θα μπορούσε κάποιος να τις επικροτεί/δικαιολογεί.

  2. Τί καπνίζει το παιδί ορέ;

    Τα demos το μόνο που κάνουν είναι να εκθέτουν ένα σάπιο παιχνίδι που στηρίζεται στο hype και το dubstep τρέηλερ του για να σπρώξει κανά κομμάτι και να βγάλει τα έξοδά του.

    *Μακάρι* να είχαν όλα τα παιχνίδια ντέμοζ, ώστε να μπορεί ο καθένας μας να έχει μια έστω επιδερμική άποψη γι’αυτά, όπως τον παλιό καλό καιρό που τα ντεμοσιντί των περιοδικών ήταν η χαρά μας κάθε μήνα. Τώρα έτσι και βγει ντέμο κάποιου πραγματικά πολυαναμενόμενου τίτλου, το θεωρούμε και αξιοπερίεργο, είναι λίγο ιβέντ, λίγο closed beta, κάτι τελοσπάντων.

    Άσε που από τα ντέμο ανακαλύπτεις και παιχνίδια που υπό άλλες συνθήκες μπορεί να μην “έγραφαν” καν στο ραντάρ σου (όπως την έπαθα εγώ με το εκπληκτικό Spec Ops: The Line, που δεν το ‘χα ακούσει ποτέ στη ζωή μου και μετά το ντέμο έτρεξα να το αγοράσω.)

  3. Όπως τα λες είναι αλλά νομίζω πως ένας άλλος λόγος που δεν υπάρχουν πλέον πολλά demo είναι το youtube.Τότε περίμενες το cd των περιοδικών,τώρα άνετα μπορείς να βρεις gameplay/walkthrough για οποιοδήποτε game και τις περισσότερες φορές είναι αρκετά για να καταλάβεις αν ένα game σου κάνει κλικ.

    Εννοείται φυσικά πως το να το δοκιμάσεις ο ίδιος είναι προτιμότερο και +1 για αυτό που λες για το spec ops,έτσι είχα ανακαλύψει το πρώτο Mount & Blade και μετά έπαιζα για μήνες.

  4. Δεν πιστεύω κάποιος μετά από πχ. το demo του Sleeping Dogs να είπε “το παιχνίδι είναι μούφα, κάτω στις πωλήσεις του”. Αντιθέτως κάτι σαπάκια που βγαίνουν και δεν έχουν στον ήλιο μοίρα απλώς εκτίθονται με το demo.

    Όπως είπε και ο εκλεκτός Μποράτσος, πλέον οι μεγάλοι τίτλοι για να αυτοτροφοδοτήσουν το hype τους βγάζουν την closed beta για τους fans (όχι απαραίτητα τη σίγουρη hardcore μερίδα τους), έτσι ώστε να εκτοξεύσουν πωλήσεις.

Αφήστε μια απάντηση

Related Articles

Back to top button
elEL