Reply To: Του saver η μάνα δεν έκλαψε ποτές

#371512
SavatarSavatar
  • Member
Offline
Replies: 1155
Been thanked: 23 times

Μεγάλη υπόθεση το save system του κάθε παιχνιδιού, δεν είναι λεπτομέρεια, καθώς μπορεί να επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την δυσκολία του και γενικά την ατμόσφαιρα πρόκλησης που θέλει να περάσει. Ο ποιο εύκολος τρόπος για έναν δημιουργό είναι να βάλει ενα τυπικό “κάνε όπου και όποτε θες save με άπειρα slot” και να αφήσει το παίχτη να διαλέξει πόσο “ψείρας” και “χέστης” θα είναι :P Αλλά η αλήθεια είναι πως σε κάθε στυλ παιχνιδιού χωράνε πολλές παραλλαγές και στυλ, αναλόγως την φιλοσοφία του παιχνιδιού. Για παράδειγμα, φαντάζεστε να έκανες save όπου ήθελες σε ένα dark souls? Άλλαζε όλο το παιχνίδι! Εκεί την πατάν πολλοί όμως δημιουργοί και μέσα στην κάψα τους να κάνουν κάτι ποιο τίμιο και προκλητικό δημιουργούν ηλίθιες και άβολες καταστάσεις, για παράδειγμα το save system του Shadowrun returns, που σε αναγκάζει να ξανακάνεις τους ίδιους διαλόγους πάλι από την αρχή επειδή κάτι σου έτυχε βρε αδερφέ και έπρεπε να κλείσεις το παιχνίδι! Ή σε πολλά checkpoint παιχνίδια που δεν προσέχουν το μοίρασμα και επαναλαμβάνεις κάτι 15-20λεπτα και βαριέσαι την ζωή σου! Άρα, για να καταλήξω, αν σχεδιαστεί σωστά και αποφύγει τέτοιες προχειρότητες και παγίδες, οποιοδήποτε save system λειτουργεί μια χαρά, αρκεί να εξυπηρετεί την φιλοσοφία του κάθε παιχνιδιού και όχι να καταλήγει σπαστικό και δύσχρηστο.

Close
Close