Reply To: Thief 4

#335789
AdhanAdhan
  • Little Smurf
Offline
Replies: 7914
Been thanked: 100 times

Είναι από τις (λίγες ομολογουμένως) φορές που θα διαφωνήσω Στέφανε. Και μιλάω καθαρά και μόνο για το κομάτι που λες για το gameplay. Πρωτόγονοι? Ναι ίσως είναι και να είναι, το ζητούμενο είναι ότι ξεπερασμένοι δεν είναι. Η λέξη κλειδή είναι απαιτητικοί. Από το τι εξοπλισμό θα επιλέξεις στην αρχή κάθε αποστολής, μέχρι το που θα καταχωνιάσεις τον κάθε νεκρό/ αναίσθητο φρουρό και το πόσο ελευθερία σου παρέχει το παιχνίδι να εξερευνήσεις και να ανακαλύψεις κρυφά περάσματα και θησαυρούς. Λεπτομέρειες όπως κηλίδες αίμα στο χαλί που προσέχουν οι φρουροί και το κρυφάκουγμα πάνω στις πόρτες είναι το επιστέγασμα.
Απάλευτοι? Οκ, εδω είναι πιο υποκειμενικό το θέμα. Τα είχα παίξει στο expert (έξτρα objective να μη σκοτώσεις κανένα αθώο, κοινώς άοπλο npc και αν θυμάμαι απαιτεί περισσότερα χρήματα να συγκεντρώσεις από την μπάζα). Οι αποστολές που είχαν πλάσματα ήταν λίγο ζόρικες σε σημεία αλλά σε καμια περίπτωση ακατόρθωτες. Με τους ανθρώπους ήταν ακόμα πιο εύκολα τα πράγματα. Ο χειρισμός από την άλλη θέλει λίγο συνήθεια (και ένα καλό-βολικό mapping, το αρχικό layout είναι λίγο άβολο).
Βλέποντας μέχρι τώρα τα: Deus Ex HR, Hitman Absolution, και Tomb Raider είμαι 99.9% βέβαιος ότι και το συγκεκριμένο θα είναι κάτι παραπάνω από αξιοπρεπές και θα σέβεται την κληρονομιά της σειράς. Τα δυτικά παραρτήματα της square είναι τα τελευταία χρόνια σε φόρμα (Crystal Dynamics, Eidos Montreal, I/O). :)

Wind and stone, I search my heart and find...

Close
Close