Reply To: Το Myst και λοιπά first-person adventures

#370511
Στέφανος ΚουτσούκοςΣτέφανος Κουτσούκος
  • Υπουργός Ανάπτυξης
  • Posts: 10157
Offline
Replies: 10157
Been thanked: 407 times

Για τα γραφικά σε καταλαβαίνω απολύτως, ακόμη και στην εποχή που βγήκε, θεωρούνταν από μέτρια ως απογοητευτικά, πλέον είναι απάλευτα ολκής. Επίσης, αν και εγώ έχω αλλεργία σ’αυτό το “αγχωτικό” real time mode, το GK3 έκανε μια πολύ έξυπνη τρίμπλα : χωριζόταν σε timeblocks, όχι real-time, που έπρεπε να κάνεις συγκεκριμένες ενέργειες για να τελειώσουν (όπως οι μέρες δηλαδή στο GK1). Μέσα σε κάθε timeblock, αν ήσουν μερακλής, έψαχνες να δεις τί έκανε ΚΑΘΕ ύποπτος και ποτέ δε χρειαζόταν να διαλέξεις να δεις το ένα για να χάσεις το άλλο. Απλά ήταν εύκολο να παρασυρθείς από το φλέγον plot point και να μην ερευνήσεις προσεκτικά κάθε σου ύποπτο, με αποτέλεσμα να αλλάζει το timeblock και να χάνεις την ευκαιρία.

Αν έπαιζες μεθοδικά όμως, ήταν μια χαρά, καμία σχέση με το υπέροχο -αλλά αγχωτικό- Last Express δηλαδή.

Follow on Feedly

Close
Close