LATEST NEWS

Fallout 4: κυκλοφόρησε η λίστα με τα Achievements του

Με ημερομηνία κυκλοφορίας τις 10 του Νοέμβρη, το Fallout 4 της Bethesda είναι ίσως από τους πλέον αναμενόμενους τίτλους (for better or for worse) του προσεχούς διαστήματος. Μια φρέσκια εξέλιξη που παρέχει κάποιες πληροφορίες ως προς το περιεχόμενο του παιχνιδιού είναι η κυκλοφορία της πλήρους λίστας με τα achievements και τα trophies του παιχνιδιού.

Από τη λίστα προκύπτει πως θα υπάρχουν συνολικά 50 Achievements (όπως και στο Fallout 3). Tα περισσότερα είναι τα τυπικά quest-based που μας έχει συνηθίσει η εταιρία, όμως υπάρχουν και μερικά που μας οδηγούν άμεσα ή έμμεσα σε ενδιαφέροντα συμπεράσματα:

-Η Brotherhood of Steel και οι “Minutemen” θα είναι joinable παρατάξεις, με τον παίκτη να κερδίζει το αντίστοιχο achievement ανάλογα με την παράταξη στην οποία θα προσχωρήσει.

-Από το Achievement “Blind Betrayal” προκύπτει πως ο παίκτης θα μπορεί να προδώσει την Brotherhood of Steel με κάποιο τρόπο, προσδίδοντας έστω ένα μικρό ποσοστό μη-γραμμικότητας στο game.

-To Achievement “Prepare for the Future: Decide the fate of the Commonwealth” θα μπορούσε να υπονοεί την παρουσία πολλαπλών διαφορετικών φινάλε.

-Eπιβεβαιώνεται η ύπαρξη companion Romances με το Achievement “Lovable”…

Ισχνές πληροφορίες προφανώς, αλλά η ώρα της αλήθειας πλησιάζει. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα Achievements του Fallout 4, δείτε την πλήρη λίστα στο The Vault.

Κώστας Καλλιανιώτης

Αρχαιολόγος/Ιστορικός, RPG Player, Οπαδός των Motörhead, Καταναλωτής Προβατίνας.

9 Comments

  1. λέτε να μπορούμε να κάνουμε join στους πάντες ταυτόχρονα όπως στα Elder Scrolls και να καταλήγουμε σε uber χαρακτήρες που είναι μέλη ακόμα και στους προσκόπους των vaults;

    ΥΓ. Για το loveable δεν είμαι και τόσο βέβαιος, μπορεί να σημαίνει “αγαπητός” (σε κάποιους) και όχι ερωτεύσιμος ή κάτι αντίστοιχο.

  2. Με βάση το ιστορικό της εταιρίας δεν θα με εξέπληττε ούτε το να μπορείς να έχεις σχέση και με όλους τους companion NPCs ταυτόχρονα. Άντρες, γυναίκες, σκυλιά, ρομπότ, δεν μας νοιάζει, ο καλός ο Bethesdoμύλος όλα ταυτόχρονα τα αλέθει.

  3. Πάντως, όσον αφορά τη σύγκριση F3 vs NV, έχει πέσει στο μάτι μου εδώ και καιρό ένα αρθράκι (εδώ (”http://www.engadget.com/2012/02/02/the-rhythm-of-the-quest-in-fallout-3-and-new-vegas/”)) που αναπτύσσει συγκεκριμένη επιχειρηματολογία υπέρ του πρώτου στο επίπεδο του game design (ρυθμός και προσοχή που απαιτεί από τον παίκτη) και όχι του σεναρίου. Δυστυχώς δεν έχω παίξει ακόμα κανένα από τα δύο για να αποφανθώ (και δεν ξέρω ποιο να ξενικήσω). Τι γνώμη έχουν οι RPGάδες; Έχουν καμιά βάση αυτά που αναφέρει ο τύπος ή είναι αερολογίες;

  4. Από μια πρόχειρη ανάγνωση στο άρθρο, ο τυπάς ουσιαστικά λέει πως χαλάστηκε που το NV βασίζονταν περισσότερο στα παραδοσιακά quest hubs των RPGs και όχι τόσο στην εξερεύνηση, και λέει πως αυτό δεν τον “προκαλούσε” αρκετά.

    Καθαρά προσωπική του άποψη, ανάλογα με τις προτεραιότητες και τα γούστα του καθενός. Προσωπικά και μόνο η ΧΑΩΔΗΣ διαφορά ανάμεσα στο NV και το 3 από άποψης writing, διαλόγων και NPCs με κάνει να κατατάσσω το πρώτο στα καλύτερα RPG των τελευταίων ετών και το δεύτερο στη βιβλιοθήκη πρώτης δημοτικού δίπλα στο “λόλα να ένα μήλο”.

Αφήστε μια απάντηση

Related Articles

Check Also
Close
Back to top button
elEL