REVIEWS

MXGP2 – THE OFFICIAL MOTOCROSS VIDEOGAME

Νομίζω ότι πρέπει να ξεκινήσω το παρόν review με δύο παραδοχές. Η πρώτη αφορά στην τρομερή δυσκολία του αθλήματος που ονομάζεται motocross, τον υψηλότατο βαθμό επικινδυνότητάς του και τη σχεδόν ασύλληπτη ικανότητα των αναβατών που παίρνουν μέρος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Αν κάποιος δεν έχει καβαλήσει μία τέτοια μηχανή, επιχειρώντας να πραγματοποιήσει ένα-δύο άλματα, αλλά και μερικούς γρήγορους γύρους σε μία χωμάτινη πίστα, δε μπορεί ούτε κατά διάνοια να κατανοήσει τη δυσκολία του εν λόγω σπορ.  

Η δεύτερη αφορά στην εταιρεία που μας προσφέρει το παιχνίδι, την Ιταλική Milestone S.r.l. Πρόκειται για ένα studio που έχει κατά καιρούς εξασφαλίσει -κι εξακολουθεί να διατηρεί- τα επίσημα δικαιώματα μεταφοράς πολλών μηχανοκίνητων σπορ στο πεδίο των video games, όπως SBK, WRC, MotoGP, MXGP. Ακριβώς επειδή σε κάποια απ’ αυτά έχει επί σειρά ετών αποτύχει να μας προσφέρει ένα υψηλής ποιότητας αποτέλεσμα, έχει φτάσει σήμερα ν’ αποτελεί μία εταιρεία που πολλοί λατρεύουν να μισούν, προεξοφλώντας ότι κάθε νέο παιχνίδι που μας δίνει θα είναι μία απ’ τα ίδια.      

Αναρωτιέστε πώς μπορούν να συνδέονται μεταξύ τους οι δύο παραπάνω παραδοχές; Είναι πολύ απλό. Οι Ιταλοί, στην τρίτη αυτή υλοποίηση του motocross τίτλου τους, καταφέρνουν αφ’ ενός να μας προσφέρουν ένα βελτιωμένο προϊόν, αφ’ ετέρου ν’ αποτυπώσουν μ’ αρκετή επιτυχία τις συνθήκες που επικρατούν στο κορυφαίο πρωτάθλημα off-road μοτοσυκλετών.  Σπεύδω να τονίσω εδώ ότι η σύγκριση που πραγματοποιώ αφορά στο φετινό “MXGP2” και στον πρώτο προκάτοχο αυτού, τον οποίο είδαμε προ τετραετίας, το “MUD FIM Motocross World Championship”. Αυτό διότι δυστυχώς δεν είχα την ευκαιρία να δω το “MXGP: The Official Motocross Videogame” που κυκλοφόρησε ενδιαμέσως, πιο συγκεκριμένα το 2014. Τα σχετικά σχόλια που διαβάζω στα Steam forums και που αφορούν στη σύγκριση “MXGP” και “MXGP2” ποικίλουν ελαφρώς, με τα περισσότερα όμως να συγκλίνουν στ’ ότι το δεύτερο είναι ένα συνολικά καλύτερο παιχνίδι. Αυτό ασφαλώς δε σημαίνει ότι δεν εξακολουθούν να υπάρχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης, καθώς αδυναμίες υφίστανται και κάθε άλλο παρά απαρατήρητες περνούν.

MXGP2 The Official Motocross Videogame Snap1Αδιέξοδο…

ΟΜΟΡΦΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΜΕΤΡΙΟΣ ΗΧΟΣ

Είθισται η κριτική καθενός παιχνιδιού να έχει ως αφετηρία της τον οπτικό και ηχητικό τομέα. Ακριβώς επειδή έχω ουκ ολίγα ν’ αναφέρω όσον αφορά στο gameplay, τον ρεαλισμό που επιτυγχάνει ή μη το παιχνίδι, τη συμπεριφορά των οδηγών που ελέγχει η CPU κτλ κτλ, θ’ ακολουθήσω την πεπατημένη οδό, κάνοντας πρώτα την καθιερωμένη αναφορά στα γραφικά και στον ήχο.

Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε κι απ’ τα συνοδευτικά screenshots, το “MXGP2” διαθέτει την καλύτερη εμφάνιση που έχει να επιδείξει μέχρι σήμερα οποιοδήποτε motocross game. Η οπτική του απόδοση μπορεί να μη βγάζει μάτια, σίγουρα όμως κυμαίνεται σ’ απολύτως ικανοποιητικά επίπεδα. Οι πίστες είναι όμορφα σχεδιασμένες, όντας πιστά αντίγραφα των αντίστοιχων πραγματικών, οι περιβάλλοντες χώροι παρουσιάζουν ποικιλία και ζωντάνια, ενώ και οι διάφορες μηχανές θυμίζουν πολύ τα τετράχρονα θηρία των 450cc και τα μικρότερα 250άρια αδελφάκια τους. Δεν είναι τυχαίο, ούτε παράλειψή μου, τ’ ότι δεν αναφέρω τους δίχρονους εκπροσώπους της κάθε κατηγορίας, δηλαδή τα 250cc της MXGP και 125cc της MX2 κατηγορίας, καθώς απουσιάζουν παντελώς απ’ το παιχνίδι, για τον απλούστατο λόγο ότι καμία ομάδα δε χρησιμοποιεί πλέον δίχρονο motocross στους αγώνες. Είναι σχεδόν απίστευτο, αλλά αυτό που μέχρι λίγα χρόνια πριν φάνταζε αδύνατο, πλέον αποτελεί πραγματικότητα. Εγώ πάντως ακόμη θυμάμαι την άγρια εμπειρία που είχα, προ δεκαετίας περίπου, πάνω στη σέλα ενός Honda CR500, που έκανε το δικό μου τετράχρονο enduro Yamaha WR 426F να φαντάζει περίπου σαν ποδήλατο με βοηθητικές ρόδες. Βέβαια τότε ακόμη οι τετράχρονοι κινητήρες των 450 κυβικών δεν αποδίδανε σχεδόν 55 ίππους στον τροχό!

Ιδανικό συμπλήρωμα των γραφικών αποτελεί μία σειρά από videos που απεικονίζουν συμβάντα που λάβανε χώρα στους πραγματικούς αγώνες και τα οποία συνθέτουν το Real Events σκέλος του “MXGP2”, όπου καλούμαστε ν’ αναπαραστήσουμε τα συγκεκριμένα, 19 στον αριθμό, γεγονότα. Στο mode αυτό θ’ αναφερθούμε στη συνέχεια, αναλύοντας συνολικότερα τα περιεχόμενα του παιχνιδιού.    

MXGP2 The Official Motocross Videogame Snap2Και τώρα άντε να τους πιάσουμε!

Απ’ τον ήχο όμως του “MXGP2” δυστυχώς δε μπορώ να πω ότι έμεινα απολύτως ικανοποιημένος. Ναι μεν τα διάφορα μοτέρ ακούγονται διαφορετικά μεταξύ τους -μ’ εκείνα της KTM και της Husqvarna να ξεχωρίζουν-, ωστόσο η… μελωδία που παράγουν απέχει ακόμη αρκετά απ’ την αντίστοιχη πραγματική, ενώ κάποια -π.χ. το YZ40F- ακούγονται λες κι είναι ταπωμένα! Τη διαφορά μεταξύ εκπροσώπων των MΧGP και MX2 κατηγοριών την αντιλαμβάνεσαι εντός παιχνιδιού κι αυτό είναι ένα όμορφο στοιχείο, αλλά η πιστότητα του θορύβου που βγάζουν είναι ένας πολύ κρίσιμος παράγοντας, στον οποίο δυστυχώς δε φαίνεται να δόθηκε η δέουσα προσοχή. Η μουσική πάντως που συνοδεύει τα διάφορα μενού, που ασφαλώς σ’ ένα παιχνίδι τέτοιου χαρακτήρα είναι καθαρά διακοσμητική, επιτελεί άρτια τη δουλειά της.

Όποιος επιθυμεί ν’ ασχοληθεί σοβαρά με τη δημιουργία της Milestone S.r.l οφείλει να διαθέτει joypad, καθώς ο χειρισμός μέσω πληκτρολογίου φαντάζει σχεδόν σαν ανέκδοτο. Εκτός του ενός μοχλού που χρησιμεύει για τον έλεγχο της μηχανής, χρησιμοποιούμε τόσο τον σταυρό ή τον δεύτερο μοχλό για τον έλεγχο του σώματος του αναβάτη, όσο και τουλάχιστον τέσσερα ακόμη πλήκτρα, που αντιστοιχούν στο γκάζι, στο εμπρός φρένο, το πίσω φρένο και τον συμπλέκτη, που γίνονται ακόμη περισσότερα αν επιλέξουμε ν’ αλλάζουμε χειροκίνητα τις ταχύτητες. Αν κάποιος από εσάς είναι σε θέση να κουμαντάρει ομαλά δέκα-δώδεκα πλήκτρα σχεδόν ταυτόχρονα, το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να παρατήσει τα video games και ν’ ασχοληθεί άμεσα με το πιάνο, καθότι πιθανότατα πρόκειται περί κρυφού ταλέντου. Υπάρχει όμως ένα πρόβλημα με το key binding κι αυτό έχει να κάνει με το πλήκτρο επιλογής του συμπλέκτη. Πατώντας πάνω στη σχετική επιλογή το παιχνίδι παγώνει, οπότε μόνη λύση για ν’ αντιστοιχήσετε το πλήκτρο που επιθυμείτε -τουλάχιστον μέσω joypad- είναι ν’ αφήσετε διαθέσιμο μόνο αυτό, δίνοντας άλλες λειτουργίες σ’ όλα τα υπόλοιπα.

ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΚΙ ΑΣΤΟΧΙΕΣ

Είναι εμφανής κι απολύτως λογική η προσπάθεια του “MXGP2” να καταστεί ένας motocross simulation τίτλος. Τόσο η επίπτωση που έχει η σωστή λειτουργία του σώματος του αναβάτη στην ταχύτητα που αναπτύσσει η μηχανή, αλλά και στην όλη συμπεριφορά της, όσο και η σημασία της σωστής προσγείωσης μετά από κάποιο άλμα ή τα περιθώρια πλαγιάσματος της μηχανής κατά τη στιγμή διέλευσης μέσα απ’ τα διάφορα λούκια, μαρτυρούν του λόγου τ’ αληθές. Κι ενώ τα παραπάνω σημεία έχουν προσεχθεί και προσθέτουν πόντους ρεαλισμού, κάποια άλλα αμαυρώνουν σοβαρά τη συνολική εικόνα.

MXGP2 The Official Motocross Videogame Snap6Μεγάλη αγάπη το YZ450F

Γι’ αρχή οι αναβάτες-αντίπαλοί μας που ελέγχει η CPU αφ’ ενός έχουν την τάση να εμφανίζουν την ίδια συμπεριφορά, ακολουθώντας όμοια πορεία κατά τη διάρκεια έκαστου αγώνα, αφ’ ετέρου πέφτουν αρκετά πιο δύσκολα από εμάς, ακόμη κι αν υπό τον έλεγχό μας έχουμε κάποιον εγνωσμένης αξίας αναβάτη κι όχι τον rookie που δημιουργούμε στο career mode. Εκτός αυτού, αν πραγματοποιήσουν ένα άλμα ψηλότερα απ’ ότι εμείς δεν έχουν το παραμικρό πρόβλημα να προσγειωθούν στο κεφάλι μας, πετώντας μας κάτω. Σαν να μην έφτανε αυτό, εντοπίζονται στιγμές που μεταξύ τους φαντάζουν αόρατοι, αφού ενδέχεται ο ένας να περάσει μέσα απ’ τον άλλο! Ευτυχώς τα φαινόμενα αυτά δεν αποτελούν τον κανόνα, καθώς σε μία τέτοια περίπτωση θα κάναμε λόγο για ένα τελείως προχειροφτιαγμένο παιχνίδι, στα όρια του κωμικοτραγικού.

Εντύπωση μου έκανε κι η επιλογή από μεριάς των developers να μας επανατοποθετούν αυτομάτως στην πίστα οποτεδήποτε υπερβούμε τα όρια αυτής και ξεφύγουμε, δίχως να έχουμε οδηγηθεί σε πτώση. Διά αυτού του τρόπου τα δευτερόλεπτα που χάνουμε είναι σαφώς λιγότερα, ειδικά απ’ τη στιγμή που βλέπουμε τους αντιπάλους μας να βρίσκονται ακόμη πολύ κοντά μας, σχεδόν εκεί που ήταν προτού πραγματοποιηθεί το reset της πορείας μας. Τουλάχιστον δε συμβαίνει το ίδιο κι όταν καταλήγουμε στο έδαφος, οπότε εκεί τους βλέπουμε να ξεμακραίνουν, απαιτώντας προσεκτική και συνετή οδήγηση από μεριάς μας προκειμένου να τους φτάσουμε εκ νέου.         

Από άποψης οδήγησης, τα πράγματα σίγουρα φαντάζουν πολύ καλύτερα σε σχέση με το παρελθόν. Η εκμάθηση της σωστής χρήσης του συμπλέκτη αλλά και της εκμετάλλευσης των berms αποφέρουν τη διατήρηση της ταχύτητας άρα και αισθητό κέρδος σε δευτερόλεπτα, αλλά είναι κάτι που χρειάζεται αρκετή εξάσκηση μέχρι να το καταφέρουμε. Το ίδιο ισχύει με τον έλεγχο του σώματος του αναβάτη, που ιδίως όταν περνάμε πάνω από αλλεπάλληλα σαμαράκια παίζει καθοριστικό ρόλο στο βαθμό επιβράδυνσης της μηχανής.

MXGP2 The Official Motocross Videogame Snap5Εναέριες μονομαχίες

Αν μη τι άλλο πάντως, το “MXGP2” μας παρέχει ευρεία δυνατότητα καθορισμού του επιπέδου δυσκολίας που επιθυμούμε. Οι αποκλίσεις μεταξύ easy, medium και hard είναι ουσιώδεις, όπως το ίδιο άλλωστε ισχύει και με τη διαφορά που έχει η οδήγηση με την κάμερα να βρίσκεται πάνω στο κράνους του αναβάτη, παρέχοντας first person απεικόνιση, ή πάνω και πίσω απ’ αυτό, οπότε και παρακολουθούμε τα δρώμενα από οπτική τρίτου προσώπου. Συνεπώς όποιος θέλει να βιώσει όσο το δυνατόν πιο αντιπροσωπευτικά το πώς εξελίσσεται ένας απαιτητικός motocross αγώνας δεν έχει παρά να επιλέξει το hard επίπεδο, με την κάμερα πάνω στο κράνος. Θα πρέπει όμως να είναι προετοιμασμένος ότι θα ιδρώσει πολύ μέχρι να καταφέρει να δει τ’ όνομά του μεταξύ των πρώτων σ’ έναν τερματισμό.

ΠΟΙΚΙΛΙΑ MODES

Τα modes που περιλαμβάνει το “MXGP2” δεν είναι λίγα. Καταρχήν όπως κάθε racing game που σέβεται τον εαυτό του (αν και το F1 2015 δε τον σεβάστηκε πολύ αναφορικά μ’ αυτό…), περιλαμβάνει το career mode. Εκεί ξεκινάμε ως ένας άσημος αναβάτης της MX2 κατηγορίας, με σκοπό να βελτιώσουμε τη φήμη αλλά και τις ικανότητές μας, ούτως ώστε να περάσουμε στη μεγάλη κατηγορία, μέσω πρότασης που θα μας έρθει από κάποια ομάδα. Εκείνο που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι το πόσο πιο δύσκολη είναι η διάκριση, ακόμη και στο easy επίπεδο δυσκολίας, όταν τρέχουμε με τον rookie αναβάτη μας, σε σχέση με τους αγώνες όπου επιλέγουμε ένα γνωστό πρόσωπο. Ομολογώ ότι μετά από αρκετές τελευταίες θέσεις και συνεχείς πτώσεις, αποφάσισα να στραφώ πρόσκαιρα στο championship mode, διαλέγοντας έναν πρώην πρωταθλητή.

Το συγκεκριμένο σκέλος του παιχνιδιού περιλαμβάνει και τις 18 πίστες του επίσημου πρωταθλήματος, τις οποίες φυσικά μπορούμε να τρέξουμε και μεμονωμένα, μέσω single race, ή δοκιμάζοντας την time attack επιλογή. Εκτός των παραπάνω, το παρόν δίνει για άλλη μία φορά το MX των Εθνών, όπου επιλέγουμε τη χώρα που επιθυμούμε να εκπροσωπήσουμε σε έξι αγώνες. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται και η Ελλάδα, με τους Παναγιώτη Κουζή και Γιάννη Τουρατζίδη ν’ αποτελούν το δίδυμο των αναβατών απ’ τις MXGP και MX2 κατηγορίες αντίστοιχα. Τα Real Events στα οποία αναφέρθηκα παραπάνω προσθέτουν μία ακόμη ευχάριστη νότα, έστω κι αν τ’ αντικείμενο των 19 περιστατικών επί της ουσίας είναι σχεδόν το ίδιο, δηλαδή να καταφέρουμε να προσπεράσουμε κάποιους αναβάτες μετά από μία πτώση, ένα σβήσιμο της μηχανής ή κάποιο άλλο αναπάντεχο γεγονός. Βέβαια με racing παιχνίδι έχουμε να κάνουμε, οπότε τί άλλο θα μπορούμε ν’ αποτελεί σκοπό μας, πέραν του τερματισμού στην υψηλότερη -κι ει δυνατόν πρώτη- θέση; Το πακέτο ολοκληρώνει η Stadium Series, που αποτελεί μία σειρά τεσσάρων αγώνων σε κλειστά στάδια, ή αλλιώς Supercross events, για όσους είναι γνώστες του χώρου. Πλην όλων αυτών υφίσταται και μία πίστα δοκιμών, όπου μπορούμε να κάνουμε προπόνηση, βελτιώνοντας την τεχνική και τους χρόνους μας.

MXGP2 The Official Motocross Videogame Snap4Δε τα πήγαμε και πολύ καλά στο πρώτο μας πρωτάθλημα.

Όλες οι δραστηριότητες στις οποίες λαμβάνουμε μέρος, μας αποφέρουν, αναλόγως του πόσο καλός είναι ο τερματισμός μας, χρήματα, που εν συνεχεία χρησιμοποιούμε τόσο για ν’ αγοράσουμε επιπλέον μηχανές, πέραν εκείνης που επιλέγουμε στην αρχή, όσο και για να κάνουμε customization σ’ αυτές, αλλάζοντάς τους εξάτμιση, δισκόφρενα, τιμόνι, αναρτήσεις κι οτιδήποτε άλλο επιθυμούμε. Πρόκειται για ένα σκέλος τ’ οποίο προσωπικά επίσης μ’ αφήνει ψιλοαδιάφορο, όσο κι αν κάποτε είχα διαθέσει ουκ ολίγα χρήματα για το customization του DT200WR αλλά και του WR426F που εν συνεχεία κατείχα. Τώρα που τα θυμάμαι, κι αν είχα δώσει λεφτά στην Acerbis, την FMF, τη Renthal και σ’ αρκετές ακόμη εταιρείες! Αλλά, είπαμε, άλλο το real thing κι άλλο το ψηφιακό υποκατάστατό του. Επειδή όμως γνωρίζω ότι δεν είναι λίγοι εκείνοι που αρέσκονται να φέρνουν τη μηχανή που καβαλάνε ή τ’ αμάξι που οδηγούν απολύτως στα δικά τους εμφανισιακά μέτρα, ακόμη και στα πλαίσια ενός video game, έκρινα σκόπιμο να κάνω τη σχετική αναφορά.  

Σ’ αντίθεση με το πλούσιο και ικανοποιητικό περιεχόμενο της single player εμπειρίας, το multiplayer υστερεί αισθητά. Όσες φορές προσπάθησα να συμμετάσχω σ’ έναν αγώνα, τα πράγματα μόνο ομαλά δεν εξελίχθηκαν. Αντίπαλοι εξαφανίζονταν κι εν συνεχεία εμφανίζονταν απ’ το πουθενά, αναπηδούσαν συνεχώς μέσα στην πίστα, ενώ δεν έλειψαν και περιπτώσεις που διακόπηκε ο αγώνας μου λόγω κακής σύνδεσης. Μπορεί εμένα προσωπικά, λόγω της εγγενούς αντιπάθειάς μου προς το multiplayer gaming κι ειδικά σε racing παιχνίδια, να μη μ’ ενόχλησε η πολύ μέτρια εικόνα που παρουσιάζει στον τομέα αυτό ο τίτλος της Milestone S.r.l, ενδέχεται όμως ν’ απογοητεύσει όσους αρέσκονται σε online κόντρες.

Εκείνα που δυσαρεστήσανε κι εμένα ήταν κάποια τεχνικής φύσεως προβλήματα. Αναφέρομαι στην αισθητή πτώση του frame rate αν επέλεγα την ενεργοποίηση του antialiasing, καθώς και στο ζήτημα που μπορεί ανά πάσα στιγμή να προκύψει με τον ήχο και συνίσταται σε στιγμιαία διακοπή και αλλοίωσή του κατά την επαναφορά. Μου συνέβη κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων αγώνων στο championship mode, χαλώντας πρόσκαιρα την καλή εμπειρία που είχα μέχρι εκείνη τη στιγμή με το παιχνίδι.

MXGP2 The Official Motocross Videogame Snap7Πασχίζοντας με τον rookie Karkas

Προτού ολοκληρώσω, θ’ αναφέρω δύο ακόμη χαρακτηριστικά γνωρίσματα, εκ των οποίων το πρώτο με χαροποίησε και το δεύτερο μου άφησε ελαφρώς πικρή γεύση. Κατά τη διάρκεια των αγώνων που εξελίσσονται σε λασπώδες τερέν, βλέπουμε τη φόρμα του αναβάτη μας να λερώνεται, ειδικά αν έχουμε κάποια πτώση. Κάτι τέτοιο δε συνέβαινε στο “MUD FIM Motocross World Championship” και θυμάμαι ότι είχα από τότε επισημάνει, στο review που είχα πραγματοποιήσει, ότι όφειλε να διορθωθεί. Απ’ την άλλη ορισμένες πίστες δε δείχνουν ν’ αποκτούν διαφορετική μορφή κατόπιν της συνεχούς διέλευση των μηχανών, ειδικά αν δε θέσουμε υψηλό αριθμό γύρων σε κάποιον αγώνα. Μ’ άλλα λόγια το λεγόμενο track deformation, που οι developers μάλιστα σπεύσανε ν’ αναφέρουν ότι βελτιώθηκε αισθητά, θα μπορούσε να είναι αρκετά καλύτερο.

ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ;

Έχω ξαναπεί πολλές φορές ότι τα παιχνίδια που κυκλοφορούν σ’ ετήσια βάση έχουν το κακό συνήθειο να βελτιώνουν ορισμένους τομείς, χαλώντας όμως κάποιους άλλους. Εδώ έχουμε να κάνουμε μ’ έναν τίτλο που κυκλοφορεί ανά διετία και που η δημιουργός εταιρεία φρόντισε να βελτιώσει αρκετά, εισακούοντας τις προτάσεις των παικτών, δίχως την ίδια στιγμή να πειράξει κάτι που δούλευε καλά στους προκατόχους του.

MXGP2 The Official Motocross Videogame Snap3Τι έγινε ρε παιδιά;!;

Δεν είναι λίγοι οι χρήστες στο Steam που κάνουν λόγο για το συνολικά καλύτερο motocross videogame που έχουμε δει μέχρι σήμερα. Πιθανότατα έχουν δίκιο. Όπως ανέφερα και παραπάνω, περιθώρια βελτίωσης υπάρχουν ακόμη πολλά, σίγουρα όμως έχουμε να κάνουμε μ’ ένα σαφές δείγμα του ότι η Milestone S.r.l είναι σε θέση να κυκλοφορήσει άρτια games μηχανοκίνητου αθλητισμού. Μακάρι να είναι η πρώτη απόδειξη ότι οι Ιταλοί, μετά από ουκ ολίγα στραβοπατήματα, επιτέλους μπαίνουν σε μία νέα εποχή!

karkasSpecs 3

Τον κωδικό του παιχνιδιού για τις ανάγκες πραγματοποίησης του παρόντος review μας παραχώρησε η Bandai Namco Entertainment, την οποία κι ευχαριστούμε θερμά!

Pros

  • Πολύ καλή οπτική απόδοση
  • Αρκετά modes στο single player μέρος
  • Είναι σε θέση να καλύψει απ’ τον αρχάριο μέχρι τον πιο απαιτητικό παίκτη
  • Εμφανώς βελτιωμένα physics, που ανεβάζουν το επίπεδο ρεαλισμού
  • Πλούσιο customization

Cons

  • Ορισμένα τεχνικής φύσεως προβλήματα  (πτώσεις του framerate, στιγμιαία απώλεια ήχου, αδυναμία επιλογής πλήκτρου για τον συμπλέκτη)
  • Το track deformation θα μπορούσε ν’ αποδίδεται καλύτερα
  • Η A.I των αντιπάλων δεν είναι και πολύ υψηλή
  • Ο ήχος των μοτοσυκλετών μάλλον απογοητεύει
  • Προβλήματα απόδοσης στο multiplayer

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ - 78%

78%

Μάνος Καρκαλέμης

Ο Μάνος δε μπορεί παρά να νιώθει ευτυχής που ασχολήθηκε ενεργά με την gaming αρθρογραφία στα χρόνια 2009-2017, οπότε και του δόθηκε η ευκαιρία να γράψει reviews για κάποια adventure games-διαμάντια, όπως "The Whispered World", "Monkey Island 2-LeChuck's Revenge" (Remastered Edition), "The Book of Unwritten Tales 1&2", "Grim Fandango" (Remastered Edition), "Gabriel Knight-Sins of the Fathers" (25th Anniversary Edition), "Night of the Rabbit", "Memento Mori 2", "Day of the Tentacle" (Remastered Edition).

2 Comments

  1. Όχι μόνο επιτέλους κατάλαβα την πλήρη προέλευση του φορουμικού σου nickname, αλλά για άλλη μια φορά με έβαλες στο τριπάκι να διαβάσω για ένα παιχνίδι που δεν θα παίξω ποτέ, μόνο και μόνο χάρη στην ψυχωτική αγάπη σου για το σπορ και το πώς αυτή περνάει μέσα από το κειμένο.

    Ρησπέκτ που λέμε και στο χωριό.

Αφήστε μια απάντηση

Related Articles

Check Also
Close
Back to top button
elEL