Reply To: Dishonored’s Legacy

#344194
Greygore
  • Member
Offline
Replies: 211
Been thanked: 0 times
Adhan wrote:
Ναι Greygore αυτά τα γνωρίζω, μιλάω για ανταμοιβές του στυλ διαφορετικη εξέλιξη στη ιστορία, άλλοι διάλογοι κτλ. (το μόνο που γίνεται είναι σε κάποιες λίγες περιπτώσεις να ξανασυναντήσεις κάποιους χαρακτήρες αργότερα), όχι τόσο για έξτρα προμήθειες ή το πόσο νωρίς αποκτάς το ρόπαλο του μπρο.

Για ποιό ρόπαλο μιλάμε; :P

Όσο για την διαφορετική εξέλιξη στην ιστορία, ισχύει όντως αλλά μέχρι και σήμερα δεν νομίζω να έχω παίξει παιχνίδι όπου το χαμηλό body count επηρεάζει σε τέτοιο βαθμό ένα playthrough (με εξαίρεση φυσικά του Dishonored) – ξέρουμε κάποιο άλλο τέτοιο παράδειγμα; Μου φαίνεται κάπως παράξενο που ένα τέτοιο gameplay mechanic δεν χρησιμοποιείται πιο συχνά, είδικα με την “εμμονή” που έχει τελευταία η βιομηχανία με τα good vs. evil, paragon vs. renegade, light vs. dark, yin και yang συστήματα ανταμοιβής/βαθμολόγησης του παίκτη. :vaultboy:

Close
Close