SPECIALS

Συνέντευξη με τον Andrey Sharapov

Ενα ενδιαφέρον point ‘n’ click adventure βρίσκεται στα σκαριά από την AuraLab, μια νεοσύστατη εταιρία με έδρα τη παγωμένη Ρωσία. Ο λόγος γίνεται για το Karma: Incarnation 1, ένα παιχνίδι που διαθέτει για πρωταγωνιστή ένα παράξενο πλάσμα, τον Pip, το οποίο είναι ένα μετενσαρκωμένο σκουλήκι με βίαια χαρακτηριστικά και δυνατότητα επικοινωνίας με πνεύματα, αλλά και της “Αστρικής Ενόρασης”!

Για το Karma: Incarnation 1 αυτή τη στιγμή “τρέχει” μια crowdfunding καμπάνια στο γνωστό site IndieGoGo, η οποία τελειώνει στις 3 Αυγούστου 2014 και το Ragequit.gr άδραξε την ευκαιρία να πει δυο κουβέντες με τον CEO της AuraLab, Andrey Sharapov, για το δημιούργημά τους:

RQ: Καλησπέρα σας και ευχαριστούμε για συνέντευξη! Για αρχή, παρακαλώ πείτε μιας λίγα πράγματα για την ιστορία της ομάδας.

AS: Στην αρχή, ο Alexander (Kuvshinov) ξεκίνησε τη δημιουργία μιας animated σειράς για τους Νόμους του Κάρμα, αλλά όταν παρατήρησε το τελικό αποτέλεσμα, αποφάσισε να δημιουργήσει ένα παιχνίδι. Εγραψε πρώτα μια πρωταρχική μορφή του παιχνιδιού σε Flash μαζί με έναν συνάδελφό του και το προώθησε σε έναν διαγωνισμό παιχνιδιών. Εγώ τον βρήκα εκεί, όπου μου άρεσαν πραγματικά τα καταπληκτικά γραφικά του και η όλη ιδέα του παιχνιδιού, αλλά διαπίστωσα ότι η ομάδα του δεν είχε καμία εμπειρία πάνω στην παραγωγή παιχνιδιών, οπότε του πρότεινα να τον βοηθήσω ως παραγωγός. Δουλέψαμε πάνω στην ιδέα, στη σχεδίαση του παιχνιδιού και στη παραγωγή και ήταν πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα, οπότε αποφασίσαμε να κυκλοφορήσουμε το παιχνίδι και να ιδρύσαμε την εταιρία Auralab. Μετά βρήκαμε έναν προγραμματιστή που ειδικευόταν στη Unity 3D, τον Yury Kuptsevich – είχε ήδη δουλέψει στο Outforce, ένα από τα προηγούμενα παιχνίδια μου και έγραψε το δεύτερο (τρέχον) πρωτότυπο κώδικα. Επίσης, ζήτησα από τον Roman Povolotsky, έναν έμπειρο παραγωγό παιχνιδιών να βοηθήσει, άλλωστε είχαμε δουλέψει και παλαιότερα μαζί σε μια εταιρία. Του άρεσε και εκείνου του Karma, οπότε να ‘μαστε! 🙂

RQ: Οταν βλέπει κανείς το Karma σε δράση, νομίζω ότι η λέξη «ασυνήθιστο» είναι η πιο σωστή για να το περιγράψει κανείς. Πώς σας ήρθε η ιδέα για το Κάρμα; Ποια παιχνίδια σας ενέπνευσαν για να δημιουργήσετε ένα παιχνίδι σαν και αυτό;

AS: Εμπνευστήκαμε από σειρές animation της Zumbakamera, το Adventure Time, όπως επίσης από παιχνίδια της Amanita Design, όπως το Botanicula και το Machinarium και το Journey φυσικά.

Karma Shot1

RQ: Πόσες ώρες περίπου θα πάρει σε ένα μέσο παίκτη για να ολοκληρώσει το παιχνίδι;

AS: Αν γνωρίζεις πως να λύσεις όλους τους γρίφους χωρίς τίποτα να σε κρατάει πίσω – γύρω στις 2 με 3 ώρες για ένα «πέρασμα», αλλά αν προσπαθήσεις να λύσεις τους γρίφους, τότε πολύ περισσότερο, πιθανότατα ένα ολόκληρο Σαββατοκύριακο ή και παραπάνω. Τελικά εξαρτάται από πόσες εναλλακτικές ιστορίες θα ακολουθήσεις μέσα στο παιχνίδι και εξαρτάται από το πόσο επιτυχημένη θα είναι η καμπάνια μας στο IndieGoGo.

RQ: Το παιχνίδι ονομάζεται: “Karma: Incarnation 1”. Αυτό σημαίνει ότι έχετε ήδη σχέδια για κάποιο sequel, ας πούμε “Karma: Incarnation 2”;

AS: Ναι, πράγματι. Βέβαια, εξαρτάται από την επιτυχία του πρώτου μέρος, αλλά έχουμε ήδη σχεδιάσει τι θα κάνουμε στα επόμενα επεισόδια, για περισσότερες ενσαρκώσεις του Pip σε διαφορετικές μορφές και κόσμους!

Karma Shot3

RQ: Η σύλληψη της ιδέας του “Astral Sight” μοιάζει πολύ ενδιαφέρουσα. Μπορείτε να μας πείτε μερικά πράγματα γύρω από αυτή;

AS: Οι παίκτες χρησιμοποιούν αυτήν την ικανότητα έτσι ώστε ο Pip να μπορεί να ρίχνει ματιές στον Αστρικό Κόσμο σε οποιοδήποτε σημείο του παιχνιδιού, όπου εκεί μπορεί να βρει hints που θα τον βοηθήσουν στην επίλυση των γρίφων. Για να επιτύχουμε αυτό το εφφέ, σχεδιάσαμε όλες τις τοποθεσίες και τους χαρακτήρες δύο φορές: μια φορά για τον «πραγματικό» κόσμο και μία για την «Αστρική Ενόραση». Το μέγεθος της καλλιτεχνικής δουλειάς γίνεται διπλάσιο, αλλά, όπως μπορείτε να δείτε, είναι εντυπωσιακό και δίνει επιπρόσθετη δυναμική στη διασκέδαση του παίκτη.

RQ: Σύμφωνα με τη καμπάνια του IndieGoGo, θα υπάρχουν πολλαπλοί τρόποι για να ολοκληρώσει κάποιος ένα quest (με “καλό” ή με “κακό” τρόπο). Πόσο πολύ επηρεάζει την ιστορία και το φινάλε που θα παρακολουθήσει κάποιος, εκτός από την εμφάνιση του Pip;

AS: Θα υπάρχουν τουλάχιστον δύο διαφορετικά φινάλε και κάμποσες εναλλακτικές ιστορίες που μπορείς να ακολουθήσεις, οι οποίες εξαρτώνται από το τρόπο που ολοκληρώνεις τα quests (με “καλό” ή “κακό” τρόπο).

Karma Shot2

RQ: Τι πιστεύετε για τα λεγόμενα «Interactive Movies» (“The Wolf Among Us”, “The Walking Dead” κλπ), όπου η πρόοδος του παίκτη εξαρτάται αποκλειστικά από τις αποφάσεις του και οι κλασικοί adventure γρίφοι δεν υπάρχουν σχεδόν πουθενά;

AS: Νομίζω ότι είναι ένα πολύ ενδιαφέρον είδος τέχνης/παιχνιδιού και μπορεί να γίνουν πολύ διασκεδαστικά για τους παίκτες. Για να είμαι ειλικρινής, μου αρέσουν!

RQ: Από την οπτική του δημιουργού, πόσο σημαντικό είναι το σενάριο για τα παιχνίδια σας; Ποιο είναι το αγαπημένο σας σενάριο από adventure;

AS: Πραγματικά εξαρτάται ανάλογα το παιχνίδι. Για το δικό μας παιχνίδι είναι πολύ σημαντικό. Στην αρχή, η κεντρική ιδέα ήταν να μιλήσει για τους Νόμους του Κάρμα και τη σχέση του Καλού και του Κακού με απλές εικόνες, οπότε ο art director και εμπνευστής μας Alexander Kuvshinow σχεδίασε μια animated ταινία γι’ αυτό και μετά αποφάσισε να δημιουργήσει το παιχνίδι. Οπότε η βασική ιδέα και το στυλ γραφικών ήταν προκαθορισμένο εκ των προτέρων. Συνήθως πάει ανάποδα: πρώτα ο game designer δημιουργεί το πυρήνα του gameplay και στη συνέχεια έπεται το σκηνικό και το σενάριο. Αγαπημένο σενάριο… Δεν ξέρω, δεν έχω κάποιο αγαπημένο!:) Ισως το Another World (αν θυμάσαι εκείνο το παλιό παιχνίδι).

Karma Shot4

RQ: Και βέβαια το θυμάμαι, πάρα πολύ καλό! Αν όλα πάνε καλά και το Karma: Incarnation 1 κατορθώσει να χρηματοδοτηθεί, ποια θα είναι η πρώτη σας αντίδραση;

AS: «Γιαχουουουου, τα καταφέραμε!» και θα πάμε να μεθύσουμε! Αστειεύομαι! Θα αυξήσουμε το ανθρώπινο δυναμικό της ομάδας, θα συνθέσουμε ένα demo και θα αρχίσουμε τις δοκιμές το συντoμότερο δυνατό.

RQ: Τέλος, γιατί επιλέξατε το IndieGoGo για τη καμπάνια σας αντί του Kickstarter;

AS: Απλά επειδή είναι ευκολότερο να πας στο IndieGoGo αν δεν είσαι κάτοικος Αμερικής, Αγγλίας ή Καναδά. Αν δεν είσαι από αυτές τις χώρες, τότε πραγματικά χρειάζεσαι κάποιο μεσάζοντα στην Αμερική για να λαμβάνει τις πληρωμές κλπ. Το IndieGoGo μοιάζει περισσότερο με διεθνή πλατφόρμα.

RQ: Σας ευχόμαστε καλή τύχη!

{youtube}o0mnq-ZJvao{/youtube}

 

Γιώργος Δεμπεγιώτης

Συντάκτης-λάτρης των action, shooter, adventure, RPG’s και ενίοτε racing παιχνιδιών, προτιμά κυρίως το single-player gaming. Που και που ξεσπάει σε κανά multi, αλλά δεν το παρακάνει κιόλας.

3 Comments

  1. εφαγα κολημα με το video.
    Αν όλα πάνε καλά και το Karma: Incarnation 1 κατορθώσει να χρηματοδοτηθεί, ποια θα είναι η πρώτη σας αντίδραση;
    AS: «Γιαχουουουου, τα καταφέραμε!» και θα πάμε να μεθύσουμε!
    αν τα καταφερουν και παει καλα, δεν ειναι κακο. πρεπει να προσπαθησεις πολυ για να γινεις carmageddon.

Αφήστε μια απάντηση

Related Articles

Check Also
Close
Back to top button
elEL