Reply To: Thief 4

#335796
HellionHellion
  • Admin
Offline
Replies: 7459
Been thanked: 181 times
Great0ldOne wrote:
Άστα αυτά. Χέστηκες πάνω σου στο Welcome to the Cradle, γατάκι, έκανες uninstall, format και ευχέλαιο και τώρα πουλάς τρέλα πως το Deadly Shadows “δεν προσφέρει Thief εμπειρία” :trollface: .

To Shalebridge Cradle ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΜΙΑ μπροστά στα Hammerite Skeletons (ο ήχος της αλυσίδας που έκαναν όσο πλησίαζαν, χαλαρά με στοιχειώνει ακόμα), τα Ζόμπι, και τα Children of Karras. Το Cradle θεωρώ πως βασίζονταν υπερβολικά στο “Shock Factor” για να τρομάξει, με ξαφνικούς ήχους και τέτοια. Δεν ήταν και άσχημη αποστολή προφανώς, αλλά η πίστα όπου περιφερόσουν στο αποκλεισμένο μέρος της City για να βρεις το Eye στον Καθεδρικό, πχ, προσωπικά με τρόμαξε απείρως περισσότερο.

-Δε σε καταλαβαίνω. Οποιοσδήποτε taffer σέβεται τον εαυτό του, αυτόματα βάζει τη δυσκολία στο expert( είχε το Deadly Shadows, δε μπορεί να έχω τόσες παραισθήσεις), αφού δυσανασχετίσει που δεν έχει παραπάνω (υποχρεωτικό ghosting και disable στο save/load, όχι παίζουμε). Τι σημασία έχει τι κάνουν οι νουμπάδες;

Το γεγονός από μόνο του ότι πλέον είχαν αρχίσει να θεωρούν τους noobάδες ως μέρος του target audience τους, σε αντίθεση με το παρελθόν, έλεγε πάρα πολλά από μόνο του. Από τη στιγμή που ο κατώτερος κοινός παρονομαστής είναι στον πάτο, θέλοντας και μη επηρεάζεται και η “hardcore elite”.

-Loot is what it is all about. Τα υπόλειπα είναι σάλτσες για CA-LARPERS :P.

Διαφωνώ οριζόντια, κάθετα, πλάγια, x=2ψ, π=3,14 και e=mc2.

Τα Thief ήταν κάτι παραπάνω από απλό “βρες το loot”. Ήταν μια συγκέντρωση στοιχείων που σε έβαζαν σε έναν πραγματικά πρωτόγνωρο ρόλο, και πυρήνας όλων αυτών των στοιχείων ήταν το γεγονός ότι ΗΣΟΥΝ ο Garrett. Δεν υπήρχε κανένα απολύτως cutscene πέραν των mission endings και briefings, ώστε να βιώνεις την δράση μόνο μπροστά σου. Άκουγες την φωνή του Garrett, και την θεωρούσες δική σου φωνή. Ήθελες να βρεις το loot, γιατί ο Garrett είχε μονολογήσει πως αν δεν βρει λεφτά τότε ο σπιτονοικοκύρης του θα τον διώξει. Και, διάβαζες τα Briefings, και αυτόματα σου δινόταν η εντύπωση πως είσαι στο μυαλό του Garrett και διαβάζεις τις σημειώσεις που έχει γράψει ο ίδιος για την αποστολή.

Το “find 50% loot” είναι ένα έκτρωμα που διαβάζει ο Xboxάς από τον καναπέ του για να έχει μια γενική ιδέα του τι πρέπει να κάνει πριν αρχίσει να σφάζει.

-Τι εννοείς; Σε όλη μου τη Thief καριέρα, από το Thief 1, ξανά Thief 1 Gold, Thief 2, T2X και δεκάδες, ίσως εκατοντάδες fan missions, όλα στο Expert από την πρώτη στιγμή που έκανα install το Thief 1, δεν έχω κάνει ούτε ένα knockout με blackjack αν δεν ήμουν ΑΚΡΙΒΩΣ πίσω από το σβέρκο του εχθρού, με GPS συντεταγμένες. Γινόταν κι αλλίως :blink: :ohmy: ; Επίσης, αν σε ψάχνουν, έχεις ήδη κάνει fail, n00b :P .

Ασχέτως με όσα γράφεις, το να μην επιτυγχάνεται το Blackjack αν είσαι πχ διαγώνια πίσω 170 μοίρες και όχι ΑΚΡΙΒΩΣ 180 μοίρες πίσω από τον εχθρό είναι χείριστο design του χειρίστου είδους, simple as that.

Και μάλιστα ούτε καν να μην επιτυγχάνεται. Το Blackjack σηκωνόταν ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ οσάν καβλί όταν βρισκόσουν στο κατάλληλο σημείο. Σα να σου λέει το game δηλαδή “βάρα τώρα, τώρα σε αφήνω να βαρέσεις”.

Close
Close