Reply To: The Elder Scrolls V:Skyrim

#277192
Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
  • Υφυπουργός Πολιτισμού
  • Posts: 8267
Offline
Replies: 8267
Been thanked: 415 times
Hellion wrote:
το Skyrim φαντάζει 16bitο platformer για το Game Boy.
Το υπερεκτιμάς. 8μπιτα κάρτριτζ έπαιζε το gb… :P

Βασίλη ξέρεις πολλά rpg που να σε πιεζουν χρονικά με κάποιο counter (ή κι ας μη φαίνεται στην οθόνη)? Σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού μάλλον όχι, να σε πιέζουν σε συγκεκριμένα σημεία ίσως και να υπάρχουν (αν και τα μόνα που θυμάμαι εγώ είναι το NWN2 που από κάποιο σημείο και μετά αν καθυστερείς πεθαίνουν μονάδες από το οχυρό σου και το Mass Effect 2 η suicide mission. Οπότε με όλο το σεβασμό το point σου (σχετικά με τεχνητούς πειριορισμούς και χρόνο να πιέζει) είναι λίγο ινβαλιντ από τη στιγμή που δεν υπάρχουν δείγματα συγκρίσιμα εκτός κι αν θυμάσαι παραδείγματα που μου διαφεύγουν…

Wind and stone, I search my heart and find...

Back to top button
Follow on Feedly

Close
Close