Reply To: XCOM: Enemy Within

#366282
f2bnpf2bnp
  • Οργανωμένος Νεολαίος
  • Posts: 1689
Offline
Replies: 1689
Been thanked: 39 times

Θυμάμαι είχα κάνει save ακριβώς πριν σκάσω βολή σε έναν Muton με πιθανότητα επιτυχίας 93%. Ε λοιπόν όσες γαμημένες φορές και να έκανα reload, πάντα αστοχούσε. Κάπου εκεί τσαντίστηκα απίστευτα, ευτυχώς διορθώθηκε στο Long War Mod (το αντίστοιχο mod για το 1 είχε ίδιο τίτλο ή λεγόταν αλλιώς; είχε αντίστοιχη επιλογή).

Το άλλο το παράλογο το έφτιαξαν ποτέ στο 2; Αναφέρομαι φυσικά στο γεγονός πως κάθε φορά που εντόπιζες κάποιον εχθρό έπαιζε ένα “cinematic” μερικών δευτερολέπτων και έπειτα αυτός και η παρέα του έπαιρναν κάλυψη σε κοντινές, γαμηστερές οφείλω να πω, θέσεις και εσύ έμενες να κοιτάς σαν μαλάκας. Τρομερό immersion killer στην καλύτερη, εκνευριστικότατο και ενοχλητικό στη χειρότερη.

Φυσικά, αυτό το πρόβλημα δημιουργείται σε μεγάλο βαθμό από την κατάργηση των Action Points. Στο πρώτο παιχνίδι της σειράς αν εντόπιζες κάποιον (ή σε εντόπιζε αυτός), το παιχνίδι έλεγχε τα διαθέσιμα AP του αντιπάλου και αν επαρκούσαν, τότε άνοιγε πυρ απάνω σου. Εντάξει είχε και αυτό βέβαια την τρέλα του, δηλαδή οι φορές που κόντεψα να σπάσω πληκτρολόγιο εξαιτίας άκυρων βολών από το σκοτάδι είναι αμέτρητες.

Video related:

https://www.youtube.com/watch?v=ykGxF2KsLSM

Back to top button
Follow on Feedly

Close
Close