Reply To: Path of Exile

jimmy213
  • Οργανωμένος Νεολαίος
Replies: 3328

Είναι λόγω lore η τύπου hardcore προσέγγιση (“perma-death”).
Περιληπτικά, αν κάποιος έβγαινε ζωντανός από 'κει, διεκδικούσε τον imperial throne. Γι' αυτό ο Chitus είχε σχεδιάσει την όλη είσοδό του στον Λαβύρινθο ώστε να γίνει αυτός ο νέος Emperor στη θέση του τότε Emperor Izaro (σχεδιαστή του Λαβύρινθου).

Ένα απόσπασμα από γράμμα του Chitus στον θείο του, Cadiro.

Fear not, uncle. I have designs of my own. My hirelings shall place discreet caches of supplies here and there, in the eventuality that I should need restoration or assistance. I shall enclose a list of their names. It would be our interests if those named men and women were to, upon the Labyrinth's completion, suffer accidents of a mortal nature. One word spoken carelessly could end any hope of a Perandus ever ascending the imperial throne. A few common lives are nothing compared to the slaughter that would occur if, God help us, one of the Ezomyte contenders survived this Labyrinth in my stead.

Βγαίνει μια χαρά και solo. Εξαρτάται κι απ' το build σου βέβαια. Π.χ πόση αντοχή έχεις στις παγίδες, πώς τα πας στη μάχη με τον Izaro, κτλ. Αν θες το αφήνεις για λίγο αργότερα ώστε να πας πιο χαλαρός. Αν πάλι σου είναι σημαντικό να πάρεις τους πόντους (είναι γενικά) τότε μπορεί να πεταχτεί κάποιος για ένα χέρι βοηθείας.

Be active users, not passive...
XSubs
Give a man a fish, and you can feed him for a day. But give a fish a man, and you can feed it for a month.

Follow on Feedly

Close
Close