LATEST NEWS

Sad But True: Η Obsidian δούλευε το Baldur’s Gate 3 το 2008.

Σύμφωνα με αποκλειστική συνέντευξη του Feargus Urquhart στο Kotaku, η Obsidian δούλεψε για περίπου 8 μήνες επάνω στο Baldur’s Gate 3, το Σωτήριο Έτος 2008.

“Αρχικά μας πλησίασε η Atari το 2007 και μας ρώτησε αν ενδιαφερόμασταν να φτιάξουμε το σίκουελ” είπε. “Φυσικά”, τους απάντησα, “αλλά πόσο σοβαρά το βλέπετε;” “Τί εννοείτε;” με ρώτησαν. “Αν θέλετε να γίνει ένα αληθινό Baldur’s Gate, θα χρειαστεί να ρίξετε budget τουλάχιστον 20-25 εκ. δολλάρια, μιλάμε για μια παραγωγή σε επίπεδα Mass Effect.”

H Atari αρχικά έδωσε το ΟΚ και η Obsidian δούλεψε πυρετωδώς έξι μήνες επάνω σε μια πρώτη εκδοχή του παιχνιδιού. Όταν τα στελέχη της πρώτης ήρθαν για να επιθεωρήσουν το υλικό, εξέφρασαν δυσπιστία ως προς την ικανότητα της Obsidian να δημιουργήσει το παιχνίδι όπως το οραματίζονταν (“Needs more deathmatch” και λοιπές βλακείες προφανώς) και μια εβδομάδα αργότερα ανακοινώθηκε και επίσημα πως η Atari Europe είχε πουληθεί στη Namco Bandai.

Έτσι, αντί για την ηφαιστειακή ποίηση του Baldur’s Gate 3 δια χειρός Obsidian, πήραμε το πολύ καλό αλλά όχι εξαιρετικό, Dragon Age. 

Πηγαίνετε τώρα και εντυπωσιάστε *όλους* τους φίλους σας με αυτά τα πανέμορφα behind-the-scenes χαμπέρια που μάθατε από το Ragequit!

Στέφανος Κουτσούκος

Ο Στέφανος Κουτσούκος ή αλλιώς "The Artist Formerly Known As Borracho", διέπραξε ποικίλα εγκλήματα τα οποία τον οδήγησαν σε μια ριζική επανεκτίμηση των προτεραιοτήτων και αξιών του. Υπηρέτησε περήφανα στην πειρατική αρμάδα του Ragequit.gr από την ίδρυση του ιστοτόπου το 2012 ως το Μάη του '19.

16 Comments

  1. Να σας πω την αληθεια… ΚΑΛΥΤΕΡΑ. Το D&D ειναι βαρετο πλεον και οι κανονες του ειναι αχουρι για crpg. Ειχαμε στο παρελθον κορυφαιες ιστοριες στημενες στο D&D (BG, P:T, IWD) ειχαμε την χαρα του powergamer με κορυφαιο συστημα μαχης (ToEE). Ε φτανει. 1000 φορες να δω φρεσκο lore με κανονες φτιαγμενους για pc game. Το namedrop του ME στο ολο θεμα δεν βοηθαει ιδιαιτερα…

  2. Obsidian και Black Isle σημαίνουν ένα πράγμα πάνω απ’όλα : Εκπληκτικό γράψιμο.

    Οι κανόνες τώρα ποσώς με απασχολούν, παρά την καμμένη μου θητεία ως άχαρο γκικάκι του D & D. Ως γνωστόν, τα συστήματα απλά εξυπηρετούν το ιμέρσιον, το στόρι και την πλοκή ενός φοβερού παιχνιδιού, ποτέ δεν αντικαθιστούν το ίδιο το παιχνίδι.

    Το ΜΕ το ανέφερε όχι σε όρους gameplay, αλλά σε επίπεδο παραγωγής, voice-overs και “γυαλάδας”, τομείς στους οποίους ήταν πραγματικά εξαιρετικό.

  3. Επειδη παιχνιδι παιζουμε και οχι βιβλιο, πρεπει ολο το πακετο να λειτουργει σωστα. Μπορει π.χ. το P:T να ειναι το κορυφαιο crpg σε οτι εχει να κανει με σεναριο και επιλογες αλλα σε ολα τα αλλα μπαζει. Θα ειχαμε μεινει στα text adventures τοτε. 😛

  4. Δε λέω αυτό,απλά απορώ πως μπορείς να αγαπάς ένα παιχνίδι που θεωρείς ότι έχει ένα σωρό μειονεκτήματα.
    Όσο για το σύστημα μάχης,αυτό είναι υποκειμενικό.Εμένα ικανοποιητικό μου φάνηκε.Δεν ήταν τόσο καλοδουλεμένο όσο στα BG,αλλά δεν το λες και χάλια.

  5. @Raz, οταν καποιοι τομεις ενος τιτλου σε υπερικανοποιουν, ευκολα κανεις στην ακρη ολα του μειονεκτηματα. Ομως, οπως ειπα και πριν, δεν τα αγνοεις αυτα τα οποια μειονεκτηματα. Δεν υπαρχει το τελειο προϊον για εμενα.

  6. Μια χαρά ήταν το σύστημα μάχης του Torment. Έχανε από τα αντιστοιχα IE αδέρφια του λόγω του σχετικά πιο αργού (σε σύγκριση με την shortcut bar) radial menu. Θα ήταν έντονο μείον αν το παιχνίδι είχε τον αριθμό μαχών του Icewind Dale. Έτσι κι αλλιώς pause είχε οπότε no big deal…
    Φήμες λένε ότι το επόμενο παιχνίδι της Bioware θα είναι το Dragon Age x Baldur’s Gate: Inquisition let the black hounds out.

Αφήστε μια απάντηση

Related Articles

Back to top button
elEL