Reply To: Pillars of Eternity

#345238
Asgardlord
  • Member
Offline
Replies: 370
Been thanked: 0 times
Grmadness wrote:
Τι σχέση έχει το BG με τον ΙΕ; :P :trollface:

Σοβαρά τώρα, όταν κυκλοφόρησε ήμουν ηδη 22, οπότε οι μικρότεροι το παίξατε και σε πιο νεαρή και αγνή ηλικία. Γενικά, τα παιχνίδια της ΙΕ ήταν όλα όσα ήθελε ο geek της εποχής, απίστευτο gameplay ( το pause στην realtime μάχη -επική καινοτομία- πρόσφερε όλο το feeling του pen and paper), πλοκή με κοχόνες, lore απίστευτου βάθους, σε ένα υπέροχο περιτύλιγμα. ΜΑΓΕΙΑ με όλη την σημασία της λέξης. Κοίταζες το ρολόι για να δείς τι μήνα κάνει έξω (όταν το θυμόσουν επειδή δεν είχες φάει για πολλές ώρες), τρελό immersion of legendary proportions.

Και πάνω που όλοι πιστεύαμε πως αυτές οι όμορφες αναμνήσεις (από κοντά και οι αναμνήσεις από κοριτσούδια, κλπκλπ) ήταν ακριβώς αυτό, τσούπ, έρχεται το ΡοΕ, και να τώρα ο Φραπές σε PC φίλου να σκαρώνει Godlike Ranger, Orlan Cipher και πάει λέγοντας, και να σας πω και το εξής ρε μάγκες. Δεν είμαι 39, 22 είμαι, όπως και τότε, Χριστούγεννα του 1998. Και αυτό δεν το αλλάζω με κανένα 3D, όσο ουάου και να είναι. Onwards (refference από BG2 -hint, Watcher’s Keep- :P ) :)
Μισό να σκουπίσω το δάκρυ που κύλησε στο πληκτρολόγιο…*σνιφ*…οκ :P
Η αλήθεια είναι πως παιχνίδια σαν το Pillars είναι πιο κοντά στην εμπειρία ενός βιβλίου, παρά μιας ταινίας όπως τα πιο σύγχρονα games. Στην πρώτη περίπτωση το μέσο απαιτεί από εσένα να βάλεις τη φαντασία σου να γεμίσει τα κενά : “Πως ακριβώς μοιάζει/ακούγεται ο τάδε npc, τι ακριβώς βλέπει ο χαρακτήρας μου στο δείνα cutscene” κλπ. Αυτό αυτόματα δημιουργεί άλλο “δέσιμο” και ψυχολογικό investement στα δρώμενα, παρά να παρακολουθήσεις ένα κινηματογραφικό cutscene (προιόν της φαντασίας του δημιουργού), ή να βλέπεις τον κόσμο “εκ των έσω” και όχι από ισομετρικό god view.

Close
Close