LATEST NEWS

[Update] Αποκαλυπτήρια του Assassin’s Creed: Valhalla!

Αφού ανακοινώθηκε η ημερομηνία κυκλοφορίας των νέων κονσολών της Microsoft (Xbox Series X, Xbox Series S), η οποία είναι η 10η Νοεμβρίου 2020, το Assassin’s Creed: Valhalla άλλαξε με τη σειρά του ημερομηνία, όντας launch τίτλος, προκειμένου να συμπέσει μαζί τους. Συνεπώς το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει και για PC (Uplay και Epic Store) στις 10 Νοεμβρίου αντί για τις 17 που ήταν αρχικά προγραμματισμένο.

Αναμένουμε λοιπόν.

Αρχική Είδηση στις 30/09:

Μετά τα χθεσινά αποκαλυπτήρια του τίτλου του game, έφτασε και η ώρα για το επίσημο trailer!

Το Assassin’s Creed: Valhalla, λοιπόν, δημιουργήθηκε από το ίδιο στούντιο που μας έδωσε τα Black Flag και Origins. Σε αυτό, θα ελέγχουμε τον Eivor (ή ΤΗΝ Eivor, καθώς, όπως και στο Odyssey, θα υπάρχει δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε αρσενικό και θηλυκό πρωταγωνιστή), έναν Viking του 9ου αιώνα, ο οποίος οδηγεί την clan του προς τη Βρεταννία και έρχεται εκεί αντιμέτωπος με τους Σάξονες του βασιλιά Aelfred (οι φίλοι της σειράς Vikings του History Channel θα πρέπει να σκούζουν ήδη από χαρά).

Το Valhalla θα εισάγει μερικούς καινούργιους μηχανισμούς, όπως η δυνατότητα για επιδρομές/raids, ανάπτυξη του settlement της Clan μας, και αύξηση της ισχύος και της επιρροής της. Στην πορεία του Valhalla θα κληθούμε επίσης να πάρουμε πολλών ειδών αποφάσεις και επιλογές, πολιτικής και μη φύσεως, οι οποίες θα επηρεάσουν τον κόσμο του παιχνιδιού αλλά και το ίδιο το μέλλον της clan μας.


Το Valhalla θα κυκλοφορήσει τα Χριστούγεννα του 2020, αποκλειστικά στο Ubisoft Store και το Epic Store για PC. Οι διαθέσιμες εκδόσεις θα είναι, πέραν της “απλής” στάνταρντ, η Gold (περιέχει, επιπροσθέτως από το βασικό game, και το season pass), η Ultimate (το περιεχόμενο της Gold, συν έξτρα cosmetic packs) αλλά και η Collector’s Edition, που θα προσφέρει, εκτός από όλα τα παραπάνω, συλλεκτική ρέπλικα της Eivor και του πλοίου της, μια συλλεκτική θήκη, ένα Steelbook, πιστοποιητικό αυθεντικότητας (αριθμημένο!), ένα μικρό συλλεκτικό αγαλματίδιο του Eivor, λιθογραφίες, αλλά και το soundtrack του game.

Ας απολαύσουμε μερικά screenshots του παιχνιδιού:

______________________________________________________________________________

Αρχική είδηση στις 29/4/2020:
Με την ολοκλήρωση του, διάρκειας περίπου 8 (!) ωρών Stream, όπου ο Bosslogic μάς ζάλισε με τα pro σχεδιαστικά skills του, εν τέλει το ολοκληρωμένο αποτέλεσμα επιβεβαιώνει περίτρανα αυτό που ακουγόταν ως φήμη εδώ και τουλάχιστον ένα έτος: ο επόμενος Assassin’s Creed τίτλος θα ονομάζεται Assassin’s Creed: Valhalla!

Assassin's Creed Valhalla

Η τελική εικόνα μιλάει από μόνη της: Longboats που πλέουν σε ένα παγωμένο τοπίο του βορρά στα αριστερά, κάστρα και θωρακοφόροι εναντίον ελαφρά οπλισμένων πολεμιστών στα δεξιά… και στο κέντρο ένας οπλισμένος, γενειοφόρος viking που φέρει μεταξύ άλλων και τα χαρακτηριστικά περικάρπια των Ασσασσίνων και ένα τσεκούρι με το διάσημο, πλέον, λογότυπο. Η μετάβαση από τον Καγκουραλέξιο στον Καγκουράγκναρ (το όνομα είναι work-in-progress) είναι γεγονός!

Περισσότερες πληροφορίες για τον τίτλο, μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του τρέηλερ του, αύριο στις 6 το απόγευμα ώρα Ελλάδος.

Κώστας Καλλιανιώτης

Αρχαιολόγος/Ιστορικός, RPG Player, Οπαδός των Motörhead, Καταναλωτής Προβατίνας.

78 Comments

  1. Εγώ το Odyssey το ξεκίνησα πολύ ζεστά, λόγω του Setting (βοήθησαν πολύ και τα δύο αφιερώματα του Hellion), αλλά να πω την αλήθεια το βαρέθηκα κάπως.

    Δεν με κράτησε. Όσο χάζευα την Αρχαία Ελλάδα ήταν πολύ ωραίο, αλλά δεν βρήκα το story τέτοιο που να με κάνει να θέλω να δω τι γίνεται παρακάτω. Επίσης με χαλούσε που οι πράξεις σου δεν είχαν κάποιο άμεσο αντίκτυπο.

    Είναι και αυτό το ρημάδι το level scaling…

  2. Κι εγω σε καποιο νησι εχω παρατησει τον Alexios γιατι ηθελα να τελειωσω το Witcher 3 πρωτα. Πρεπει να του δωσω προταιριοτητα.

    Σε αλλα νεα 15 studio (!!) φτιαχνουν το νεο παιχνιδι με το Ubisoft Montreal να ειναι lead studio (οπως ηταν στο Origins αλλα οχι στο Odyssey).

    [MEDIA=twitter]1255610392283418626[/MEDIA]

    Για να δουμε πρωτη μεγαλη ανακοινωση μετα το φιασκο του Breakpoint και με ολα τα σχεδον υπολοιπα ανακοινωθεντα σε κατασταση on hold.

  3. Είναι ένα ζήτημα γενικά η αλλαγή κατεύθυνσης των Assassin’s Creed ανά τα χρόνια. Ξεκίνησαν ως Action Games και Εξομοιωτές Παρκούρ σε μεσαιωνικό σέττινγκ, και τείνουν να καταλήξουν ψιλοτζενέρικ Action-RPG που θα μπορούσαν να είχαν βγει από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία χωρίς να αλλάξει το παραμικρό σε αυτά. Κάποιοι θα πουν προφανώς πως “μια χαρά εξέλιξη είναι αυτή”, αλλά η αποδοχή δεν είναι και καθολική.

    Το σημαντικό ερώτημα βέβαια είναι άλλο: υπό ποίο κόντεξτ θα καταφέρουν να εισάγουν μαύρη Viking πολεμίστρια στο παιχνίδι?

  4. [QUOTE=”kara, post: 534305, member: 102802″]
    Αν δεν κανω λαθος μπορεις να το βγαλεις αυτο στα settings.
    [/QUOTE]

    Ισχύει, είδα την σχετική επιλογή αλλά δεν κατάλαβα και καμιά διαφορά. Ίσως βέβαια να το βρήκα αφού είχα ήδη ψιλοβαρεθεί.

  5. [QUOTE=”Dim Gian Bot, post: 534292, member: 103716″]
    Εγώ, δυστυχώς, έχω αφήσει στη μέση την Οδύσσεια. Οδύσσεια κατάντησε! :Ρ
    Ελπίζω να μην χρειαστούν 10 χρόνια για να την τελειώσω…
    [/QUOTE]

    Στην ίδια φάση βρίσκομαι κι εγώ με το παιχνίδι. Συγκεκριμένα τελείωσα το κυρίως σπαταλώντας waaaaay too many hours και κάνα δίμηνο μετά είπα να πιάσω τα (γαμάτα σύμφωνα με τις φήμες)DLC αλλά στο πρώτο κιόλας quest κλάταρα.
    Όμορφος κόσμος, ευχάριστη μάχη, και μάλλον το καλύτερο terrain traversing της αγοράς αλλά συναισθηματικό δέσιμο και γενικότερη δραματουργία κάτω από τη βάση. Δυστυχώς, αν έχεις OCD με side-quests και εξερεύνηση εύκολα ξεπερνάς τις 100 ώρες από τις οποίες μόνο οι 30 αξίζουν κι αυτές υπό προϋποθέσεις.
    Ελπίζω στο Valhalla να επενδύσουν παραπάνω στην ατμόσφαιρα και να συμπυκνώσουν το περιεχόμενο αλλά ποιον κοροϊδεύω, για τη φάμπρικα open-worlds Ubi μιλάμε.

  6. [QUOTE=”kara, post: 534333, member: 102802″]
    [MEDIA=youtube]rKjUAWlbTJk[/MEDIA]
    [/QUOTE]

    Πολλές από τις σκηνές θυμίζουν τη σειρά Vikings (όχι ότι αυτό είναι απαραίτητα κακό), αλλά λείπει η ανατριχίλα της Οδύσσειας (λογικό, θα μου πείτε).

    Ελπίζω η υλοποίηση να είναι καλή.

  7. Η μέχρι τώρα πολιτική της UBI είναι να βγάζει τα παιχνίδια της παντού ταυτόχρονα. Δεν νομίζω πως θα αλλάξει κάτι σε αυτό.

    Τα Pre-orders έχουν ανοίξει
    [URL unfurl=”true”]https://store.ubi.com/uk/home[/URL]
    [IMG]https://store.ubi.com/on/demandware.static/-/Sites-masterCatalog/default/dw12a02020/images/e3-2018/images/kingdom/Collector/visual.webp[/IMG]

  8. Σίγουρα θα παιχτεί, όπως και τα υπόλοιπα άλλωστε. Άσχετα αν πλέον σε τίποτα δε θυμίζει παιχνίδι Assassins – θα μπορούσε να λέγεται Valhalla σκέτο ξέρω’ γω.

    Ελπίζω μόνο το PCάκι μου να τ’ αντέξει, καθώς το Odyssey ενίοτε ζοριζόταν – λόγω παλαιού επεξεργαστή υποθέτω.

  9. Ουσιαστικά το κάνουν ακόμα πιο RPG από τα Origins/Odyssey, με αυτά που βλέπω περί base/clan management και “πολιτικών αποφάσεων”. Δεν με χαλάει προσωπικά. Αλλά ναι, θα μπορούσες άνετα να μην το πεις καν Assassin’s Creed αν αφαιρούσες το hidden blade από το trailer ξερω’γω.

  10. [QUOTE]δημιουργήθηκε από το ίδιο στούντιο που μας έδωσε τα [URL=’https://ragequit.gr/reviews/item/assassin-creed-iv-black-flag-pc-review/’]Black Flag[/URL] και [URL=’https://ragequit.gr/reviews/item/assassins-creed-origins-pc-review/’]Origins[/URL] [/QUOTE]
    Ενθαρρυντικό αυτό, ελπίζω να δώσουν ξανά κάτι αξιόλογο.

  11. Εντάξει άλλο ένα γκότι κλασσικά, αλλά οκ όσο γιούμπι φαν κι αν είμαι που είμαι πολύ, ξέρω ότι με την γραφή δεν το έχει η γιούμπι και δεν πρόκειται να το έχει ποτέ. Στην Οδύσσεια ήταν παραδόξως ενδιαφέροντα τα κουέστς, σάιντ και μη, αλλά στην τελική δεν σου έμενε και κανένα. Τα είχες ήδη ξεχάσει όταν ξεκινούσες το επόμενο ξέρω ‘γώ.

    Θετικό κι ότι μπορούσες να αγνοήσεις τα περισσότερα από τα πέντε χιλιάδες φορτς και σημεία ενδιαφέροντος, μιας και λίγο πολύ ήταν όλα ίδια. Ασχέτως αν τα έκανα όλα, άλλο θέμα αυτό. Αλλά το έχω ξαναπεί, αν ο κόσμος που παίζω μου κάνει κλικ, δεν με κουράζει να τριγυρνάω και γενικά η επαναληψιμότητα αυτή. Και η γιούμπι πέρα από την επαναληψιμότητα, είναι και μάστορες στο να φτιάχνουν πανέμορφους κόσμους.

    Μετά την οπτική πανδαισία της Ελλάδας πάντως, με τα αγάλματα και την αρχιτεκτονική γενικότερα, θα μου κάτσουν λίγο κάπως τα χαμόσπιτα των βίκινγκς. Αλλά έχουν πολύ ενδιαφέρουσα μυθολογία επίσης, ήθη κι έθιμα, που σίγουρα θα τα περιποιηθεί καταλλήλως η γιούμπι. Και πανέμορφα τοπία.

    Αρκετά με τη φλυαρία, στη τελική θα περάσουμε γαμάτα άλλη μια φορά. Απλά ακόμα είμαι σε φάση επαναφοράς από το ΡουΝτουΡου 2 στο οποίο ακόμα και η τελευταία πέτρα που σήκωνες είχε ψυχή και χαρακτήρα και μου φαίνονται κάπως λίγα όλα τα άλλα. Θα μου περάσει.

  12. Συνέντευξη του Game Informer με τον Creative Director
    [URL unfurl=”true”]https://www.gameinformer.com/2020/04/30/answers-to-our-biggest-questions-about-assassins-creed-valhalla[/URL]

    [URL unfurl=”true”]https://www.gameinformer.com/2020/04/30/25-things-weve-learned-about-assassins-creed-valhalla[/URL]

    Αρκούδες Confirmed
    [IMG]https://s3.amazonaws.com/prod-media.gameinformer.com/styles/full/s3/2020/04/30/97eb1f4a/headerart.jpg[/IMG]

  13. Notice: Η συνάρτηση WP_Object_Cache::add κλήθηκε εσφαλμένα. Το κλειδί της προσωρινής μνήμης δεν πρέπει να είναι κενή συμβολοσειρά. Παρακαλώ δείτε τη σελίδα Debugging in WordPress για περισσότερες πληροφορίες. (Το μήνυμα αυτό προστέθηκε στην έκδ. 6.1.0.) in /home/admin/web/ragequit.gr/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031
    class="comment byuser comment-author-104373 odd alt thread-odd thread-alt depth-1 has-avatar">

    Αρχιμανδρίτα, και δε βλεπω και πουθενα τον σερκ να φτιαξει κανα μοντ που να χει στη θεση του αρκουδοκεφαλου την γλυκομιλητη, χαριποτερική φατσα του τσιοδρα ή του βαν νιστελρούι ξερω γω (διαλεξα στην τυχη 2 απ τα προσωπα της επικαιροτητας)

  14. Κι άλλη συνέντευξη του narrative director του Βαλχάλα, στο Gamespot.

    [URL unfurl=”true”]https://www.gamespot.com/articles/assassins-creed-valhallas-narrative-director-on-cr/1100-6476661/[/URL]

    Μερικά αποσπάσματα:

    [SPOILER][QUOTE]
    [B]GameSpot: What’s the general story of Assassin’s Creed Valhalla?

    Darby McDevitt[/B]: Assassin’s Creed Valhalla is a game set in the 9th century, at the height of The Viking Age. The player is invited to take part as a Viking raider and also a leader of a clan from Norway. The general outline of the story is that, at the time period in which we begin, the 870s AD, it’s a time of strife in Norway. So after a short time in Norway, this clan, led by Eivor, and other characters who I’ll get into later, are eventually driven out of Norway to seek life elsewhere for political reasons, for matter of survival, and for narrative-driven reasons as well.

    Then the bulk of the game transports you to England, when in the historical period–if you’re familiar–is the time of the Great Heathen Army running rampant.The player will insert themselves into that chaos and carve out a place for themselves by building a settlement, raiding, getting into big battles, meeting lots of incredible historical and fictional characters, and trying to make a new home for themselves in England.[/QUOTE]

    [B][QUOTE]There almost seems like two eras of Assassin’s Creed–one, the early era, builds towards this major narrative beat. And now we have more individual, self-contained stories. Does Valhalla fall into that latter camp or does it start building towards one future thing?

    McDevitt:[/QUOTE][/B][QUOTE] As far as [Valhalla’s] story goes, we do continue the story that began in Origins and continued in Odyssey. We take that and we build on it in a big way. We also did a lot of thinking about how to connect all the games, at least the lore of all the games, to make it feel like everything we’ve done over the past dozen games has little feelers and little entry points into this game. Even if you’re a hardcore fan of the series and you start digging below the surface, it might take a year to really get all the small details we brought to life.

    We really try to do it so it’s not in a cheap way, it’s not an Easter egg or small note in the corner of the map that says, “Edward will soon be here.” We tried to design the world and the narrative so that everything connects. People who get all the way through [Valhalla], they 100% this game, they will have to take a few weeks to soak in the amount of detail we put into this one. So, it’s not only the continuation of the Odyssey storyline, it’s a really good capper for what has come so far.

    I don’t want to give the impression it’s the last game. That’s something I want to avoid, but it’s a good summation.[/QUOTE]

    [B][QUOTE]How much–without spoiling it, obviously–is Eivor’s role as a leader rooted into Valhalla’s gameplay and story? Are there opportunities for infighting that you have to subdue, for example, or are there moments in the story where Eivor has to account for their leadership decisions? How does this game tackle moments of grey outside the black-and-white conflicts?

    McDevitt:[/QUOTE][/B][QUOTE] Well, you’d make a fine narrative designer [laughs]. Definitely, the story is going to have to touch on topics like the difficulties of leadership. I’m not going to get into too much, but we would not leave that narrative stone unturned. Especially since Assassin’s Creed games have a history of spanning a number of years so we want you to feel like your time in England takes many, many years. You settle down, you build a settlement, and you watch it grow with all the pains and celebrations that go with that.[/QUOTE][/SPOILER]

  15. [QUOTE=”Northlander, post: 534442, member: 102592″]
    Το δικάσαμε προτού βγει.
    [/QUOTE]

    Νόμιζα ότι ήταν κάποιου είδους τρολλαρισμα!

    Όσο για την ιστορική ακρίβεια, εδώ είμαστε και θα τα δούμε. Ήδη από το Ragnar look τα πράγματα φαίνεται να πηγαίνουν προς την κάκιστη σειρά του History

  16. καλά το “ιστορική ακρίβεια” πουλάκι έχει πετάξει προ πολλού. σκοπός είναι να βγει καλό παιχνίδι. το odyssey τα έχω ξαναπεί καλό χρυσό αλλά για εμένα είναι απλά καλό. σίγουρα σε κάποια φάση θα το παίξω και το valhalla αλλά από σεναριακη άποψη δεν περιμένω πολλά.

  17. [QUOTE=”kara, post: 538241, member: 102802″]
    [URL unfurl=”true”]https://www.kotaku.com.au/2020/05/the-many-things-weve-learned-about-assassins-creed-valhalla/[/URL]
    [/QUOTE]

    Μακάρι να εννοούν αυτά που λένε για το progression. Ένα από τα πιο συχνά παράπονα είναι τα progression walls που απαιτούν grinding ώστε να συνεχίσεις την campaign.

  18. To 30λεπτο ληκ που έγινε πάντως καλύτερα να μην γινόταν ποτέ. Δε ξέρω, αλλά έκανα πολλές αρνητικές σκέψεις βλέποντάς το. Δε λέω περισσότερα γιατί είχε και πολύ αλκοόλ μέσα η γρανίτα για την ηλικία μου. Ίδωμεν..

  19. [MEDIA=youtube]065vMmpDODw[/MEDIA]

    Πρώτη σκέψη μόλις άρχισε ο ACG να παίζει, “καλά, αυτό είναι φτυστό το Witcher 3”. Δέκα δευτερόλεπτα μετά, το πρώτο σχόλιο του ACG, “it will remind you at times of Witcher 3″…

    Αρχίζω και χαϊπάρομαι άσχημα…

  20. [URL unfurl=”true”]https://www.gamespot.com/articles/assassins-creed-valhalla-will-have-almost-no-side-/1100-6479614/[/URL]

    This approach was chosen to fit the narrative, as the protagonist Eivor arrives in England as an invader rather than a native. Having quest-givers left and right would not make sense, as you’re still actively trying to make alliances.

  21. [QUOTE=”soad667, post: 545546, member: 102682″]
    Ήδη το σκηνικό με το Έιβορ που δεν έχει καμία σημασία ή αντίκτυπο τι φύλο θα διαλέξεις και θα το αλλάζεις ον δε φλάι χτυπάει καμπανάκια.
    [/QUOTE]

    To κεφάλι μόνο αλλάζει, τα υπόλοιπα μένουν ίδια, γι αυτό και βλέπεις τη γυναίκα να ρίχνει κεφάλι στους NPCs στους διαλόγους. Θα μου πεις θα ήταν νταρτανογυναίκες οι Vikings…

    [MEDIA=facebook]797518827722995[/MEDIA]

  22. [QUOTE=”mits@kos, post: 547703, member: 102760″]
    Αυτή τη σειρά την έχω παραμελήσει απολύτως.

    Νομίζω έχω 1-2 παιχνίδια από giveaways στο UPlay κλπ, αλλά δεν τα άγγιξα ποτέ.

    Αν έπρεπε να παίξω ένα AC, ποιο θα ήταν;
    [/QUOTE]
    Είχαν δώσει σίγουρα το πρώτο. Παίξε το. Απαρχαιωμενοι μηχανισμοί, αρχαία γραφικά αλλά η ατμόσφαιρα του, η μουσική υπόκρουση και το στορυ του θα σε κρατήσουν (πιστεύω).

    Μετά παίξε και το 2 ώστε να νιώσεις την “εξέλιξη” από το 1.

  23. [IMG]https://staticctf.akamaized.net/J3yJr34U2pZ2Ieem48Dwy9uqj5PNUQTn/70HElhKyzpGZCdjcE27DmZ/aa9f2f7a951b5f364546716ccba2d0c1/Specs-1080jpg.jpg[/IMG]

    [URL unfurl=”true”]https://news.ubisoft.com/en-ca/article/4W08O9de72cVDMNIXJaM4l/assassins-creed-valhalla-pc-specs-revealed[/URL]

    Δεν υπάρχει έκδοση για Ray Tracing, όπως είχαν του WD Legion.

  24. [QUOTE=”jonirenicus13, post: 550524, member: 102623″]
    Κάπου πρέπει να έχουν κάνει λάθος στο enthusiast-ultra. Δε γίνεται να θέλει 2080 για 4Κ και 2080S για 1440p.
    [/QUOTE]

    Στα 1440p όμως υπόσχονται 60fps, ενώ στα 4Κ 30fps. Πρόταση για 4Κ/60 δεν έχουν, αν και φαντάζομαι με μια 3080 κάτι θα γίνεται…ελπίζω.

    Τα 50GB έχουν αρχίσει να μου φαίνονται λίγα για ΑΑΑ game, να το κοιτάξω;

Αφήστε μια απάντηση

Related Articles

Check Also
Close
Back to top button
elEL