SPECIALS

Συνέντευξη με τον Andrew Dayton

Η Steel Wool Games είναι μια νεοιδρυθείσα ομάδα από άτομα με μεγάλη εμπειρία στο χώρο του animation. Πρώτη τους προσπάθεια αποτελεί το Flyhunter Origins, ένα χαριτωμένο 3D platform με έντονες επιρροές από τα εκπληκτικά animation που βλέπουμε κατά καιρούς στο σινεμά.

Ο Andrew Dayton, συνιδρυτής της εταιρίας και στέλεχος με πάνω από δεκαετή εμπειρία στο χώρο του animation και ενεργή συμμετοχή σε διάσημα projects όπως το The Incredibles, το Brave, το Toy Story 3 και το Ratatouille, ανέλαβε να συζητήσει μαζί μας για το επερχόμενο παιχνίδι τους.

RQ: Γεια σας! Είμαστε από το Ragequit.gr και είμαστε χαρούμενοι που έχουμε την ευκαιρία να κάνουμε μια συνέντευξη μαζί σας. Πρώτα απ’όλα, δώστε μας περιληπτικά την ιστορία της ομάδας.

AD: Γεια σας! Βασικά, η Steel Wool Games ξεκίνησε από πέντε βετεράνους του film animation, συμπεριλαμβανομένου εμού και η βάση μας βρίσκεται στο Σαν Φρανσίσκο. Αυτό που θέλαμε ήταν να συνεργαστούμε μαζί σε ένα παιχνίδι, ως side project από τις καθημερινές μας δουλειές. Γνωρίσαμε τους ιδρυτές της Ripstone, ενός ανεξάρτητου διανομέα που εδρεύει στο Liverpool και το βάλαμε μπρος αμέσως. Πήραν ένα ρίσκο με εμάς, καθώς αναπτύσσουμε παιχνίδι για πρώτη φορά, αλλά τώρα βρισκόμαστε στη τελική ευθεία, όπου απομένουν μόνο οι τελευταίες λεπτομέρειες!

Flyhunter Origins screenshot 1Οπτικά το παιχνίδι σκίζει.

RQ: Η πρώτη σας δουλειά ως Steel Wool Games ονομάζεται Flyhunter: Origins και είναι ένα 3D platform παιχνίδι. Ποιες είναι οι προσδοκίες σας από αυτό;

AD: Για να είμαστε ειλικρινείς, δεν θέτουμε προσδοκίες ως προς την αποδοχή του παιχνιδιού. Είναι ο πρώτας μας τίτλος και είναι ένα προϊόν αγάπης, οπότε ελπίζουμε ότι ο κόσμος θα το παίξει και θα διασκεδάσει με αυτό.

RQ: Πείτε μας μερικά πράγματα για το σενάριο και τους χαρακτήρες του παιχνιδιού.

AD: Ο Zak είναι ένας επιστάτης σε ένα διαστρικό πλοίο ονόματι “The Frog”. Κατόπιν ενός θλιβερού ατυχήματος, ο Zak ξαποστέλνει όλο το πλήρωμα μαζί με το φορτίο πίσω στη γη. Ομως αποδεικνύεται ότι το πλήρωμα αποτελούνταν από Flyhunters, το οποίο μοιάζει πολύ ύποπτο και σύντομα διαπιστώνεται ότι η αποστολή είχε χρηματοδοτηθεί από διαγαλαξιακούς μαφιόζους που ήθελαν το φορτίο τους. Εν τω μεταξύ, η κυβέρνηση στέλνει ένα droneship για κυνηγήσει τους λαθρέμπορους και τότε είναι η ευκαιρία του Zak να γίνει ένας Flyhunter και ο ήρωας της ημέρας. Επίσης, μεταξύ άλλων, θα γνωρίσετε την Ara, την καπετάνιο του αστρόπλοιου και τον Drel, τον μπράβο που στάλθηκε για να λύσει το “πρόβλημα”, μαζί με μπόλικα ακόμα πλασματάκια.

Flyhunter Origins screenshot 2Οι επιρροές της Pixar είναι ηλίου φαεινότερες.

RQ: Πόσο καιρό το Flyhunter: Origins βρίσκεται υπό ανάπτυξη; Ποιες είναι οι κύριες δυσκολίες που αντιμετωπίσατε κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης;

AD: Περίπου 14 μήνες στη παραγωγή και 5 μήνες δοκιμών και διορθώσεων. Αυτό μόλις το υπολόγισα στο μυαλό μου, οπότε μπορεί να είναι ελαφρώς λάθος!

RQ: Ποιο/ποια παιχνίδι/παιχνίδια ή/και ταινίες σας έδωσαν την έμπνευση να δημιουργήσετε το Flyhunter Origins; Ποιο είναι το αγαπημένο σας platform παιχνίδι;

AD: Ο καθένας από εμάς έχει εμπνευστεί από πολλά διαφορετικά πράγματα. Προσωπικά θα έλεγα ότι πάντα ήμουν επηρεασμένος από τα παιχνίδια της Sierra όπως τα Space Quest και τα King’s Quest. Οσον αφορά το αγαπημένο μου platform παιχνίδι, θα έλεγα ότι είμαι μεταξύ των Ghosts ‘n’ Goblins, Super Metroid και Castlevania.

Flyhunter Origins screenshot 3Θάνατος στις μύγες!

RQ: Δώστε μας μερικές λεπτομέρειες πως πιστεύετε ότι το Flyhunter: Origins θα είναι συναρπαστικό για όλους τους παίκτες.

AD: Το gameplay είναι προορισμένο για να είναι προσβάσιμο σε ένα ευρύ φάσμα ηλικιών. Δεν είναι ένα σκληροπυρηνικό platformer, δεν θέλαμε να το κάνουμε υπερβολικά δύσκολο για το οικογενειακό κοινό. Θέλαμε να είναι προκλητικό για τα παιδιά και μια διασκεδαστική εμπειρία για τους ενήλικες. Αυτό που θέλουμε είναι οι παίκτες να νιώσουν ότι βρίσκονται μέσα στην ιστορία, δεν είναι απλά hack ‘n’ slash ανά επίπεδο, αλλά περισσότερο μια αφηγηματική εμπειρία. Θέλουμε ο κόσμος να νιώσει συνδεδεμένος με τον Zak και κάθε τόσο να γελάει όσο θα διασκεδάζει, λιώνοντας ζουζούνια και γκρεμίζοντας μύγες!

RQ: Πείτε μας ποιο είναι το πιο αγαπημένο σας χαρακτηριστικό του Flyhunter: Origins.

AD: Το chase mode. Λατρεύω ότι συναίσθημα να πλακώνω στο ξύλο μια μύγα και μετά να τη καταρρίπτω!

Flyhunter Origins screenshot 6Το chase mode, που τόσο λατρεύει ο κ. Dayton.

RQ: Πόσο περίπου θα πάρει για ένα μέσο παίκτη να ολοκληρώσει το παιχνίδι; Θα υπάρχουν επίπεδα δυσκολίας (easy, medium, hard);

AD: Αν παίζεις εξονυχιστικά και βρεις όλα τα μυστικά σε όλα τα επίπεδα, θα είναι περίπου 4-5 ώρες παιχνιδιού. Σε αυτές τις ώρες συμπεριλαμβάνονται και 20 λεπτά cut-scene animation.

RQ: Απ’ όσο γνωρίζουμε, το παιχνίδι θα εκδοθεί σε μια πληθώρα format (PC, PS Vita, Android κλπ). Σε ποια σημεία ακριβώς η PC έκδοση θα είναι καλύτερη από τις εκδόσεις για τις φορητές συσκευές;

AD: Βασικά, εξαρτάται από τη φορητή συσκευή. Η PC έκδοση φυσικά θα διαθέτει τη μερίδα του λέοντος. Ομως, θα έχουμε μια ειδική έκδοση για την Nvidia, η οποία θα είναι ό,τι πιο κοντινό σε PC υπάρχει, όσον αφορά τις φορητές συσκευές.

Flyhunter Origins screenshot 4Οπου υπάρχουν μύγες, υπάρχουν και αράχνες…

RQ: Τέλος, υπάρχουν σχέδια για sequel, εφόσον το παιχνίδι πετύχει;

AD: Ρώτα με ξανά, αφότου κοιμηθώ για ένα μήνα!

RQ: Καλή επιτυχία λοιπόν!


{youtube}2TsAxBqM8A8{/youtube}

Γιώργος Δεμπεγιώτης

Συντάκτης-λάτρης των action, shooter, adventure, RPG’s και ενίοτε racing παιχνιδιών, προτιμά κυρίως το single-player gaming. Που και που ξεσπάει σε κανά multi, αλλά δεν το παρακάνει κιόλας.

2 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Related Articles

Check Also
Close
Back to top button
elEL