LATEST NEWS

Ανακοινώθηκε από την ΕΑ το STAR WARS: SQUADRONS

Πάνε πάνω από 20 χρόνια από την κυκλοφορία του X-Wing Alliance, του τελευταίου “καθαρόαιμου” Space Sim πρώτου προσώπου στο Star Wars Universe. ΕΝ ΠΕΜΠΤΟ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ αργότερα, λοιπόν, η Electronic Arts φαίνεται να κατάλαβε πως το κοινό διψάει για X-Wings και TIE Fighters, και ανακοίνωσε το STAR WARS: SQUADRONS.

To Squadrons, που δημιουργείται από την ΕΑ Montreal (η οποία εργάστηκε πάνω στο Battlefront II αλλά και στο Anthem), θα είναι ένα Space Combat game πρώτου προσώπου, στο πνεύμα των θρυλικών games της σειράς X-Wing. Θα διαθέτει Single-Player (που θα διαδραματίζεται μετά τη μάχη του Endor) αλλά και Multiplayer σκέλος, με το MP μάλιστα να υποστηρίζει cross-platform play ανάμεσα σε PC και κονσόλες, παράλληλα με υποστήριξη για VR. Επίσης, σε μια απόπειρα να αποστασιοποιηθεί ακόμα περισσότερο από το φιάσκο με τα microtransactions του Battlefront ΙΙ, η EA ανακοίνωσε πως “όλα τα cosmetics του game θα ξεκλειδώνονται αποκλειστικά μέσω του gameplay”.

Η κυκλοφορία του game έχει οριστεί στις 2 του Οκτώβρη, ενώ, πέραν του παραπάνω ενδεικτικού trailer, πιο εκτενή πλάνα από το gameplay του τίτλου αναμένεται να αποκαλυφθούν στο EA Play Live event στις 18 Ιουνίου. Ως τότε… Lock S-Foils in attack position!

Κώστας Καλλιανιώτης

Αρχαιολόγος/Ιστορικός, RPG Player, Οπαδός των Motörhead, Καταναλωτής Προβατίνας.

103 Comments

  1. Μόνος μου φόβος είναι το ενδεχόμενο να διαρκεί η single-player campaign κάνα 2ωρο έτσι για την τιμή των όπλων, με τις αποστολές μάλιστα να λειτουργούν τρόπον τινά ως tutorial για το multiplayer, και κατά τα άλλα να δωθεί έμφαση αποκλειστικά στο ΜΡ.

    Θέλω να πιστεύω πως το Jedi: Fallen Order τους έπεισε πως το SIngle-Player σκέλος μπορεί να έχει ψωμί και αξίζει να αναπτυχθεί.

  2. [QUOTE=”tinapeis, post: 539096, member: 103671″]
    Καλο θα ειναι να υπαρχει και επιλογη arcade mode και για μας τους νιουμπς :gap:
    [/QUOTE]

    Μην το λες. Το Xwing που ήταν simulation φάση σε ξεκίναγε πολύ ήρεμα και μεθοδικά. Δεν πρόκειται για εξομοιωτή πτήσης που θα χρησιμοποιείς 100 κουμπιά, απλώς χρειάζεται να κάνεις μία αερομαχία για να καταστρέψεις τον αντίπαλο. δεν θα είναι αυτόματο κλείδωμα πιου έκρηξη. Εξάλλου ένα γρήγορο arcade μπορεί να είναι πιο ζόρικο από ένα simulation.

  3. [QUOTE=”j_lynx, post: 539101, member: 103332″]
    Μην το λες. Το Xwing που ήταν simulation φάση σε ξεκίναγε πολύ ήρεμα και μεθοδικά. Δεν πρόκειται για εξομοιωτή πτήσης που θα χρησιμοποιείς 100 κουμπιά, απλώς χρειάζεται να κάνεις μία αερομαχία για να καταστρέψεις τον αντίπαλο. δεν θα είναι αυτόματο κλείδωμα πιου έκρηξη. Εξάλλου ένα γρήγορο arcade μπορεί να είναι πιο ζόρικο από ένα simulation.
    [/QUOTE]

    Αν υπάρχει μια ισσοροπημένη αύξηση της δυσκολίας, τότε μαζί σου.

  4. Να σημειωθεί επίσης πως το Squadrons θα είναι το πρώτο Star Wars game της ΕΑ που κυκλοφορεί σε άλλες πλατφόρμες/μαγαζιά χωρίς να απαιτείται εγκατάσταση του Origin.

    Οπότε μπορούμε όλοι ελεύθερα να στηρίξουμε τα σωστά μαγαζιά και να το αγοράσουμε από το Epic Store.

  5. [QUOTE=”j_lynx, post: 539101, member: 103332″]
    Εξάλλου ένα γρήγορο arcade μπορεί να είναι πιο ζόρικο από ένα simulation.
    [/QUOTE]
    Ισχύει. Δοκιμάστε everspace για του λόγου το αληθές.
    Απλά, η μεγάλη διαφορά είναι πως στα arcade δεν χρειάζεσαι ολόκληρο το πληκτρολόγιο + τους συνδυασμούς πλήκτρων.

  6. Είναι το πρώτο παιχνίδι μετά από πολύ καιρό που μου κινεί το ενδιαφέρον καθαρά για το multiplayer κομμάτι του.

    Αυτό βέβαια μέχρι να αντιμετωπίσω τα πρώτα δωδεκάχρονα που θα μου δείξουν τι ακριβώς έπαθε ο Alderaan κι εγώ θα τα ρίχνω όλα στο auto aim του PlayStation.

  7. [QUOTE=”jonirenicus13, post: 539104, member: 102623″]
    Ισχύει. Δοκιμάστε everspace για του λόγου το αληθές.
    Απλά, η μεγάλη διαφορά είναι πως στα arcade δεν χρειάζεσαι ολόκληρο το πληκτρολόγιο + τους συνδυασμούς πλήκτρων.
    [/QUOTE]

    Το καλό είναι ότι το xwing δεν χρησιμοποιούσε πολλά κουμπιά και αφού θα βγει και σε κονσόλες, θα είμαστε ασφαλείς από αυτή την άποψη.

    τώρα το πόση διάρκεια θα έχει το single με προβληματίζει.

  8. H EA Motive που έχει αναλάβει τον τίτλο ήταν υπεύθυνη για την εξαιρετική Campaign (8 ώρο μου πήρε) του SW Battlefront II (2017). Απλώς σε εκείνο τον τίτλο όλα τα οχήματα τα είχε αναλάβει η Criterion. (H DICE ήταν στο multiplayer κομμάτι και επικεφαλής όλου του game)

    Επομένως μετράει ήδη μια καλή campaign στο σύμπαν, ελπιδοφόρο για το Squadrons.

  9. και arcade να είναι, θα μπορέσει να καλύψει ένα κενό που δημιουργήθηκε σε αυτόν τον χώρο και καλύπτεται μόνο από κάτι pay to win μαλακίες τύπου War Thunder, World of Warplanes κλπ. Μακάρι να είναι ένα φιλότιμο παιχνίδι που θα μπορούμε να διασκεδάσουμε και να το πάνε και παρακάτω όσοι έχουν το skill.

  10. [QUOTE=”soad667, post: 539116, member: 102682″]
    Ρέμπελς;

    [IMG]https://www.reactiongifs.com/r/but-why.gif[/IMG]
    [/QUOTE]

    Why not?

    ΟΚ, και μένα μου αρέσουν τα μαύρα, γυαλιστερά, @@δάτα παπιγιόν-μαχητικά, αλλά τα X-wing έχουν άλλη μαγεία. Είναι πιο… liberating. :Ρ

  11. [QUOTE=”soad667, post: 539161, member: 102682″]
    Ένα δίκλινο με εξαιρετική θέα στα γκούλαγκ της Αυτοκρατορίας έχει το όνομά σου. Μη πεις δεν σε προειδοποίησα.
    [/QUOTE]

    Χμμμ…. σα να βλέπω ένα γάντι πεσμένο. Λέω να το σηκώσω… :Ρ

    EDIT: Σωστά το λέει ο Τόνυ. Μπορούμε να έχουμε και δύο ομάδες: Rebelz of Quit vs Imperial Quitters. 😉

  12. [QUOTE=”j_lynx, post: 539094, member: 103332″]
    Τ-Ρ-Ε-Λ-Α-Ι-Ν-Ο-Μ-Α-Ι
    DAY 1 πιου πιου πιου

    Μην κάνουν μόνο κάνα αστείο και το κάνουν arcade και μου φύγει το όνειρο για το Hotas,
    [/QUOTE]

    [URL unfurl=”true”]https://www.pcgamer.com/star-wars-squadrons-will-support-full-hotas-setups/[/URL]

  13. [QUOTE=”kara, post: 539261, member: 102802″]
    [URL unfurl=”true”]https://www.pcgamer.com/star-wars-squadrons-will-support-full-hotas-setups/[/URL]
    [/QUOTE]

    Η ελπίδα δεν έχει σβήσει ακόμα. Και στο elite μπορείς να παίξεις με το Mouse αλλά δεν βολεύει με τίποτα. Από την άλλη στο warthunder το mouse έχει τρελό πλεονέκτημα στο σημάδι.

  14. Σ’αυτή τη συνέντευξη επιβεβαιώνουν πως δεν υπάρχουν microtransactions, καθώς επίσης και πως οι χαρακτήρες του Σίνγκολ Πλέηερ είναι πλήρως customizable (τόσο εμφανισιακά όσο και τα voice packs τους) και πως θα είναι οι ίδιοι χαρακτήρες που χρησιμοποιεί ο παίκτης στο Multiplayer σκέλος.

    Τον ρωτήσανε επίσης “πόσο θα διαρκεί το σίνγκολ πλέηερ στόριλαην” και έδωσε τη διπλωματική απάντηση “το τεστάρουμε ακόμα, εξαρτάται και από το επίπεδο δυσκολίας, δεν είναι ακόμα στάνταρντ αλλά θέλουμε κάτι που προκαλεί αίσθηση ικανοποίησης χωρίς να κουράζει”. Χαίρω πολύ.

    [MEDIA=youtube]omLX1w4FIkI[/MEDIA]

  15. Η αλήθεια είναι πως το είχα ανησυχία, αλλά εν τέλει φαίνεται πως στις Fleet Battles θα συμμετέχουν και άλλα ΑΙ σκάφη πέρα από τα 5 vs 5 των παικτών.

    [MEDIA=twitter]1273797909591416832[/MEDIA]

    Θα ήταν παμμέγιστη ξενέρα να κάνεις ντου απέναντι στο στόλο του αντιπάλου και όλα τα σκάφη αυτής της επικής μάχης να ήταν… 5.

  16. Έτσι όπως παρουσιάζουν τα Fleet Battles μοιάζουν με τα Grand Operations του Battlefield V. Όπου η μάχη κρατάει 3 μέρες (aka 3 διαφορετικά modes) και αναλόγως πως τα πας έχεις προβάδισμα/μειονέκτημα στην τελική μάχη. Ήταν ωραίο στα χαρτιά, στην πράξη μπορούσες να κερδίζεις 2/3 μέρες και να έχανες όλο operation επειδή ηττήθηκες στον πόντο την 3η μέρα. Ελπίζω να το υλοποιήσουν καλύτερα εδώ.

  17. To Site του παιχνιδιού
    [URL unfurl=”true”]https://www.ea.com/games/starwars/squadrons[/URL]

    Απ’ότι φαίνεται θα έχει 4 + 4 διαφορετικά σκάφη, 6 χάρτες και 3 modes (Campaign, Dogfight και Fleet Battles).

    [SIZE=22px][B]Minimum (non-VR)[/B][/SIZE]
    [LIST]

  18. [B]OS: [/B]Windows 10
  19. [B]Processor (AMD): [/B]Ryzen 3 1300X
  20. [B]Processor (Intel): [/B]Intel I5-7600
  21. [B]Memory: [/B]8GB
  22. [B]Graphics Card (AMD): [/B]Radeon HD 7850 or Equivalent
  23. [B]Graphics Card (Nvidia): [/B]GeForce GTX 660 or Equivalent
  24. [B]DirectX: [/B]11
  25. [B]Multiplayer Online Connection Requirements: [/B]512 KBPS or faster Internet connection
  26. [B]Hard Drive Space: [/B]30GB
  27. [/LIST]

    [SIZE=22px][B]Recommended (non-VR) / Minimum (VR)[/B][/SIZE]
    [LIST]

  28. [B]OS: [/B]Windows 10
  29. [B]Processor (AMD): [/B]Ryzen 3 3200G
  30. [B]Processor (Intel): [/B]Intel I7-7700
  31. [B]Memory: [/B]16GB
  32. [B]Graphics Card (AMD): [/B]Radeon RX 480 or Equivalent
  33. [B]Graphics Card (Nvidia): [/B]GeForce GTX 1060 or Equivalent
  34. [B]DirectX: [/B]11
  35. [B]Multiplayer Online Connection Requirements: [/B]512 KBPS or faster Internet connection
  36. [B]Hard Drive Space: [/B]30GB
  37. [/LIST]

    [SIZE=22px][B]Recommended (VR)[/B][/SIZE]
    [LIST]

  38. [B]OS: [/B]Windows 10
  39. [B]Processor (AMD): [/B]Ryzen 3 3200G
  40. [B]Processor (Intel): [/B]Intel I7-7700
  41. [B]Memory: [/B]16GB
  42. [B]Graphics Card (AMD): [/B]Radeon RX 570 or Equivalent
  43. [B]Graphics Card (Nvidia): [/B]GeForce GTX 1070 or Equivalent
  44. [B]DirectX: [/B]11
  45. [B]Multiplayer Online Connection Requirements: [/B]512 KBPS or faster Internet connection
  46. [B]Hard Drive Space: [/B]30GB
  47. [/LIST]

  48. [QUOTE=”Hellion, post: 539491, member: 102589″]
    Αν η single player πλοκή αφορά πάλι το έναν από τους δύο πιλότους να είναι αυτοκρατορικός που κάνει defect στη Republic, θα χαρακωθώ δημοσίως.
    [/QUOTE]

    Δύσκολο. Αν είναι ετσι δεν θα υπήρχε επιλογή να παίξεις imperial στο multi.

    geek mode on

    5 tie fighters – tie interceptors δεν νομίζω ότι έχουν με τίποτα 5 xwing για τον απλό λόγο ότι μπορεί να είναι πιο ευέλικτα, αλλά δεν έχουν ασπίδες. Εδώ βέβαια από ότι κατάλαβα έχουν κανονικά ασπίδες.

    geek mode off

    το άλλο που με ανησυχεί είναι ότι δεν είδα να έχουν σκόπευτρο τα σκάφη ή κλείδωμα στόχου. Λογικά κάτι θα υπάρχει απλώς δεν το δείχναν στα βιντεάκια .

  49. Μπα, δεν έχουν ασπίδα τα αυτοκρατορικά σκάφη στο game, πλην του TIE Reaper.

    [URL unfurl=”true”]https://www.ea.com/games/starwars/squadrons/overview/starfighters/imperial/tie-in-interceptor[/URL]

    Στο TIE Fighter (το game) πάντως μπορούσαμε να καταστρέψουμε οτιδήποτε έριχναν οι επαναστάτες προς τα εμάς πετώντας σκάφη χωρίς ασπίδες, άνετα. Το TIE Interceptor συγκεκριμένα μπορεί να μην έχει ασπίδα αλλά έχει σαφώς υψηλότερη ταχύτητα και ευελιξία και πολύ πιο δυνατά lasers σε σχέση με το X-Wing.

    Εκτός αν κάνουν καμιά παραχώρηση και δώσουν ασπίδες σε όλα τα σκάφη στα πλαίσια του ΜΡ. Εκεί θα γίνει σφαγή νεοδημοκρατών (new republic ντε).

  50. [QUOTE=”Hellion, post: 540180, member: 102589″]
    Μπα, δεν έχουν ασπίδα τα αυτοκρατορικά σκάφη στο game, πλην του TIE Reaper.

    [URL unfurl=”true”]https://www.ea.com/games/starwars/squadrons/overview/starfighters/imperial/tie-in-interceptor[/URL]

    Στο TIE Fighter (το game) πάντως μπορούσαμε να καταστρέψουμε οτιδήποτε έριχναν οι επαναστάτες προς τα εμάς πετώντας σκάφη χωρίς ασπίδες, άνετα. Το TIE Interceptor συγκεκριμένα μπορεί να μην έχει ασπίδα αλλά έχει σαφώς υψηλότερη ταχύτητα και ευελιξία και πολύ πιο δυνατά lasers σε σχέση με το X-Wing.

    Εκτός αν κάνουν καμιά παραχώρηση και δώσουν ασπίδες σε όλα τα σκάφη στα πλαίσια του ΜΡ. Εκεί θα γίνει σφαγή νεοδημοκρατών (new republic ντε).
    [/QUOTE]

    Αν είχατε ίδιο αριθμό παικτών ανά ομάδα, ήταν μούφα fluff wise. Το X wing ειναι πολύ καλύτερο από τα TIE Fighters. Τα TIE ειναι απλά μπούγιο.

  51. [USER=103332]@j_lynx[/USER] Μαλλον σου ξεφυγε η συνεντευξη του Polygon που εβαλα λιγο πιο πανω

    [QUOTE=”j_lynx, post: 540179, member: 103332″]
    το άλλο που με ανησυχεί είναι ότι δεν είδα να έχουν σκόπευτρο τα σκάφη ή κλείδωμα στόχου. Λογικά κάτι θα υπάρχει απλώς δεν το δείχναν στα βιντεάκια .
    [/QUOTE]

    [B]What about gunnery? I don’t see a reticle in your trailer.[/B]

    There is an aiming reticle, but not a leading reticle. That might just be turned off for trailer capture purposes, but normally there is a reticle in the game.

    You need to lead them properly as well. It does change color to let you know that you’re going to hit him, but it doesn’t actually show a leading reticle.

    [QUOTE=”j_lynx, post: 540184, member: 103332″]
    Νομίζω ότι είδα πάντως ασπίδες σε όλα τα σκάφη.
    [/QUOTE]

    Shield have [adjustable] front-to-back orientation and — something else we really like — is that not every ship has shields. We thought having just a hull for the other ships felt not great. So, we wanted to give them some kind of equivalent but different ability. [B]The ships that don’t have shields have a quick power conversion ability[/B], using some of the same buttons and inputs. You can rapidly reroute power from engine to lasers or vice versa.

    Basically, it seriously debuffs the other system when you do that. If I fully pull all the juice out of my engines and dump it into my lasers, I can get instantaneous supercharged lasers, which is great. But my ships like put-put-put for those few seconds once I’ve done that. Similarly, I can’t shoot at all for a few seconds if I go the other way. But it can really help those ships, [B]like TIE fighters that don’t have shields[/B], they can kind of do things you don’t expect and get out of a jam when they need to.

  52. Στο PVP είχε space combat, ναι, αλλά αρκετά απλοποιημένο και MMOποιημένο σε σχέση με την ορίτζιναλ πρόστυχη εμπειρία των X-Wing/TIE Fighter που ήταν σαφώς πιο βαθιά και τάκτικαλ.

    Στο single-player σκέλος οι space battles του swtor ήταν arcade/railroaded κομμάτια σα να παίζεις Rebel Assault.

  53. Ωραία φαίνονται και τα πιλοτήρια, πολύ old-school.

    Μοναδική μου έγνοια εξακολουθεί να είναι η χρονική διάρκεια και η ποιότητα του single-player campaign. Κατά τα άλλα, ίσα που το προσμένω περισσότερο κι από το Cyberpunk.

  54. Γεμισε ο Τυπος με hands on previews. Παραθετω βιντεο με 13 λεπτα pc gameplay. Θετικες εντυπωσεις του αφησε συνολικα. Για την campaign αναφερει πως επαιξε τον προλογο και κρατησε 1 ωρα.

    [MEDIA=youtube]yGSkCalsisU[/MEDIA]

    Δειχνει πολυ ομορφο. Λογικα στα fleet battles θα τη βγαλουμε και αφου σε αφηνει να αλλαξεις σκαφος κατα τη διαρκεια του ματς, θα παικτουν πολυ tactical καταστασεις [USER=103720]@polistas[/USER].

  55. Θετικά τα πρώτα reviews. Η campaign διαρκεί περίπου 8-10 ώρες
    [URL unfurl=”true”]https://www.metacritic.com/game/pc/star-wars-squadrons[/URL]

    [URL unfurl=”true”]https://www.gamespot.com/articles/star-wars-squadrons-review-roundup/1100-6482818/[/URL]

    Το preload (32gb) έχει ανοίξει, το παιχνίδι θα ξεκλειδώσει αργά το βράδυ.

    Soon
    [MEDIA=youtube]pBgGWbpyBjk[/MEDIA]

  56. [QUOTE=”Hellion, post: 549204, member: 102589″]
    Mixed reviews στο Steam ως τώρα. Λένε για ισχνή υποστήριξη ΧΟΥΝΤΑΣ και VR, υπερβολικά arcade μάχες, και διάφορα άλλα πράγματα που ίσως απωθήσουν τους βετεράνους της σειράς X-Wing.
    [/QUOTE]

    Λογικά ελάχιστοι περίμεναν το ψευδοsimulation βάθος των κλασικών space sims του παρελθόντος.

  57. Η αίσθηση ελέγχου με mouse and keyboard είναι ψιλοάθλια γαμώτο. Πετάω TIE fighter και X-Wing, θεωρητικά από τα πιο maneuverable πλοία του γαλαξία, και είναι σα να πετάω αστρική μαούνα. Υπάρχει ένα εκνευριστικό delay μισού δευτερολέπτου σε κάθε κίνηση που πας να κάνεις, με αποτέλεσμα πρακτικά να μην μπορείς να στοχεύσεις.

  58. [QUOTE=”Hellion, post: 549422, member: 102589″]
    Η αίσθηση ελέγχου με mouse and keyboard είναι ψιλοάθλια γαμώτο. Πετάω TIE fighter και X-Wing, θεωρητικά από τα πιο maneuverable πλοία του γαλαξία, και είναι σα να πετάω αστρική μαούνα. Υπάρχει ένα εκνευριστικό delay μισού δευτερολέπτου σε κάθε κίνηση που πας να κάνεις, με αποτέλεσμα πρακτικά να μην μπορείς να στοχεύσεις.
    [/QUOTE]

    Δοκίμασε και με gamepad (με xbox διότι του ps4 νομίζει πως είναι Hotas…). Εγώ δεν έχω θέμα με το στόχο ή με delay, το μόνο που με μπερδεύει είναι που η ταχύτητα ρυθμίζεται με τον αριστερό μοχλό και στις μανούβρες πολλές φορές κουνάω και τους 2 μοχλούς.

    Πέρα από το story μπήκα 2 games multiplayer vs AI με τον [USER=103720]@polistas[/USER]. Μας διέλυσε η ΑΙ και τις 2 φορές δίχως έλεος.

  59. [QUOTE=”polistas, post: 549431, member: 103720″]
    Το παιχνίδι δεν είναι απλό action με πίου πίου αεροπλανακια. Θέλει τουλάχιστον Gamepad για να το ευχαριστηθείς. Στο veteran με HOTAS τρώω απίστευτο ξύλο
    [/QUOTE]

    Και εγώ στην πρώτη αποστολή που έχω παίξει σε Veteran, στούκαρα κανα δύο φορές. Με τριαξονικό Joystick. Πάντως μου φέρνει λίγο προς το κλασσικό TIE Fighter!!

  60. To HOTAS έχει bug φαίνεται, μεγάλο deadzone, η motive υποσχέθηκε να το φτιάξει. Εχω σταματήσει να παίζω μέχρι να λάβω το δικό μου Χ52. Αυτό με τις arcade μάχες δεν το κατάλαβα. Το παιχνίδι έχει αρκετά σύνθετο gameplay με την ανάγκη διαρκούς εξισσορόπησης των συστημάτων οπλων,κινητήρων,ασπίδων. Επίσης μπορείς να κάνεις ΑΥΤΟ:

    [MEDIA=youtube]TkFG87c2Bic[/MEDIA]

  61. Απ’ότι φαίνεται πολλά από τα “αρνητικά” των ρηβιούζ (μεταξύ των οποίων και οι Arcade μάχες) είναι αποτέλεσμα ολιγόωρης και μη-ενδελεχούς ενασχόλησης. Πχ κάποιος έκραζε το σύστημα με το power diverting προς συγκεκριμένα συστήματα ως “πισωγύρισμα σε σχέση με τα TIE Fighter/X-Wing Alliance” αλλά υπάρχει στο μενού ρύθμιση που σου επιτρέπει να υλοποιείς το συγκεκριμένο σύστημα ακόμα πιο σκληροπυρηνικά απ’ότι στο TIE Fighter.

    Ισχύει βέβαια πως, κυρίως ως προς το σίνγκωλ-πλέηερ σκέλος, σε σημεία οι μάχες είναι αρκετά πιο streamlined σε σχέση με το χάος του TIE. Αυτό έχει και τα θετικά και τα αρνητικά του.

    Το Deadzone υπάρχει και στο mouse and keyboard και είναι από τους λόγους που η πλοήγηση είναι δύσκολη. Βασικά το ευκολότερο φιξ είναι να ταυτιστεί ο κέρσορας με το crosshair, όπως ακριβώς γινόταν στο TIE Fighter πχ. Αλλά λένε πως κάτι τέτοιο θα έδινε αβαντάζ στους χρήστες PC (ΛΟΛ).

  62. [QUOTE=”Hellion, post: 549546, member: 102589″]
    Βασικά το ευκολότερο φιξ είναι να ταυτιστεί ο κέρσορας με το crosshair, όπως ακριβώς γινόταν στο TIE Fighter πχ. Αλλά λένε πως κάτι τέτοιο θα έδινε αβαντάζ στους χρήστες PC (ΛΟΛ).
    [/QUOTE]

    Ποιος το λέει αυτό, κονσολάδες που μυξοκλαίγονται ή η ίδια η ΕΑ?

  63. “Never say never, so to speak, but as far as our philosophy goes we’re not trying to treat the game as a live service,” says Ian Frazier, Creative Director on Star Wars: Squadrons. “We don’t want to say, ‘It’s almost done!’ and then dribble out more of it over time, which to be honest is how most games work these days.

    So we’ve tried to treat it in kind of an old-school approach saying, ‘You’ve paid the $40, this is the game and it’s entirely self-contained. We’re not planning to add more content, this is the game, and we hope you understand the value proposition.’”

    [URL unfurl=”true”]https://uploadvr.com/ea-star-wars-squadrons-dlc-oculus-quest-port/[/URL]

  64. [QUOTE=”Hellion, post: 549876, member: 102589″]
    Σε σχέση με TIE και X-Wing Alliance, το campaign δεν πιάνει μία κατ’εμέ. Και δεν αναφέρομαι στη διάρκεια απαραίτητα.
    [/QUOTE]
    Είναι γεγονός πως το campaign είναι κάπως ρηχό. Αλλά η αίσθηση του παιχνιδιού, ειδικά αν έχεις VR όπως εγώ, είναι απίστευτη. Κι ας παλεύω με ένα απλό Joystick (αριστερόχειρας γαρ τα HOTAS δεν είναι για μένα, μόνη εναλλακτική έχω το T.16000M)

  65. Βγήκε patch που διορθώνει το θέμα με το deadzone. Βάζει επιλογή για πόσο θες, με default to 22%. Το έβαλα στο 1% (ε, δεν είμαι και κανάς ace να το έχω στο 0) και βλέπω σημαντική βελτίωση.
    Κάπου στο youtube άκουσα μια άποψη, με την οποία συμφωνώ 100%, είναι ότι αυτός ο τίτλος πρέπει να πάει καλά σε πωλήσεις, όχι για την ΕΑ, αλλά για να δουν επιτέλους ότι υπάρχει κόσμος που διψάει για αυτή την κατηγορία, για καθαρόαιμα space combat sims. Για να μην ξαναπεράσουν 7 χρόνια με το Hotas να μαζεύει σκόνη σε ένα ράφι, είναι κρίμα ρε γμτ.

  66. [QUOTE=”Crusader, post: 549951, member: 102781″]
    Είναι γεγονός πως το campaign είναι κάπως ρηχό. Αλλά η αίσθηση του παιχνιδιού, ειδικά αν έχεις VR όπως εγώ, είναι απίστευτη. Κι ας παλεύω με ένα απλό Joystick (αριστερόχειρας γαρ τα HOTAS δεν είναι για μένα, μόνη εναλλακτική έχω το T.16000M)
    [/QUOTE]
    φαν φακτ, αλλά εδώ υπάρχει το εξής παράδοξο. Αν και τα joystick είναι φτιαγμένα για δεξιόχειρες, οι πιλότοι έχω την εντύπωση ότι πιάνουν το joystick με το αριστερό χέρι. Εξάλλου τα περισσότερα κουμπιά καθώς και το throttle είναι δεξιά, οπότε τα πατάς με το δεξί χέρι.

    πολλά hotas έχουν χωριστά το throttle με το joystick οπότε μπορείς να το έχεις στο αριστερό χέρι. Το δύσκολο είναι ότι είναι άβολο να το πιάσεις λόγο κατασκευής και σε ζόρικο παιχνίδι δεν θα μπορείς να πατάς εύκολα τα κουμπιά που έχει το throttle.

  67. [QUOTE=”j_lynx, post: 550048, member: 103332″]
    φαν φακτ, αλλά εδώ υπάρχει το εξής παράδοξο. Αν και τα joystick είναι φτιαγμένα για δεξιόχειρες, οι πιλότοι έχω την εντύπωση ότι πιάνουν το joystick με το αριστερό χέρι. Εξάλλου τα περισσότερα κουμπιά καθώς και το throttle είναι δεξιά, οπότε τα πατάς με το δεξί χέρι.

    πολλά hotas έχουν χωριστά το throttle με το joystick οπότε μπορείς να το έχεις στο αριστερό χέρι. Το δύσκολο είναι ότι είναι άβολο να το πιάσεις λόγο κατασκευής και σε ζόρικο παιχνίδι δεν θα μπορείς να πατάς εύκολα τα κουμπιά που έχει το throttle.
    [/QUOTE]
    Πολλοί για εμάς τους αριστερόχειρες προτείνουν το Dual Joystick setup αλλά αναρωτιέμαι αν είναι εύχρηστο. Το έχει δοκιμάσει κανείς εδώ να μας πει;

  68. [QUOTE=”j_lynx, post: 550048, member: 103332″]
    φαν φακτ, αλλά εδώ υπάρχει το εξής παράδοξο. Αν και τα joystick είναι φτιαγμένα για δεξιόχειρες, οι πιλότοι έχω την εντύπωση ότι πιάνουν το joystick με το αριστερό χέρι. Εξάλλου τα περισσότερα κουμπιά καθώς και το throttle είναι δεξιά, οπότε τα πατάς με το δεξί χέρι.

    πολλά hotas έχουν χωριστά το throttle με το joystick οπότε μπορείς να το έχεις στο αριστερό χέρι. Το δύσκολο είναι ότι είναι άβολο να το πιάσεις λόγο κατασκευής και σε ζόρικο παιχνίδι δεν θα μπορείς να πατάς εύκολα τα κουμπιά που έχει το throttle.
    [/QUOTE]

    αλήθεια; εγώ έχω το Sidewinder 2 FF και όλα τα κοντρόλια τα έχει στα αριστερά, βέβαια και το αμάξι με το αριστερό κρατάω το τιμόνι και τώρα που το λες έχω έναν φιλαράκο πιλότο και ότι φώτο έχει ανεβάσει σε insta με το αριστερό κρατάει το joystick (αλήθεια, γιατί το λένε joystick? μου φέρνει αλλά joy της ζωής στο μυαλό)

  69. Ήρθε που λέτε το Χ52 και έφαγα κάτι ωρες για να το κάνω να δουλέψει καλά με το squadrons αλλά που, περισσότερο deadzone από λαγουδέρα ατμοπλοίου του Μισισιπή. Μπαίνει το πατς και χώνομαι, όλα καλά, immersion φοβερό μέχρι που αρχίζουν να ξεκολλάνε στη μέση των ελιγμών οι βεντουζες, δεν τους αρέσει η μελαμίνη βλέπετε. Ψάχνω για πατέντα.

  70. Πατέντα με συρόμενα ραφάκια ή νέα καρέκλα να τα κολλήσω στα μπράτσα χρειάζομαι γιατί δεν χρησιμοποιω μονο hotas. Στο μεταξύ θυμήθηκα τα νιάτα μου και λιώνω ό,τι χρειάζεται μοχλό. DCS, Ace Combat 7, Squadrons και σε λιγο Elite Dangerous. Και βγήκε και το Quest 2 VR headset σε προσιτη τιμή…

  71. [QUOTE=”kuivamaa, post: 550267, member: 102593″]
    Πατέντα με συρόμενα ραφάκια ή νέα καρέκλα να τα κολλήσω στα μπράτσα χρειάζομαι γιατί δεν χρησιμοποιω μονο hotas. Στο μεταξύ θυμήθηκα τα νιάτα μου και λιώνω ό,τι χρειάζεται μοχλό. DCS, Ace Combat 7, Squadrons και σε λιγο Elite Dangerous. Και βγήκε και το Quest 2 VR headset σε προσιτη τιμή…
    [/QUOTE]

    Να σου κάνω και ορισμένα μαθηματάκια DosBox, να παίζεις ακόμα πιο παλιά παιχνίδια. Πάρε και ένα [URL=’https://www.gog.com/game/freespace_2′]Freespace 2[/URL], (που είναι σε τιμή χώμα αυτή την περίοδο) μαζί με το [URL=’https://fsnebula.org/knossos/’]Knossos[/URL], για ατελείωτo dogfighting.

    Μετά αγόρασε το [URL=’https://www.gog.com/game/star_wars_xwing_alliance’]Star Wars: X-Wing Alliance[/URL], και πέρασε το [URL=’https://xwaupgrade.com/’]Upgrade Project[/URL].

Αφήστε μια απάντηση

Related Articles

Back to top button
elEL