Reply To: Thief 4

#335799
Great0ldOneGreat0ldOne
  • Οργανωμένος Νεολαίος
  • Posts: 3839
Offline
Replies: 3839
Been thanked: 60 times

Let the quote wars begin!

Hellion wrote:
To Shalebridge Cradle ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΜΙΑ μπροστά στα Hammerite Skeletons (ο ήχος της αλυσίδας που έκαναν όσο πλησίαζαν, χαλαρά με στοιχειώνει ακόμα), τα Ζόμπι, και τα Children of Karras. Το Cradle θεωρώ πως βασίζονταν υπερβολικά στο “Shock Factor” για να τρομάξει, με ξαφνικούς ήχους και τέτοια. Δεν ήταν και άσχημη αποστολή προφανώς, αλλά η πίστα όπου περιφερόσουν στο αποκλεισμένο μέρος της City για να βρεις το Eye στον Καθεδρικό, πχ, προσωπικά με τρόμαξε απείρως περισσότερο.

Δε διαφωνώ πουθενά, εκτός ίσως από τα Children of Karras που μόνο ενοχλητικά θα τα χαρακτήριζα.
Thief 1 Cathedral και μέρη του System Shock 2 είναι ξεκάθαρα οι πιο τρομακτικές gaming εμπειρίες μου (δεν έχω παίξει ακόμα Amnesia, η κότα).

Hellion wrote:
Το γεγονός από μόνο του ότι πλέον είχαν αρχίσει να θεωρούν τους noobάδες ως μέρος του target audience τους, σε αντίθεση με το παρελθόν, έλεγε πάρα πολλά από μόνο του. Από τη στιγμή που ο κατώτερος κοινός παρονομαστής είναι στον πάτο, θέλοντας και μη επηρεάζεται και η “hardcore elite”.

Έχει λογική αυτό που λες, και συχνά το βλέπουμε να ισχύει, αλλά δε το θεωρώ απαράβατο νόμο της θερμοδυναμικής. Το θέμα είναι ποιος developer θα κάτσει να διαχωρίσει ουσιαστικά την Elite difficulty από την casual, όταν κάτι τέτοιο θέλει πολύ προσεκτικό σχεδιασμό, με εκτενείς διαφορές στο design. Πάντως, το Expert του Deadly Shadows, αν είχε το Loot glint Off, θα ήταν τουλάχιστον αξιοπρεπές.

Hellion wrote:
Τα Thief ήταν κάτι παραπάνω από απλό “βρες το loot”. Ήταν μια συγκέντρωση στοιχείων που σε έβαζαν σε έναν πραγματικά πρωτόγνωρο ρόλο, και πυρήνας όλων αυτών των στοιχείων ήταν το γεγονός ότι ΗΣΟΥΝ ο Garrett. Δεν υπήρχε κανένα απολύτως cutscene πέραν των mission endings και briefings, ώστε να βιώνεις την δράση μόνο μπροστά σου. Άκουγες την φωνή του Garrett, και την θεωρούσες δική σου φωνή.

Δε διαφωνώ πουθενά, απλά δε θεωρώ πως η απουσία εκτενούς περιγραφής κάθε μπιχλιμπιδιού που βρίσκεις στο δρόμο σου σε εμποδίζει να είσαι ο Garrett. Για να το κάνω πιο πιπεράτο, θα σου πω ίσα-ίσα, το να βλέπει ένα έργο τέχνης ανεκτίμητης αξίας απλά σα loot ταιριάζει περισσότερο στο χαρακτήρα του. Ο Garrett όταν βλέπει το Bafford’s scepter δε σκέπτεται, “γουάου, είναι τόσο όμορφο και ξεχωριστό που πρέπει να γίνει δικό μου”, βλέπει ένα μαντζαφλάρι που μπορεί να πουλήσει στον κλεπταποδόχο για 300 gold και τα άλλα είναι λεπτομέριες. Επίσης, επειδή είναι και κομμάτι αναρχοαυτόνομος, τη βρίσκει στο να τη μπαίνει στη μύτη της πλουτοκρατίας και να της στερεί τα παιχνίδια στα οποία δίνει τόση αξία, αλλά μέχρι εκεί. Το ίδιο το αντικείμενο, για αυτόν είναι απλά loot.

Hellion wrote:
Ήθελες να βρεις το loot, γιατί ο Garrett είχε μονολογήσει πως αν δεν βρει λεφτά τότε ο σπιτονοικοκύρης του θα τον διώξει.

Αυτή η ιστορία με τα λεφτά για το νοίκι είναι από τις μεγάλες αδυναμίες των Thief. Έχουμε ένα Master Thief, κατά κοινή ομολογία ο καλύτερος της πόλης/κόσμου. Μόνο στο tutorial του πρώτου game είναι νουμπάς, από την πρώτη κιόλας κανονική αποστολή το status του είναι δεδομένο. Από εκεί και πέρα, μαζεύει ό,τι γυαλίζει και δεν είναι καρφωμένο στο πάτωμα από τις πιο πλούσιες γειτονιές της πόλης.

Όσα και να δίνει σε booze and whores, θα έπρεπε να κολυμπάει στο χρήμα. Παρόλα αυτά, κάθε τρεις και λίγο χρειάζεται φράγκα για να βγάλει το μήνα, ξέρεις, νοίκι, αέριο, τα ψώνια της βδομάδας. Μεροκαματιάρης άνθρωπος. Όπως ο Alan στο Two and a Half Men, πλέον είναι μπατίρης because he was written that way, χωρίς λογική εξήγηση.

Έ, όχι. Εκεί που θα παραδεχτώ την Eidos Montreal, είναι άμα στο Thief 4 το βράδυ ρημάζει παλάτια, και το πρωί στήνει ασφαλιστική εταιρία και πουλάει ασφάλειες έναντι κλοπής στους Δούκες που έχει ήδη κατακλέψει. Μέχρι το τέλος του παιχνιδιού, θα έχει δικό του ουρανοξύστη (ο πρώτος στον κόσμο του παιχνιδιού) με τον πρώην σπιτονοικοκύρη λουστράκι για τα καλά παπούτσια, αυτά που φοράει μόνο για να δεχτεί βασιλιάδες και πάπες στην κεντρική βιβλιοθήκη.

Hellion wrote:
Ασχέτως με όσα γράφεις, το να μην επιτυγχάνεται το Blackjack αν είσαι πχ διαγώνια πίσω 170 μοίρες και όχι ΑΚΡΙΒΩΣ 180 μοίρες πίσω από τον εχθρό είναι χείριστο design του χειρίστου είδους, simple as that.

Θα με αναγκάσεις να κάνω install ξανά το Deadly Shadows, γέρος άνθρωπος, και να τσεκάρω αν αυτό που λες ισχύει. Πραγματικά, δεν είχα κανένα πρόβλημα στο να κάνω blackjack knockout τους φρουρούς, και πριν υπερέβαλα, δεν είχα GPS συντεταγμένες.

Σε κάθε περίπτωση, εμένα η ανησυχία μου παραμένει πως θα δούμε κάνα μπαστάρδεμα Assassin’s Creed με Tomb Raider, με ολίγο από ατμοσιδερωμένο Mass Effect 3 και μια τζούρα Mirror’s Edge για να δέσει το γλυκό. Και αν αυτό ακούγεται FRAKING AWESAUM, η απάντηση είναι “ναι, αλλά σε νέο IP. O Garrett δεν είναι παρκουριάρης σνιπεράς”.

Admiral wrote:
Δεν έχω παίξει ποτέ κάποιο Thief, είναι καλά παιχνίδια;

0/10, wouldn’t read again.

Follow on Feedly

Close
Close