Reply To: RPG character systems (pre-game or in-game?)

#329908
elricelric
  • Οργανωμένος Νεολαίος
  • Posts: 826
Offline
Replies: 826
Been thanked: 23 times
Raz wrote:
Αυτή είναι η διαφορά fingon.Εσύ θεωρείς αυτές τις 2 ώρες χαμένο χρόνο,αλλά μερικοί (μεταξύ των οποίων και εγώ) γουστάρουν να περνάνε ώρες διαβάζοντας τι κάνει το κάθε stat,attribute,skill,ability και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο προσπαθώντας να βρουν την καλύτερη για αυτούς ισορροπία.

Δεν είναι χαμένος χρόνος, απλώς το χτίσιμο του χαρακτήρα (με όση ώρα χρειαστεί για να γίνει διεξοδικά η μελέτη ακόμη και του τελευταίου σκιλ) προτιμώ να γίνεται μέσα απ’το παιχνίδι και όχι “απο τα αποδυτήρια”.

Σε κάθε rpg φτάνει η κρίσιμη ώρα που θα πάρεις τις πλέον σημαντικές αποφάσεις για τη διαμόρφωση του χαρακτήρα σου. Εγω λοιπόν προτιμώ να πάρω αυτές τις αποφάσεις αφου έχω περάσει κάποιες ώρες μέσα στο κόσμο του παιχνιδιού, έχω δει σε σχετικές γραμμές τι δυνατότητες έχει η κάθε κλάση κλπ. Δεν μου αρέσει πριν καν ξεκινήσω να παίζω να έχω κατα 80% κλειδώσει τις επιλογές μου. Δεν λέω οτι είναι καλύτερο, λέω οτι μ αρέσει εμένα :thumbsup:

Follow on Feedly

Close
Close