Reply To: Thief 4

#335794
HellionHellion
  • Υπουργός Ανάπτυξης
  • Posts: 7475
Offline
Replies: 7475
Been thanked: 196 times
Great0ldOne wrote:
Γιατί ρε Hellion; Αν εξαιρέσεις πως για να την παλέψουν οι κονσόλες, οι μεγάλες ανοικτές πίστες του Thief 2 χωρίστηκαν σε ζώνες :sick: , μιά χαρά Thief είναι το Deadly Shadows, μακάρι να μείνει εξίσου Thief και το επερχόμενο.

Πολλά και μικρά πράγματα που αφαίρεσαν από την αισθητική των τίτλων όπως την είχα λατρέψει.

-Απουσία Rope Arrows, εισαγωγή των ανεκδιήγητων Climbing Gloves.

-Εξαφανισμός των Mission Briefings με την μορφή Cutscenes, αντικατάστασή τους με ένα απλό κείμενο το οποίο “διάβαζε” ο Garrett.

-Άρση του υπερκαβλωτικού θέματος “Normal – Hard – Expert” δυσκολίας (ότι δηλαδή, ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ και να κάνεις, το παιχνίδι “εύκολο” δεν θα γίνει ΠΟΤΕ), εισαγωγή “Easy Mode” για τους φλωράδες.

-Υπεραπλούστευση και τελείως στείρα έκφραση στα mission objectives. Δηλαδή, το “Lord Bafford spent an enormous amount of money to acquire a particularly extravagant scepter. Find it. Make it yours” του Thief 1 αντικαταστάθηκε από… “Find 50% Special loot” στο Deadly Shadows. Ε σάλτα και γαμηθείτε δηλαδή.

-Ο τρόπος που χειρίζεσαι το Blackjack έγινε τελείως ανάπηρος. Έπρεπε να στέκεσαι ΑΚΡΙΒΩΣ πίσω από τον εκάστοτε εχθρό, και δεν μπορούσες να τον βγάλεις knockout αν σε έψαχνε.

-To LOOT GLINT. Εκεί που έπρεπε να ψάχνεις κάθε σπιθαμή της έπαυλης για να ανακαλύψεις επιτέλους σε μια κρυφή εσοχή πάνω από το τζάκι τα δαχτυλίδια που ήθελες για το Expert Difficulty, στο Deadly Shadows το loot λαμπιρίζει από χιλιόμετρα, απομακρύνοντας κάθε υπόνοια challenge factor και δυσκολίας.

-Ο χωρισμός σε ζώνες, όπως ανέφερες.

Σίγουρα θα βρω και 1-2 άλλα τέτοια. Είναι μικρές πινελιές ίσως, αλλά όσον αφορά εμένα αφαίρεσαν άπειρα από την εμπειρία.

Follow on Feedly

Close
Close