LATEST NEWS
Trending

AVOWED: το νέο RPG της Obsidian Entertainment!

Ανάμεσα στα όσα ενδιαφέροντα αναμενόταν να δούμε στο σημερινό Xbox Games Showcase event, περιλαμβάνονταν και οι ανακοινώσεις της Obsidian Entertainment. Και η εταιρεία δεν απογοήτευσε: μετά από την ανακοίνωση ενός Expansion για το The Outer Worlds (ονόματι Peril on Gorgon, με ημερομηνία κυκλοφορίας τις 9 του Σεπτέμβρη), και το καλύτερο τρέηλερ του κόσμου που ήταν αυτό του Grounded, ήρθε το “ζουμί” που δεν ήταν άλλο από την ανακοίνωση του AVOWED, του νέου AAA RPG της εταιρείας.

Επιβεβαιώνοντας πλήρως τις φήμες που κυκλοφορούσαν εδώ και καιρό, το Avowed είναι το περιβόητο “Skyrim clone” που εικαζόταν πως ετοίμαζε η Obsidian. Όπως προκύπτει και από τις (λίγες, ομολογουμένως) πληροφορίες που μπορούμε προς το παρόν να εξάγουμε από το παραπάνω trailer, πρόκειται για ένα first-person Fantasy RPG που θα διαδραματίζεται στον κόσμο της Eora, δηλαδή θα αποτελεί μέρος του σύμπαντος των Pillars of Eternity games της εταιρείας.

Πέραν τούτων, το μόνο που γνωρίζουμε με σιγουριά για τον τίτλο είναι απλώς το ότι… θα κυκλοφορήσει για PC και για το Xbox Series X, ενώ θα είναι επίσης και μέρος του Xbox Game Pass. Επίσης η σελίδα του παιχνιδιού είναι ήδη διαθέσιμη εδώ.

Εν αναμονή έξτρα πληροφοριών, λοιπόν.

Κώστας Καλλιανιώτης

Αρχαιολόγος/Ιστορικός, RPG Player, Οπαδός των Motörhead, Καταναλωτής Προβατίνας.

55 Comments

  1. Ενδιαφέρον αν χρησιμοποιεί όντως το spellcasting του Arx Fatalis. Σκοτεινό δείχνει, ελπίζω να πιάνει έστω λίγο από ατμόσφαιρα του υποτιμημένου έπους της Arkane. Και φυσικά να μην το πλασάρουν ως κλείσιμο στα Pillars of Eternity και να υπάρξει κανονικό 3ο παιχνίδι στο στυλ των προηγούμενων. 🙂

  2. Ενδιαφέρον επίσης το ότι ο Sawyer, δημιουργός ουσιαστικά του Pillars Universe, δεν εργάζεται στον τίτλο σύμφωνα με δήλωσή του στο Twitter.

    [MEDIA=twitter]1286344904743034880[/MEDIA]

    Εργάζεται βέβαια σε άλλο υπό κατασκευή RPG, αλλά εξακολουθεί να είναι αξιοσημείωτη η μη-ενασχόλησή του με το Avowed.

  3. ΤΕ-ΛΕΙ-Α. Πανέμορφο. Μέσα σε 1 λεπτό που ήταν η καθαρή διάρκεια, πρόλαβαν και έχωσαν και 2-3 αναφορές.

    Προσωπικά η Arx Fatalis νότες με ιντριγκάρουν ακόμη περισσότερο. Από ότι το κόβω παίζει πάνω στην Unreal και ψιλιάζομαι EGS. Ελπίζω η μαμά M$ να ρίξει βέτο και να το κυκλοφορήσει multi-digital distro.

  4. [QUOTE]

    – fully open world, much much larger than Skyrim (very differently “larger”, more proper word would be “denser” and “more contrasted” at the same time)
    – primarily set in the The Living Lands region of Eora (not sure if it’ll go like that as explicit later on, but that was starting point)
    – big focus on world-reactivity, lighting and next-gen AI systems and physics (special focus on physics with magic systems – have no clue what would that mean)
    – realtime whether system (don’t have full details but fog is very important as realtime element, rivers will have specific micro physics systems regarding this)
    – very advanced character creation tool (didn’t get more info)
    – mod support (for now PC is/will be very dominant as creation tool, but I’ll be playable fully on Xbox)
    – very large number of fractions but very different approach than with Skyrim
    – you’ll be able to have companions (different than Outer Worlds)
    – storyset: fight against incoming threat of tyranny (independent from previous stories)
    – game has bosses planned and some of them are very very large
    – Gods will have special say in the game
    – great focus on iconic landmarks, statues and buildings
    – two large cities planned with many smaller ones with strong focus on contrasting wild-areas, rivers, mountains and desolated areas (yes, you’ll be able to swim)
    – fully respecting POE creatures lore with new additions
    – dynamic presentation of dialogue
    – for now idea is to keep “you can kill everyone in the game” option
    – around 100 people are on the project for 2y (smaller number for 7m of preproduction), in total 2y 7m
    – full production is already a thing
    – team will still grow
    – target date: late 2022/early 2023

    [/QUOTE]

  5. Ο κύριος δημιουργός του ΠόΕ θα έχει συμβουλευτικό ρόλο, επιβεβαιωμένα. Έστω και έτσι, δεν θα τους αφήσει να κάνουν ότι τους καπνίσει με το setting.

    Οι άλλοι συγγραφείς είναι άλλη ιστορία. Το νέο κρου της Οψίδιαν είναι λίγο αδύναμο, η αλήθεια είναι, αλλά τουλάχιστον έχουν 1-2 βετεράνους που θα έχουν προεξάρχοντα ρόλο (πχ ένας εκ των συγγραφέων του Tyranny).

  6. Καλά παιδιά, μην τρελαίνεστε, είδαν κενό μέχρι την κυκλοφορία του επόμενου Elder Scrolls και είπαν να βγάλουν ανταγωνιστή. Ανταγωνιστής του Skyrim δεν χρειάζεται να έχει καλό γράψιμο, μην σου πω θα ξενίσει και το target audience.

  7. [QUOTE=”Great0ldOne, post: 542919, member: 102687″]
    Καλά παιδιά, μην τρελαίνεστε, είδαν κενό μέχρι την κυκλοφορία του επόμενου Elder Scrolls και είπαν να βγάλουν ανταγωνιστή. Ανταγωνιστής του Skyrim δεν χρειάζεται να έχει καλό γράψιμο, μην σου πω θα ξενίσει και το target audience.
    [/QUOTE]

    Έχεις ένα δίκιο. Βέβαια από την Obsidian υπάρχουν μεγαλύτερες απαιτήσεις.

  8. Το συγκεκριμένο πρότζεκτ (εννοώντας, ένα first-person open-world TES clone RPG γενικά, όχι “Skyrim στον κόσμο του PoE”) το οραματίζεται η Obsidian… από την ίδρυσή της σχεδόν. Σίγουρα από τον καιρό που το Skyrim ήταν ακόμα στην επικαιρότητα. Οπότε ξεπερνάει αρκετά τη φάση της εκμετάλλευσης του αγοραστικού κενού πριν το επόμενο TES.

    Στο χέρι τους βέβαια το αν θα το κάνουν και actually καλό γκεημ.

  9. Να σας πω την πραγματική μου ανησυχία, είναι μήπως παραέχει επιτυχία το Grounded και ρίξει όλο το support η Obsidian στο live content, και μείνει το Avowed σε development με πέντε μερακλήδες. Περίπου ότι έγινε με το Fortnite και το main campaign του.

  10. Υπάρχει ήδη, λέγεται Xbox game store. Αλλά αν ήταν ακόμα ανεξάρτητη η Obsidian και έβγαζε ξαφνικά 3 δις ντόλαρς το χρόνο καθαρά, ναι, πολύ πιθανό. Όσο κι αν μας αρέσει να κράζουμε τον Σουίνι, κάνει απλά ακριβώς αυτό που πρέπει να κάνει μια εταιρεία εντός του καπιταλιστικού συστήματος.

  11. [QUOTE=”Great0ldOne, post: 542935, member: 102687″]
    Υπάρχει ήδη, λέγεται Xbox game store. Αλλά αν ήταν ακόμα ανεξάρτητη η Obsidian και έβγαζε ξαφνικά 3 δις ντόλαρς το χρόνο καθαρά, ναι, πολύ πιθανό. Όσο κι αν μας αρέσει να κράζουμε τον Σουίνι, κάνει απλά ακριβώς αυτό που πρέπει να κάνει μια εταιρεία εντός του καπιταλιστικού συστήματος.
    [/QUOTE]

    Όντως, ξοδεύει χρήματα στον αέρα πριν σπάσει τα μούτρα του και πάρει τα κουβαδάκια του σε άλλη παραλία.

  12. [QUOTE=”Admiral, post: 543008, member: 102598″]
    Καλό ερώτημα. [USER=102589]@Hellion[/USER] ;
    [/QUOTE]

    Μπορεί και ούτε ένας. Το είχα θίξει και στο review του Outer Worlds το θέμα – Lead Designers και συγγραφείς έχουν αποχωρήσει προ πολλού. Άντε ίσως να έχουν μείνει 1-2 άτομα στο τημ, όπως ο [URL=’https://fallout.fandom.com/wiki/Eric_Fenstermaker’]Eric Fenstermaker[/URL] (Area Designer στο New Vegas, Lead Writer στο Πίλλαρς, Narrative Designer στο Πίλλαρς 2).

    Αλλά ειδικά όσον αφορά το τημ των συγγραφέων καθαρά, η πτώση στην ποιότητα είναι ραγδαία σε σχέση με τότε.

  13. [QUOTE=”mike299, post: 543043, member: 103605″]
    Και το tyranny που προσωπικά βρήκα καλύτερο το lore από του PoE
    [/QUOTE]
    Ακόμα δεν έχω αποφασίσει αν με κέρδισε το lore ή οι χαρακτήρες του party είναι η αλήθεια, η φωνή του Durance μου έλειπε πάντως μόλις τελείωσα το βασικό παιχνίδι 😛

  14. [QUOTE=”nitro912gr, post: 543034, member: 102594″]
    αλλά το PoE ήταν καλό, άρα σίγουρα δεν είναι abibbas.
    [/QUOTE]

    Σαφώς, αλλά υπάρχουν και από τότε απώλειες. Π.χ. ο Avellone που είχε γράψει τους κατά γενική ομολογία πιο ενδιαφέροντες χαρακτήρες, Durance και Grieving Mother.

  15. [QUOTE=”nitro912gr, post: 543044, member: 102594″]
    Ακόμα δεν έχω αποφασίσει αν με κέρδισε το lore ή οι χαρακτήρες του party είναι η αλήθεια, η φωνή του Durance μου έλειπε πάντως μόλις τελείωσα το βασικό παιχνίδι :p
    [/QUOTE]
    Προσωπικά μόνο μερικοί NPC μου άρεσαν στο παιχνίδι. Το γενικό concept, ακόμα και το βασικό world building δεν με τράβηξαν καθόλου

  16. Μετούτα καιμεκείνα έχει σιγάσει ο τόπος σχετικά με το Avowed. Αυτό πρέπει να είναι το πρώτο bit of information που βλέπω εδώ και 1+ χρόνο.

    [URL unfurl=”true”]https://www.pcgamer.com/avowed-obsidians-skyrim-style-rpg-will-feature-two-handed-combat-and-multiple-class-playstyles/[/URL]

  17. Notice: Η συνάρτηση WP_Object_Cache::add κλήθηκε εσφαλμένα. Το κλειδί της προσωρινής μνήμης δεν πρέπει να είναι κενή συμβολοσειρά. Παρακαλώ δείτε τη σελίδα Debugging in WordPress για περισσότερες πληροφορίες. (Το μήνυμα αυτό προστέθηκε στην έκδ. 6.1.0.) in /home/admin/web/ragequit.gr/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031
    class="comment byuser comment-author-104373 odd alt thread-odd thread-alt depth-1 has-avatar">

    οτέμποραομόρες.

    φτασαμε στην εποχη που αποτελουν features και προκαλουν ειδηση σε σαιτ, τα

    [I]”Avowed will feature “multiple class playstyles” with two-handed combat that will enable dual wielding, two-handed weapons or a combination of weapons and wizardy, according to sources familiar with the game’s development.”[/I]

    δηλαδη οτι υπηρχε περιπτωση να υπαρχει μονο one handed combat ξερωγώ??
    σε λιγο θα διαβαζουμε διθυραμβους στο πισιγκέιμε επειδη το ταδε παιγνιδι περιλαμβανει ινβεντορυ.

  18. Εξαρτάται το game direction και το είδος που θέλει να είναι το παιχνίδι.

    Το Fallout 4 είναι Farmville με inventory. Το Avowed θα μπορούσε να είναι κάλλιστα κάτι πολύ μικρό σε scope εφάμιλλο του Dark Messiah of Might and Magic.

    Από την είδηση εγώ τσιμπάω ότι το παιχνίδι δεν είναι vaporware (ευτυχώς).

  19. [QUOTE=”Northlander, post: 583211, member: 102592″]
    Από την είδηση εγώ τσιμπάω ότι το παιχνίδι δεν είναι vaporware (ευτυχώς).
    [/QUOTE]

    Λογικά αυτός ο κίνδυνος δεν υπάρχει πλέον υπό την ιδιοκτησία της Microsoft, υποθέτω πως το Avowed προορίζεται να καλύψει την τρύπα στα fantasy RPGs μέχρι το Elder Scrolls 6.

  20. Εξαρτάται τα σχέδια της Microsoft γενικότερα. Φυσικά δεν θα ήθελε να αφήσει κομμάτι της αγοράς ανεκμετάλλευτο, ειδικά όταν ο μόνος ανταγωνιστής είναι το Skyrim10. Από την άλλη μεριά, όταν ένα project δεν λειτουργεί απλώς τραβάνε την πρίζα, γρήγορα με συνοπτικές διαδικασίες. Είμαι μετριασμένα ενθουσιασμένος για το πώς θα μεγαλώσω το backlog με αυτό.

Αφήστε μια απάντηση

Related Articles

Check Also
Close
Back to top button
elEL