Reply To: Του saver η μάνα δεν έκλαψε ποτές

#371518
AdhanAdhan
  • Υφυπουργός Πολιτισμού
  • Posts: 8012
Offline
Replies: 8012
Been thanked: 179 times
Brother Bruce wrote:
αλλα ηταν τα μπασταρδακια που κανανε τη ζημια, ετσι που βγαινανε κατα δεκαδες

η ζημιά που έκαναν ήταν αmeleeτέα, κάθε hit και injury όμως ήταν τρολάρισμα, α και just for the record 2-3 έβγαιναν ανά συκεκριμένα χρονικά διαστήματα και στόχευαν τους χαρακτήρες με το μκρότερο armor (ήτοι DR), χαρακτηριστική A.I. πολλών εχθρών του παιχνιδιού, το δεύτερο μισό της μάχης το έβγαλα με τους 2 χαρακτήρες που ακόμη στεκόντουσαν… :popcorn:

Τα checkpoints δε με χαλάνε αν είναι σχετικά συχνά βλ. Metro 2033 + δίνουν μια παραπάνω πρόκληση στο παιχνίδι. Σε rpg ομως θέλω να έχω σύστημα manual save και αρκετά slots (τουλάχιστον καμιά 20αριά).

EDIT: Prestige Class του Rogue, παίξε κανα bit trip runner και μετά έλα να μου πεις πόσο πιο ωραία θα ήταν αν υπήρχε ένα checkpoint στο μέσο κάθε πίστας. Θέλεις δυσκολία στα thief? Ανέβασε το επίπεδό της. Ειδικά στο πρώτο thief θυμάμαι κάτι επίπεδα στο τέλος που είχες πενιχρό ή και καθόλου εξοπλισμό και έπρεπε να ξεφύγεις από στοιχειά, ακριδάνθρωπους και χλαπάτσες, απλά δεν χωρίς save… Αλλά το να μην μπορείς να κάνεις save ή να είναι περιορισμένα μου φαίνεται χαζό και σπατάλη πολύτιμου χρόνου. Από την άλλη το save & exit που έχουν παιχνίδια όπως τα torchlight, diablo, dark souls κτλ. δίνουν μια παραπάνω πρόκληση και σε κάνουν να είσαι πιο προσεκτικός καθώς αν χάσεις συνεχίζεις επιτόπου με τις ανάλογες ποινές. :vaultboy:

Wind and stone, I search my heart and find...

Follow on Feedly

Close
Close