LATEST NEWS

Η Embracer αγοράζει τις Eidos, Crystal Dynamics και Square Montreal

Άλλη μια εξαγορά-βόμβα

Άλλη μία σημαντική εξαγορά κλονίζει τη βιομηχανία του gaming. Η Embracer Group, εταιρία που την τελευταία τριετία έχει ήδη αγοράσει έναν τεράστιο αριθμό από development studios, ανακοίνωσε σήμερα πως συμφώνησε με την Square Enix για την αγορά της Eidos, της Crystal Dynamics και της Square Enix Montreal.

Τι σημαίνει αυτό στην πράξη για εμάς τους gamers; Σημαίνει ότι ιστορικές franchises όπως τα Deus Ex, Tomb Raider, Thief και Legay of Kain ανήκουν πλέον σε νέο ιδιοκτήτη και ο χρόνος θα δείξει αν η Embracer θα κάνει καλύτερη δουλειά από την Square Enix. Εντύπωση προκαλεί το συγκριτικά πολύ χαμηλό κόστος της συμφωνίας καθώς τα τρία αυτά Studios και οι διάφορες IPs αποκτήθηκαν για 300 εκατομμύρια δολάρια. ποσό κατά πολύ μικρότερο από εξαγορές όπως αυτή της Bungie και φυσικά των Bethesda και Activision.

Αλέξανδρος Γκέκας

Αφοσιωμένος PC gamer, ο Αλέξανδρος παίζει τα πάντα ανάλογα με τη διάθεση της στιγμής, δείχνει όμως προτίμηση σε turn-based, strategy, RPGs και θεωρεί το UFO: Enemy Unknown ως το καλύτερο παιχνίδι όλων των εποχών. Κατά τα άλλα, προσπαθεί να κρύψει τα χελωνίσια αντανακλαστικά του αποφεύγοντας το competitive multiplayer γιατί, λέει, "δεν του ταιριάζει" και αναζητά τρόπους ώστε να αναγνωριστεί η "Church of Gaben" ως επίσημη θρησκεία στη χώρα μας.

64 Comments

  1. Η square enix τα έχει κάνει σκατά εδώ και χρόνια, συνεχώς σκάνε παιχνίδια και συνεχώς διαβάζουμε για devs που την κατηγορούν για ηλίθιες τακτικές κερδοσκοπίας που πιέζει να βγουν στην αγορά παιχνίδια που δεν είναι έτοιμα, τα οποία φυσικά πάνε άπατα.

    Το πιο δυνατό μπαμ ηλιθιότητας χαρτογιακάδων που θυμάμαι στα πρόσφατα είναι αυτό το Babylon’s Fall, που ζητάνε 70€ (στους μουρκανς ζητάνε 60 ντάλαρς…) και σου φορτώνουν και microtransactions. Ενώ το όλο παιχνίδι είναι επίπεδο “Free Korean MMO”.

    Το μόνο franchise που έχουν ακόμα και δεν είναι ξεχασμένο σε κανένα ντουλάπικ (σαν το Deus Ex) είναι το final fantasy, λογικά αυτό έπιασε τα 250 από τα 300 μύρια. Το Tomb Raider καλά τα πήγε, αλλά δεν έκανε τον ντόρο που έκαναν τα παλιά με καμιά Λάρα στο playboy ξέρω εγώ.

  2. [QUOTE=”Admiral, post: 597097, member: 102598″]
    Συμφωνώ απόλυτα.
    [/QUOTE]
    Προσπαθώ να θυμηθώ μεγάλη επιτυχία του ομίλου τα τελευταία χρόνια. Ίσως το FF7R. Το guardians ήταν ωραίο αλλά αμφιβάλλω και επιτυχημένο. Τα Babylon και marvel είναι για memes. Το hitman έγινε επιτυχία αφού το πούλησε 🤔
    Κάποιο που μου διαφεύγει?

  3. [QUOTE=”nitro912gr, post: 597092, member: 102594″]
    Το μόνο franchise που έχουν ακόμα και δεν είναι ξεχασμένο σε κανένα ντουλάπικ (σαν το Deus Ex) είναι το final fantasy, λογικά αυτό έπιασε τα 250 από τα 300 μύρια.
    [/QUOTE]

    Όπα η Square-Enix πούλησε μόνο τα δυτικά της studio όχι όλη την εταιρία. Τα FF προφανώς τα κράτησε.

    [URL unfurl=”true”]https://www.gematsu.com/2022/05/embracer-group-to-acquire-crystal-dynamics-eidos-montreal-and-square-enix-montreal-from-square-enix[/URL]

  4. [QUOTE=”The Nameless One, post: 597107, member: 103605″]
    Προσπαθώ να θυμηθώ μεγάλη επιτυχία του ομίλου τα τελευταία χρόνια.
    [/QUOTE]

    Εδώ είσαι
    [URL unfurl=”true”]https://www.theverge.com/2021/12/16/22839415/final-fantasy-14-sales-suspended-servers-over-capacity-digital-physical[/URL]

    [URL unfurl=”true”]https://mmostats.com/[/URL]

  5. [QUOTE=”kara, post: 597116, member: 102802″]
    Εδώ είσαι
    [URL unfurl=”true”]https://www.theverge.com/2021/12/16/22839415/final-fantasy-14-sales-suspended-servers-over-capacity-digital-physical[/URL]

    [URL unfurl=”true”]https://mmostats.com/[/URL]
    [/QUOTE]
    Ανέφερα επιτυχία τα τελευταία χρόνια. Το ΦΦ14 είναι πάνω από 10τια. Επειδή φέρνει ακόμα χρήματα, δεν σημαίνει πρόσφατο. Όπως και το W3 που ακόμα είναι το best seller της CDP αλλά δεν πιστεύω να το αναφέρει κανείς ως πρόσφατη επιτυχία.

  6. [QUOTE=”The Nameless One, post: 597120, member: 103605″]
    Ανέφερα επιτυχία τα τελευταία χρόνια. Το ΦΦ14 είναι πάνω από 10τια. Επειδή φέρνει ακόμα χρήματα, δεν σημαίνει πρόσφατο. Όπως και το W3 που ακόμα είναι το best seller της CDP αλλά δεν πιστεύω να το αναφέρει κανείς ως πρόσφατη επιτυχία.
    [/QUOTE]

    To FF14 έχει σήμερα 3εκ ενεργούς παίκτες καθημερινά, όλοι με subscription. Συγκρίνεις ανόμοια πραγματα με single player παιχνίδια. Τα τελευταία χρόνια με κάθε expansion που βγάζει καθώς είναι ενεργό σε ανάπτυξη παιχνίδι, σε αντίθεση με το W3, συνεχίζει να ανανεώνει και να διατηρεί τον κόσμο του.

  7. [QUOTE=”kara, post: 597121, member: 102802″]
    To FF14 έχει σήμερα 3εκ ενεργούς παίκτες καθημερινά, όλοι με subscription. Συγκρίνεις ανόμια πραγματα με single player παιχνίδια. Τα τελευταία χρόνια με κάθε expansion που βγάζει καθώς είναι ενεργό σε ανάπτυξη παιχνίδι, σε αντίθεση με το W3, συνεχίζει να ανανεώνει και να διατηρεί τον κόσμο του.
    [/QUOTE]
    Άρα και το WoW είναι πρόσφατη επιτυχία. Και εκείνο έχει 1εκ+ ενεργούς παίκτες καθημερινά, κάθε φορά που βγαίνει expansion γίνεται πανικός κτλ κτλ.

  8. [QUOTE=”The Nameless One, post: 597123, member: 103605″]
    Άρα και το WoW είναι πρόσφατη επιτυχία. Και εκείνο έχει 1εκ+ ενεργούς παίκτες καθημερινά, κάθε φορά που βγαίνει expansion γίνεται πανικός κτλ κτλ.
    [/QUOTE]

    Το WoW όμως βρίσκεται σε διαρκή παρακμή εδώ και 10+ χρόνια, άσχετο αν 1εκ+ συνδρομητές παραμένει τεράστιο νούμερο. Το FF14 διπλασίασε τους συνδρομητές του από το καλοκαίρι του 2021.

  9. Να αναφέρω τότε το GTA που βγάζει περισσότερα και από τους δύο μαζί (1 δις το ’20) σαν ακόμα μεγαλύτερη πρόσφατη επιτυχία!
    Παιδιά, ότι και να λέτε, δεν αναιρεί το γεγονός ότι πρόκειται για παλιούς τίτλους δεκαετίας που για διάφορους λόγους είναι ακόμα εμπορικά επιτυχημένα.
    Ξαναρωτάω, πρόσφατη επιτυχία, με τόσα στούντιο, IPs κτλ, παιχνίδι με ημερομηνία κυκλοφορίας τα τελευταία 5 χρόνια έχει?
    Και στην τελική, εγώ ρώτησα μήπως ξεχνάω κανένα και εσείς μου λέτε για παιχνίδια που δεν θυμόμαστε ποια χρονιά ακριβώς κυκλοφορήσαν.

  10. [QUOTE=”The Nameless One, post: 597123, member: 103605″]
    Άρα και το WoW είναι πρόσφατη επιτυχία. Και εκείνο έχει 1εκ+ ενεργούς παίκτες καθημερινά, κάθε φορά που βγαίνει expansion γίνεται πανικός κτλ κτλ.
    [/QUOTE]
    Αν κανουμε συγκριση τους αριθμους των παικτων πριν 10 χρονια με τα σημερινα νουμερα. Το WoW πρεπει να κλεισει τον κυκλο του.
    Αν θυμαμαι καλα, καποτε ειχε 10+ μυρια παιχτρακια, τι ειναι το 1 μυριο σημερα; Κινεζικη γειτονια.

  11. [QUOTE=”Adhan, post: 597130, member: 102612″]
    Χμ ίσως τα Nier; Το Automata περισσότερο.

    edit- yeap
    [URL unfurl=”true”]https://www.gamedeveloper.com/business/-i-nier-automata-i-and-i-replicant-i-reach-7-million-combined-digital-sales-and-shipments[/URL]
    [/QUOTE]
    Το ξεκαθάρισα, τελευταία 5 χρόνια. Αυτό βγήκε 5 χρόνια και ένα μήνα πριν! Δεν μετράει!
    [SPOILER]
    :trollface:
    [/SPOILER]

  12. [I]Final Fantasy VII Remake five million shipments 2020 μόνο

    Dragon Quest XI[/I] had shipped over six million copies worldwide πάλι στοιχεία του 2020

    as of September 2021 surpassing Kingdom Hearts 3 total of 6 million to become the current best selling title in the series

    Αυτά είναι 3 από τα σπιτικά της. Αν και αυτό που πληρώνει τους λογαριαμούς με διαφορά είναι το FF14.

    Τώρα αν μετράς την επιτυχία με κριτικές τότε Guardians of the Galaxy.

  13. Wait wot, τα Legacy of Kain είναι [URL=’https://en.wikipedia.org/wiki/Legacy_of_Kain’]ενιαία σειρά[/URL].
    Θα έχει πλάκα να πάρουν μόνο κάνα δυο games και τα άλλα να καταλήξουν σε κάποιο υπόγειο δικηγόρων or some shiet επειδή οι χαρτογιακάδες έμπλεξαν τα μπούτια τους…

  14. Τί είναι αυτό το FF και γιατί του δίδεται τόση σημασία. Σιγά τη γιαπωνεζίλα.

    Πάω στοίχημα πως μόλις απομακρύνθηκαν από το τραπέζι της 17 λεπτης (παν ιντ-εντιντ) διαπραγμάτευσης, θα είπαν στα μουλωχτά “τουλάχιστον βγάλαμε τα έξοδα development των single player games που δεν έχουν δυνατότητα αρμέγματος όπως τα multi“

  15. [QUOTE=”bald_killer_clone, post: 597165, member: 103348″]
    Τί είναι αυτό το FF και γιατί του δίδεται τόση σημασία.
    [/QUOTE]

    Compared to some of the largest RPG series of all-time, Final Fantasy reigns supreme.

    Final Fantasy has sold 2.6x as much as the Monster Hunter series, 2.8x the Elder Scrolls series, 3.7x the Fallout series, 4.4x The Witcher series, 5x as much as the Mario RPG series (this includes all Paper Mario games, Mario & Luigi games, and Super Mario RPG, combined), 5.5x the Borderlands series, 5.7x the Kingdom Hearts series, 7.2x the Tales series, and 15.4x the Persona series.

    [URL unfurl=”true”]https://www.ign.com/articles/why-final-fantasy-is-the-biggest-rpg-series-of-all-time[/URL]

    Μια θέση στην ιστορία του gaming την έχει.

  16. According to senior MST Financial analyst David Gibson, the reason Square Enix sold Crystal Dynamics and Eidos-Montréal is relatively simple: between the Marvel Avengers and Guardians Of The Galaxy they lost the company $200 million.

    At first, Embracer Group, the $11 billion company that bought Tomb Raider and the rest, said relatively little about the sale but in an investor call last night they stated that, pending Disney’s approval, they’d take over as publisher of both Avengers and Guardians Of The Galaxy

  17. [QUOTE=”Admiral, post: 597228, member: 102598″]
    Μόνο η Square θα κατάφερνε να χάσει έναν σκασμό λεφτά με την πιο καυτή IP αυτή τη στιγμή στον πλανήτη.
    [/QUOTE]
    Αν και συμφωνώ, για να είμαστε δίκαιοι, βγήκαμ σε εποχή κάμψης (έστω και ελαφριάς) του franchise.

  18. [QUOTE=”Admiral, post: 597228, member: 102598″]
    Μόνο η Square θα κατάφερνε να χάσει έναν σκασμό λεφτά με την πιο καυτή IP αυτή τη στιγμή στον πλανήτη.
    [/QUOTE]

    Και η ίδια η Disney δεν μπόρεσε να αξιοποιήσει τις IP της στο gaming. To 2016 έκλεισε όλα τα game dev studio της και έστριψε στο licensing.

  19. Με αυτην την αγορα δεν εχουν πια καμια ελπιδα η microsoft και sony! Ηδη ειχε αγορασει πολυ περισσοτερες εταιριες αλλα με το που ανακοινβσε η microsoft πριν μερες οτι σκοπευει να αγορασει κι αλλες εταιριες αποφασισε να τις αγορασει αυτη ολες! Το θεμα ειναι πως η square enix επετρεψε στην embracer να αγορασει την eifdos και γιατι?

  20. [QUOTE=”The Nameless One, post: 597240, member: 103605″]
    Αν και συμφωνώ, για να είμαστε δίκαιοι, βγήκαμ σε εποχή κάμψης (έστω και ελαφριάς) του franchise.
    [/QUOTE]

    Σίγουρα θα ήταν καλύτερα να είχε βγει το παιχνίδι έναν χρόνο νωρίτερα αλλά από την άλλη θα μπορούσε να πει κανείς ότι το κενό από κινηματογραφικά Avengers και Guardians πιθανόν θα λειτουργούσε ευεργετικά.

    [QUOTE=”kara, post: 597244, member: 102802″]
    Και η ίδια η Disney δεν μπόρεσε να αξιοποιήσει τις IP της στο gaming. To 2016 έκλεισε όλα τα game dev studio της και έστριψε στο licensing.
    [/QUOTE]

    Σαφώς, έχεις απόλυτο δίκιο αλλά η Disney δεν έχει κύρια ενασχόλησή της το gaming. Για την εταιρία φαίνεται πως είναι προτιμότερο να παίρνει τα ξεκούραστα λεφτά του licensing αντί να στήσει και να συντηρεί πολλαπλά development studios.

    Δεν ξέρω ποιο είναι ακριβώς το πρόβλημα στο εσωτερικό της Square αλλά κατά τη γνώμη μου είναι πολύ μεγάλο. Η τριλογία των καινούριων Tomb Raider πούλησε συνολικά 38 εκατομμύρια αντίτυπα και χαρακτηρίστηκε από την εταιρία ως απογοήτευση. Τι πήγε τόσο στραβά στον σχεδιασμό και το μπάτζετ ώστε να πουλάς συνολικά όσο το RDR2 και να μην μπορείς να βγάλεις κέρδος;

    Από την άλλη τα Final Fantasy παραμένουν στάσιμα σε επίπεδο πωλήσεων λόγω της τακτικής της Square να παίρνει όποιες exclusivity deals βρει μπροστά της. Σχεδόν όλοι οι υπόλοιποι γιαπωνέζοι developers έχουν δει τις πωλήσεις τους να δεκαπλασιάζονται στο Steam, κάποια παιχνίδια βρίσκουν επιτυχία και στο Xbox, αλλά η Square συνεχίζει να κρατά τις franchises της πιο χαμηλά από όσο θα έπρεπε.

  21. [QUOTE=”kara, post: 597244, member: 102802″]
    Και η ίδια η Disney δεν μπόρεσε να αξιοποιήσει τις IP της στο gaming. To 2016 έκλεισε όλα τα game dev studio της και έστριψε στο licensing.
    [/QUOTE]
    δεν ήταν και τα ποιο λαμπρά μυαλά στο gaming κομμάτι είναι η αλήθεια.

    Εμένα με ξενέρωσαν φουλ με το Split Second που έχουν κλείσει τον server για activation, αντί να βγάλουν κάποιο patch ή έστω να δώσουν κανα κλειδάκι για steam, μου έλεγαν να πάω να το αγοράσω ξανά…

    οκ δεν θέλω να μου δώσουν τζάμπα στο steam, αλλά μην με αφήνει με το πουλί στο χέρι χωρίς μια εύκολη Nocd λύση….

    [ISPOILER]Λέω και εγώ τον πόνο μου, αγνοήστε με.[/ISPOILER]

  22. [QUOTE=”Admiral, post: 597383, member: 102598″]
    Άλλο ένα παιχνίδι της Square που δεν έβγαλε κέρδος:

    [URL unfurl=”true”]https://www.tweaktown.com/news/86023/outriders-didnt-make-profit-in-2021-people-can-fly-confirms/index.html[/URL]

    Ο χειρότερος publisher όλων των εποχών;
    [/QUOTE]

    Αλμπάνηδες και σκιτζήδες μάλλον!!!

  23. [QUOTE=”Adhan, post: 598554, member: 102612″]
    Εγώ ακόμα περισσότερο για reboot/remake/whatever των Legacy of Kain (αν η δημιουργία νέου μέρους θεωρείται ριψοκίνδυνη κίνηση). Πολύ υποτιμημένη σειρά.
    [/QUOTE]
    Φοβάμαι ότι το πρώτο (που θεωρείται σήμερα cult) δεν μπορεί να γίνει με κανένα τρόπο remake χωρίς να χάσει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του.

  24. Είχα βάλει πριν 4-5 χρόνια το Soul Reaver 1 και με δυστηχώς τα κοντρόλς ήταν αρκετά δύσχρηστα, περισσότερο ταίριαζαν (μάλλον) με κοντρόλλερ. Θα το ξαναδοκιμάσω πάντως. Κάπου είχα διαβάσει πως τα SR είναι Prequel του Blood Omen. Τί ισχύει? Υπάρχει σωστή σειρά?

    Το Deus Ex είναι ευαίσθητο παιχνίδι. Οσων αφορά δλδ ένα Remake, δεν υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορεί να πηράξει κάποιος, αλλιώς αλλοιώνει την ποιότητά του. Το μόνον που μπορούν να κάνουν, πέρα δλδ από τα γραφικά, είναι να αφαιρέσουν το Swim Skill και ένα ελαφρύ nerfing του κινεζο-Cybersword.

  25. [QUOTE=”bald_killer_clone, post: 598596, member: 103348″]
    Είχα βάλει πριν 4-5 χρόνια το Soul Reaver 1 και με δυστηχώς τα κοντρόλς ήταν αρκετά δύσχρηστα, περισσότερο ταίριαζαν (μάλλον) με κοντρόλλερ. Θα το ξαναδοκιμάσω πάντως. Κάπου είχα διαβάσει πως τα SR είναι Prequel του Blood Omen. Τί ισχύει? Υπάρχει σωστή σειρά?
    [/QUOTE]
    Παραδόξως είχα παίξει με m/k (έκδοση GOG) επειδή το gamepad που είχα τότε δεν το αναγνώριζε (?) σωστά και ο χαρακτήρας έστριβε γύρω από τον εαυτό του. Δε μπορώ να πω ότι με δυσκόλεψε πολύ, αν και έχει κάποια platforming σκηνικά που δεν κατάφερα με την πρώτη, αλλά όχι κάτι που να κοστίζει πρόοδο. Ναι, το controller δίνει περισσότερη ακρίβεια στις κινήσεις.
    Το ανάποδο, το Blood Omen είναι το πρώτο στη σειρά και τα Soul Reaver έπονται.

  26. Αφου ειναι της μοδας, δεν αγοραζουμε και εμεις κανενα στουντιο; Τσαμπα τα δινουν.
    Να βαλουμε κανεναν κουνελο με μοικανα να τα κανει ολα καλοκαιρινα.
    Να μην μπλεκουμε τον κοσμο με πληκτρα και χειριστηρια με ψυχολογικα προβληματα. Ο χειρισμος να γινεται με φωνητικες εντολες και η hardcore δυσκολια να γινεται με φωνητικες εντολες στην γλωσσα των Ινουιτ. Θα υπαρχει και το αναλογο achievement ” I speak Ice”.
    Να μορφωνεται και ο κοσμακης.

  27. Μια αρκετά ενδιαφέρουσα συνέντευξη από τον ιδρυτή της Eidos Montreal (αποχώρησε το 2013) σχετικά με την κατάσταση στα studios και τις απαιτήσεις της SE πριν την πώληση από την Square.

    [URL unfurl=”true”]https://www.gamesindustry.biz/articles/2022-07-26-square-enixs-western-studios-were-a-train-wreck-in-slow-motion[/URL]

    Είχαν φύγει και οι 3 Studio heads
    [QUOTE]
    D’Astous left Eidos Montreal in summer 2013. Crystal Dynamics’ studio head Darrell Gallagher left at the end of 2015. In 2017, IO Interactive [URL=’https://www.gamesindustry.biz/articles/2017-06-16-io-interactive-is-now-independent’]successfully negotiated a management buyout[/URL], including the Hitman IP, after Square Enix began [URL=’http://www.gamesindustry.biz/articles/2017-05-11-square-enix-drops-io-interactive’]looking for a buyer[/URL] to take the studio off its hands.
    [/QUOTE]

    [QUOTE]
    And there are rumours, obviously, that with all these activities of mergers and acquisitions, that Sony would really like to have Square Enix within their wheelhouse. I heard rumours that Sony said they’re really interested in Square Enix Tokyo, but not the rest. So, I think [Square Enix CEO Yosuke] Matsuda-san put it like a garage sale.”

    That, D’Astous suggests, may explain the $300 million price tag for three AAA studios and a host of long-running IP, including the blockbuster Tomb Raider franchise. By comparison, Embracer purchased Gearbox in a deal worth $1.3 billion.

    “They have about 1,000 staff. Eidos has about 1,000,” D’Astous says. “They have basically Borderlands and others, and Eidos has five times the IPs. So why four times less? I guess there weren’t a lot of key people interested. And it shows the health of the value of the potential of Eidos, unfortunately.

    “It was a train wreck in slow motion, to my eyes, anyway. It was predictable that the train was not going in a good direction. And maybe that justified $300 million. That’s really not a lot. That doesn’t make sense.”
    [/QUOTE]

  28. [URL unfurl=”true”]https://www.gamedeveloper.com/business/square-enix-eyes-selling-its-stakes-in-remaining-western-studios[/URL]

    [QUOTE]
    He [an analyst] also noted that Square Enix currently has $1.4 billion in cash and zero debt following the Eidos/Crystal Dynamics sale, and has more than enough money to expand without selling stakes in its studios.
    [/QUOTE]

    [QUOTE]
    That resource allocation is said to be part of the reason Square Enix sold off its three western studios. During the call, Square Enix is said to have alleged that its recent western games “cannibalized” sales and resources from other games in development.
    [/QUOTE]

    Τον διάολο μέσα τους φαίνεται να έχουν αυτά τα western studios. ΟΛΑ τα στραβά και τα προβλήματα της SE φαίνεται να οφείλονται σε αυτά.

    [IMG]https://c.tenor.com/GtqbgMmEGhQAAAAd/escape-goat.gif[/IMG]

  29. [QUOTE=”kara, post: 611082, member: 102802″]
    [URL unfurl=”true”]https://www.playstationlifestyle.net/2022/10/29/square-enix-games-sell-better-in-west/?fbclid=IwAR0bEZC0UH5QCOxl1O6sN-ApEF-2SD-0BtE4d1UFcokqriZ07kIeHcgbHZM[/URL]

    Square Enix gonna Square Enix
    [/QUOTE]

    Εκεί κατέληξαν δηλαδή στο γιατί δεν έχουν μεγαλύτερη επιτυχία παγκοσμίως; Το περιεχόμενο φταίει; Όχι ότι υπογράφουν οποία αποκλειστικότητα βρεθεί μπροστά τους;

  30. [QUOTE=”nitro912gr, post: 611100, member: 102594″]
    Δηλαδή πρώτα ξεπούλησε για να αφοσιωθεί στην Ιαπωνική αγορά και τώρα λέει ότι δεν βγαίνω μάνα μου;
    [/QUOTE]

    Δεν βγάζεις άκρη με την Square, είναι με διαφορά η πιο αλλοπρόσαλλη εταιρία. Δεν ξέρω ποιοι την διοικούν αλλά παίζει να είναι όλοι πάνω από 80.

  31. [QUOTE=”Admiral, post: 611110, member: 102598″]
    Δεν ξέρω ποιοι την διοικούν αλλά παίζει να είναι όλοι πάνω από 80.
    [/QUOTE]

    Λογικη καταληξη μου φαινεται, αν παρουμε ως βαση το ηλικιακο συνολο της χωρας 😩

    [URL unfurl=”true”]https://edition.cnn.com/2021/06/05/asia/japan-birth-rate-2020-intl-hnk/index.html[/URL]

    “It is a “super-aged” nation, meaning more than 20% of its population is older than 65. The country’s total population stood at 124 million in 2018 – but by 2065 it is expected to have dropped to about 88 million.”

  32. Το ανησυχητικό στο report είναι πως επιμένουν πολύ στα Blockchain και το θεωρούν το “μέλλον”. Για να δούμε πως θα πάει αυτό.

    Από releases πάντως είναι φουλ

    2 games τον Οκτώβρη
    3 games τον Νοέμβρη
    3 games τον Δεκέμβρη

    [URL unfurl=”true”]https://press.na.square-enix.com/Items/Schedule?period=ComingSoon&sortBy=Date[/URL]

Αφήστε μια απάντηση

Related Articles

Check Also
Close
Back to top button
elEL