Reply To: Thief 4

#335791
Κώστας ΚαλλιανιώτηςΚώστας Καλλιανιώτης
  • Υπουργός Ανάπτυξης
  • Posts: 7716
Online
Replies: 7716
Been thanked: 479 times

Αυτοί οι “μοντερνισμοί” είναι που με κάνουν να τρέμω στην ιδέα του τι μπορεί να πάει στραβά, βασικά. Προκαθορισμένα climbing spots, προκαθορισμένα cover spots, “PRESS X TO LAUNCH A ROPE ARROW”, “PRESS QTE TO KNOCK OUT THE GUARD”, άκυρα “κεινοιματωγραφοικά” cutscenes που απλά προσπαθούν να εντυπωσιάσουν… Το υπερβολικό streamlining που υφίστανται τίτλοι της γενεάς μας (και το οποίο είδαμε μέχρι και σε σημεία του Human Revolution, κακά τα ψέμματα), είναι τόσο αντι-THIEF όσο ο Three-Dog είναι αντι-Fallout.

Τι να κανς. Πίστη και αισιοδοξία προς το παρόν. Αφού αντέξαμε το Deadly Shadows, θα την παλέψουμε και με αυτό όπως και να είναι.

Back to top button
Follow on Feedly

Close
Close