LATEST NEWS

O Julian Gollop μιλά για το νέο XCOM

Μιλώντας στο βρετανικό site Eurogamer ο δημιουργός του κλασικού παιχνιδιού UFO: Enemy Unknown, Julian Gollop, εξέφρασε την άποψή του για το gameplay του εφετινού remake. Σύμφωνα με τον Gollop, η Firaxis “έκανε σπουδαία δουλειά. Το παιχνίδι είναι εθιστικό και σε απορροφά, ενώ είναι και αρκετά δύσκολο στο επίπεδο δυσκολίας Classic.”

Τι πιστεύει όμως ο Julian για τους φόβους περί “κονσολοποίησης”; “Οι περισσότερες αποφάσεις τους είχαν λογική και έφτιαξαν πράγματι ένα πολύ console-friendly παιχνίδι. Γενικά όμως πιστεύω οτι διατήρησαν την ουσία του X-Com”.

Σε ερώτηση για χαρακτηριστικά που δεν τον ενθουσίασαν, ο Gollop εστίασε την κριτική του στην απώλεια μέρους του randomness που χαρακτήριζε το πρωτότυπο παιχνίδι. “Το UFO:EU είχε πολλά περισσότερα ψευδοrandom στοιχεία. Είναι προφανές όμως οτι ακολούθησαν τις οδηγίες του Sid Meier και θέλησαν κάθε απόφαση να έχει συνέπειες.”

Ικανοποιημένος λοιπόν σε γενικές γραμμές ο Julian Gollop, βρίσκοντας όμως αρκετά περιθώρια για βελτίωση. Ελπίζουμε η Firaxis να κράτησε σημειώσεις για το sequel!

Αλέξανδρος Γκέκας

Αφοσιωμένος PC gamer, ο Αλέξανδρος παίζει τα πάντα ανάλογα με τη διάθεση της στιγμής, δείχνει όμως προτίμηση σε turn-based, strategy, RPGs και θεωρεί το UFO: Enemy Unknown ως το καλύτερο παιχνίδι όλων των εποχών. Κατά τα άλλα, προσπαθεί να κρύψει τα χελωνίσια αντανακλαστικά του αποφεύγοντας το competitive multiplayer γιατί, λέει, "δεν του ταιριάζει" και αναζητά τρόπους ώστε να αναγνωριστεί η "Church of Gaben" ως επίσημη θρησκεία στη χώρα μας.

4 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Related Articles

Back to top button
elEL