Reply To: Λιφτινγκ και μερεμέτια (Παλιά games στη σημερινή εποχή)

#319397
Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
  • Υφυπουργός Πολιτισμού
  • Posts: 8505
Offline
Replies: 8505
Been thanked: 595 times

Όχι απλά δεν ήταν infinity (προφανώς ήταν η fallout engine) αλλά τα γραφικά ακόμα με τα ανεπίσημα patches για widescreen και μεγαλύτερες αναλύσεις ήταν ψιλοτραγικά (πολύ χειρότερα από της IE), το πιο αδύναμο σημείο εκείνων των παιχνιδιών, μαζί με το κακοσχεδιασμένο interface/banter. Απορώ τι κάνει η beamdog και κάθεται…

Wind and stone, I search my heart and find...

Back to top button
Follow on Feedly

Close
Close